Oletko naisten eliittiä: kaksi lasta saman miehen kanssa ja olette naimisissa, omakotitalo ja farmariauto pihassa
Kuulutko eliittiin
Kommentit (230)
En mulla on kolme lasta saman miehen kanssa, jonka kanssa olen naimisissa. Ja perhene toinen auto on maasturi, ei farkku.
Itsekin haksahtanut tälläiseen eliittinaiseen. Ei olisi kannattanut.
Kuulun proletariaattiin. Avoliitto, ei lapsia, vuokrakaksio, ei autoa.
Jos nuo on eliitin kriteerit niin sit kuulun. Paitsi että lapsia kolme. Ja kaks koiraa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Näemmä kuulun. En tosin ole naimisissa lasteni isän kanssa.
Tai ehkä se ei ollutkaan teitittelyä. Mutta eikö eliittiä kuulu teititellä 🤔
:D näköjään, yhteiseloa takana 25 vuotta. Koira ja kissakin löytyy.
Aika kökkö eliitti jos perhehelvetti on vaatimus eliittiin pääsylle. Eihän tuossa ole mitään eliittiä! Tuo on sitä kun on luovuttanut täysin itsensä keskinkertaisuudelle ja sen alle.
Juu. On kaksi lasta, kaksi koiraa, omakotitalo, farmariskoda ja aviomies joka on myös lasten isä. Minä olen myös hoikka ja minulla pitkät hyväkuntoiset hiukset. Ja maksan noin puolet meidän talouden kuluista, koska tienataan miehen kanssa aika samat. Molemmat osallistuu myös lasten ja kodin hoitoon aika lailla yhtälaisella panoksella. Olen kyllä pitänyt itseäni jokseenkin taviksena.
Vierailija kirjoitti:
Aika kökkö eliitti jos perhehelvetti on vaatimus eliittiin pääsylle. Eihän tuossa ole mitään eliittiä! Tuo on sitä kun on luovuttanut täysin itsensä keskinkertaisuudelle ja sen alle.
Miksi se on helvetti? Ja mitä on keskinkertaisuus? Oletko ihminen, joka arvioi ihmisiä ennen kaikkea ulkoisten puitteiden perusteella?
Takaisin 1800-luvulle: naisen omalla uralla ja yhteiskunnallisilla ansioilla ei siis nähtävästi ole mitään merkitystä, arvostus tulee ainoastaan puolison, synnytettyjen lasten sekä perheen omaisuuden kautta. Ajatteleekohan joku pölvästi oikeasti noin vai onko tarkoitus vain trollata?
Taidan olla jotain alakastia, koska mulla on aviomiehen kanssa kolme lasta, kaksi koiraa, omakotitalo, kaksi maasturia. Ja molemmat tehdään töitä niskalimassa, että pystyy vielä tänäkin aikana jotenkin elättämään tätä perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Juu. On kaksi lasta, kaksi koiraa, omakotitalo, farmariskoda ja aviomies joka on myös lasten isä. Minä olen myös hoikka ja minulla pitkät hyväkuntoiset hiukset. Ja maksan noin puolet meidän talouden kuluista, koska tienataan miehen kanssa aika samat. Molemmat osallistuu myös lasten ja kodin hoitoon aika lailla yhtälaisella panoksella. Olen kyllä pitänyt itseäni jokseenkin taviksena.
Mitä merkitystä sillä on että tienaat jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on että tienaat jotain?
En ole tuo, jolta kysyt, mutta miten niin mitä merkitystä sillä on? Ihmiset varmasti sinunkin tietääksesi tarvitsevat rahaa elämiseen. Aika iso merkitys sillä on, onko sitä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Naisten eliittiin kuuluminen = miesten elättinä eläminen.
Sinun elämäsi = vauvapalsta
Meillä on jopa kaksi farmaria, mutta en kyllä kuulu mihinkään eliittiin.