Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?

Vierailija
07.09.2022 |

Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?

Kommentit (925)

Vierailija
681/925 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl nauroin vedet silmissä joistakin kommenteista täällä, ironinen ote sujuu joillakin. No joo, nuorena minua ei varustettu komealla ulkonäöllä mutta olin välkky, paljon psykologiaa lukeneena ja syvällisenä tyyppinä jouduin siihen tilanteeseen että naiskavereita riitti mutta mä halusin enemmän. Milloin bileissä haluttiin tulla itkemään olkapäälleni milloin pyydettiin koteihin kuuntelijaksi kun naiset ovat joutuneet kokemaan kovia miesten tahoilta. Prosessi homman lopettamiseksi alkoi siitä ku eräs nainen bileissä oli hullaantunu kaveriini, pyysi mua auttamaan et sais tän miehen iskettyä. Kännissä sanoi että tota voin panna mutta sun kanssa on hyvä olla kaverina että tällaista.

Sain vaimon sitten vasta kun lopetin yrittämästä ja keskityin omiin juttuihin, nii minua iskettiin sit :)

Nykyään en kaveeraa naisten kanssa kuin vain sen verran että vaimolle ku joskus tulee naiskavereita kylään nii vaimo ja ne huhuilevat mua kahvipöytään jos on tarvetta keskustella ja selvittää joitain omia ongelmia.. nii kyl tulen juttelemaan. En sen enempää..

Näyttäis siltä että miehen ja naisen kaveruussuhde voi kestää maksimissaan vain joitakin vuosia. Mut miesten välinen ystävyys voi kestää vuosikymmeniä.

Tai vuosikymmeniä ja selvitä niin avioliitot, erot, uudet liitot, lapset ja mantereiden väliset etäisyydetkin.

Vierailija
682/925 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka on aina tullut paremmin toimeen naisten kanssa kirjoitti:

Nainen joka sanoo että "Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa ja suurin osa kavereistani on miehiä" kannattaa kiertää kaukaa. Yleensä näin sanova on kohtalaisen hyvännäköinen nainen

Kertoo sen ettei nainen oikein tajua, minkä takia miehet ovat hänelle niin mukavia. (Vinkki, se syy löytyy naisen jalkojen välistä) Ja myös sen, ettei tule toimeen oman sukupuolensa kanssa, mikä on varma merkki epäluotettavuudesta ja selkäänpuukottajan/juoruajan/petollisen riidankylväjän luonteesta.

Huono luonne nyt vaan ei miesten kanssa haittaa, kun ne haluavat sen naisen housuihin niin eivät välitä pikkuvioista. Mutta toiset naiset hylkivät häntä, sen takia on ajautunut miesten seuraan

Tuo on todella yleinen lause naisten suusta ja jos miehenä kuulet sen.... juokse

Osa noin sanovista naisista eivät halua työskennellä naisvaltaisilla aloilla sen takia, että siellä työilmapiiri myrkyttyy helposti eli he eivät välttämättä ole itse luonnevikaisia, vaan heillä ei ole toleranssia moisiin. Miehillä työilmapiiri on useammin suht ok, juoruamisen sijaan antipatia hoidetaan mököttämällä.

Tämä on jossain määrin omalta osaltani syy siihen, että tulen paremmin toimeen miesten kanssa KESKIMÄÄRIN. Mulla on myös naispuolisia hyviä ystäviä , että kyse ei ole siitä, ettenkö tule naisten kanssa lainkaan toimeen. Mutta, en ymmärrä naisporukoiden hierarkiaa ja sen syntymistä ja mun kokemukset on sellaisia, että minut on aina pullautettu tyttö/naisporukoista ulos. Joten, ei liene ihme, että miesten kanssa on minulla helpompi toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/925 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en ymmärrä, mitä vakavaa siinä on, jos "se" käykin mielessä. Normaalia ihmisen elämää. Ei silti pääse sänkyyn kaikkien maailman ihmisten kanssa, ja todellakin hyvä niin.

VOI olla kavereita ilman seksiä, jos vaan tahtoa löytyy!

N39

Juuri näin. Seksi nyt ajatuksen tasolla käy todennäköisesti ihmisten mielessä aika usein eri tilanteissa. Ei se tarkoita vielä yhtään mitään, ei edes sitä että haluaisi tai yrittäisi päästä sänkyyn jokaisen kohtaamansa vastakkaisen (tai saman) sukupuolen edustajan kanssa. Monesti mieli käy läpi toisen ihmisen seksuaalisen viehättävyyden ihan automaattisesti. 

Tässä keskustelussa on nyt usein oletuksena että varsinkin miehet olisivat valmiita sänkyyn lähes jokaisen vastaantulevan naisen kanssa. En tietenkään osaa sanoa muista miehistä, mutta itselläni ehkä 5% tai alle tuntemistani naisista olisi sellaisia joiden kanssa voisin edes ajatella harrastavani seksiä sellaisessa tilanteessa jossa molemmat sinkkuja, etsivät seksiseuraa jne. Veikkaisin, että tämä pätee myös useimpiin läheisimpiin ystäviini. En ole nähnyt kenenkään ns. painelevan menemään tai edes yrittävän sitä mitenkään järjestelmällisesti tuntemiensa naisten kanssa. Poikkeuksia tähän toki varmasti löytyy niin miehistä kuin naisistakin. 

Munkin on (naisena) vaikea uskoa, että kaikki miehet (edes suurin osa) aktiivisesti pyrkii toisen housuihin, vaikka nainen viehättävä miehen mielestä olisikin. Ja ajatus siitä, että vuosikausia larppaa ystävää vain odottaen mahdollisuutta on ihan naurettava. Ja heti perään surullinen.

Kuitenkin todella yleistä on tuo kaverin esittäminen, kun oikeasti haluaisi jotain muuta(kin). Ymmärtäähän sen, koska tottakai käyttää kaikki mahdollisuudet olla lähellä ihastusta, kun se tuottaa tyydytystä mielelle. 

Vaikeampi sen sijaan on ymmärtää sitä miten itsekkäästi ihastunut toimii tätä ihastuksen kohdettaan kohtaan, jolle siis vannoo ystävyyttä ja lojaaliutta, ja että tekisi tämän puolesta kaiken, kun sitten kuitenkaan ei ole edes rehellinen siitä tärkeimmästä, eli että vain esittää kaveria.

Mutta eikö kuitenkin olisi jonkin ajan jälkeen itsellekin helpompaa hyväksyä, että ei tämä etene romanttiselle tasolle ja siirtyä eteenpäin? Siinähän voi missata hyviä mahdollisuuksia muiden kanssa, jos vain vuosikausia odottelee tätä kaveria kiinnostuvaksi. Vai onko kuitenkin turvallisempaa olla lähellä ihastusta, jolta ei saa vastakaikua, kuin oikeasti etsiä joku joka tykkää takaisin?

Järjellä ajateltuna noin, mutta ihastus on niin voimakasta ettei muut tunnu miltään. Ihastunut uskoo vasta sitten kun ihastuksen kohde valitsee toisen puolison. Tällöin ihastuneen ainoaksi vaihtoehdoksi on ottaa etäisyyttä ja unohtaa ihastuksen kohde elämästään.

Vierailija
684/925 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuvakulma tähän, että minkä takia näitä ei voisi yhdistää ? Tai minkä vuoksi ne sulkevat toisensa pois.... Kyllä se seksuaalinen jännite on aina vaan olemassa miehen ja naisen välillä, jotenkin turha sitä on yrittää sulkea pois kun sen jokainen tämänkin ketjun perusteella tunnistaa ja aistii. Miehet tykkäävät naisista ja kun saa olla mukavan naisen lähellä to vietti helposti herää. Siinä ei pitäisi olla mitään pahaa, kunhan ei ylitä jotain rajoja joita toinen osapuoli näyttää. Voi senkin jälkeen olla ystävä, mutta ei pidä miehiä tästä jotenkin paheksua jos toimivat sen pienen jäljelle jääneen viettinsä mukaan....  Ja naisena on ihan pakko sanoa kaiken metoohässäkän keskelläkin, että KYLLÄ. Minä joskus nautin siitä että saan katseita ja tunnen olevani haluttu, vaikka varattu olenkin....kivalta se tuntuu kun joku huomioi ja on herrasmies - ja niidenkin eleiden taustalla on vain se, että minä olen nainen ja hän on mies. 

N47 isolla N.llä

Vierailija
685/925 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin huomaan kerta toisensa jälkeen olevani liian sinisilmäinen, kun kuvittelen miesten voivan olla vain ystävällisiä. Jos miehen kanssa juttu esim. töissä alkaa luistaa kuin kenen tahansa naispuolisen työkaverin kanssa, niin kohta tulee puskista seksiehdotus.

Olen siis oppinut, että neutraali mies on tyly, ei puhu eikä katso päinkään, ja ystävällinen mies yrittää päästä sänkyyn.

Olet siis oppinut väärin. Itse ainakin toimin juurikin päinvastoin. Tai enhän minä yritä päästä sänkyyn työkavereiden kanssa, mutta olen "tyly", en puhu enkä katso, jos pidän työkaveria seksuaalisesti puoleensavetävänä. Ystävällinen ja avoin keskustelija olen vain sellaisten työkavereiden kanssa joihin en tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa. Läppäkin voi olla flirttailevaa ja kaksimielistä, jos toinen on sen luontoinen. Mutta tosiaankin vain silloin, kun en tunne naista kohtaan vetoa.

Vierailija
686/925 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon aina kaveruutta tai ystävyyttä, mutta lähes aina joutuu pettymään. En halua tai tarvitse munaa. 

Mistä tunnistaa, että mies haluaa vain kaveruutta?

Puhumalla se selviää. Yllättäenkö (?) naiset kuvittelevat että on jotain telepaattisia kykyjä, ei se niin ole. 

Joko kertoo suoraan oman tilanteensa tai sitten varmistaa kysymällä toisen kiinnostukset.

Niin sen "tunnistaa", helppo homma

Vierailija
687/925 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi ylös vaan naisetkin, jotka eivät ole koskaan ajatelleet mitään seksuaalista vaikkapa jostain miehen kaverista, työkaverista jne, jonka kanssa kuitenkin on ihan kaverilliset välit eikä oikeasti koskaan mitään tule tapahtumaan.

🙋🏻🙋🏻

Mikä siinä on niin ihmeellistä ettei?

Käsi nousee täälläkin. Demiseksuaalina olen ajatellut / kokenut jotain seksuaalista vain parin miehen kanssa. Muut miehet ovat minulle seksuaalisesti täysin neutraaleja. En koskaan katsele kavereita ja mieti millaista heidän kanssaan olisi, enhän ajattele sellaista esim. Ananaksestakaan vaikka pidän siitä kovasti. Minun aivoissani nämä ovat samalla viivalla 😄.

Minä olen demiseksuaali heteromies ja minusta tuntuu, että moni ei käsitä, millaista se on, kun seksi ei kiinnosta ennenkuin kokee syvän henkisen yhteyden vastapuolen kanssa.

Vierailija
688/925 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kuvakulma tähän, että minkä takia näitä ei voisi yhdistää ? Tai minkä vuoksi ne sulkevat toisensa pois.... Kyllä se seksuaalinen jännite on aina vaan olemassa miehen ja naisen välillä, jotenkin turha sitä on yrittää sulkea pois kun sen jokainen tämänkin ketjun perusteella tunnistaa ja aistii. Miehet tykkäävät naisista ja kun saa olla mukavan naisen lähellä to vietti helposti herää. Siinä ei pitäisi olla mitään pahaa, kunhan ei ylitä jotain rajoja joita toinen osapuoli näyttää. Voi senkin jälkeen olla ystävä, mutta ei pidä miehiä tästä jotenkin paheksua jos toimivat sen pienen jäljelle jääneen viettinsä mukaan....  Ja naisena on ihan pakko sanoa kaiken metoohässäkän keskelläkin, että KYLLÄ. Minä joskus nautin siitä että saan katseita ja tunnen olevani haluttu, vaikka varattu olenkin....kivalta se tuntuu kun joku huomioi ja on herrasmies - ja niidenkin eleiden taustalla on vain se, että minä olen nainen ja hän on mies. 

N47 isolla N.llä

No ei kyllä ole.

Me ihmiset nyt vaan ollaan erilaisia.

689/925 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka on aina tullut paremmin toimeen naisten kanssa kirjoitti:

Nainen joka sanoo että "Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa ja suurin osa kavereistani on miehiä" kannattaa kiertää kaukaa. Yleensä näin sanova on kohtalaisen hyvännäköinen nainen

Kertoo sen ettei nainen oikein tajua, minkä takia miehet ovat hänelle niin mukavia. (Vinkki, se syy löytyy naisen jalkojen välistä) Ja myös sen, ettei tule toimeen oman sukupuolensa kanssa, mikä on varma merkki epäluotettavuudesta ja selkäänpuukottajan/juoruajan/petollisen riidankylväjän luonteesta.

Huono luonne nyt vaan ei miesten kanssa haittaa, kun ne haluavat sen naisen housuihin niin eivät välitä pikkuvioista. Mutta toiset naiset hylkivät häntä, sen takia on ajautunut miesten seuraan

Tuo on todella yleinen lause naisten suusta ja jos miehenä kuulet sen.... juokse

Ihan prikulleen näin. Ja nainen ei tajua.

Vierailija
690/925 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki mun läheisimmät työkaverimiehet ovat lopulta halunneet myös seksiä/suhdetta, joten nykyään olen varuillaan. Aina se ensimmäinen ehdotus tule kuitenkin yllätyksenä, viimeisin tiimikaverimies ylitti kaveruuden rajat pari viikkoa sitten.

Tämä on totta. Aina välillä jo unohtaa koko tilanteen ja luulee, että toinen on ymmärtänyt ettei kiinnosta, mutta sitten kun on ehtinyt olla taas oma itsensä niin toinen alkaakin puhua "yhteisestä lomasta." Hemmetti. Kyllä mun loma on omaa lomaa, en aio viettää sitä hänen kanssaan.

Vierailija
691/925 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen "muut kuin kaverilliset" aikeet on hyvin helppo havaita näiden fysiologisista reaktioista: huohottamisesta, tuijottelusta seksuaalisiin ruumiinosiin, pullottavasta etumuksesta, vapisevista käsistä ja sekavista seksuaalissävyisistä puheista.

Vierailija
692/925 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen "muut kuin kaverilliset" aikeet on hyvin helppo havaita näiden fysiologisista reaktioista: huohottamisesta, tuijottelusta seksuaalisiin ruumiinosiin, pullottavasta etumuksesta, vapisevista käsistä ja sekavista seksuaalissävyisistä puheista.

Jostain keskiaikaisesta manuskriptistä kaivanut nämä tiedot? Vaikka mies on kiinnostunut "siinä mielessä", hänellä ei todellakaan automaattisesti ala seisomaan tai tule mitään pervohuohotusta, ellei sitten ole joku totaalinen degeneraatti, joka ei ole koskaan päässyt metriä lähemmäs vastakkaisen sukupuolen kanssa.

693/925 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko fiktiivinen tilanne, koska jos on hetero-mies, haluaa pllua. Se on ainoa funktio jota se mies hakee, piste. Jos se haluaa vain kaveruutta, ts. perustaa ompeluseuran tms. niin se on gay tai sairas, ei hetero-mies. Normaali  terve mies etsii seksiä, hänen kaverinsa ovat samanlaisia, normaaleita, terveitä miehiä, jotka myös etsivät seksiä. Jos tästä huolimatta päätyy ns. kaveriksi jollekin naiselle, se on naisen puolelta alistamista, ja miehen puolelta alistumista..

Vierailija
694/925 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt enää sitä alkuperäistä autiosaari-viestiä, poistettu? 

Joka tapauksessa, siinä näkyy sekularisoitunut maailma ja sen moraalista pyyhitty ruma ranka. Mies miettii, et jos en saa, en kyllä hanki ruokaakaan. Ja nainen muka, et jos en saa ruokaa, en kyllä anna.

Miten rakkaudetonta ja itsekästä! Niin tämä maailma toimii todella huonosti, ja luulisin että moni on se jo omakohtaisesti kokenut. Hyvin maailma toimii silloin, kun ollaan epäitsekkäitä ja mietitään toista enemmän kuin itseä. Mies antaa ruokaa muista syistä kuin siksi, että nainen maksaa seksillä, ja nainen "antaa" muista syistä kuin siksi, että saisi ruokaa. (Unohdetaan että voisi itsekin sitä yrittää etsiä.)

Tätä on oikea parisuhde, tätä on oikea rakkaus. Ns. biologia tarvitsee aina tueksensa moraalin ja lähimmäisenrakkauden, jos halutaan että ollaan onnellisia.

Mediahan antaa juuri tuollaisia neuvoja' että miehen pitäisi ansaita seksi juurikin siivoamalla, tarjoamalla hienot illalliset jne.

Ei anna vaan sellaisia että kyetäkseen edes teorian, saati käytännön tasolla seksiin naisella pitää olla sille aikaa. Aikaa ei ole jos käy töissä 8h/pvä, ja lopun ajan käy kaupassa ja tekee ruokaa sekä siivoaa.

Mies kun käyt töissä vain 8h, ja loppuaika on vapaata aikaa jolloin mies ei tee mitään, niin hänen kannattaa tehdä puolet noista mitä nainen muuten tekee yksin koknonaan, jolloin seksille jää mahdollisuus toeutua, kun nainen ei raada ehtävien parissa joista puolet kuulu miehelle.

Ne miehet jotka siivoavat ja tekevät ruokaa miellään eivät kuitenkaan kelpaa naisille. Pitää olla pitkä, komea, jännittävä, rikas ja lipevä huumorimies niin menestys naisten keskuudessa on taattu. Jos sitä miestä ei ennen aamenta siivous tai ruoanlaitto kiinnosta niin ei se varmasti kiinnosta sen jälkeenkään.

Tämä laatikkoleukainen pankkiiri-lääkäri-juttu on miesten oma keksintö.

Katseleva ympärillesi vaikka Prismassa tai Cittarissa. Ihan tavallisen näköisiä ja pituisia miehiä sielä käy ostoksilla perheidensä kanssa.

Tuskin kaikki ovat myöskään miljonäärejä.

Huumori on kyllä tärkeää ainakin itselleni parisuhteessa.

Pieru-kakkahuumorilla ei pitkälle pötkitä, eikä "huumorilla" jonka tarkoituksena on nöyryyttää tai satuttaa muita.

Mietipä sitä illan ratoksi, ennekuin yleistät kaikki naiset pinnallisiksi bimboiksi.

Mikä on tavallisen pituinen mies, 180cm? Itse en ole lähellekään sitä niin ei naisia kiinnosta. Muuten ok mutta kun olet niin lyhyt ja siihen se jää. Eli aika pinnallisiä naisia olen tavannut eikä se siitä miettimällä muuksi muutu.

Itse olen 170cm ja mies 178cm. Kun hän kulkee huonossa ryhdissä, olemme saman pituisen näköisiä.

Hänessä ihastuin alunperin mielestäni miellyttävään naamaan ja hänellä oli/on kivat hiukset ja ennenkaikkea asenne oli se, joka vei jalat alta. Hän on rehti ja toimelias tyyppi.

Minkälaisia naisia yrität? Onko niin, että pidät rimaa liian korkealla?

Rima ei todellakaan ole korkealla kun oma pituus on 160cm. Ei naiset mitään kääpiötä halua. Yleensä vaan naureskelevat kun olen niin lyhyt. Hymyilevä luonnonkaunis nainen on sellainen joka kiinnittää huomioni. Liikaa meikkaavat ja silikonitötteröt ei säväytä.

Kaikki tuntemani 160cm pituiset miehet ovat naimisissa ja heillä on lapsia.

Kyllä se sussa on varmaan tuo luonne jonka takia ei ole napannut.

160cm miehille tulee yksi tilaisuus saada nainen kymmenessä ja siihen pitää tarttua. Pidemmillä miehillä tulee paljon enemmän tilaisuuksia, joten ei haittaa vaikka jotkut tilaisuudet jäävät käyttämättä.

Vierailija
695/925 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Itsellä on ollut kavereina miehiä, joita olen töissä tavannut. Perheellisiä ja juteltu yhteisistä kiinnostuksen kohteista, lapsista ja puolisoista sukua unohtamatta. Joskus taas on pyydetty kaveriksi kun on kaupungilla tavattu ja mulle kerrottu samaan hengenvetoon, että tulen sun luokse niin arvaatte varmaan - ei todellakaan tullut.

Vierailija
696/925 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt enää sitä alkuperäistä autiosaari-viestiä, poistettu? 

Joka tapauksessa, siinä näkyy sekularisoitunut maailma ja sen moraalista pyyhitty ruma ranka. Mies miettii, et jos en saa, en kyllä hanki ruokaakaan. Ja nainen muka, et jos en saa ruokaa, en kyllä anna.

Miten rakkaudetonta ja itsekästä! Niin tämä maailma toimii todella huonosti, ja luulisin että moni on se jo omakohtaisesti kokenut. Hyvin maailma toimii silloin, kun ollaan epäitsekkäitä ja mietitään toista enemmän kuin itseä. Mies antaa ruokaa muista syistä kuin siksi, että nainen maksaa seksillä, ja nainen "antaa" muista syistä kuin siksi, että saisi ruokaa. (Unohdetaan että voisi itsekin sitä yrittää etsiä.)

Tätä on oikea parisuhde, tätä on oikea rakkaus. Ns. biologia tarvitsee aina tueksensa moraalin ja lähimmäisenrakkauden, jos halutaan että ollaan onnellisia.

Mediahan antaa juuri tuollaisia neuvoja' että miehen pitäisi ansaita seksi juurikin siivoamalla, tarjoamalla hienot illalliset jne.

Ei anna vaan sellaisia että kyetäkseen edes teorian, saati käytännön tasolla seksiin naisella pitää olla sille aikaa. Aikaa ei ole jos käy töissä 8h/pvä, ja lopun ajan käy kaupassa ja tekee ruokaa sekä siivoaa.

Mies kun käyt töissä vain 8h, ja loppuaika on vapaata aikaa jolloin mies ei tee mitään, niin hänen kannattaa tehdä puolet noista mitä nainen muuten tekee yksin koknonaan, jolloin seksille jää mahdollisuus toeutua, kun nainen ei raada ehtävien parissa joista puolet kuulu miehelle.

Ne miehet jotka siivoavat ja tekevät ruokaa miellään eivät kuitenkaan kelpaa naisille. Pitää olla pitkä, komea, jännittävä, rikas ja lipevä huumorimies niin menestys naisten keskuudessa on taattu. Jos sitä miestä ei ennen aamenta siivous tai ruoanlaitto kiinnosta niin ei se varmasti kiinnosta sen jälkeenkään.

Tämä laatikkoleukainen pankkiiri-lääkäri-juttu on miesten oma keksintö.

Katseleva ympärillesi vaikka Prismassa tai Cittarissa. Ihan tavallisen näköisiä ja pituisia miehiä sielä käy ostoksilla perheidensä kanssa.

Tuskin kaikki ovat myöskään miljonäärejä.

Huumori on kyllä tärkeää ainakin itselleni parisuhteessa.

Pieru-kakkahuumorilla ei pitkälle pötkitä, eikä "huumorilla" jonka tarkoituksena on nöyryyttää tai satuttaa muita.

Mietipä sitä illan ratoksi, ennekuin yleistät kaikki naiset pinnallisiksi bimboiksi.

Mikä on tavallisen pituinen mies, 180cm? Itse en ole lähellekään sitä niin ei naisia kiinnosta. Muuten ok mutta kun olet niin lyhyt ja siihen se jää. Eli aika pinnallisiä naisia olen tavannut eikä se siitä miettimällä muuksi muutu.

Itse olen 170cm ja mies 178cm. Kun hän kulkee huonossa ryhdissä, olemme saman pituisen näköisiä.

Hänessä ihastuin alunperin mielestäni miellyttävään naamaan ja hänellä oli/on kivat hiukset ja ennenkaikkea asenne oli se, joka vei jalat alta. Hän on rehti ja toimelias tyyppi.

Minkälaisia naisia yrität? Onko niin, että pidät rimaa liian korkealla?

Rima ei todellakaan ole korkealla kun oma pituus on 160cm. Ei naiset mitään kääpiötä halua. Yleensä vaan naureskelevat kun olen niin lyhyt. Hymyilevä luonnonkaunis nainen on sellainen joka kiinnittää huomioni. Liikaa meikkaavat ja silikonitötteröt ei säväytä.

Kaikki tuntemani 160cm pituiset miehet ovat naimisissa ja heillä on lapsia.

Kyllä se sussa on varmaan tuo luonne jonka takia ei ole napannut.

160cm miehille tulee yksi tilaisuus saada nainen kymmenessä ja siihen pitää tarttua. Pidemmillä miehillä tulee paljon enemmän tilaisuuksia, joten ei haittaa vaikka jotkut tilaisuudet jäävät käyttämättä.

*yksi tilaisuus kymmenessä vuodessa

Vierailija
697/925 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat yleensäkin huonoja arvioimaan toisten motiiveja, sillä he peilaavat niitä omista lähtökohdistaan. Kun yksilö spekuloi syitä jonkun toisen ihmisen käyttäytymisen perusteella, hän kertoo ennen kaikkea itsestään.

Sellainen nainen joka on joutunut usein miespuolisten kaverien / kollegojen iskuyrityksen kohteeksi on kärkkäämpi muodostamaan yleistyksiä siitä että miehillä on lähtökohtaisesti taka-ajatuksia. He ovat myös herkistyneet näkemään merkkejä sellaisesta ja tulkitsemaan niitä tietyllä tavalla.

Valitettavasti monilla on vaikeuksia informaation käsittelyssä eivätkä he tiedosta että vahvakaan luulo ei ole tiedon väärti. Ihmisluonto nyt vain on sellainen.

Vierailija
698/925 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunnista ennalta miehistä ihastumisen merkkejä. Ollut monia kaverimiehiä, jotka sitten vuoden-parin päästä ilmoittaneet ihastuksestaan, joka on tullut aina yllätyksenä. Olen itse pitänyt vain kavereina, joten on pitänyt aitten lempeästi torjua. Ovat tienneet, että olen varattu.

Toki on ollut ja on edelleen monia hyvin pitkäaikaisia ystävyyssuhteita (sekä miehiin, että naisiin) jotka toimivat vuosien jälkeenkin normaalisti. En siis yleistäisi, ettei ystävyys olisi mahdollista eri sukupuolten välillä, mutta allekirjoitan tuon että ihmisiä katsoo omiata lähtökohdistaan: jollei itse näe kuin kaveruuden, ei osaa tulkita toisen mahdollista ihastumista ja päinvastoin itse jos on ihastunut, projisoi tunteensa helposti toiseen.

Vierailija
699/925 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse halunnut vain ystävyyttä ja kertonut sen heti suoraan, ettei jää mitään epäselvyyksiä. Kun mies lähettänyt esim. viestiä facebookissa, että haluaa tavata ym. , niin sanon, että en halua nyt seurustella, mutta ystävyys sopii, mutta kun tapaaminen tulee, niin mies käy heti lääppimään ja väkisin haluaa suudella. Tästä seuraa se, että mies suuttuu?! Tai kun laitan kaverihakuun, että olen etsimässä vain ystäviä, niin miehet lähettelevät heti, että kohta eroan ym. Tai tuletko tänne saunaan ym. ym. Ne miehet elämäni aikana eivät ole ystävä ainesta ja haluavat jotain muuta. En siis ole tavannut miehiä, jotka ihan vilpittömästi haluavat ystävyyssuhteen. 

Vierailija
700/925 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ajattelee, toinen ei. Ja sit riippuu tilanteistakin, eli samakin voi ajatella jonkun kanssa mut jonkun kanssa ei. Fibat kertoo paljon, kyllähän näitä jonkin verran aistiikin.