Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?
Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?
Kommentit (925)
Huvitti kesällä kun parikymppiseltä parturinaiselta kyselin kuulumisia ynnä muita normaaleja asioita juteltiin ja kohta tuli "mulla on poikaystävä etkä oo mun makuun" :D
- M30+
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet ja naiset voi koskaan olla pelkästään kavereita, miksi ihmeessä edes haluaisi ollakaan.
Eri juttu toki jos ikäero on suuri, kyllä mä monen vanhemman naisen kanssa voin sanoa olevani vaan pelkkä kaveri, mutta kyllä kaikkien muiden, varsinkin lähempänä omaa ikää olevien naisten kanssa kaveeramisen pohjana on aina halu paneskella enemmän tai vähemmän, lisääntymisvietti on molemmilla sukupuolilla luonnostaan todella voimakas, tämän takiahan ihminen on niitä harvoja, jotka paneskelee "ihan vaan huvikseen"
Näin on aina ollut, ja aina oleva.
Ei kukaan mitään kakaroita halua panojensa seurauksena.
Aika helposti, koska yleensä ne aikeet näyttää olevan muita kuin kaverillisia.
Omien kokemusten mukaan olen tullut siihen lopputulokseen, että nainen ja mies ei voi olla ihan vaan kavereita huvikseen viettääkseen vapaa-aikaa yhdessä kasvotusten. Edes jommallakummalla on ollut lopulta tunteita toista kohtaan. Yks kaverisuhde päättyi panoon ja toinen noin 10-vuotinen ystävyyssuhde päättyi miespuoleisen kaverini rakkaudentunnustukseen. Itselläni ei ollut ollut sellaisia tunteita toista kohtaan _koskaan_. Sydän siinä silti särkyi molemmilla ja hyvä ystävyyssuhde meni pilalle...
Näen, että miespuoleiset työkaverit (ja varsinkin asiakkaat!) on oma osastonsa erikseen. Heidän kanssaan pidän välit suht asiallisena (minkä sarkastiselta huumoriltani voin 😂), eikä minulla ole tarvetta heitä nähdä vapaa-ajalla, joten ei tarvitse pähkäillä kuka tykkää kenestäkin. Ja jos jokainen osapuoli on sinkku niin sittenhän sitä voi yrittää muutakin. 💁
-30v, ei mikään kedon kaunein kukkanen.
Johtusko sun ulosannista? Jos ei oikein muuhun ole?