Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?
Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?
Kommentit (925)
No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.
No hahhah, oman elämänkokemukseni mukaan miehillä ON lähes aina muuta mielessä kuin kaveruus.
No kaikki mun läheisimmät työkaverimiehet ovat lopulta halunneet myös seksiä/suhdetta, joten nykyään olen varuillaan. Aina se ensimmäinen ehdotus tule kuitenkin yllätyksenä, viimeisin tiimikaverimies ylitti kaveruuden rajat pari viikkoa sitten.
Minulla ei ole ollut kovin monta naisystävää juuri tuosta syystä, kun aina luullaan että olen vonkaamassa pillua, pelkkä hymyily tai jos on ystävällinen riittää tuohon luuloon.
Yleensä se on niin päin, että miehet luulee itsestään liikoja
Ei miehet ja naiset voi koskaan olla pelkästään kavereita, miksi ihmeessä edes haluaisi ollakaan.
Eri juttu toki jos ikäero on suuri, kyllä mä monen vanhemman naisen kanssa voin sanoa olevani vaan pelkkä kaveri, mutta kyllä kaikkien muiden, varsinkin lähempänä omaa ikää olevien naisten kanssa kaveeramisen pohjana on aina halu paneskella enemmän tai vähemmän, lisääntymisvietti on molemmilla sukupuolilla luonnostaan todella voimakas, tämän takiahan ihminen on niitä harvoja, jotka paneskelee "ihan vaan huvikseen"
Näin on aina ollut, ja aina oleva.
Joo sama juttu kuin aiemmalla. En todellakaan kuvittele yhtään mitään. Pari kertaa erehtynyt moista pohtimaan ja aina menee vikaan. Olenkin päättänyt, että ikinä en enää kuvittele kenenkään olevan kiinnostunut minusta. Ja jos tällainen ihme tapahtuisin niin kyllä se pitää mulle ihan sanallisesti suoraan ilmaista.
No kyllä siinä pitää olla sitten hyvin suoraa puhetta, koska otan aikalailla kaiken aina vitsailuna ja harmittomana flirttinä, en niin että joku oikeasti yrittää mua saada iskettyä, kun olen lihava, ja jo vanhakin ja naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.
Onnennainen...
Kyllä yleensä ajattelen, että miehellä muutakin mielessä. Minua on niin usein isketty, kähmitty ja minulle on ehdoteltu, että helposti oletan tästä olevan kyse.
On helpottavaa olla ylipainoinen ja lähes 50v nainen. Miehiin voi suhtautua kuten kehen tahansa muuhun eikä tarvitse pelätä kenenkään miehen haluavan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on niin päin, että miehet luulee itsestään liikoja
Tämäkin on totta.
Toivon aina kaveruutta tai ystävyyttä, mutta lähes aina joutuu pettymään. En halua tai tarvitse munaa.
Mistä tunnistaa, että mies haluaa vain kaveruutta?
Ei ole ollut yhtäkään mieskaveria joka ei olisi treffejä ehdottanut tai seksiä.
Miehenä voin sanoa, että kyllä ajatus on jokaisen kohdalla, että miltähän tuntuisi tuon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon aina kaveruutta tai ystävyyttä, mutta lähes aina joutuu pettymään. En halua tai tarvitse munaa.
Mistä tunnistaa, että mies haluaa vain kaveruutta?
Se heiluttaa vinhasti sateenkaarilippua peppureiästä sojottaen.
Mulla on pari miespuolista tuttavaa/ystävää, eikä koskaan ole edes käynyt mielessä mitään muuta.
Voi nainen ja mies olla kavereita ilman seksuaalista jännitettäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnennainen...
Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.
- eri
Miehenä en ole yhtään työkaveria kiksauttanut, eikä kyllä ole käynyt edes mielessäkään vaikka paljon ollaankin tiimityössä.
Entä jos mies haluaa olla vain kaveri ja nainen haluaisi enemmän, niin kyllästyykö nainen helposti mieheen, koska tämä ei tee naisen toivomaa aloitetta?