Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?
Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?
Kommentit (925)
Lähtökohtaisesti ajattelen että muut jutut mielessä, ellei ole varattu tai tee muuten selväksi että kaverimielellä liikutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yleensä ajattelen, että miehellä muutakin mielessä. Minua on niin usein isketty, kähmitty ja minulle on ehdoteltu, että helposti oletan tästä olevan kyse.
Tapailin aikoinaan naista, joka suuttui, kun en kähminyt häntä (siitä huolimatta, että nainen seurusteli toisen miehen kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Toivon aina, ettei olisi kuin kaverillisia aikeita mutta usein lopulta kuitenkin on niitä muita. Enkä luulottele, vaan miehet ovat tämän minulle kertoneet.
Kaverillisia aikeita on vain siinä tapauksessa, että olette työ- tai opiskelukavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vielä M29:lle. Peitätkö visusti kaikki tunteesi ja olet koko ajan ilme peruslukemilla? Eli kätketkö itsesi ja persoonasi täysin? Hymyiletkö ja flirttailetko tai osoitatko kiinnostustasi ja ihastustasi mitenkään? Mietin vaan, että annatkohan itsestäsi tylyn, epäkiinnostuneen ja etäisen vaikutelman. Kannattaa tulla esille, voit vielä saada positiivista vastakaikua🤗 Vähän jurompi kun hymyilee, niin se voi olla aika vastustamatonta.
Lyhyesti.
Surkeat perheolot kasvaessa ja 9 vuotta koulukiusaamista, niin olen hyvin sisäänpäinkääntynyt, epäluuloinen uusia ihmisiä kohtaan ja hyvin hitaasti "lämpiävä".
Itsetunnon, tai sen puutteen jo mainitsin joten ei vaan viitsi ja/tai uskalla yrittää ja vastakaikua tuskin tunnistaisin ellei nyt suoraan päin naamaa sanota.
Onhan sitä tähänkin asti eletty.
Ei se yksi ylimääräinen päivä, viikko, kuukausi tai vuosi ole enää tässä vaiheessa mitään.
Mutta jääköön tähän, menee muuten itsesäälin puolelle.
oikeesti naiset mitä vaikeeta siinä on tsekkaa miespuolisen ystävän pyrkimykset!. nyt perjantai-lauantai iltana textari " mua panettaa" miespuoliselle ystävälle niin hänen vastaus kertoo sitten totuuden...
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on niin päin, että miehet luulee itsestään liikoja
Meillä miehillä on kyllä todella usein heikko itsetunto ja etenkään kauniisiin naisiin emme usko omaavamme mahdollisuutta, vaikka olisimme komeitakin. Kaikki omat iskuyritykseni ovat kohdistuneet vähemmän viehättäviin naisiin. Hyvännäköisten kanssa olen päätynyt suhteeseen vain naisen aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
oikeesti naiset mitä vaikeeta siinä on tsekkaa miespuolisen ystävän pyrkimykset!. nyt perjantai-lauantai iltana textari " mua panettaa" miespuoliselle ystävälle niin hänen vastaus kertoo sitten totuuden...
Jos se sattuu olemaan varattu ja kumppani mustasukkaista sorttia, niin se on sitten helposti entinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
M29: Ei siinä ole mielestäni mitään pahaa, jos työpaikalla lähestyy naista kiinnostuneessa ja asiallisessa mielessä. Se on ihan rehtiä ja kunnioitettavaa toimintaa. Voi pyytää naista lounaalle tai muuten puhua hänelle. Ainakaan ei tarvitsisi mielestäni olla ylivarovainen ja sulkeutunut tässä mielessä ja ajatella, että siinä olisi jotakin hävettävää. Olen ollut aina erittäin ilahtunut ja otettu ne muutamat kerrat nuoruudessani tällaisista lähestymisistä. Yhden kanssa sitten natsasi siihen malliin, että olemme olleet jo vuosikausia yhdessä. Ensin olimme kyllä pitkään katselleet toisiamme, eli miehen lähestyminen ei tullut puun takaa, vaan olin jo kovasti odottanut sitä. Tämä tosin ei tapahtunut työpaikalla vaan toisessa yhteydessä, emmekä olleet työkavereita.
Raivostuttaa tuollainen, että nainen ulkoistaa aloitteen teon miehelle, kun itsellä on jo selvä kiinnostus. Miksi miehen on otettava riski pakeista? Täällä koko ketju on täynnä sitä, että se miehen aloite ei ole ollut toivottu. Silti miehen pitää se riski ottaa.
Voi, ymmärrän kyllä hyvin, tuttua on. Korostunut sisäänpäinkääntyneisyys, häpeä kotioloista ja koko peruskouluaika poikien pilkankohteena. Toivon, että arvostat itseäsi. Kiusaajat tekivät väärin kun musersivat sinua. Nykyään aikuiset puuttuvat enemmän siihen, ettei kukaan jäisi koulussa täysin kiusaamisen armoille. Älä suostu uskomaan, että olet kiusaamisen takia huonompi kuin kukaan muu. Omanarvontunto tekee suuren vaikutuksen ja ihmisestä kauniin.
Se on ihan totta, että jos sydän on murtunut ja kokee epäluottamusta ihmisiä kohtaan, ei hymyä ja flirttiä voi liimata päälle. Ne tulevat sitten enemmän luonnostaan kun on vapautunut sisäisesti.
Minun sisimmässäni oli vain pimeyttä. Vasta uskoontulo toi valon sydämeeni ja itsetunnon... Se poikien kiusaaminen ja heidän uskottelunsa epäviehättävyydestäni ja muusta huonoudestani oli valhetta. Kaikki ihmistä nujertava toiminta on sitovaa valhetta, joka täytyy ravistaa pois omasta minäkuvastaan.
T. 722
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä M29:lle. Peitätkö visusti kaikki tunteesi ja olet koko ajan ilme peruslukemilla? Eli kätketkö itsesi ja persoonasi täysin? Hymyiletkö ja flirttailetko tai osoitatko kiinnostustasi ja ihastustasi mitenkään? Mietin vaan, että annatkohan itsestäsi tylyn, epäkiinnostuneen ja etäisen vaikutelman. Kannattaa tulla esille, voit vielä saada positiivista vastakaikua🤗 Vähän jurompi kun hymyilee, niin se voi olla aika vastustamatonta.
Lyhyesti.
Surkeat perheolot kasvaessa ja 9 vuotta koulukiusaamista, niin olen hyvin sisäänpäinkääntynyt, epäluuloinen uusia ihmisiä kohtaan ja hyvin hitaasti "lämpiävä".
Itsetunnon, tai sen puutteen jo mainitsin joten ei vaan viitsi ja/tai uskalla yrittää ja vastakaikua tuskin tunnistaisin ellei nyt suoraan päin naamaa sanota.Onhan sitä tähänkin asti eletty.
Ei se yksi ylimääräinen päivä, viikko, kuukausi tai vuosi ole enää tässä vaiheessa mitään.
Mutta jääköön tähän, menee muuten itsesäälin puolelle.
En lähtökohtaisesti ajattele, että kaikki kaverilliset miehet pyrkivät pöksyihin. En ole mikään kedon kaunein kukka ja ylipainoakin on. Mutta yllättävän isolla prosentilla ennemmin tai myöhemmin vähintään kännipäissään miehet kokeilevat kepillä jäätä.
Ajattelen aina että on muita kuin kaverillisia aikeita, muusta ei ole kokemusta. Miehet eivät lähesty minua kaverillisin aikein.
Ymmärrän raivostuttavuusnäkökulman. Olen jo aika vanha nainen. Minulle oli tärkeää, että mies ja juuri tämä mies tekee aloitteen. En halunnut tehdä itse aloitetta ja olisin tehnyt väärin itseäni kohtaan, jos olisin toiminut toisin. Jos mies ei olisi tehnyt aloitetta, hän ei olisi ollut minulle sopiva eikä täysin tosissaan, ja olisin mennyt elämässäni eteenpäin, vaikka kovasti se olisi kirpaissut. Mielestäni on tärkeää, että ihminen toimii omien arvojensa mukaisesti. Sitäpaitsi miestä piiritti useampi muu meille yhteinen tuttu nainen, joista muutama teki suoran aloitteen hänelle. Halusin pysyä pois siitä "kilpailusta" ja saada selville oliko hän oikeasti ja vakavissaan kiinnostunut minusta ja että onko meillä henkisesti yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29: Ei siinä ole mielestäni mitään pahaa, jos työpaikalla lähestyy naista kiinnostuneessa ja asiallisessa mielessä. Se on ihan rehtiä ja kunnioitettavaa toimintaa. Voi pyytää naista lounaalle tai muuten puhua hänelle. Ainakaan ei tarvitsisi mielestäni olla ylivarovainen ja sulkeutunut tässä mielessä ja ajatella, että siinä olisi jotakin hävettävää. Olen ollut aina erittäin ilahtunut ja otettu ne muutamat kerrat nuoruudessani tällaisista lähestymisistä. Yhden kanssa sitten natsasi siihen malliin, että olemme olleet jo vuosikausia yhdessä. Ensin olimme kyllä pitkään katselleet toisiamme, eli miehen lähestyminen ei tullut puun takaa, vaan olin jo kovasti odottanut sitä. Tämä tosin ei tapahtunut työpaikalla vaan toisessa yhteydessä, emmekä olleet työkavereita.
Raivostuttaa tuollainen, että nainen ulkoistaa aloitteen teon miehelle, kun itsellä on jo selvä kiinnostus. Miksi miehen on otettava riski pakeista? Täällä koko ketju on täynnä sitä, että se miehen aloite ei ole ollut toivottu. Silti miehen pitää se riski ottaa.
Kyllä tuntuu ajattelevan. Joskus on suututtu, kun on kuulemma yrittänyt iskeä ja joskus on suututtu, kun ei sitten iskenytkään. Ota siitä nyt selvää 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on niin päin, että miehet luulee itsestään liikoja
Meillä miehillä on kyllä todella usein heikko itsetunto ja etenkään kauniisiin naisiin emme usko omaavamme mahdollisuutta, vaikka olisimme komeitakin. Kaikki omat iskuyritykseni ovat kohdistuneet vähemmän viehättäviin naisiin. Hyvännäköisten kanssa olen päätynyt suhteeseen vain naisen aloitteesta.
Hyvännäköisenä naisena voin kyllä sanoa edellinen kirjoittaja on oikeassa. En ole edes pysynyt laskuissa, kuinka moni ei-niin-hyvännäköinen mies on tullut iskemään. Ei ole heikosta itsetunnosta tietoakaan.
Viihdyn juuri tästä syystä oikein mielelläni omissa oloissani, niin kenenkään ei tarvitse pelätä aikeitani. Nykyään kaikki on niin hankalaa ja jokainen ystävällisyyskin tulkitaan joksikin lähentely-yritykseksi.
M33
Vierailija kirjoitti:
En lähtökohtaisesti ajattele, että kaikki kaverilliset miehet pyrkivät pöksyihin. En ole mikään kedon kaunein kukka ja ylipainoakin on. Mutta yllättävän isolla prosentilla ennemmin tai myöhemmin vähintään kännipäissään miehet kokeilevat kepillä jäätä.
Miten se on päässyt sinulla jäätymään?
Mua nauratti aina nuorena tyttönää nää miesten kirjekaveri ilmoitukset "Haetaan kaveria mutta ole mielellään nainen". :D vielläkin noita viissiin näkee... Voisi sitten edes sanoa suoraan
Kyllä. Olen 28v mies. Yritän tehdä tuttavuutta ja hankkia kavereita. Lähes aina kun naispuolista ihmistä lähestyn oli sitten puistossa tai bussipysäkille ihan "moi mitäs kuuluu? Miten päivä menee", vastaus on joko outoa mulkoilua taikka se vakio "anteeks, mä oon varattu". Höh.. kavereita minä vain etsin