Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?

Vierailija
07.09.2022 |

Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?

Kommentit (925)

Vierailija
661/925 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl nauroin vedet silmissä joistakin kommenteista täällä, ironinen ote sujuu joillakin. No joo, nuorena minua ei varustettu komealla ulkonäöllä mutta olin välkky, paljon psykologiaa lukeneena ja syvällisenä tyyppinä jouduin siihen tilanteeseen että naiskavereita riitti mutta mä halusin enemmän. Milloin bileissä haluttiin tulla itkemään olkapäälleni milloin pyydettiin koteihin kuuntelijaksi kun naiset ovat joutuneet kokemaan kovia miesten tahoilta. Prosessi homman lopettamiseksi alkoi siitä ku eräs nainen bileissä oli hullaantunu kaveriini, pyysi mua auttamaan et sais tän miehen iskettyä. Kännissä sanoi että tota voin panna mutta sun kanssa on hyvä olla kaverina että tällaista.

Sain vaimon sitten vasta kun lopetin yrittämästä ja keskityin omiin juttuihin, nii minua iskettiin sit :)

Nykyään en kaveeraa naisten kanssa kuin vain sen verran että vaimolle ku joskus tulee naiskavereita kylään nii vaimo ja ne huhuilevat mua kahvipöytään jos on tarvetta keskustella ja selvittää joitain omia ongelmia.. nii kyl tulen juttelemaan. En sen enempää..

Näyttäis siltä että miehen ja naisen kaveruussuhde voi kestää maksimissaan vain joitakin vuosia. Mut miesten välinen ystävyys voi kestää vuosikymmeniä.

Oli sulla rankka nuoruus, kun jouduit ihan keskustelemaan naisten kanssa. Palkkaako siitä olisi pitänyt maksaa?

No tosta on jo yli 20 vuotta aikaa. Rankkaa se oli silloin ku hormoonit jyrää ja katselee vierestä ku miespuoliset kaverit saa naista viikottain ja naiset haluu musta vain kaveria. Mut eipä se mitään, se on jo mennyttä aikaa :)

Vierailija
662/925 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka sanoo että "Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa ja suurin osa kavereistani on miehiä" kannattaa kiertää kaukaa. Yleensä näin sanova on kohtalaisen hyvännäköinen nainen

Kertoo sen ettei nainen oikein tajua, minkä takia miehet ovat hänelle niin mukavia. (Vinkki, se syy löytyy naisen jalkojen välistä) Ja myös sen, ettei tule toimeen oman sukupuolensa kanssa, mikä on varma merkki epäluotettavuudesta ja selkäänpuukottajan/juoruajan/petollisen riidankylväjän luonteesta.

Huono luonne nyt vaan ei miesten kanssa haittaa, kun ne haluavat sen naisen housuihin niin eivät välitä pikkuvioista. Mutta toiset naiset hylkivät häntä, sen takia on ajautunut miesten seuraan

Tuo on todella yleinen lause naisten suusta ja jos miehenä kuulet sen.... juokse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/925 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ilmaisee haluavansa enemmän kuin kaveruutta, nainen sanoo siihen että meillä on niin mahtava ystävyyssuhde, en haluaisi pilata sitä.. Niin mitä nainen todella sillä tarkoittaa? Miehille tämä ei ainakaan ole kohteliaisuus.

Vierailija
664/925 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies ilmaisee haluavansa enemmän kuin kaveruutta, nainen sanoo siihen että meillä on niin mahtava ystävyyssuhde, en haluaisi pilata sitä.. Niin mitä nainen todella sillä tarkoittaa? Miehille tämä ei ainakaan ole kohteliaisuus.

Yleensä sitä, että naisen mielestä et ole riittävän hyvännäköinen. Muuten kyllä haluaisi kanssasi suhteen, pitää luonteestasi koska viitsii hengailla kanssasi jne...

T. mies jolle on sanottu näin.

Se on vaan "kohtelias" tapa sanoa että oot liian ruma. Siis hänen mielestään ruma. Ei kannata ottaa sitä totuutena, ajattele vaan että sillä oli paska maku, niin egosi kestää sen paremmin. Niin itsekin tein, ja lopulta löytyi nainen jonka ulkonäöstä pidin, ja joka piti minun.

Kannattaa vaan lähtee kävelemään tollasista "kaveruussuhteista" se on sulle itsellesi nöyryyttävää jos jäät siihen elättelemään toivoa. Just ton takia naisten kanssa ei voi yleensä olla kaveri, joko niitä haluaa panna, tai sitten ne on niin rumia ettei halua panna, joten ei halua hengailla niiden ympärillä, koska silloin muut luulee että haluat panna niitä, etkä saa lähestymisiä muilta naisilta, kun kaikki luulee että olet varattu. Lose-lose situation. 

Vierailija
665/925 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka on aina tullut paremmin toimeen naisten kanssa kirjoitti:

Nainen joka sanoo että "Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa ja suurin osa kavereistani on miehiä" kannattaa kiertää kaukaa. Yleensä näin sanova on kohtalaisen hyvännäköinen nainen

Kertoo sen ettei nainen oikein tajua, minkä takia miehet ovat hänelle niin mukavia. (Vinkki, se syy löytyy naisen jalkojen välistä) Ja myös sen, ettei tule toimeen oman sukupuolensa kanssa, mikä on varma merkki epäluotettavuudesta ja selkäänpuukottajan/juoruajan/petollisen riidankylväjän luonteesta.

Huono luonne nyt vaan ei miesten kanssa haittaa, kun ne haluavat sen naisen housuihin niin eivät välitä pikkuvioista. Mutta toiset naiset hylkivät häntä, sen takia on ajautunut miesten seuraan

Tuo on todella yleinen lause naisten suusta ja jos miehenä kuulet sen.... juokse

Osa noin sanovista naisista eivät halua työskennellä naisvaltaisilla aloilla sen takia, että siellä työilmapiiri myrkyttyy helposti eli he eivät välttämättä ole itse luonnevikaisia, vaan heillä ei ole toleranssia moisiin. Miehillä työilmapiiri on useammin suht ok, juoruamisen sijaan antipatia hoidetaan mököttämällä.

Vierailija
666/925 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sitä, että naisen mielestä et ole riittävän hyvännäköinen. Muuten kyllä haluaisi kanssasi suhteen, pitää luonteestasi koska viitsii hengailla kanssasi jne...

Se on vaan "kohtelias" tapa sanoa että oot liian ruma. Siis hänen mielestään ruma. Ei kannata ottaa sitä totuutena, ajattele vaan että sillä oli paska maku, niin egosi kestää sen paremmin. Niin itsekin tein, ja lopulta löytyi nainen jonka ulkonäöstä pidin, ja joka piti minun.

Kannattaa vaan lähtee kävelemään tollasista "kaveruussuhteista" se on sulle itsellesi nöyryyttävää jos jäät siihen elättelemään toivoa. Just ton takia naisten kanssa ei voi yleensä olla kaveri, joko niitä haluaa panna, tai sitten ne on niin rumia ettei halua panna, joten ei halua hengailla niiden ympärillä, koska silloin muut luulee että haluat panna niitä, etkä saa lähestymisiä muilta naisilta, kun kaikki luulee että olet varattu. Lose-lose situation. 

Miehelle vain p*llulla on väliä mitä naiseen tulee, siksi he eivät kykene ymmärtämään että monet naiset tarvitsee henkisen yhteyden ja kemian jotta haluavat parisuhdetta alkaa perustamaan. Täälläkin on useampi nainen todennut että on pari kaverimiestä jotka ovat komeita mutta kun ei ole sitä jotain yhteyttä niin ei. Miehelle sen sijaan riittää että naisella on tissit ja p*llu kuten niin monet miehet ovat jo täällä todenneet.

Vierailija
667/925 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon mies joka on esim entisellä työpaikallani (naisvaltainen) pannut yli 10 työkaverimuijaa. Vain 2 niistä oli sinkkuja. Kyllä se niin on että normaalisti naiset ovat moraaliltaan selkärangallisia, mut katsokaa vaan kun varattukin nainen saa 4 lasia punkkua naamaan afterworkeillä ja minulta hieman kehuja kivasta persoonnallisuudesta, en ees paljon joutunu pokaamaan niin johan olivat mun luona jatkoilla imemässä lerssiäni panokuntoon kun se niitten oma mies kotona vaan kiskasee keppanaa sohvalla. Promillea lissää niin johan tippuu naisten moraalikäsitykset maanrakoon. Ja täällä kerrotaan vain ne selvinpäin-mielipiteet.

Vierailija
668/925 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vain p*llulla on väliä mitä naiseen tulee, siksi he eivät kykene ymmärtämään että monet naiset tarvitsee henkisen yhteyden ja kemian jotta haluavat parisuhdetta alkaa perustamaan. Täälläkin on useampi nainen todennut että on pari kaverimiestä jotka ovat komeita mutta kun ei ole sitä jotain yhteyttä niin ei. Miehelle sen sijaan riittää että naisella on tissit ja p*llu kuten niin monet miehet ovat jo täällä todenneet.

Huonosti on näiden isit hoitaneet poikiensa kasvatustyönsä. Onneksi itse tunnen paljon fiksuja ja tunne-elämältään terveitä miehiä, jotka itsekin haluavat henkisen yhteyden naiseen ennen seksiä. Nämä ovat kaikki naimisissa, ei yllätä.

Vierailija
669/925 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhde tai parisuhde lois draamaa, jota nainen ei halua. Jos itse sanon noin, pelkään, et saisin mieheltä niin huonoa seksiä, että vihaisin häntä sen jälkeen lopun ikääni. 

Vierailija
670/925 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että mies haluaa olla vain kaverini, jos hän ei muuta sano.

Vierailija
671/925 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka on aina tullut paremmin toimeen naisten kanssa kirjoitti:

Minulla se on niin päin että miehet ovat tulleet aina paremmin toimeen kanssani kuin naiset. Itse kyllä tulen kaikkien kanssa toimeen, mutta naiset vain ovat karttaneet minua jo alakoulusta. En tiedä miksi, koska kuitenkin paras ystäväni on aina ollut nainen. Tutkimustenkin mukaan olen ihan normaali ihminen.

Oikeastaan naiset jotka tulevat naisporukoissa hyvin toimeen ovat kyllä yleisemmin niitä draamanhakuisia riidankylvijöitä jotka ottavat aina välillä jonkun porukasta hampaisiinsa. Me omien teiden kulkijat emme kyllä tosiaankaan kiusaa koskaan ketään, vaan kyllä se on me joita on kiusattu toisten toimesta.

Vierailija
672/925 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Njääh, kyllä se mulle tarkoittaa sitä että en ole jättämässä aviomiestäni hänen takiaan.

Vierailija
673/925 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ole yhtään työkaveria kiksauttanut, eikä kyllä ole käynyt edes mielessäkään vaikka paljon ollaankin tiimityössä.

Vaimoni olen työmaailmasta löytänyt, mutta ennen sitä jouduin käymään isot jaakobinpainit itseni kanssa siitä voiko työkaveriin sotkeutua ja mitäs sitten tehdään jos homma ei toimikaan. Puoleen vuoteen ei puhuttu kenellekään töissä yhtään mitään.

Vierailija
674/925 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ole yhtään työkaveria kiksauttanut, eikä kyllä ole käynyt edes mielessäkään vaikka paljon ollaankin tiimityössä.

Vaimoni olen työmaailmasta löytänyt, mutta ennen sitä jouduin käymään isot jaakobinpainit itseni kanssa siitä voiko työkaveriin sotkeutua ja mitäs sitten tehdään jos homma ei toimikaan. Puoleen vuoteen ei puhuttu kenellekään töissä yhtään mitään.

Parasta onkin pitää suu kiinni mahdollisimman pitkään. Mekään ei mieheni kanssa kerrottu kuin minun lapselleni että olemme yhdessä, jotta saimme rauhallisesti tutustua toisiimme ja katsoa tuleeko tästä mitään.

Aina on joku katkera ja kateellinen juoruamassa ja yrittämässä pilata toisten onnen.

Nyt on 10 vuotta jo tullut :)

Vierailija
675/925 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tarkoittaa, että jos hän haksahtaisi vaikka vain kerran harrastamaan seksiä kaverinsa kanssa, niin sen jälkeen olisi vähän kiusallista olla sen kaverin kanssa tekemisissä. Vähän sama kuin jos harrastaisi seksiä vaikkapa oman äidin tai isän kanssa, tuskin sitten tuntisi oloaan kovin luontevaksi tavatessaan vanhempiaan.

Vierailija
676/925 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en ymmärrä, mitä vakavaa siinä on, jos "se" käykin mielessä. Normaalia ihmisen elämää. Ei silti pääse sänkyyn kaikkien maailman ihmisten kanssa, ja todellakin hyvä niin.

VOI olla kavereita ilman seksiä, jos vaan tahtoa löytyy!

N39

Juuri näin. Seksi nyt ajatuksen tasolla käy todennäköisesti ihmisten mielessä aika usein eri tilanteissa. Ei se tarkoita vielä yhtään mitään, ei edes sitä että haluaisi tai yrittäisi päästä sänkyyn jokaisen kohtaamansa vastakkaisen (tai saman) sukupuolen edustajan kanssa. Monesti mieli käy läpi toisen ihmisen seksuaalisen viehättävyyden ihan automaattisesti. 

Tässä keskustelussa on nyt usein oletuksena että varsinkin miehet olisivat valmiita sänkyyn lähes jokaisen vastaantulevan naisen kanssa. En tietenkään osaa sanoa muista miehistä, mutta itselläni ehkä 5% tai alle tuntemistani naisista olisi sellaisia joiden kanssa voisin edes ajatella harrastavani seksiä sellaisessa tilanteessa jossa molemmat sinkkuja, etsivät seksiseuraa jne. Veikkaisin, että tämä pätee myös useimpiin läheisimpiin ystäviini. En ole nähnyt kenenkään ns. painelevan menemään tai edes yrittävän sitä mitenkään järjestelmällisesti tuntemiensa naisten kanssa. Poikkeuksia tähän toki varmasti löytyy niin miehistä kuin naisistakin. 

Munkin on (naisena) vaikea uskoa, että kaikki miehet (edes suurin osa) aktiivisesti pyrkii toisen housuihin, vaikka nainen viehättävä miehen mielestä olisikin. Ja ajatus siitä, että vuosikausia larppaa ystävää vain odottaen mahdollisuutta on ihan naurettava. Ja heti perään surullinen.

Kuitenkin todella yleistä on tuo kaverin esittäminen, kun oikeasti haluaisi jotain muuta(kin). Ymmärtäähän sen, koska tottakai käyttää kaikki mahdollisuudet olla lähellä ihastusta, kun se tuottaa tyydytystä mielelle. 

Vaikeampi sen sijaan on ymmärtää sitä miten itsekkäästi ihastunut toimii tätä ihastuksen kohdettaan kohtaan, jolle siis vannoo ystävyyttä ja lojaaliutta, ja että tekisi tämän puolesta kaiken, kun sitten kuitenkaan ei ole edes rehellinen siitä tärkeimmästä, eli että vain esittää kaveria.

Mutta eikö kuitenkin olisi jonkin ajan jälkeen itsellekin helpompaa hyväksyä, että ei tämä etene romanttiselle tasolle ja siirtyä eteenpäin? Siinähän voi missata hyviä mahdollisuuksia muiden kanssa, jos vain vuosikausia odottelee tätä kaveria kiinnostuvaksi. Vai onko kuitenkin turvallisempaa olla lähellä ihastusta, jolta ei saa vastakaikua, kuin oikeasti etsiä joku joka tykkää takaisin?

Vierailija
677/925 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva jos olisikin kaverillisia aikeita, mutta aina joutuu pettymään.

Vierailija
678/925 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mies ja nainen on kavereita, (oikeasti, niin että hengailevat usein kahdestaan ym. eikä kyse ole isommasta kaveriporukasta, tai esim. ammatillisesta yhteistyöstä) siinä on 4 vaihtoehtoa

1) Miehellä on tunteita naiseen, naisen mielestä mies ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti

2) Naisella on tunteita mieheen, miehen mielestä nainen ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti

3) Jompi kumpi on homoseksuaali

4) jompikumpi tai molemmat heistä ovat varattuja, ja leikkivät tulella

Koska jos ulkonäkö ei olisi ongelma toiselle osapuolelle, heistä tulisi pari. Jos luonne olisi ongelma, eivät he olisi kavereitakaan koska miksi hengailla tyypin kanssa, jonka luonteesta ei pidä.

Se on niin naurettavaa kun joku hyvännäköinen nainen sanoo "Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa ja suurin osa kavereistani on miehiä" LOL niin varmaan... ainakin omasta mielestäsi miehet ihan vilpittömästi haluaa olla kavereitasi vaan ja eikä muuta. Iso red flag naisessa 

Tai 5) he pitävät aidosti toisistaan ystävinä, arvostavat toistensa seuraa, pitävät hauskaa yhdessä, jakavat elämää ja auttavat toisiaan, ovat käytännössä yhtä perhettä (vaikka ovat tavanneet vasta aikuisina), pitävät yhtä vuosikymmeniäkin.

"Koska jos ulkonäkö ei olisi ongelma toiselle osapuolelle, heistä tulisi pari." Tässä! Tässä se on mitä te ette tajua, te jotka näette kaiken seksin ja seksuaalisen jännitteen kautta. Minulla on kaksi miestä sydänystävinä, he ovat mielestäni komeita ja älykkäitä, mutta seksuaalinen jännite yksinkertaisesti puuttuu kumpaankin suuntaan.

Olemme olleet vuosiakin sinkkuina samaan aikaan, ja toisen kanssa asuneetkin yhdessä, eikä mitään romanttiseen viittaavaakaan tapahdu, koska sitä kiinnostusta ei ole. Ei ole mitenkään automaattista että hyvin juttuun tulevasta heteromiehestä ja heteronaisesta olisi tulossa pari, tai että tulisi mutta kun toinen on ruma tai parisuhteessa tms.

Te jotka ette ole koskaan päässeet kokemaan tätä aitoa, syvää, vuosikymmeniä kestävää ei-seksuaalista rakkautta vastakkaista sukupuolta kohtaan - te ette ymmärrä sitä. Siksi te väitätte näitä absurdeja "totuuksia".

Kyllä me ollaan koettu ne vuosikymmenen mittaiset kaverisuhteet jotka ovat sitten kaatuneet siihen toisen kiinnostukseen. Minullakin noita on 3 kpl. Ehkä ei itse vain ole vielä päässyt kokemaan sitä miten homma kosahtaa ;)

Ihastumistakin tulee ja menee. Silläkään ei ole merkitystä, jos arvostaa sitä ystävyyttä oikeasti. Mullakin on yksi miespuolinen kaveri, joka oli minuun alkuaikoina ihastunut, mutta nykyään, näin 17 vuoden ystävyyden jälkeen, on jo aikoja sitten siirtynyt eteenpäin, tavannut oikein ihanan naisen ja perustanut hänen kanssaan perheen. Me ollaan edelleen ystäviä.

Tilanne on tietenkin toinen, jos molemmat on kiinnostuneita samanaikaisesti. Silloin voi punnita sitäkin, että selviääkö ystävyys, jos parisuhde ei onnistu.

Vierailija
679/925 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että usein näin onkin - mutta ei työpaikan rumien kanssa, ei tule siis mieleenkään. Korkeintaan käy mielessä, että ei käy edes mielessä.

Ollaaks nyt miehet ihan rehellisiä ja myönnetään, että lihavan, hieman vanhemman naisen kanssa ei tulisi mieleenkään edes teoriassa. Yök.

Ei millään pahalla.

Vierailija
680/925 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoton_83 kirjoitti:

Olen kai harvinainen poikkeus, kun on ollut ja on naispuolisia kavereita, joiden kanssa ollaan käyty lasillisella, pelattu lautapelejä, ammuttu paintballia, käyty festareilla ja konserteissa. Muutaman kanssa olen jopa käynyt mökillä saunomassa, uimassa sekä ulkomailla (öitäkin vietetty) ja koskaan en ole ollut muuten, kuin kaverimielellä liikkeellä.

Osa naisista on ollut varattuja, osa sinkkuja. Itse välillä sinkku, välillä seurustellut ja nykyisin onnellisesti naimisissa (7. vuosi menossa) sekä kaksi pientä lasta. En ole koskaan pettänyt enkä ole seurustellut kuin 3 kertaa elämäni aikana (joista viimeisin on siis nykyinen puolisoni)

Ilmeisesti se on joillekin mahdotonta olla vain kavereita tai ystäviä vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman taka-ajatuksia (?) Kyse ei ole ollut myöskään siitä, että kyseiset naiset olisivat olleet jotenkin "ei niin viehättäviä" tai muuta sellaista. Osa on ollut hyvin kauniita ja sellaisia haluttuja naisia, joilla on ollut vientiä enemmän kuin riittävästi. Itselle ei ole koskaan tullut edes mieleen pettää luottamusta ja ehdottaa jotain muuta, kuin mikä on ollut soveliasta.

M38

Käytkö siis nyt naimisissa olevana pienten lasten isänä ulkomailla naiskaverin kanssa kahdestaan, tai mökillä saunomassa?

Yleensä kun on pariuduttu eri sukupuolta olevat kaverit jää vähemmälle huomiolle muutamastakin syystä, mm. aikaa menee enemmän puolison kanssa ja mahdollisten lasten hoitoon. Täysin luonnollinen kehitys, yleensä ehtii vähemmän olemaan samaa sp olevienkaan kanssa.

Mutta kuten tuokin tyyppi kertoi, pystyi hyvin olemaan kaveri eri sp-olevan kanssa ilman seksiä, ilman isompia taka-ajatuksia, eli se on mahdollista. 

Kyl sä tajuut kun vähän mietit!

Sinä et tajua, vaikka miettisit kuinka!

Kaikillahan noita nuoruuden kaveruuksia on ollut, sellaisia ohimeneviä juttuja, mutta jos puhutaan oikeasti ystävyydestä, niin ei se kyllä pääty siihen että kaveri alkaa seurustella. Maken kanssa voidaan edelleen saunoa kahdestaan kynttilän valossa ja tehdä ulkomaanreissuja, mutta Lissun kanssa ei.

Ystävyys ei pääty, mutta kyllä kummasti se ystävien kanssa vietetty ajan määrä vähenee, kun elämään tulee puoliso (jonka kanssa pitää viettää aikaa muutenkin, kuin aamukahvin ja iltapalan verran) ja mahdolliset lapset (joita ei oikeasti voi jättää vain puolison hoidettavaksi). Vuorokauteen kun ei saa lisää tunteja, olit sinkku tai perheellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi