Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?

Vierailija
07.09.2022 |

Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?

Kommentit (925)

Vierailija
541/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.

Onnennainen...

Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.

- eri

Jos nyt tätäkin ketjua tai palstaa ylipäänsä lukee, niin naiset nimenomaan eivät toivo koskaan minkäänlaisia lähestymisiä miehiltä. Tuntuu, että on parempi mahdollisuus voittaa lotossa, kuin löytää juuri se nainen, joka muista naisista poiketen toivoo lähestymisiä.

Ei kannata näitä vauvapalstan juttuja uskoa. Vietän työni puolesta todella paljon aikaa ulkona vilkkaalla alueella enkä ole tavannut tällaista varmaan koskaan, ainakaan mitään mikä liittyisi tähän asiaan. Vihaisen näköisetkään naiset eivät ole niin vihaisen kuuloisia kun avaavat suunsa.

Asia on oikeastaan jopa päinvastoin.

Vierailija
542/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.

Onnennainen...

Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.

- eri

Tervetuloa miesten maailmaan. Suurinta osaa miehistäkään ei koskaan kukaan nainen yritä iskeä. Ja sillä pitää vain pärjätä.

No ei tietenkään yritä! Sehän on miesten mielestä tyrkyistä tyrkyintä että nainen tekee aloitteen. Sitä nainen ei yksinkertaisesti saa tehdä, siis miesten mielestä. Mikä l.@tka sekin on, tekee varmaan noin kaikille miehille.

Älä selitä. Totuus on vain, että et uskalla, et kehtaa, et osaa ja pelkäät mahdollisia pakkeja. Jokainen mies ilahtuisi suuresti jos nainen lähestyisi. Aloitteeseen uskaltautuva nainen on vain niin harvinainen tapaus, että mieheltä voisi mennä pasmat sekaisin.

En selitå vaan tuo on totuus. Muutenkin vinkki naisille joiden miehet haluavat naisen makuun liikaa seksiä: ala nainen itse kärttämään seksiä mieheltä niin kuin mies ainulta. Takaan että parissa kuukaudessa mies jättää sinut rauhaan. Miehet vihaavat ja halvelsivat aktiivista naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, miksi ette pysty olemaan kavereita naisen kanssa? 

Ettekö kykene samaistumaan naisiin, onko teillä jotenkin hankalaa tunne-elämän kanssa ja siksi ihastutte jokaiseen, joka osoittaa hyväksyntää tai jotain muuta? 

Voin, mutta kyllä siihen liittyy myös luontaisia viettejä sun muuta. Lisäksi miehelle naiskaverit ovat sosiaalinen itsemurha, kun kaikki pitävät homona tai eunukkina

Miehelle naiskaverit eivät todellakaan ole sosiaalinen itsemurha vaan päinvastoin statusta nostattava asia, josta muut miehet ovat kateellisia. Tämäkään ei toki ole ongelmatonta, kertoo mieskulttuurista sen, miten sukupuolia ei nähdä tasavertaisina vaan nainen on erityisasemassa.

Niin onkin koska naisten parissa pyörivä mies antata muiden miesten olettaa että kyseessä on hänen ikioma haareminsa, eikä sano että nämä eivät ole seksikumppaneitani. 

Naiset jotka pyörivät miesten kanssa noin tulkitaan helpoiksi.

Kuka ajattelee, että naiset ovat kaverimiehen haaremi? Täytyy aika sairas olla jos näin kuvittelee... Liikaa pokea kun kaikki menee seksiin, ihan viattomatkin asiat. Koittakaa nyt vähän hillitä sitä libidoanne, elämässä on muitakin kivoja ihmisten välisiä asioita kuin vain seksi.

Aika moni. Se on joko homo, tai sitten sutaissut vähän kaikkia naisia. Ei kaikkia huvita tutustua haaremin naisiin sen kummemmin, kun tuo on se alkuoletus. Jos nainen haluaa miehiltä maksimaalisen huomion ja mahikset, niin hän ei pyöri tyttöjen kanssa jonkun miehen ympärillä kikatellen, vaan on joko yksin liikkeellä tai yhden kaverin kanssa.

Vierailija
544/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden lapsen iskä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies-nainen kaveruus on hyvä asia kirjoitti:

Totta kai toisinaan mielessä käy 'likaisia' ajatuksia...

Käykö sinulla näin myös miespuolisten kavereiden kanssa? Jos vastaus on ei, niin sitten ymmärrät, mitä tarkoittaa: "Mies ja nainen eivät voi olla vaan kavereita."

Ja tästä päästäänkin taas siihen, että biseksuaaleilla ei kai sitten voi olla kavereita ollenkaan?

Tämä on ollut toistaiseksi keskustelun paras kommentti. Jos seksuaalisuus estäisi jollakin tasolla ystävyyden, niin silloin tosiaan biseksuaaleilla ei olisi ystäviä tai homoseksuaaleilla saman sukupuolen edustajia ystävänään.

Tuntuu huvittavalta, että kaikki miehet tai naiset tai heteroseksuaaliset miehet/naiset niputetaan samaan ryhmään ja vedetään yleistyksiä. Nuorena sellainen ihmisten lokerointi on ymmärrettävää elämänkokemuksen puuttuessa, mutta kommenttipalstalla on ollut paljon vanhempaakin porukkaa yleistyksiä tekemässä. 

Suurin osa elämän aikana luoduista ihmissuhteista on syntynyt sattumanvaraimisista kohtaamisesta jonkun kanssa. Jotkut ovat johtaneet ystävyyteen, joskus on seksuaalista vetovoimaakin ollut mukana. Osa jää tuttavuustasolle (moikataan kun tavataan). 

On miehiä (ja naisia), jotka eivät voi olla vastakkaisen sukupuolen kanssa ystäviä. Oma kokemukseni on se, että tällaiset ihmiset eivät ymmärrä muita ihmisiä muutenkaan, vaan kuvittelevat muiden olevan kaltaisiaan. Lapsuudesta asti ystävänä on ollut kumpaakin sukupuolta edustavia yksilöitä. Tämä on avartanut omaa ajattelumaailmaani ja tehnyt minusta ihmisenä paremman. Edelleen minulla on useampi nainen ystävänä. Suurin ongelma näiden vuosien varrella on ollut mustasukkaisuus. Eli ystävän kumppani tai oma kumppani on alkanut omassa mielessään kuvitella välillämme olevan jotakin muuta kuin ystävyyttä.

En silti epäile, etteikö ystävyys voi myös muuttua ihastukseksi. Vaimoni suhteen näin kävi. Hiekkalaatikon reunalla tutustuttiin lapsien perään katsoessa. Kun kummankin elämässä sattui tilanne muuttumaan, niin ettei kummallakaan ollut parisuhdetta ja vietettiin aikaa 24/7 yhdessä lasten halutessa koko ajan olla yhdessä leikkimässä, niin hormonit vaikuttivat asiaan. Jos tilanne olisi ollut yhtään erilainen, kumpikaan ei olisi tehnyt mitään aloitetta, vaan olisimme pysyneet ystävinä. Muita vastaavia tilanteita ei ole ollut, paitsi ehkä nuorena kun yhden läheisen ystävän kanssa todettiin kumpikin, että jos suuteleminen tuntuu siltä, kuin suutelisi sisarustaan, niin on parempi pysyä ystävinä.

Toisaalta käyhän oikeassa elämässä niinkin, että rakkaus muuttuu ystävyydeksi ja ihmiset eroavat koska ei enää ole seksuaalista vetovoimaa pariskunnan välillä. Suuri(n) osa ystävyyssuhteistakin tuppaa elämän aikana hiipumaan joka tapauksessa, joten jos olisi rajannut ystävänsä sukupuolen perusteella, voisi elämän ehtoopuolella olla yksinäistä.

Ei tuo ole mikään paras kommentti, vaan ihan perus, joka heitetään aina mukanokkelana, ja on tehty jo biseksuaalsiuuden keksimisestä alkaen ;)

Millään tavalla homoseksuaali tai bi ei ole ulkona tuosta kuvioisa, sama koskee heitäkin.

On paljon myös meitä jotka emme halua seurustella kuin heterona heteron kanssa.

Vierailija
545/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt enää sitä alkuperäistä autiosaari-viestiä, poistettu? 

Joka tapauksessa, siinä näkyy sekularisoitunut maailma ja sen moraalista pyyhitty ruma ranka. Mies miettii, et jos en saa, en kyllä hanki ruokaakaan. Ja nainen muka, et jos en saa ruokaa, en kyllä anna.

Miten rakkaudetonta ja itsekästä! Niin tämä maailma toimii todella huonosti, ja luulisin että moni on se jo omakohtaisesti kokenut. Hyvin maailma toimii silloin, kun ollaan epäitsekkäitä ja mietitään toista enemmän kuin itseä. Mies antaa ruokaa muista syistä kuin siksi, että nainen maksaa seksillä, ja nainen "antaa" muista syistä kuin siksi, että saisi ruokaa. (Unohdetaan että voisi itsekin sitä yrittää etsiä.)

Tätä on oikea parisuhde, tätä on oikea rakkaus. Ns. biologia tarvitsee aina tueksensa moraalin ja lähimmäisenrakkauden, jos halutaan että ollaan onnellisia.

Mediahan antaa juuri tuollaisia neuvoja' että miehen pitäisi ansaita seksi juurikin siivoamalla, tarjoamalla hienot illalliset jne.

Ei anna vaan sellaisia että kyetäkseen edes teorian, saati käytännön tasolla seksiin naisella pitää olla sille aikaa. Aikaa ei ole jos käy töissä 8h/pvä, ja lopun ajan käy kaupassa ja tekee ruokaa sekä siivoaa.

Mies kun käyt töissä vain 8h, ja loppuaika on vapaata aikaa jolloin mies ei tee mitään, niin hänen kannattaa tehdä puolet noista mitä nainen muuten tekee yksin koknonaan, jolloin seksille jää mahdollisuus toeutua, kun nainen ei raada ehtävien parissa joista puolet kuulu miehelle.

Ne miehet jotka siivoavat ja tekevät ruokaa miellään eivät kuitenkaan kelpaa naisille. Pitää olla pitkä, komea, jännittävä, rikas ja lipevä huumorimies niin menestys naisten keskuudessa on taattu. Jos sitä miestä ei ennen aamenta siivous tai ruoanlaitto kiinnosta niin ei se varmasti kiinnosta sen jälkeenkään.

Tämä laatikkoleukainen pankkiiri-lääkäri-juttu on miesten oma keksintö.

Katseleva ympärillesi vaikka Prismassa tai Cittarissa. Ihan tavallisen näköisiä ja pituisia miehiä sielä käy ostoksilla perheidensä kanssa.

Tuskin kaikki ovat myöskään miljonäärejä.

Huumori on kyllä tärkeää ainakin itselleni parisuhteessa.

Pieru-kakkahuumorilla ei pitkälle pötkitä, eikä "huumorilla" jonka tarkoituksena on nöyryyttää tai satuttaa muita.

Mietipä sitä illan ratoksi, ennekuin yleistät kaikki naiset pinnallisiksi bimboiksi.

Mikä on tavallisen pituinen mies, 180cm? Itse en ole lähellekään sitä niin ei naisia kiinnosta. Muuten ok mutta kun olet niin lyhyt ja siihen se jää. Eli aika pinnallisiä naisia olen tavannut eikä se siitä miettimällä muuksi muutu.

Itse olen 170cm ja mies 178cm. Kun hän kulkee huonossa ryhdissä, olemme saman pituisen näköisiä.

Hänessä ihastuin alunperin mielestäni miellyttävään naamaan ja hänellä oli/on kivat hiukset ja ennenkaikkea asenne oli se, joka vei jalat alta. Hän on rehti ja toimelias tyyppi.

Minkälaisia naisia yrität? Onko niin, että pidät rimaa liian korkealla?

Rima ei todellakaan ole korkealla kun oma pituus on 160cm. Ei naiset mitään kääpiötä halua. Yleensä vaan naureskelevat kun olen niin lyhyt. Hymyilevä luonnonkaunis nainen on sellainen joka kiinnittää huomioni. Liikaa meikkaavat ja silikonitötteröt ei säväytä.

Kaikki tuntemani 160cm pituiset miehet ovat naimisissa ja heillä on lapsia.

Kyllä se sussa on varmaan tuo luonne jonka takia ei ole napannut.

Vierailija
546/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin, aina väärin päin. Jos et niin sanotusti yritä mitään, olet homo tai sinussa on jotain vikaa. Jos taas niin sanotusti lähentelet, olet inhottava sika ja niljake.

Oma kokemukseni on, että hyvin ystävällisillä naisilla ja joiden olen kuvitellut olevan todellakin vain ystäviä, on sitten loppu peleissä kuitenkin ollut mielessä jotain muuta. Pahimmassa tapauksessa, jos vastakaikua ei tule, he muuttuvat hyvin katkeriksi ja vihamielisiksi. 

Saatan olla myös miehenä sellainen, että se on naisille joko tai.

Vierailija
547/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoton_83 kirjoitti:

Olen kai harvinainen poikkeus, kun on ollut ja on naispuolisia kavereita, joiden kanssa ollaan käyty lasillisella, pelattu lautapelejä, ammuttu paintballia, käyty festareilla ja konserteissa. Muutaman kanssa olen jopa käynyt mökillä saunomassa, uimassa sekä ulkomailla (öitäkin vietetty) ja koskaan en ole ollut muuten, kuin kaverimielellä liikkeellä.

Osa naisista on ollut varattuja, osa sinkkuja. Itse välillä sinkku, välillä seurustellut ja nykyisin onnellisesti naimisissa (7. vuosi menossa) sekä kaksi pientä lasta. En ole koskaan pettänyt enkä ole seurustellut kuin 3 kertaa elämäni aikana (joista viimeisin on siis nykyinen puolisoni)

Ilmeisesti se on joillekin mahdotonta olla vain kavereita tai ystäviä vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman taka-ajatuksia (?) Kyse ei ole ollut myöskään siitä, että kyseiset naiset olisivat olleet jotenkin "ei niin viehättäviä" tai muuta sellaista. Osa on ollut hyvin kauniita ja sellaisia haluttuja naisia, joilla on ollut vientiä enemmän kuin riittävästi. Itselle ei ole koskaan tullut edes mieleen pettää luottamusta ja ehdottaa jotain muuta, kuin mikä on ollut soveliasta.

M38

Käytkö siis nyt naimisissa olevana pienten lasten isänä ulkomailla naiskaverin kanssa kahdestaan, tai mökillä saunomassa?

Vierailija
548/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin miettimään tätä kun yks kundi lähestyi kuntosalilla. Siis sano jotain ja hymyili. Heti ajattelin että seksiähän tässä vongataan mutta mistä minä tiedän jos olis vaan halunnu tutustua.

Vierailija
549/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on naisia kavereina, joiden kanssa tehdään ihan normijuttuja. Käydään paikoissa, kävelyllä, harrastetaan, tehdään ruokaa yhdessä, saunotaan jne. Ei ole ollut koskaan mitään lähentelyä kummiltakaan puolilta.

Missäs puolisosi on sillä välin kun sinä teet toisen naisen kanssa ruokaa, saunot, ja käyt paikoissa?

Lapsianne hoitamassa kotona?

Vierailija
550/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnennainen...

- eri

Tervetuloa miesten maailmaan. Suurinta osaa miehistäkään ei koskaan kukaan nainen yritä iskeä. Ja sillä pitää vain pärjätä.

No ei tietenkään yritä! Sehän on miesten mielestä tyrkyistä tyrkyintä että nainen tekee aloitteen. Sitä nainen ei yksinkertaisesti saa tehdä, siis miesten mielestä. Mikä l.@tka sekin on, tekee varmaan noin kaikille miehille.

Älä selitä. Totuus on vain, että et uskalla, et kehtaa, et osaa ja pelkäät mahdollisia pakkeja. Jokainen mies ilahtuisi suuresti jos nainen lähestyisi. Aloitteeseen uskaltautuva nainen on vain niin harvinainen tapaus, että mieheltä voisi mennä pasmat sekaisin.

Juuri näin!

Aloitteita tekevä nainen on kuin yksisarvinen. Taruolento.

Tottakai on koska aloitteentekevä nainen on miesten mielestä huono ja tyrkky. Naisettomuuttaan itkevä mieskin harmittelee kun ei itse päässyt valitsemaan vaan se nainen tyrkytti itseään. Vähän sama kuin se että miehet muka haluaa että nainen tekee aloitteen seksiin ja haluaa usein ja nauttii seksuaalisuudestaan. Not. Ne on vain puheita.

naisen voimakas seksuaalisuus on tosissaan miehille liikaa. Mies määritelköön kohdaltaan milä tavoin, koska itse olen ainakin vain saanut muminaa osakseni kun olen kysynyt miksi näin on.

Pitempään seurustellessa miehille tulee sellainen että seistään tumput suorina vaivautuneina jos nainen TAAS haluaisi. Ei sanota ei, mutta kaikin kehollisin toimin yritetään päästä pinteestä. Nostetaan päätä pitkälle kaulalle ettei tarvitse suudella, Illalla ei tulla sänkyyn samaan aikaan ettei vain tarvitsisi sekstailla. Halatessa taputetaan selkään kaverillisesti mahdollisimman kaukaa jne. Sitten kun itse ole nettä jahas, no ei sitten, niin alkaa vonkaaminen.

Mikähän tässä on taustalla.

Vierailija
551/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä tapasin vast'ikään hyvin viehättävän ja mukavan naisen. Hän haluaa olla kaverini, en usko että muuta (ainakin tulkitsen häntä niin). Minä vaan nautin ihastumisen tunteesta ja siitä, jos saan viettää aikaa hänen kanssaan. Käyttäydyn varmasti korrektisti eikä minua haittaa, jos hänellä on miesystävä tai vaikka kaksi. Tuntuisi ikävältä ja itsekkäältä kieltäytyä kaveruudesta hänen kanssaan vain siksi, että koen hänet viehättäväksi.

Kypsää ajattelua.

Kypsää olisi sanoa naiselle suoraan että voin olla kaverisi jos sinua ei haittaa että olen sinuun korviani myöten ihastunut.

Vierailija
552/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en ymmärrä, mitä vakavaa siinä on, jos "se" käykin mielessä. Normaalia ihmisen elämää. Ei silti pääse sänkyyn kaikkien maailman ihmisten kanssa, ja todellakin hyvä niin.

VOI olla kavereita ilman seksiä, jos vaan tahtoa löytyy!

N39

Juuri näin. Seksi nyt ajatuksen tasolla käy todennäköisesti ihmisten mielessä aika usein eri tilanteissa. Ei se tarkoita vielä yhtään mitään, ei edes sitä että haluaisi tai yrittäisi päästä sänkyyn jokaisen kohtaamansa vastakkaisen (tai saman) sukupuolen edustajan kanssa. Monesti mieli käy läpi toisen ihmisen seksuaalisen viehättävyyden ihan automaattisesti. 

Tässä keskustelussa on nyt usein oletuksena että varsinkin miehet olisivat valmiita sänkyyn lähes jokaisen vastaantulevan naisen kanssa. En tietenkään osaa sanoa muista miehistä, mutta itselläni ehkä 5% tai alle tuntemistani naisista olisi sellaisia joiden kanssa voisin edes ajatella harrastavani seksiä sellaisessa tilanteessa jossa molemmat sinkkuja, etsivät seksiseuraa jne. Veikkaisin, että tämä pätee myös useimpiin läheisimpiin ystäviini. En ole nähnyt kenenkään ns. painelevan menemään tai edes yrittävän sitä mitenkään järjestelmällisesti tuntemiensa naisten kanssa. Poikkeuksia tähän toki varmasti löytyy niin miehistä kuin naisistakin. 

Munkin on (naisena) vaikea uskoa, että kaikki miehet (edes suurin osa) aktiivisesti pyrkii toisen housuihin, vaikka nainen viehättävä miehen mielestä olisikin. Ja ajatus siitä, että vuosikausia larppaa ystävää vain odottaen mahdollisuutta on ihan naurettava. Ja heti perään surullinen.

Kuitenkin todella yleistä on tuo kaverin esittäminen, kun oikeasti haluaisi jotain muuta(kin). Ymmärtäähän sen, koska tottakai käyttää kaikki mahdollisuudet olla lähellä ihastusta, kun se tuottaa tyydytystä mielelle. 

Vaikeampi sen sijaan on ymmärtää sitä miten itsekkäästi ihastunut toimii tätä ihastuksen kohdettaan kohtaan, jolle siis vannoo ystävyyttä ja lojaaliutta, ja että tekisi tämän puolesta kaiken, kun sitten kuitenkaan ei ole edes rehellinen siitä tärkeimmästä, eli että vain esittää kaveria.

Vierailija
553/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mies ja nainen on kavereita, (oikeasti, niin että hengailevat usein kahdestaan ym. eikä kyse ole isommasta kaveriporukasta, tai esim. ammatillisesta yhteistyöstä) siinä on 4 vaihtoehtoa

1) Miehellä on tunteita naiseen, naisen mielestä mies ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti

2) Naisella on tunteita mieheen, miehen mielestä nainen ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti

3) Jompi kumpi on homoseksuaali

4) jompikumpi tai molemmat heistä ovat varattuja, ja leikkivät tulella

Koska jos ulkonäkö ei olisi ongelma toiselle osapuolelle, heistä tulisi pari. Jos luonne olisi ongelma, eivät he olisi kavereitakaan koska miksi hengailla tyypin kanssa, jonka luonteesta ei pidä.

Se on niin naurettavaa kun joku hyvännäköinen nainen sanoo "Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa ja suurin osa kavereistani on miehiä" LOL niin varmaan... ainakin omasta mielestäsi miehet ihan vilpittömästi haluaa olla kavereitasi vaan ja eikä muuta. Iso red flag naisessa 

Tai 5) he pitävät aidosti toisistaan ystävinä, arvostavat toistensa seuraa, pitävät hauskaa yhdessä, jakavat elämää ja auttavat toisiaan, ovat käytännössä yhtä perhettä (vaikka ovat tavanneet vasta aikuisina), pitävät yhtä vuosikymmeniäkin.

"Koska jos ulkonäkö ei olisi ongelma toiselle osapuolelle, heistä tulisi pari." Tässä! Tässä se on mitä te ette tajua, te jotka näette kaiken seksin ja seksuaalisen jännitteen kautta. Minulla on kaksi miestä sydänystävinä, he ovat mielestäni komeita ja älykkäitä, mutta seksuaalinen jännite yksinkertaisesti puuttuu kumpaankin suuntaan.

Olemme olleet vuosiakin sinkkuina samaan aikaan, ja toisen kanssa asuneetkin yhdessä, eikä mitään romanttiseen viittaavaakaan tapahdu, koska sitä kiinnostusta ei ole. Ei ole mitenkään automaattista että hyvin juttuun tulevasta heteromiehestä ja heteronaisesta olisi tulossa pari, tai että tulisi mutta kun toinen on ruma tai parisuhteessa tms.

Te jotka ette ole koskaan päässeet kokemaan tätä aitoa, syvää, vuosikymmeniä kestävää ei-seksuaalista rakkautta vastakkaista sukupuolta kohtaan - te ette ymmärrä sitä. Siksi te väitätte näitä absurdeja "totuuksia".

Vierailija
554/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mies ja nainen on kavereita, (oikeasti, niin että hengailevat usein kahdestaan ym. eikä kyse ole isommasta kaveriporukasta, tai esim. ammatillisesta yhteistyöstä) siinä on 4 vaihtoehtoa

1) Miehellä on tunteita naiseen, naisen mielestä mies ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti

2) Naisella on tunteita mieheen, miehen mielestä nainen ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti

Koska jos ulkonäkö ei olisi ongelma toiselle osapuolelle, heistä tulisi pari. Jos luonne olisi ongelma, eivät he olisi kavereitakaan koska miksi hengailla tyypin kanssa, jonka luonteesta ei pidä.

Se on niin naurettavaa kun joku hyvännäköinen nainen sanoo "Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa ja suurin osa kavereistani on miehiä" LOL niin varmaan... ainakin omasta mielestäsi miehet ihan vilpittömästi haluaa olla kavereitasi vaan ja eikä muuta. Iso red flag naisessa 

Tai 5) he pitävät aidosti toisistaan ystävinä, arvostavat toistensa seuraa, pitävät hauskaa yhdessä, jakavat elämää ja auttavat toisiaan, ovat käytännössä yhtä perhettä (vaikka ovat tavanneet vasta aikuisina), pitävät yhtä vuosikymmeniäkin.

"Koska jos ulkonäkö ei olisi ongelma toiselle osapuolelle, heistä tulisi pari." Tässä! Tässä se on mitä te ette tajua, te jotka näette kaiken seksin ja seksuaalisen jännitteen kautta. Minulla on kaksi miestä sydänystävinä, he ovat mielestäni komeita ja älykkäitä, mutta seksuaalinen jännite yksinkertaisesti puuttuu kumpaankin suuntaan.

Olemme olleet vuosiakin sinkkuina samaan aikaan, ja toisen kanssa asuneetkin yhdessä, eikä mitään romanttiseen viittaavaakaan tapahdu, koska sitä kiinnostusta ei ole. Ei ole mitenkään automaattista että hyvin juttuun tulevasta heteromiehestä ja heteronaisesta olisi tulossa pari, tai että tulisi mutta kun toinen on ruma tai parisuhteessa tms.

Te jotka ette ole koskaan päässeet kokemaan tätä aitoa, syvää, vuosikymmeniä kestävää ei-seksuaalista rakkautta vastakkaista sukupuolta kohtaan - te ette ymmärrä sitä. Siksi te väitätte näitä absurdeja "totuuksia".

Kyllä me ollaan koettu ne vuosikymmenen mittaiset kaverisuhteet jotka ovat sitten kaatuneet siihen toisen kiinnostukseen. Minullakin noita on 3 kpl. Ehkä ei itse vain ole vielä päässyt kokemaan sitä miten homma kosahtaa ;)

Vierailija
555/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ylittää tietyn "hyvänpäivän tuttuuden" rajan, niin kyllä epäilen että hänellä on aikeita. Poikkeuksena suomenruotsalaiset, uskovaiset ja ulkomaalaiset, jotka saattavat olla muuten vain mukavia. Suomalainen mies ei turhaan naisille suutaan soita, samantien voi koittaa saatille. 

Vierailija
556/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me ollaan koettu ne vuosikymmenen mittaiset kaverisuhteet jotka ovat sitten kaatuneet siihen toisen kiinnostukseen. Minullakin noita on 3 kpl. Ehkä ei itse vain ole vielä päässyt kokemaan sitä miten homma kosahtaa ;)

Niin? En minä sanonut ettei noita tapauksia ole. Tietenkin on. Mutta pointtina on että täällä väitetään että ei ole olemassakaan tällaista pelkkää ystävyyttä joka ei koskaan "kosahda" toisen kiinnostukseen. Kyllä on.

(Joo joo, ainahan voi väittää ettei tätä voi tietää, eli ehkä paras miespuolinen ystäväni tunnustaa rakkautensa yhdeksänkymppisenä kuolinvuoteella 70 vuoden ystävyyden jälkeen, mutta kamoon, ollaan realistisia nyt... Eikö todennäköisempää olisi se että tämä tunnustus tapahtuisi hiprakassa sängyllä yhdessä maatessa, kun molemmat ovat nuoria ja sinkkuja.)

Vierailija
557/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? En minä sanonut ettei noita tapauksia ole. Tietenkin on. Mutta pointtina on että täällä väitetään että ei ole olemassakaan tällaista pelkkää ystävyyttä joka ei koskaan "kosahda" toisen kiinnostukseen. Kyllä on.

(Joo joo, ainahan voi väittää ettei tätä voi tietää, eli ehkä paras miespuolinen ystäväni tunnustaa rakkautensa yhdeksänkymppisenä kuolinvuoteella 70 vuoden ystävyyden jälkeen, mutta kamoon, ollaan realistisia nyt... Eikö todennäköisempää olisi se että tämä tunnustus tapahtuisi hiprakassa sängyllä yhdessä maatessa, kun molemmat ovat nuoria ja sinkkuja.)

Sitä vain että samalla tavalla kun sinä tulet tositen puolesta sanomaan että he eivät vain ole kokeneet asiaa x, voidaan sinullekin sanoa että sinä vain et vielä itse ole kokenut asiaa x. Mikään ei estä etteikö sinulle tapahdu kuten jollekin toiselle, sitä vain ei vielä ole tapahtunut. Sitä se peräänkuuluttamasi realismi juuri on. 

Vierailija
558/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi ylös vaan naisetkin, jotka eivät ole koskaan ajatelleet mitään seksuaalista vaikkapa jostain miehen kaverista, työkaverista jne, jonka kanssa kuitenkin on ihan kaverilliset välit eikä oikeasti koskaan mitään tule tapahtumaan.

🙋🏻🙋🏻

Mikä siinä on niin ihmeellistä ettei?

Vierailija
559/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vain että samalla tavalla kun sinä tulet tositen puolesta sanomaan että he eivät vain ole kokeneet asiaa x, voidaan sinullekin sanoa että sinä vain et vielä itse ole kokenut asiaa x. Mikään ei estä etteikö sinulle tapahdu kuten jollekin toiselle, sitä vain ei vielä ole tapahtunut. Sitä se peräänkuuluttamasi realismi juuri on. 

En ole väittänytkään mitään tällaista. En kiellä toisten kokemuksia enkä sitä etteikö niin voisi käydä minullekin joskus. Mutta te väitätte minulle että minun kokemaani ei voi olla olemassa.

Vierailija
560/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi ylös vaan naisetkin, jotka eivät ole koskaan ajatelleet mitään seksuaalista vaikkapa jostain miehen kaverista, työkaverista jne, jonka kanssa kuitenkin on ihan kaverilliset välit eikä oikeasti koskaan mitään tule tapahtumaan.

🙋🏻🙋🏻

Mikä siinä on niin ihmeellistä ettei?

Käsi nousee täälläkin. Demiseksuaalina olen ajatellut / kokenut jotain seksuaalista vain parin miehen kanssa. Muut miehet ovat minulle seksuaalisesti täysin neutraaleja. En koskaan katsele kavereita ja mieti millaista heidän kanssaan olisi, enhän ajattele sellaista esim. Ananaksestakaan vaikka pidän siitä kovasti. Minun aivoissani nämä ovat samalla viivalla 😄.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi