Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?

Vierailija
07.09.2022 |

Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?

Kommentit (925)

Vierailija
561/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, miksi ette pysty olemaan kavereita naisen kanssa? 

Ettekö kykene samaistumaan naisiin, onko teillä jotenkin hankalaa tunne-elämän kanssa ja siksi ihastutte jokaiseen, joka osoittaa hyväksyntää tai jotain muuta? 

Voin, mutta kyllä siihen liittyy myös luontaisia viettejä sun muuta. Lisäksi miehelle naiskaverit ovat sosiaalinen itsemurha, kun kaikki pitävät homona tai eunukkina

Miehelle naiskaverit eivät todellakaan ole sosiaalinen itsemurha vaan päinvastoin statusta nostattava asia, josta muut miehet ovat kateellisia. Tämäkään ei toki ole ongelmatonta, kertoo mieskulttuurista sen, miten sukupuolia ei nähdä tasavertaisina vaan nainen on erityisasemassa.

Niin onkin koska naisten parissa pyörivä mies antata muiden miesten olettaa että kyseessä on hänen ikioma haareminsa, eikä sano että nämä eivät ole seksikumppaneitani. 

Naiset jotka pyörivät miesten kanssa noin tulkitaan helpoiksi.

Kuka ajattelee, että naiset ovat kaverimiehen haaremi? Täytyy aika sairas olla jos näin kuvittelee... Liikaa pokea kun kaikki menee seksiin, ihan viattomatkin asiat. Koittakaa nyt vähän hillitä sitä libidoanne, elämässä on muitakin kivoja ihmisten välisiä asioita kuin vain seksi.

Aika moni. Se on joko homo, tai sitten sutaissut vähän kaikkia naisia. Ei kaikkia huvita tutustua haaremin naisiin sen kummemmin, kun tuo on se alkuoletus. Jos nainen haluaa miehiltä maksimaalisen huomion ja mahikset, niin hän ei pyöri tyttöjen kanssa jonkun miehen ympärillä kikatellen, vaan on joko yksin liikkeellä tai yhden kaverin kanssa.

Jos se kaverimies on, noh, ei-niin-hyvännäköinen, silloin on kyllä helppo uskoa, että mies todellakin on vain kaveri niille naisille. Kenties miehellä olisi haluja päästä "sutasemaan", mutta naisia ei kiinnosta.

Vierailija
562/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mies ja nainen on kavereita, (oikeasti, niin että hengailevat usein kahdestaan ym. eikä kyse ole isommasta kaveriporukasta, tai esim. ammatillisesta yhteistyöstä) siinä on 4 vaihtoehtoa

1) Miehellä on tunteita naiseen, naisen mielestä mies ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti

2) Naisella on tunteita mieheen, miehen mielestä nainen ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti

3) Jompi kumpi on homoseksuaali

4) jompikumpi tai molemmat heistä ovat varattuja, ja leikkivät tulella

Koska jos ulkonäkö ei olisi ongelma toiselle osapuolelle, heistä tulisi pari. Jos luonne olisi ongelma, eivät he olisi kavereitakaan koska miksi hengailla tyypin kanssa, jonka luonteesta ei pidä.

Se on niin naurettavaa kun joku hyvännäköinen nainen sanoo "Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa ja suurin osa kavereistani on miehiä" LOL niin varmaan... ainakin omasta mielestäsi miehet ihan vilpittömästi haluaa olla kavereitasi vaan ja eikä muuta. Iso red flag naisessa 

Tai 5) he pitävät aidosti toisistaan ystävinä, arvostavat toistensa seuraa, pitävät hauskaa yhdessä, jakavat elämää ja auttavat toisiaan, ovat käytännössä yhtä perhettä (vaikka ovat tavanneet vasta aikuisina), pitävät yhtä vuosikymmeniäkin.

"Koska jos ulkonäkö ei olisi ongelma toiselle osapuolelle, heistä tulisi pari." Tässä! Tässä se on mitä te ette tajua, te jotka näette kaiken seksin ja seksuaalisen jännitteen kautta. Minulla on kaksi miestä sydänystävinä, he ovat mielestäni komeita ja älykkäitä, mutta seksuaalinen jännite yksinkertaisesti puuttuu kumpaankin suuntaan.

Olemme olleet vuosiakin sinkkuina samaan aikaan, ja toisen kanssa asuneetkin yhdessä, eikä mitään romanttiseen viittaavaakaan tapahdu, koska sitä kiinnostusta ei ole. Ei ole mitenkään automaattista että hyvin juttuun tulevasta heteromiehestä ja heteronaisesta olisi tulossa pari, tai että tulisi mutta kun toinen on ruma tai parisuhteessa tms.

Te jotka ette ole koskaan päässeet kokemaan tätä aitoa, syvää, vuosikymmeniä kestävää ei-seksuaalista rakkautta vastakkaista sukupuolta kohtaan - te ette ymmärrä sitä. Siksi te väitätte näitä absurdeja "totuuksia".

Kyllä me ollaan koettu ne vuosikymmenen mittaiset kaverisuhteet jotka ovat sitten kaatuneet siihen toisen kiinnostukseen. Minullakin noita on 3 kpl. Ehkä ei itse vain ole vielä päässyt kokemaan sitä miten homma kosahtaa ;)

Niin? En minä sanonut ettei noita tapauksia ole. Tietenkin on. Mutta pointtina on että täällä väitetään että ei ole olemassakaan tällaista pelkkää ystävyyttä joka ei koskaan "kosahda" toisen kiinnostukseen. Kyllä on.

(Joo joo, ainahan voi väittää ettei tätä voi tietää, eli ehkä paras miespuolinen ystäväni tunnustaa rakkautensa yhdeksänkymppisenä kuolinvuoteella 70 vuoden ystävyyden jälkeen, mutta kamoon, ollaan realistisia nyt... Eikö todennäköisempää olisi se että tämä tunnustus tapahtuisi hiprakassa sängyllä yhdessä maatessa, kun molemmat ovat nuoria ja sinkkuja.)

Sitä vain että samalla tavalla kun sinä tulet tositen puolesta sanomaan että he eivät vain ole kokeneet asiaa x, voidaan sinullekin sanoa että sinä vain et vielä itse ole kokenut asiaa x. Mikään ei estä etteikö sinulle tapahdu kuten jollekin toiselle, sitä vain ei vielä ole tapahtunut. Sitä se peräänkuuluttamasi realismi juuri on. 

En ole väittänytkään mitään tällaista. En kiellä toisten kokemuksia enkä sitä etteikö niin voisi käydä minullekin joskus. Mutta te väitätte minulle että minun kokemaani ei voi olla olemassa.

"Te jotka ette ole koskaan päässeet kokemaan tätä aitoa, syvää, vuosikymmeniä kestävää ei-seksuaalista rakkautta vastakkaista sukupuolta kohtaan - te ette ymmärrä sitä. Siksi te väitätte näitä absurdeja "totuuksia"."

Kyllä tämän voi väitteeksi tulkita, älä nyt viitsi. Väität myös

"Mutta pointtina on että täällä väitetään että ei ole olemassakaan tällaista pelkkää ystävyyttä joka ei koskaan "kosahda" toisen kiinnostukseen. Kyllä on."

Kyllä aika vahvasti on oltu sitä mieltä että voi olla pelkkää ystävyyttä, mutta sitähän et sinäkään tiedä onko näillä ystävilläsi millaisia tunteita tosiasiassa sinua kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mies ja nainen on kavereita, (oikeasti, niin että hengailevat usein kahdestaan ym. eikä kyse ole isommasta kaveriporukasta, tai esim. ammatillisesta yhteistyöstä) siinä on 4 vaihtoehtoa

1) Miehellä on tunteita naiseen, naisen mielestä mies ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti

2) Naisella on tunteita mieheen, miehen mielestä nainen ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti

Koska jos ulkonäkö ei olisi ongelma toiselle osapuolelle, heistä tulisi pari. Jos luonne olisi ongelma, eivät he olisi kavereitakaan koska miksi hengailla tyypin kanssa, jonka luonteesta ei pidä.

Se on niin naurettavaa kun joku hyvännäköinen nainen sanoo "Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa ja suurin osa kavereistani on miehiä" LOL niin varmaan... ainakin omasta mielestäsi miehet ihan vilpittömästi haluaa olla kavereitasi vaan ja eikä muuta. Iso red flag naisessa 

Tai 5) he pitävät aidosti toisistaan ystävinä, arvostavat toistensa seuraa, pitävät hauskaa yhdessä, jakavat elämää ja auttavat toisiaan, ovat käytännössä yhtä perhettä (vaikka ovat tavanneet vasta aikuisina), pitävät yhtä vuosikymmeniäkin.

"Koska jos ulkonäkö ei olisi ongelma toiselle osapuolelle, heistä tulisi pari." Tässä! Tässä se on mitä te ette tajua, te jotka näette kaiken seksin ja seksuaalisen jännitteen kautta. Minulla on kaksi miestä sydänystävinä, he ovat mielestäni komeita ja älykkäitä, mutta seksuaalinen jännite yksinkertaisesti puuttuu kumpaankin suuntaan.

Olemme olleet vuosiakin sinkkuina samaan aikaan, ja toisen kanssa asuneetkin yhdessä, eikä mitään romanttiseen viittaavaakaan tapahdu, koska sitä kiinnostusta ei ole. Ei ole mitenkään automaattista että hyvin juttuun tulevasta heteromiehestä ja heteronaisesta olisi tulossa pari, tai että tulisi mutta kun toinen on ruma tai parisuhteessa tms.

Te jotka ette ole koskaan päässeet kokemaan tätä aitoa, syvää, vuosikymmeniä kestävää ei-seksuaalista rakkautta vastakkaista sukupuolta kohtaan - te ette ymmärrä sitä. Siksi te väitätte näitä absurdeja "totuuksia".

Kyllä me ollaan koettu ne vuosikymmenen mittaiset kaverisuhteet jotka ovat sitten kaatuneet siihen toisen kiinnostukseen. Minullakin noita on 3 kpl. Ehkä ei itse vain ole vielä päässyt kokemaan sitä miten homma kosahtaa ;)

Niin? En minä sanonut ettei noita tapauksia ole. Tietenkin on. Mutta pointtina on että täällä väitetään että ei ole olemassakaan tällaista pelkkää ystävyyttä joka ei koskaan "kosahda" toisen kiinnostukseen. Kyllä on.

(Joo joo, ainahan voi väittää ettei tätä voi tietää, eli ehkä paras miespuolinen ystäväni tunnustaa rakkautensa yhdeksänkymppisenä kuolinvuoteella 70 vuoden ystävyyden jälkeen, mutta kamoon, ollaan realistisia nyt... Eikö todennäköisempää olisi se että tämä tunnustus tapahtuisi hiprakassa sängyllä yhdessä maatessa, kun molemmat ovat nuoria ja sinkkuja.)

Sitä vain että samalla tavalla kun sinä tulet tositen puolesta sanomaan että he eivät vain ole kokeneet asiaa x, voidaan sinullekin sanoa että sinä vain et vielä itse ole kokenut asiaa x. Mikään ei estä etteikö sinulle tapahdu kuten jollekin toiselle, sitä vain ei vielä ole tapahtunut. Sitä se peräänkuuluttamasi realismi juuri on. 

En ole väittänytkään mitään tällaista. En kiellä toisten kokemuksia enkä sitä etteikö niin voisi käydä minullekin joskus. Mutta te väitätte minulle että minun kokemaani ei voi olla olemassa.

"Te jotka ette ole koskaan päässeet kokemaan tätä aitoa, syvää, vuosikymmeniä kestävää ei-seksuaalista rakkautta vastakkaista sukupuolta kohtaan - te ette ymmärrä sitä. Siksi te väitätte näitä absurdeja "totuuksia"."

"Mutta pointtina on että täällä väitetään että ei ole olemassakaan tällaista pelkkää ystävyyttä joka ei koskaan "kosahda" toisen kiinnostukseen. Kyllä on."

Kyllä aika vahvasti on oltu sitä mieltä että voi olla pelkkää ystävyyttä, mutta sitähän et sinäkään tiedä onko näillä ystävilläsi millaisia tunteita tosiasiassa sinua kohtaan.

Mitä nyt oikein sekoilet? Kyllä, minä nimenomaan väitän että aitoa, pelkkää ystävyyttä on olemassa. Mutta myös tietenkin niitä tapauksia joissa tilanne päättyy toisen kiinnostukseen.

En ensimmäisessä kommentissani kumonnut noita kirjoittajan neljää väitettä vaan lisäsin viidennen. Johon minulle kommentoidaan että kyllä se aito ystävyyskin vielä voi kosahtaa. No, niin voikin. Mutta todennäköisempää on että olisi jo kosahtanut, kuin se että monen kymmenen vuoden sydänystävyyden jälkeen toinen tunnustaa tunteitaan.

Tajuatkohan vieläkään pointtia?

Vierailija
564/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset olettavat asioita? Olen kuullut naisilta valitusta siitä että miehet olettavat asioita mutta naisethan itse olettavat.

? Luitko viestejä? Et, koska muuten olisit huomannut, et jokunen osa naisista olettaa, iso osa ei.

Vierailija
565/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oletus, että jos komea mies lähestyy -> Haluaa muutakin.

Ruma mies -> Tyytyy kaveruuteen, mutta koittaa kepillä jäätä kuitenkin

Vierailija
566/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.

Onnennainen...

Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.

- eri

Jos nyt tätäkin ketjua tai palstaa ylipäänsä lukee, niin naiset nimenomaan eivät toivo koskaan minkäänlaisia lähestymisiä miehiltä. Tuntuu, että on parempi mahdollisuus voittaa lotossa, kuin löytää juuri se nainen, joka muista naisista poiketen toivoo lähestymisiä.

Ei kannata näitä vauvapalstan juttuja uskoa. Vietän työni puolesta todella paljon aikaa ulkona vilkkaalla alueella enkä ole tavannut tällaista varmaan koskaan, ainakaan mitään mikä liittyisi tähän asiaan. Vihaisen näköisetkään naiset eivät ole niin vihaisen kuuloisia kun avaavat suunsa.

Asia on oikeastaan jopa päinvastoin.

Juuri näin. Tai ainakaan itse en ole koskaan tavannut vauvapalsta-naista oikeassa elämässä.

Vierailija
567/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksei mulla ole naiskavereira? Ja aivan varmasti en ole kaunis! Ilman sänkipartaa jopa kamalampi! Ja jos pelaan jotain roolipeliä niin valkaan naiskasvot eli identiteettini on naisellinen. 

Vierailija
568/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset olettavat asioita? Olen kuullut naisilta valitusta siitä että miehet olettavat asioita mutta naisethan itse olettavat.

? Luitko viestejä? Et, koska muuten olisit huomannut, et jokunen osa naisista olettaa, iso osa ei.

En oikeastaan ole lukenut suurinta osaa. Viittasin enemmänkin ketjun toiseen kommenttiin jolla 500 yläpeukkua.

Onko nuo sitten botattuja peukkuja? Nyt kun miettii niin näihin monesti tulee suunnilleen sama määrä peukkuja. Hämärää.

Vierailija
569/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoton_83 kirjoitti:

Olen kai harvinainen poikkeus, kun on ollut ja on naispuolisia kavereita, joiden kanssa ollaan käyty lasillisella, pelattu lautapelejä, ammuttu paintballia, käyty festareilla ja konserteissa. Muutaman kanssa olen jopa käynyt mökillä saunomassa, uimassa sekä ulkomailla (öitäkin vietetty) ja koskaan en ole ollut muuten, kuin kaverimielellä liikkeellä.

Osa naisista on ollut varattuja, osa sinkkuja. Itse välillä sinkku, välillä seurustellut ja nykyisin onnellisesti naimisissa (7. vuosi menossa) sekä kaksi pientä lasta. En ole koskaan pettänyt enkä ole seurustellut kuin 3 kertaa elämäni aikana (joista viimeisin on siis nykyinen puolisoni)

Ilmeisesti se on joillekin mahdotonta olla vain kavereita tai ystäviä vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman taka-ajatuksia (?) Kyse ei ole ollut myöskään siitä, että kyseiset naiset olisivat olleet jotenkin "ei niin viehättäviä" tai muuta sellaista. Osa on ollut hyvin kauniita ja sellaisia haluttuja naisia, joilla on ollut vientiä enemmän kuin riittävästi. Itselle ei ole koskaan tullut edes mieleen pettää luottamusta ja ehdottaa jotain muuta, kuin mikä on ollut soveliasta.

M38

Käytkö siis nyt naimisissa olevana pienten lasten isänä ulkomailla naiskaverin kanssa kahdestaan, tai mökillä saunomassa?

Yleensä kun on pariuduttu eri sukupuolta olevat kaverit jää vähemmälle huomiolle muutamastakin syystä, mm. aikaa menee enemmän puolison kanssa ja mahdollisten lasten hoitoon. Täysin luonnollinen kehitys, yleensä ehtii vähemmän olemaan samaa sp olevienkaan kanssa.

Mutta kuten tuokin tyyppi kertoi, pystyi hyvin olemaan kaveri eri sp-olevan kanssa ilman seksiä, ilman isompia taka-ajatuksia, eli se on mahdollista. 

Kyl sä tajuut kun vähän mietit!

Vierailija
570/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.

Onnennainen...

Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.

- eri

Jos nyt tätäkin ketjua tai palstaa ylipäänsä lukee, niin naiset nimenomaan eivät toivo koskaan minkäänlaisia lähestymisiä miehiltä. Tuntuu, että on parempi mahdollisuus voittaa lotossa, kuin löytää juuri se nainen, joka muista naisista poiketen toivoo lähestymisiä.

Ei kannata näitä vauvapalstan juttuja uskoa. Vietän työni puolesta todella paljon aikaa ulkona vilkkaalla alueella enkä ole tavannut tällaista varmaan koskaan, ainakaan mitään mikä liittyisi tähän asiaan. Vihaisen näköisetkään naiset eivät ole niin vihaisen kuuloisia kun avaavat suunsa.

Asia on oikeastaan jopa päinvastoin.

Juuri näin. Tai ainakaan itse en ole koskaan tavannut vauvapalsta-naista oikeassa elämässä.

Oho, mä olen lähemmäs sata :D Ollaan tavattu vauvojen kanssa, sit taaperoiden, leikki-ikäisten... Nyt lapset on jo aikuisia, ollaan käyty keikoilla, risteilyillä, mökeillä ym.

palstamamma vuodesta -01

Vierailija
571/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä..riippuu ihan miehen käytöksesyä, kiakki nonverbaali viestintä viittaa siihen,että mitä mies ajattelee. Jos käyttäytyy vihkailevasti niin paljastaa, jos taas täysin platonisesti niin tämäkin näkyy sillä ettei mies katsele, ehdottele tai puhu asiattomia.

Vierailija
572/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieteellinen fakta on, että miehen aivot kauniin naisen huomatessaan eivät vertaa: voinko yrittää ja olenko tämän tasolla? Vaan ei miehellä ole hävittävää ja yrittää kuitenkin. Kaunis nainen on rumalle lottovoitto. Kauniina naisena haluan tasoiseni miehen ja hätistän iilimadot aina baarissa pois. Helpompaa olisi, jos tajuaisivat itse välttää vaivan. Silti en halua liian komeaakaan, ne tietävät että naiset roikkuvat niissä ja vientiä on, jotain siltä väliltä on hyvä. Omperäiset kasvot ja kiva hoikka kroppa. Sellainen mies on kiitollinen kun saa megabeiben 😉, koettakaa muutkin kaunottaret tätä keskitietä. Toimii👌

Vierailija
573/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö siis nyt naimisissa olevana pienten lasten isänä ulkomailla naiskaverin kanssa kahdestaan, tai mökillä saunomassa?

Minulla on nuoruudestani neljä läheistä ystävää, kaksi miestä ja kaksi naista. Olen käynyt esim. mökkireissulla kahdestaan toisen naiskaverin kanssa ja toisen kanssa olen ollut ruotsinlaivalla. Vaimoni on aina tervetullut mukaan. Joskus hän lähtee mukaan, joskus ei. Hänellä myös omat läheiset ystävät, joista yksi on mies. Tapaamme tietenkin myös niin että myös lapset ovat mukana. 

Vierailija
574/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tieteellinen fakta on, että miehen aivot kauniin naisen huomatessaan eivät vertaa: voinko yrittää ja olenko tämän tasolla? Vaan ei miehellä ole hävittävää ja yrittää kuitenkin. Kaunis nainen on rumalle lottovoitto. Kauniina naisena haluan tasoiseni miehen ja hätistän iilimadot aina baarissa pois. Helpompaa olisi, jos tajuaisivat itse välttää vaivan. Silti en halua liian komeaakaan, ne tietävät että naiset roikkuvat niissä ja vientiä on, jotain siltä väliltä on hyvä. Omperäiset kasvot ja kiva hoikka kroppa. Sellainen mies on kiitollinen kun saa megabeiben 😉, koettakaa muutkin kaunottaret tätä keskitietä. Toimii👌

Totta, liian komeat ovat liian ylpeitä itsestään ja luulevat saavansa kaikki naiset vaan menemällä baariin patsastelemaan.💁 Onneksi kokemus opettanut kiertämään tuollaiset kaukaa, keskiverrot käyvät itseen kuumina ja hulluina..niiden kanssa toimii 👌😉!

Vierailija
575/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Johtunee siitä, että harvat herättävät minussa muita, kuin kaverillisia tuntemuksia. En oleta miehen taholta muuta ellei hän selkeästi osoita olevansa kiinnostunut muussakin, kuin kaverimielessä.

Vierailija
576/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, liian komeat ovat liian ylpeitä itsestään ja luulevat saavansa kaikki naiset vaan menemällä baariin patsastelemaan.💁 Onneksi kokemus opettanut kiertämään tuollaiset kaukaa, keskiverrot käyvät itseen kuumina ja hulluina..niiden kanssa toimii 👌😉!

Kiva vastata itselle, samojen kuvien kera vielä ni kaikille tulee selväksi :D Mutta totta, keskitien tavikset parhaita!

ei-niin-kaunis

Vierailija
577/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin ajatellut miehillä olevan välttämättä mitään taka-ajatuksia. Tätä palstaa lukiessa syntyy kuitenkin se mielikuva, että kaikilla miehillä on vain se yksi asia mielessä. Sääli.

Vierailija
578/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hahhah, oman elämänkokemukseni mukaan miehillä ON lähes aina muuta mielessä kuin kaveruus.

Ja mitähän se (arvauksia, norm.suomal.naisista täällä ja yleisesti) teikäläineylim.pain.väh.rumehkonpuoleinen ja muutenki kivanmukava kuvitteiee niillä miehillä olevan sitten mielissä? Eli mitä jotainsellaista (niin'ihmeellistä ja erikoista'muka) mitä:

ei kellään muulla naisella sitten ole? Ois niin kiva.ua mukava kuulla. Hei tiäkste, ns._ajatustenlukija ?? ihmevelhotjanoidat.ehkä.. tiädä häntä.

Vierailija
579/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt oikein sekoilet? Kyllä, minä nimenomaan väitän että aitoa, pelkkää ystävyyttä on olemassa. Mutta myös tietenkin niitä tapauksia joissa tilanne päättyy toisen kiinnostukseen.

En ensimmäisessä kommentissani kumonnut noita kirjoittajan neljää väitettä vaan lisäsin viidennen. Johon minulle kommentoidaan että kyllä se aito ystävyyskin vielä voi kosahtaa. No, niin voikin. Mutta todennäköisempää on että olisi jo kosahtanut, kuin se että monen kymmenen vuoden sydänystävyyden jälkeen toinen tunnustaa tunteitaan.

Tajuatkohan vieläkään pointtia?

Et itse taida nyt ihan ymmärtää pointtia. Todennäköisempää kyllä, muttei mahdotonta, koska itselläni on mennyt 3 ystväyyttä vuosikymmenten jälkeen siihen että toinen on tunnustanut tunteensa.

Et siis voi vielä titää miten noille ystävyyksillesi käy. Tämä on se pointti.

Vierailija
580/925 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoton_83 kirjoitti:

Olen kai harvinainen poikkeus, kun on ollut ja on naispuolisia kavereita, joiden kanssa ollaan käyty lasillisella, pelattu lautapelejä, ammuttu paintballia, käyty festareilla ja konserteissa. Muutaman kanssa olen jopa käynyt mökillä saunomassa, uimassa sekä ulkomailla (öitäkin vietetty) ja koskaan en ole ollut muuten, kuin kaverimielellä liikkeellä.

Osa naisista on ollut varattuja, osa sinkkuja. Itse välillä sinkku, välillä seurustellut ja nykyisin onnellisesti naimisissa (7. vuosi menossa) sekä kaksi pientä lasta. En ole koskaan pettänyt enkä ole seurustellut kuin 3 kertaa elämäni aikana (joista viimeisin on siis nykyinen puolisoni)

Ilmeisesti se on joillekin mahdotonta olla vain kavereita tai ystäviä vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman taka-ajatuksia (?) Kyse ei ole ollut myöskään siitä, että kyseiset naiset olisivat olleet jotenkin "ei niin viehättäviä" tai muuta sellaista. Osa on ollut hyvin kauniita ja sellaisia haluttuja naisia, joilla on ollut vientiä enemmän kuin riittävästi. Itselle ei ole koskaan tullut edes mieleen pettää luottamusta ja ehdottaa jotain muuta, kuin mikä on ollut soveliasta.

M38

Yleensä kun on pariuduttu eri sukupuolta olevat kaverit jää vähemmälle huomiolle muutamastakin syystä, mm. aikaa menee enemmän puolison kanssa ja mahdollisten lasten hoitoon. Täysin luonnollinen kehitys, yleensä ehtii vähemmän olemaan samaa sp olevienkaan kanssa.

Mutta kuten tuokin tyyppi kertoi, pystyi hyvin olemaan kaveri eri sp-olevan kanssa ilman seksiä, ilman isompia taka-ajatuksia, eli se on mahdollista. 

Kyl sä tajuut kun vähän mietit!

Sinä et tajua, vaikka miettisit kuinka!

Kaikillahan noita nuoruuden kaveruuksia on ollut, sellaisia ohimeneviä juttuja, mutta jos puhutaan oikeasti ystävyydestä, niin ei se kyllä pääty siihen että kaveri alkaa seurustella. Maken kanssa voidaan edelleen saunoa kahdestaan kynttilän valossa ja tehdä ulkomaanreissuja, mutta Lissun kanssa ei.