Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?
Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se toisaalta haittaa, vaikka joku kaveri haluaisikin seksiä? Estääkö se kaverina olemisen tai vaikka töiden tekemisen? Jos siis kummallekin on selvää, että seksiä ei ole luvassa.
Niin eihän siinä mitään väärää ole. Käsi ylös vaan naisetkin, jotka eivät ole koskaan ajatelleet mitään seksuaalista vaikkapa jostain miehen kaverista, työkaverista jne, jonka kanssa kuitenkin on ihan kaverilliset välit eikä oikeasti koskaan mitään tule tapahtumaan.
Miehet rehvastelee seksivietillään että kyllä panevat mielessään jokaista naapurin mummoakin ja naiset taas, ettei ikinä puolella silmälläkään ole vilkaissut jotain komeaa työkaveria.
Komeaa ehkä on tullut vilkaistua sillä silmällä mutta sanoisin että 90% miehistä ei kyllä saa seksuaalista mielenkiintoa minussa aikaan. Ovat joko väärän ikäisiä, rumia/epäviehättäviä joko luonteeltaan tai ulkonäöltään ja usein molempia. Hyvin pieni osa miehistä saa 'sen' mielenkiinnon syttymään missään välissä tuntemisen aikana. Miehistä en tiedä että onko heillä jotenkin laveampi tämä kiinnostus naisiin. Itsellä on ilmeisesti aika spesifi maku miesten suhteen ja olettaisi että miehillä olisi sama. Kaverimielessä sitten kiinnostaa kyllä selvästi suurempi joukko.
Olen joskus tilastoinut, et panisin n. 50% miehistä. Mutta yhtä vain on tullut pantua, omaa aviomiestä =)
Oletko mies? Mies panee ja naista pannaan.
Olen nainen ja mielelläni päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.
Onnennainen...
Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.
- eriTervetuloa miesten maailmaan. Suurinta osaa miehistäkään ei koskaan kukaan nainen yritä iskeä. Ja sillä pitää vain pärjätä.
No ei tietenkään yritä! Sehän on miesten mielestä tyrkyistä tyrkyintä että nainen tekee aloitteen. Sitä nainen ei yksinkertaisesti saa tehdä, siis miesten mielestä. Mikä l.@tka sekin on, tekee varmaan noin kaikille miehille.
Älä selitä. Totuus on vain, että et uskalla, et kehtaa, et osaa ja pelkäät mahdollisia pakkeja. Jokainen mies ilahtuisi suuresti jos nainen lähestyisi. Aloitteeseen uskaltautuva nainen on vain niin harvinainen tapaus, että mieheltä voisi mennä pasmat sekaisin.
Juuri näin!
Aloitteita tekevä nainen on kuin yksisarvinen. Taruolento.
Hah. Olen saanut joka kerta pakit kun olen suoran aloitteen tehnyt. Eivät ole miehen todellakaan tykänneet. Enää en toki edes yritän, olen suosiolla yksin. N40
Vierailija kirjoitti:
Minäpä tapasin vast'ikään hyvin viehättävän ja mukavan naisen. Hän haluaa olla kaverini, en usko että muuta (ainakin tulkitsen häntä niin). Minä vaan nautin ihastumisen tunteesta ja siitä, jos saan viettää aikaa hänen kanssaan. Käyttäydyn varmasti korrektisti eikä minua haittaa, jos hänellä on miesystävä tai vaikka kaksi. Tuntuisi ikävältä ja itsekkäältä kieltäytyä kaveruudesta hänen kanssaan vain siksi, että koen hänet viehättäväksi.
Kypsää ajattelua.
Aina kun mies ja nainen on kavereita, (oikeasti, niin että hengailevat usein kahdestaan ym. eikä kyse ole isommasta kaveriporukasta, tai esim. ammatillisesta yhteistyöstä) siinä on 4 vaihtoehtoa
1) Miehellä on tunteita naiseen, naisen mielestä mies ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti
2) Naisella on tunteita mieheen, miehen mielestä nainen ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti
3) Jompi kumpi on homoseksuaali
4) jompikumpi tai molemmat heistä ovat varattuja, ja leikkivät tulella
Koska jos ulkonäkö ei olisi ongelma toiselle osapuolelle, heistä tulisi pari. Jos luonne olisi ongelma, eivät he olisi kavereitakaan koska miksi hengailla tyypin kanssa, jonka luonteesta ei pidä.
Se on niin naurettavaa kun joku hyvännäköinen nainen sanoo "Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa ja suurin osa kavereistani on miehiä" LOL niin varmaan... ainakin omasta mielestäsi miehet ihan vilpittömästi haluaa olla kavereitasi vaan ja eikä muuta. Iso red flag naisessa
No kyllä meikän päälle hypättiin ja otettiin sisään ekoissa tapaamisesta. Nainen siis kirjaimellisesti otti minut. Sainko traumoja ....ei varmasti! Pakko oli kyllä levätä sängyssä enemmän kuin tovin.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet ja naiset voi koskaan olla pelkästään kavereita, miksi ihmeessä edes haluaisi ollakaan.
Eri juttu toki jos ikäero on suuri, kyllä mä monen vanhemman naisen kanssa voin sanoa olevani vaan pelkkä kaveri, mutta kyllä kaikkien muiden, varsinkin lähempänä omaa ikää olevien naisten kanssa kaveeramisen pohjana on aina halu paneskella enemmän tai vähemmän, lisääntymisvietti on molemmilla sukupuolilla luonnostaan todella voimakas, tämän takiahan ihminen on niitä harvoja, jotka paneskelee "ihan vaan huvikseen"
Näin on aina ollut, ja aina oleva.
Korjaus: Ihmisen sukupuolivietti on kova kosta se dito parin yttern ja mahdollistaa när että kapselmaskin on kaksi vanhempaa ja suuremmatmahdollisuudet selvitä hengissä aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.
Onnennainen...
Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.
- eriJos nyt tätäkin ketjua tai palstaa ylipäänsä lukee, niin naiset nimenomaan eivät toivo koskaan minkäänlaisia lähestymisiä miehiltä. Tuntuu, että on parempi mahdollisuus voittaa lotossa, kuin löytää juuri se nainen, joka muista naisista poiketen toivoo lähestymisiä.
Naiset toivovat rentoja lähestymisiä, hauskoilta ja siisteiltä miehiltä, jotka ymmärtävät kuunnella myös naise mielipiteitä!
Minä voin sanoa miehenä ja vilkkaalla mielikuvituksella varustettuna, että kyllä "se" mielessä käy kun naisen kanssa vai kaveri on. Kyllä se niin on, että siinä kauniimmassa sukupuolessa on aina jotakin viehettävää ja kaunista. Mutta minä ujona/vanhana miehenä en koskaan ole kähminyt tai ehdotellut mitään siihen viittaavaa, vain huomaamatta stratekisia paikkoja vilkuillut.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin sanoa miehenä ja vilkkaalla mielikuvituksella varustettuna, että kyllä "se" mielessä käy kun naisen kanssa vai kaveri on. Kyllä se niin on, että siinä kauniimmassa sukupuolessa on aina jotakin viehettävää ja kaunista. Mutta minä ujona/vanhana miehenä en koskaan ole kähminyt tai ehdotellut mitään siihen viittaavaa, vain huomaamatta stratekisia paikkoja vilkuillut.
Itse taas en ymmärrä, mitä vakavaa siinä on, jos "se" käykin mielessä. Normaalia ihmisen elämää. Ei silti pääse sänkyyn kaikkien maailman ihmisten kanssa, ja todellakin hyvä niin.
VOI olla kavereita ilman seksiä, jos vaan tahtoa löytyy!
N39
Vierailija kirjoitti:
Itse taas en ymmärrä, mitä vakavaa siinä on, jos "se" käykin mielessä. Normaalia ihmisen elämää. Ei silti pääse sänkyyn kaikkien maailman ihmisten kanssa, ja todellakin hyvä niin.
N39
Juuri näin. Seksi nyt ajatuksen tasolla käy todennäköisesti ihmisten mielessä aika usein eri tilanteissa. Ei se tarkoita vielä yhtään mitään, ei edes sitä että haluaisi tai yrittäisi päästä sänkyyn jokaisen kohtaamansa vastakkaisen (tai saman) sukupuolen edustajan kanssa. Monesti mieli käy läpi toisen ihmisen seksuaalisen viehättävyyden ihan automaattisesti.
Tässä keskustelussa on nyt usein oletuksena että varsinkin miehet olisivat valmiita sänkyyn lähes jokaisen vastaantulevan naisen kanssa. En tietenkään osaa sanoa muista miehistä, mutta itselläni ehkä 5% tai alle tuntemistani naisista olisi sellaisia joiden kanssa voisin edes ajatella harrastavani seksiä sellaisessa tilanteessa jossa molemmat sinkkuja, etsivät seksiseuraa jne. Veikkaisin, että tämä pätee myös useimpiin läheisimpiin ystäviini. En ole nähnyt kenenkään ns. painelevan menemään tai edes yrittävän sitä mitenkään järjestelmällisesti tuntemiensa naisten kanssa. Poikkeuksia tähän toki varmasti löytyy niin miehistä kuin naisistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt enää sitä alkuperäistä autiosaari-viestiä, poistettu?
Joka tapauksessa, siinä näkyy sekularisoitunut maailma ja sen moraalista pyyhitty ruma ranka. Mies miettii, et jos en saa, en kyllä hanki ruokaakaan. Ja nainen muka, et jos en saa ruokaa, en kyllä anna.
Miten rakkaudetonta ja itsekästä! Niin tämä maailma toimii todella huonosti, ja luulisin että moni on se jo omakohtaisesti kokenut. Hyvin maailma toimii silloin, kun ollaan epäitsekkäitä ja mietitään toista enemmän kuin itseä. Mies antaa ruokaa muista syistä kuin siksi, että nainen maksaa seksillä, ja nainen "antaa" muista syistä kuin siksi, että saisi ruokaa. (Unohdetaan että voisi itsekin sitä yrittää etsiä.)
Tätä on oikea parisuhde, tätä on oikea rakkaus. Ns. biologia tarvitsee aina tueksensa moraalin ja lähimmäisenrakkauden, jos halutaan että ollaan onnellisia.
Mediahan antaa juuri tuollaisia neuvoja' että miehen pitäisi ansaita seksi juurikin siivoamalla, tarjoamalla hienot illalliset jne.
Ei anna vaan sellaisia että kyetäkseen edes teorian, saati käytännön tasolla seksiin naisella pitää olla sille aikaa. Aikaa ei ole jos käy töissä 8h/pvä, ja lopun ajan käy kaupassa ja tekee ruokaa sekä siivoaa.
Mies kun käyt töissä vain 8h, ja loppuaika on vapaata aikaa jolloin mies ei tee mitään, niin hänen kannattaa tehdä puolet noista mitä nainen muuten tekee yksin koknonaan, jolloin seksille jää mahdollisuus toeutua, kun nainen ei raada ehtävien parissa joista puolet kuulu miehelle.
Ne miehet jotka siivoavat ja tekevät ruokaa miellään eivät kuitenkaan kelpaa naisille. Pitää olla pitkä, komea, jännittävä, rikas ja lipevä huumorimies niin menestys naisten keskuudessa on taattu. Jos sitä miestä ei ennen aamenta siivous tai ruoanlaitto kiinnosta niin ei se varmasti kiinnosta sen jälkeenkään.
Tämä laatikkoleukainen pankkiiri-lääkäri-juttu on miesten oma keksintö.
Katseleva ympärillesi vaikka Prismassa tai Cittarissa. Ihan tavallisen näköisiä ja pituisia miehiä sielä käy ostoksilla perheidensä kanssa.
Tuskin kaikki ovat myöskään miljonäärejä.
Huumori on kyllä tärkeää ainakin itselleni parisuhteessa.
Pieru-kakkahuumorilla ei pitkälle pötkitä, eikä "huumorilla" jonka tarkoituksena on nöyryyttää tai satuttaa muita.
Mietipä sitä illan ratoksi, ennekuin yleistät kaikki naiset pinnallisiksi bimboiksi.Mikä on tavallisen pituinen mies, 180cm? Itse en ole lähellekään sitä niin ei naisia kiinnosta. Muuten ok mutta kun olet niin lyhyt ja siihen se jää. Eli aika pinnallisiä naisia olen tavannut eikä se siitä miettimällä muuksi muutu.
Itse olen 170cm ja mies 178cm. Kun hän kulkee huonossa ryhdissä, olemme saman pituisen näköisiä.
Hänessä ihastuin alunperin mielestäni miellyttävään naamaan ja hänellä oli/on kivat hiukset ja ennenkaikkea asenne oli se, joka vei jalat alta. Hän on rehti ja toimelias tyyppi.
Minkälaisia naisia yrität? Onko niin, että pidät rimaa liian korkealla?Rima ei todellakaan ole korkealla kun oma pituus on 160cm. Ei naiset mitään kääpiötä halua. Yleensä vaan naureskelevat kun olen niin lyhyt. Hymyilevä luonnonkaunis nainen on sellainen joka kiinnittää huomioni. Liikaa meikkaavat ja silikonitötteröt ei säväytä.
Timo Kahilainen on 160 cm pitkä. Aivan mahtava ja karismaattinen tyyppi, voisin ottaa koska tahansa vällyihini <3 Ja on hänellä naisia riittänyt ilman minuakin.
Törmäsin muuten Kahilaiseen muutama vuosi sitten yhdellä lentokentällä. Istuttiin vierekkäisissä pöydissä ja hän oli parin muun miehen seurueen kanssa siinä. Täytyy sanoa, että kundista oikein loistaa jonkinlainen valo ja mainittu karisma ympärilleen. En minäkään alkaisin senttejä laskemaan, jos tää tulis vonkaamaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet jotka siivoavat ja tekevät ruokaa miellään eivät kuitenkaan kelpaa naisille. Pitää olla pitkä, komea, jännittävä, rikas ja lipevä huumorimies niin menestys naisten keskuudessa on taattu. Jos sitä miestä ei ennen aamenta siivous tai ruoanlaitto kiinnosta niin ei se varmasti kiinnosta sen jälkeenkään.
Tämä laatikkoleukainen pankkiiri-lääkäri-juttu on miesten oma keksintö.
Katseleva ympärillesi vaikka Prismassa tai Cittarissa. Ihan tavallisen näköisiä ja pituisia miehiä sielä käy ostoksilla perheidensä kanssa.
Tuskin kaikki ovat myöskään miljonäärejä.
Huumori on kyllä tärkeää ainakin itselleni parisuhteessa.Pieru-kakkahuumorilla ei pitkälle pötkitä, eikä "huumorilla" jonka tarkoituksena on nöyryyttää tai satuttaa muita.
Mietipä sitä illan ratoksi, ennekuin yleistät kaikki naiset pinnallisiksi bimboiksi.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
No hahhah, oman elämänkokemukseni mukaan miehillä ON lähes aina muuta mielessä kuin kaveruus.
Tuo on hyvinkin ymmärrettävää: mies edustaa henkeä (puruSa), nainen materiaa (prakRti).
Niinpä miehen dharman tärkein aspekti on varmistaa uusien "karmasäkkien" (fyysisten kehojen, joiden kautta karma - "hyvä" tai "huono" - voi toteutua) putkahtaminen maailmaan ja riittävä niiden suojelu kunnes tulevat omillaan toimeen...
Muutoin miehen tulisi mieluiten vain keskittyä parantamaan mahdollisuuksiaan päästä pois reinkarnaation oravanpyörästä, vaikkapa ainakin jonkinasteiseen samaadhiin (saMprajñaata tai jopa a-saMprajñaata) johtavaa syvämeditaatiota (esim. TM tai jopa TM-Sidhit®) harrastamalla.
Kyllä minä naisena ajattelen hyvinkin usein että mies on minusta kiinnostunut ja olen viehättävä, ei vaan ulkoisesti vaan myös luonteeltani. Ajattelen näin etenkin työkaverimiehistäni joita työpaikallani on vain pari ikäistäni kun muut naiset/miehet työpaikalla ovat +60 joten olen ainoa näiden miesten ikäinen (eli 30). Sanoisin, että jännitettä on, mutta kaikki taholtaan olemme naimissa. Mitään ei tule tapahtumaan koskaan, mutta pieni flirtti piristää. Ehkä vain harhakuvitelmaa tai ehkä etsin jännitystä perhe-elämääni. Can't help myself.
En usko että oot ruma. Kukaan ei ole ruma muista sekin.
Nosta katse ja suorista ryhti
Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, ja kerroin mun miespuolisista kavereista, niin se kysy suoraan että ketkä niistä on jo ehdotellut panemista ja ketkä on vielä "under cover" kavereita? Ajattelin ensin että tää äijä on ihan mustasukkainen ja heh heh. Hän piti pitkän esitelmän siitä, kuinka jos yksikään hänen tuntemistaan miehistä ympäri maailman, haluaa kaverin, hän kyllä hengaa ennemmin miehen kanssa. Naiset on aina kiinnostuksen kohteita. Jos niihin käytetään aikaa niin siihen on tasan tarkkaan yksi syy. Ihan sama kuinka kilteiltä ja aidoilta ne vaikuttaa.
Ja ihan totta aloin miettimään omia mieskavereita, yhden kanssa olin joskus päätynyt sänkyyn. Toinen humalassa joskus heitti "läpällä" että olisi kiva jos menisin hänen luokse yöksi. Yksi aina ollut kehumassa ja kuuntelemassa sillon kun mulla on ollut huolia ja ollut jotenkin tosi läheisen oloinen, jälkeenpäin ajatellen vähän liian läheinen. Jne jne jne. Ja sit loput miespuoliset kaverit hävis ku pieru saharaan kun huomasi että aloin seurustelemaan.
Miksi naiset olettavat asioita? Olen kuullut naisilta valitusta siitä että miehet olettavat asioita mutta naisethan itse olettavat.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mies ja nainen on kavereita, (oikeasti, niin että hengailevat usein kahdestaan ym. eikä kyse ole isommasta kaveriporukasta, tai esim. ammatillisesta yhteistyöstä) siinä on 4 vaihtoehtoa
1) Miehellä on tunteita naiseen, naisen mielestä mies ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti
2) Naisella on tunteita mieheen, miehen mielestä nainen ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti
3) Jompi kumpi on homoseksuaali
4) jompikumpi tai molemmat heistä ovat varattuja, ja leikkivät tulella
Koska jos ulkonäkö ei olisi ongelma toiselle osapuolelle, heistä tulisi pari. Jos luonne olisi ongelma, eivät he olisi kavereitakaan koska miksi hengailla tyypin kanssa, jonka luonteesta ei pidä.
Se on niin naurettavaa kun joku hyvännäköinen nainen sanoo "Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa ja suurin osa kavereistani on miehiä" LOL niin varmaan... ainakin omasta mielestäsi miehet ihan vilpittömästi haluaa olla kavereitasi vaan ja eikä muuta. Iso red flag naisessa
Unohdit vaihtoehdon
5) kummallakaan ei ole romanttisia tunteita kumpaakaan kohtaan ja/tai kummankaan mielestä kumpikaan ei ole tarpeeksi viehättävä parisuhdemielessä. Ja vaikka olisikin, miksi kuvittelet, että heistä automaattisesti tulisi pari? Ja miksi luonne ei voisi olla ongelma? Pidän ystävistäni kovinkin paljon, mutta monikin olisi mielestäni hankala puoliso. Ja se ei haittaa, koska ollaan ystäviä. Meidän ei lähtökohtaisestikaan tarvitse yrittää sovitaa elämiämme yhteen.
Meidän isossa kaveriporukassa monet on ystäviä ihan keskenäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Juuri näin. Seksi nyt ajatuksen tasolla käy todennäköisesti ihmisten mielessä aika usein eri tilanteissa. Ei se tarkoita vielä yhtään mitään, ei edes sitä että haluaisi tai yrittäisi päästä sänkyyn jokaisen kohtaamansa vastakkaisen (tai saman) sukupuolen edustajan kanssa. Monesti mieli käy läpi toisen ihmisen seksuaalisen viehättävyyden ihan automaattisesti.
Tässä keskustelussa on nyt usein oletuksena että varsinkin miehet olisivat valmiita sänkyyn lähes jokaisen vastaantulevan naisen kanssa. En tietenkään osaa sanoa muista miehistä, mutta itselläni ehkä 5% tai alle tuntemistani naisista olisi sellaisia joiden kanssa voisin edes ajatella harrastavani seksiä sellaisessa tilanteessa jossa molemmat sinkkuja, etsivät seksiseuraa jne. Veikkaisin, että tämä pätee myös useimpiin läheisimpiin ystäviini. En ole nähnyt kenenkään ns. painelevan menemään tai edes yrittävän sitä mitenkään järjestelmällisesti tuntemiensa naisten kanssa. Poikkeuksia tähän toki varmasti löytyy niin miehistä kuin naisistakin.
Munkin on (naisena) vaikea uskoa, että kaikki miehet (edes suurin osa) aktiivisesti pyrkii toisen housuihin, vaikka nainen viehättävä miehen mielestä olisikin. Ja ajatus siitä, että vuosikausia larppaa ystävää vain odottaen mahdollisuutta on ihan naurettava. Ja heti perään surullinen.
Timo Kahilainen on 160 cm pitkä. Aivan mahtava ja karismaattinen tyyppi, voisin ottaa koska tahansa vällyihini <3 Ja on hänellä naisia riittänyt ilman minuakin.