Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?

Vierailija
07.09.2022 |

Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?

Kommentit (925)

Vierailija
501/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoton_83 kirjoitti:

Olen kai harvinainen poikkeus, kun on ollut ja on naispuolisia kavereita, joiden kanssa ollaan käyty lasillisella, pelattu lautapelejä, ammuttu paintballia, käyty festareilla ja konserteissa. Muutaman kanssa olen jopa käynyt mökillä saunomassa, uimassa sekä ulkomailla (öitäkin vietetty) ja koskaan en ole ollut muuten, kuin kaverimielellä liikkeellä.

Osa naisista on ollut varattuja, osa sinkkuja. Itse välillä sinkku, välillä seurustellut ja nykyisin onnellisesti naimisissa (7. vuosi menossa) sekä kaksi pientä lasta. En ole koskaan pettänyt enkä ole seurustellut kuin 3 kertaa elämäni aikana (joista viimeisin on siis nykyinen puolisoni)

Ilmeisesti se on joillekin mahdotonta olla vain kavereita tai ystäviä vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman taka-ajatuksia (?) Kyse ei ole ollut myöskään siitä, että kyseiset naiset olisivat olleet jotenkin "ei niin viehättäviä" tai muuta sellaista. Osa on ollut hyvin kauniita ja sellaisia haluttuja naisia, joilla on ollut vientiä enemmän kuin riittävästi. Itselle ei ole koskaan tullut edes mieleen pettää luottamusta ja ehdottaa jotain muuta, kuin mikä on ollut soveliasta.

M38

Minäkin kuulun näihin poikkeuksiin. Olin naimisissa ja pienen lapsen äiti, kun tutustuin tähän mieheen puolisoni kautta. Meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kirjat, matkustelu, politiikka ym ym. Ystävyyttä on kestänyt noin 40 vuotta, soittelemme noin kerran viikossa toisillemme.

Vierailija
502/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.

Onnennainen...

Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.

- eri

Tervetuloa miesten maailmaan. Suurinta osaa miehistäkään ei koskaan kukaan nainen yritä iskeä. Ja sillä pitää vain pärjätä.

No ei tietenkään yritä! Sehän on miesten mielestä tyrkyistä tyrkyintä että nainen tekee aloitteen. Sitä nainen ei yksinkertaisesti saa tehdä, siis miesten mielestä. Mikä l.@tka sekin on, tekee varmaan noin kaikille miehille.

Älä selitä. Totuus on vain, että et uskalla, et kehtaa, et osaa ja pelkäät mahdollisia pakkeja. Jokainen mies ilahtuisi suuresti jos nainen lähestyisi. Aloitteeseen uskaltautuva nainen on vain niin harvinainen tapaus, että mieheltä voisi mennä pasmat sekaisin.

Juuri näin!

Aloitteita tekevä nainen on kuin yksisarvinen. Taruolento.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella että mies haluaisi kanssani muuhun kun kaverisuhteeseen. Mulla on ollut jopa 20 vuoden kaveriavioliittokin, rakkaudesta ei tietoakaan.

Vierailija
504/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Nainen miettii onko mies hullu per*o jolla outo mielikuvitus, kiinnostaako miestä muuten eli ihastuuko helposti (oli nainen kiinnostunut tai ei), onko mies epämääräinen tyyppi stalkkeri jota pitää välttää paeta, pelimies vai onko komea (nainen punastelee tai ihmettelee). Entä asiallinen mies vai ei. Osa miehistä jätetään huomiotta, ei edes ajatella, jää seinätapetiksi ilmeisesti vahingossa ellei huudahda piiip. Luonnetta taas toiset miettivät. Tai sitten on kyseessä vain asiointi jossakin asiassa, eikä ehdi ajatella. Riippuu miehen iästä tai mitä ikää neito itse on. Keski-ikäisenä taas miettii onko mies per*o tai hullu, pitääkö paeta ja on varma ettei ketään kiinnosta ja oma kiinnostus kohdistuu kapeammin. 

Vierailija
505/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis vastauksessa oli enemmän naisen ikäiset tai vähän nuoremmat. Vanhempia osa ei huomaa, varsinkaan harmaita, paitsi ihan tavallisessa mielessä kuten muutkin ihmiset.

Vierailija
506/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on komea mies, niin näin voi käydä. Ihastuneen mieli tahtoo aina suurennella asioita. 

Vierailija
507/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä mitä ajattelevat ja kuinka helposti vaan vain sillä miten se asia oikeasti on. 

Vierailija
508/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeneet naiset tietävät, että miehellä on yleensä muutakin mielessä mutta eivät anna sen häiritä jos miehen kanssa keskustelu muuten luonnistuu. Parhaat ja ainoat ystäväni ovat upeita naisia myös ulkoisesti ja tiedostan sen aina kun juttelen heidän kanssaan. En kuitenkaan anna sen häiritä koska ystävyyssuhde on tärkeämpi. Ovat lisäksi varattuja. Saatamme halailla tavatessa ja jossain tilaisuudessa tanssia hitaita, heidän aloitteestaan mutta siihen se jää.

Vierailija
509/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin huomaan kerta toisensa jälkeen olevani liian sinisilmäinen, kun kuvittelen miesten voivan olla vain ystävällisiä. Jos miehen kanssa juttu esim. töissä alkaa luistaa kuin kenen tahansa naispuolisen työkaverin kanssa, niin kohta tulee puskista seksiehdotus.

Olen siis oppinut, että neutraali mies on tyly, ei puhu eikä katso päinkään, ja ystävällinen mies yrittää päästä sänkyyn.

Ei se nyt ihan noin mustavalkoista ole.

Vierailija
510/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä ei ole sitä ongelmaa että alkaisin ehdottelemaan hypoteettiselle naiskaverille, koska ei sitä ensimmäistäkään seksikokemusta ole ollut.

Sen mitä naisten kanssa puhuu niin ei käy päässä se, koska miksi hän minusta niin paljoa välittäisi että sinne asti pääsisi? Turha yrittää.

Muutenkin tulee kohdeltua naisia keskultaessa kuin miehiä, ei pahemmin mitään filttereitä puhuessa. Muutamat ovat sanoneet että oli kiva jutella tuommosen kanssa joka ei kiertele ja käsittele kuin kukkaa kädessä, liekö sitten joidenkin lapasten kanssa jutellu, en tiedä.

Nämä naiset kaverimiehet, jotka käsittelevät naista kuin kukkaa kämmenellä, ovat korviaan myöten naiseen ihastuneita ja yrittävät kohteliaalla käytöksellä saada nainen lämpenemään seurusteluun.

Kieltämättä, jos mun miespuoliset ystävät alkaisivat yhtäkkiä kohtelemaan mua "kuin kukkaa kämmenellä", voisin ajatella, että on jotain taka-ajatuksia.

Vierailija
511/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavis kirjoitti:

Mulla on pari miespuolista tuttavaa/ystävää, eikä koskaan ole edes käynyt mielessä mitään muuta.

Voi nainen ja mies olla kavereita ilman seksuaalista jännitettäkin.

Puhu vaan omasta puolestasi.

Juota joku päivä ne miespuoliset kaverisi kunnon nousuhumalaan ja pukeudu kuten pukeutuisit yökerhoon niin tulet huomaamaan että miehellä liikkuu päässä muitakin kuin puhtaasti platonisia kaverillisia ajatuksia.

Mun miespuolinen paras ystävä on asunutkin kuukauden mun luona kun hän oli asuntojen välillä. Vedettiin kännit, nukuttiin samassa sängyssä jne. Oltiin molemmat sinkkuja. Mitään ei kuutenkaan tapahtunut, eikä edes käynyt lähellä, koska olemme ystäviä emmekä himoitse toisiamme seksuaalisesti. Katsos kun osa ihmisistä ei ajattele alapäällä.

Joko et ole hänen tyyppiään ulkonäöllisesti, ei ole ollut rahaa/älyä osaa kondomeita tai hän on beta, aseksuaali tai homo.

Voi myös olla ettei hän vain uskaltanut yrittää koska pelkäsi joutuvansa taivasalle jos saa pakit noin vahvasti alisteisessa asemassa ollessaan. 

Niin? Kyllähän keskinäinen vetovoima vaikuttaa myös naisen puolelta siihen, onko joku mies parisuhdekandidaatti vai ei. Ei mua ainakaan haittaisi, etten ole mun miespuolisten kavereiden mieleen ulkonäöllisesti tai persoonaltani seksuaalisessa tai parisuhdemielessä, kun ei nekään ole mun mieleen. Kaikki ihmiset ei ajattele pelkällä alapäällään, oli sitten alfa, beta, homo tai marsilainen. Ihmisistä voi olla muutakin iloa, kuin petipuuhat. Sulle ehkä ei, mutta monelle muulle kyllä.

Vierailija
512/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös leijonilla on aika mielenkiintoisia juttuja havaittu seksuaalisessa käytöksessään, heidän kohdallahan on käytössä ns. haaremistrategia, missä yksi uros lisääntyy usean naaraan kanssa.

On havaittu, että jos uros on ollut julma ja paska kunkku, naaraat saattaa ihan tarkoituksella antaa tämän uroksen taistella kuolemaan asti haastajan kanssa, sen sijaan jos on ollut hyvä, naaraat saattaa tulla auttamaan hallitsevaa urosta ajamaan haastajan pois.

Miesten ja naisten täysin jännitteetön ystävyys on epänormaalia, miljoonien vuosien kehityksen vastaista.

Olet käsittänyt väärin. Se jännite voi olla siinä kanssakäymisessä, mutta sen ei tarvitse johtaa mihinkään. Siinä ei ole mitään epäluonnollista, jos tietoisella mielelläsi näin päätät.

Vierailija
513/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä aina toivoo, että olis ainakin sellanen potentiaalinen mahis saada munaa kaikilta ei-sukulaisilta, joiden kanssa hengaa.

Vierailija
514/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt enää sitä alkuperäistä autiosaari-viestiä, poistettu? 

Joka tapauksessa, siinä näkyy sekularisoitunut maailma ja sen moraalista pyyhitty ruma ranka. Mies miettii, et jos en saa, en kyllä hanki ruokaakaan. Ja nainen muka, et jos en saa ruokaa, en kyllä anna.

Miten rakkaudetonta ja itsekästä! Niin tämä maailma toimii todella huonosti, ja luulisin että moni on se jo omakohtaisesti kokenut. Hyvin maailma toimii silloin, kun ollaan epäitsekkäitä ja mietitään toista enemmän kuin itseä. Mies antaa ruokaa muista syistä kuin siksi, että nainen maksaa seksillä, ja nainen "antaa" muista syistä kuin siksi, että saisi ruokaa. (Unohdetaan että voisi itsekin sitä yrittää etsiä.)

Tätä on oikea parisuhde, tätä on oikea rakkaus. Ns. biologia tarvitsee aina tueksensa moraalin ja lähimmäisenrakkauden, jos halutaan että ollaan onnellisia.

Mediahan antaa juuri tuollaisia neuvoja' että miehen pitäisi ansaita seksi juurikin siivoamalla, tarjoamalla hienot illalliset jne.

Ei anna vaan sellaisia että kyetäkseen edes teorian, saati käytännön tasolla seksiin naisella pitää olla sille aikaa. Aikaa ei ole jos käy töissä 8h/pvä, ja lopun ajan käy kaupassa ja tekee ruokaa sekä siivoaa.

Mies kun käyt töissä vain 8h, ja loppuaika on vapaata aikaa jolloin mies ei tee mitään, niin hänen kannattaa tehdä puolet noista mitä nainen muuten tekee yksin koknonaan, jolloin seksille jää mahdollisuus toeutua, kun nainen ei raada ehtävien parissa joista puolet kuulu miehelle.

Ne miehet jotka siivoavat ja tekevät ruokaa miellään eivät kuitenkaan kelpaa naisille. Pitää olla pitkä, komea, jännittävä, rikas ja lipevä huumorimies niin menestys naisten keskuudessa on taattu. Jos sitä miestä ei ennen aamenta siivous tai ruoanlaitto kiinnosta niin ei se varmasti kiinnosta sen jälkeenkään.

Tämä laatikkoleukainen pankkiiri-lääkäri-juttu on miesten oma keksintö.

Katseleva ympärillesi vaikka Prismassa tai Cittarissa. Ihan tavallisen näköisiä ja pituisia miehiä sielä käy ostoksilla perheidensä kanssa.

Tuskin kaikki ovat myöskään miljonäärejä.

Huumori on kyllä tärkeää ainakin itselleni parisuhteessa.

Pieru-kakkahuumorilla ei pitkälle pötkitä, eikä "huumorilla" jonka tarkoituksena on nöyryyttää tai satuttaa muita.

Mietipä sitä illan ratoksi, ennekuin yleistät kaikki naiset pinnallisiksi bimboiksi.

Mikä on tavallisen pituinen mies, 180cm? Itse en ole lähellekään sitä niin ei naisia kiinnosta. Muuten ok mutta kun olet niin lyhyt ja siihen se jää. Eli aika pinnallisiä naisia olen tavannut eikä se siitä miettimällä muuksi muutu.

Suomessa keskipituus aikuisilla miehillä taitaa olla jotain 178-180cm. Mediaani on yleensä jonkin verran vähemmän, olisko siellä 175-176cm paikkeilla. Eli Suomessa on yhtä paljon yli 175cm miehiä, kuin alle tuon. Tavallisen pituinen mies on siis todennäköisesti ainakin yli 170cm, mutta ei hirveästi yli 180cm.

Vierailija
515/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet ja naiset voi koskaan olla pelkästään kavereita, miksi ihmeessä edes haluaisi ollakaan.

Eri juttu toki jos ikäero on suuri, kyllä mä monen vanhemman naisen kanssa voin sanoa olevani vaan pelkkä kaveri, mutta kyllä kaikkien muiden, varsinkin lähempänä omaa ikää olevien naisten kanssa kaveeramisen pohjana on aina halu paneskella enemmän tai vähemmän, lisääntymisvietti on molemmilla sukupuolilla luonnostaan todella voimakas, tämän takiahan ihminen on niitä harvoja, jotka paneskelee "ihan vaan huvikseen"

Näin on aina ollut, ja aina oleva.

No varmaan siksi, kun miehissäkin on yksilöitä, jotka ovat mielestäni mukavaa seuraa. On vaikea löytää hyviä, oikeita ystäviä muutenkin, eikä asiaa auta se, että rajaa puolet ihmisistä pois sen vuoksi, että ovat eri sukupuolta.

Vierailija
516/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsi kun joku joskus haluaiskin olla vaan kaveri. Sitten ne loukkaantuu jos alan vaikka puhua jostain toisesta miehestä. Oon vähän odotellut että jonain päivänä oon niin vanha, että se poistais tän ongelman. Kaikki vaan aina rakastuu muhun eikä usko etten vastaa tunteisiin.

Naisen oma mies pitäisi riittää kaveriksi. Miksi pitää muita miehiä yrittää saada kaveriksi kun se on kuitenkin mahdotonta.

Hyviä tyyppejä tulee vastaan elämässä niin harvoin, että itse kyllä pidän kiinni kaikista niitä, jotka mun elämääni tulee. Sukupuolesta riippumatta.

Jos mulla ei saa olla kavereita, oletan kyllä, että puoliso luopuu myös omistaan. Toki en tiedä millaista elämää se sitten olisi, että vain toistemme naamoja tuijotetaan ilta toisensa jälkeen.

Vierailija
517/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naisia kavereina, joiden kanssa tehdään ihan normijuttuja. Käydään paikoissa, kävelyllä, harrastetaan, tehdään ruokaa yhdessä, saunotaan jne. Ei ole ollut koskaan mitään lähentelyä kummiltakaan puolilta.

Vierailija
518/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.

Onnennainen...

Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.

- eri

Tervetuloa miesten maailmaan. Suurinta osaa miehistäkään ei koskaan kukaan nainen yritä iskeä. Ja sillä pitää vain pärjätä.

No ei tietenkään yritä! Sehän on miesten mielestä tyrkyistä tyrkyintä että nainen tekee aloitteen. Sitä nainen ei yksinkertaisesti saa tehdä, siis miesten mielestä. Mikä l.@tka sekin on, tekee varmaan noin kaikille miehille.

Älä selitä. Totuus on vain, että et uskalla, et kehtaa, et osaa ja pelkäät mahdollisia pakkeja. Jokainen mies ilahtuisi suuresti jos nainen lähestyisi. Aloitteeseen uskaltautuva nainen on vain niin harvinainen tapaus, että mieheltä voisi mennä pasmat sekaisin.

Juuri näin!

Aloitteita tekevä nainen on kuin yksisarvinen. Taruolento.

Tottakai on koska aloitteentekevä nainen on miesten mielestä huono ja tyrkky. Naisettomuuttaan itkevä mieskin harmittelee kun ei itse päässyt valitsemaan vaan se nainen tyrkytti itseään. Vähän sama kuin se että miehet muka haluaa että nainen tekee aloitteen seksiin ja haluaa usein ja nauttii seksuaalisuudestaan. Not. Ne on vain puheita.

Vierailija
519/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
520/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tapasin vast'ikään hyvin viehättävän ja mukavan naisen. Hän haluaa olla kaverini, en usko että muuta (ainakin tulkitsen häntä niin). Minä vaan nautin ihastumisen tunteesta ja siitä, jos saan viettää aikaa hänen kanssaan. Käyttäydyn varmasti korrektisti eikä minua haittaa, jos hänellä on miesystävä tai vaikka kaksi. Tuntuisi ikävältä ja itsekkäältä kieltäytyä kaveruudesta hänen kanssaan vain siksi, että koen hänet viehättäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän