Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?

Vierailija
07.09.2022 |

Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?

Kommentit (925)

Vierailija
321/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon tilanteesta ja miehen muusta käytöksestä, mutta yleensä aina miehillä on ollut taka-ajatuksia oman kokemukseni mukaan.

Vierailija
322/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä mies väittää, niin lopulta se kaverinainen alkaa kiinnostamaan seksuaalisesti. Itse näin miehenä olen tämän kokenut monta kertaa. Ihan sama vaikka mitenkä toinen olisi että ihan kaveripohjalta tässä ja en kiinnosta miestyyppinä jne, niin jos jutut synkkaa hyvin ja yhdessä on kivaa niin onhan se nyt helvetti perin erikoista jos ei ala kiinnostamaan muutenkin kuin kaverina. 

Että vaimoille tiedoksi tämä jos miehes väittää että "se on vaan ystävä" niin miehes on vähintään päiväunissaan jyystänyt sitä kaikissa mahdollisissa asennoissa.

Ja mitähän se haittaa, mitä kaikkea mieheni onkaan fantaisoinut muista naisista? Ei kuule pätkääkään hetkauta ;) Ei hänkään ole mustasukkainen mun ajatuksistani, ja tietää kyllä et kuolaan miesten perään. Uskollisia ollaan kuitenkin muuten paitsi ajatusten tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljon tilanteesta ja miehen muusta käytöksestä, mutta yleensä aina miehillä on ollut taka-ajatuksia oman kokemukseni mukaan.

Eniten riippuu naisesta. Todella kaunista ja seksikästä naista, jolla on luonteeltaan kaino myötämieli, kaikki miehet yrittävät ehdotella ja lähennellä. Sitten sellaisten naisten kanssa, jotka eivät seksikkäitä, on paljon helpompi olla vain kaveri esimerkiksi töissä.

Vierailija
324/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.

Onnennainen...

Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.

- eri

Tervetuloa miesten maailmaan. Suurinta osaa miehistäkään ei koskaan kukaan nainen yritä iskeä. Ja sillä pitää vain pärjätä.

No ei tietenkään yritä! Sehän on miesten mielestä tyrkyistä tyrkyintä että nainen tekee aloitteen. Sitä nainen ei yksinkertaisesti saa tehdä, siis miesten mielestä. Mikä l.@tka sekin on, tekee varmaan noin kaikille miehille.

Jep. Kuulin opiskeluaikoina vuonna nakki ja muusi yhteisiltä tutuilta, että yksi poika oli minusta kiinnostunut. No se herätti minunkin kiinnostukseni häntä kohtaan ja hakeuduin juttelemaan. No mitä vielä, sain kuulla et olin liian tyrkky, miehen pitää tehdä aloite, ja siis ihan vain juttelemaan menin :D 

Vierailija
325/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa, että kyllä ajatus on jokaisen kohdalla, että miltähän tuntuisi tuon kanssa.

Ei vaan hyvännäköisten kohdalla. Välttävienkin.

Vierailija
326/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaverit eivät voisi harrastaa myös seksiä? Outo ajatus ettei vois.

Minäpäs kerron miten kävi minulle ja miespuoliselle parhaalle ystävälleni.

Seurustelimme teinenä n. Vuoden, päätinme olla vain ystäviä, ja olimmekin yli 8 vuotta.

Löysin kumppanin ja menin kihloihin, yhteydenpito ystäväni kanssa väheni.

2 vuotta viestittelimme silloin tällöin kunnes päätimme eräänä kauniina juhannuksena tavata..

Panemaan päädyimme ja tämä toistui useasti juhannuksen jälkeenkin.

Päätimme olla tapaamatta, koska tunteita oli molemmin puolin liikaa..

Ero tuli kun kerroin kihlatulle mitä oli tapahtunut, selvisipä siinä samalla että hän oli myös pettänyt.

Törmäsimme ystäväni kanssa baarissa, hän oli juuri alkanut seurustelemaan. Päädyimme jälleen panemaan.

Ystäväni erosi tyttöystävästä ja annoimme suhteemme edetä omalla painollaan, tulin raskaaksi, synnytin meille ihanan pojan.

Yhdessä oloa kertynyt 17v ja nyt olemme olleet naimisissa 6 v

Vierailija
327/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssa ei miehet halua olla kavereita. Joko pysyvät kaukana tai haluavat seurustella/intiimiin kanssakäymiseen. Mitä teen väärin? Kaunis en kyllä ole.

Olet vaikea ihminen (eli nainen) ja sinulla on klitoris.

Vierailija
328/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.

Sama, ja olen ollut ihan oikeassa.

Vierailija
329/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelimme teinenä n. Vuoden, päätinme olla vain ystäviä, ja olimmekin yli 8 vuotta.

2 vuotta viestittelimme silloin tällöin kunnes päätimme eräänä kauniina juhannuksena tavata..

Ero tuli kun kerroin kihlatulle mitä oli tapahtunut, selvisipä siinä samalla että hän oli myös pettänyt.

Törmäsimme ystäväni kanssa baarissa, hän oli juuri alkanut seurustelemaan. Päädyimme jälleen panemaan.

Ystäväni erosi tyttöystävästä ja annoimme suhteemme edetä omalla painollaan, tulin raskaaksi, synnytin meille ihanan pojan.

Ällöttävää käytöstä. Ihmiset ovat hirveitä ja näköjään täysin panetuksensa vietävissä.

Vierailija
330/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ruma ja ylipainoinen, mutta vientiä riittäisi, vaikka olen varattu. Luonteeni on kuulemma syy, tuppaa aina menemään siihen kun miehiin tutustuu töissä tai ystävien kautta, jossakin vaiheessa ehdotus seurusteluun tulee vaikka en yritä mitään, onnellisesti naimisissa 10v ollut ja ei ole käynyt mielessäkään muut, olen vain oma itseni..

Vierailija
331/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan niillä on. Turha siinä mitään edes kuvitella.

Vierailija
332/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää käytöstä. Ihmiset ovat hirveitä ja näköjään täysin panetuksensa vietävissä.

Ihmisillä, kuin myös eläimillä on luontainen lisääntymisvietti. Jos yhteys kahden ihmisen väliltä löytyy, mikäs siinä niin kamalaa? Naimisissa nykyään ja lapsikin. Yksinkö olisi pitänyt sitten viettää loppuelämä?

Vierailija
333/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen perusteella olen alkanut olettaa, että niitä taka-ajatuksia miehillä lopulta on. Koska jokaikinen mies, jonka kanssa luulin, että ollaan kavereita, on jossain vaiheessa paljastanut aikeensa. Tai tiedä vaikka olisi alunperin ollutkin kaverilliset aikeet, niin sitten kuitenkin, jossain illanvietossa kun on vähän juonut, onkin yrittänyt lähennellä.

Ei me miehet sitä tahallaan tehdä, vaan tällaisiksi me ollaan kehitytty.

Jos vertaillaan miesten ja naisten ystävyydestä syntyviä hyötyjä yksilölle, ei naisilla ole lopulta mitään muuta seikkaa missä ovat miehiä parempia, kuin nimenomaan kyky synnyttää jälkeläisiä.

Niin tunteettomalta kuin se kuulostaakin.

Jos miehet pystyisi lisääntymään keskenään, naisten paremmuus missään tilanteissa miehiin verrattuna olisi olematon.

Miehet on vahvempia, kekseliäämpiä, hauskempia yms...

Ironista tässä on se, että meistä on tullut tällaisia nimenomaan naisten valintojen seurauksena, naiset ovat valinneet aina ennemmin ne miehet lisääntymiseen, jotka on vahvempia, kekseliäämpiä, hauskempia yms.. eli selkeämmin sanottuna pyrkien aina maksimoimaan niin oman kuin erityisesti jälkeläisten selviytymismahdollisuudet.

Täytyy näin miehenä sanoa, että väitteesi ei pidä paikkaansa. Ensinnäkin ystävyydessä on kysymys yksilöiden välisestä suhteesta, joten vaikka sukupuolen välilä on eroja, ne ovat mitättömiä yksilöiden välisiin eroihin verrattuna. Se ainoa oleellinen ero eli sukupuoli on merkityksellinen vain parinmuodostuksessa. Siinä, kenesta voi tulla ystävä, sukupuolella ei yleensä ole mitään merkitystä.

Miehet ovat keskimäärin vahvempia, mutta mitä merkitystä sillä on ystävyyden kannalta? En minä pidä kahdesta muuten samanlaisesta ystävästä vahvempaa jotenkin parempana. Kekseliäisyydessä ja hauskuudessa en ole huomannut eroja miesten ja naisten välillä, paitsi monien miesten huumori on ala-arvoista tai peräti vastenmielistä, eikä erityisen hauskaa.

Minä arvostan ystävissäni luotettavuutta, ystävällisyyttä ja älyä. Oma kokemukseni on, että miesten ominaisuudet tekevät heistä naisia useammin hyviä kavereita, joiden kanssa voi harrastaa ja viettää aikaa,  mutta naiset sopivat paremmin ystäviksi, koska naisilta puuttuu monille miehille tyypillinen uhoaminen ja ylenpalttinen kilpailuhenki. Minusta on paljon mukavampi, että kaikesta ei synny kilpailua: kuka voittaa pelin, kuka saa eniten kaloja, kuka juoksee nopeimmin tai pisimmälle, kenellä on kaunein vaimo.

Voipa olla niinkin, että lisääntymismenestyksen kannalta on järkevämpää panostaa ystävyyteen kuin kaveruuteen. 

Vierailija
334/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ajattele juuri koskaan. Silloin tällöin saan todeta olevani väärässä, mutta ihan sama. Olisi tosi raskasta miettiä koko ajan toisista ihmisistä jotain tuollaisia ihme tausta-ajatuksia. Mieluummin kohtaan kaikki ihmiset ihmisinä ja mua ei kiinnosta että onko joku mies, nainen, sinkku vai varattu.

Vierailija
335/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavis kirjoitti:

Mulla on pari miespuolista tuttavaa/ystävää, eikä koskaan ole edes käynyt mielessä mitään muuta.

Voi nainen ja mies olla kavereita ilman seksuaalista jännitettäkin.

Puhu vaan omasta puolestasi.

Juota joku päivä ne miespuoliset kaverisi kunnon nousuhumalaan ja pukeudu kuten pukeutuisit yökerhoon niin tulet huomaamaan että miehellä liikkuu päässä muitakin kuin puhtaasti platonisia kaverillisia ajatuksia.

Vierailija
336/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen perusteella olen alkanut olettaa, että niitä taka-ajatuksia miehillä lopulta on. Koska jokaikinen mies, jonka kanssa luulin, että ollaan kavereita, on jossain vaiheessa paljastanut aikeensa. Tai tiedä vaikka olisi alunperin ollutkin kaverilliset aikeet, niin sitten kuitenkin, jossain illanvietossa kun on vähän juonut, onkin yrittänyt lähennellä.

Ei me miehet sitä tahallaan tehdä, vaan tällaisiksi me ollaan kehitytty.

Jos vertaillaan miesten ja naisten ystävyydestä syntyviä hyötyjä yksilölle, ei naisilla ole lopulta mitään muuta seikkaa missä ovat miehiä parempia, kuin nimenomaan kyky synnyttää jälkeläisiä.

Niin tunteettomalta kuin se kuulostaakin.

Jos miehet pystyisi lisääntymään keskenään, naisten paremmuus missään tilanteissa miehiin verrattuna olisi olematon.

Miehet on vahvempia, kekseliäämpiä, hauskempia yms...

Ironista tässä on se, että meistä on tullut tällaisia nimenomaan naisten valintojen seurauksena, naiset ovat valinneet aina ennemmin ne miehet lisääntymiseen, jotka on vahvempia, kekseliäämpiä, hauskempia yms.. eli selkeämmin sanottuna pyrkien aina maksimoimaan niin oman kuin erityisesti jälkeläisten selviytymismahdollisuudet.

No ei kukaan nainen varmasti sun kaveri haluaisi ollakaan...

Voit taputella omaa päätäsi vakuutellen itsellesi miesten paremmuutta, mutta tutkitusti naiset pärjäävät kaikilla muilla älykkyyttä testaavilla osa-alueilla yhtä hyvin tai jopa paremmin kuin miehet paitsi yhdellä: spatiaalinen eli avaruudellinen hahmotuskyky.

Eli jos etsit leikkikaveria vaikka johonkin palikoiden rakenteluleikkeihin, siinä todnäk mies on naista taidokkaampi, mutta toki tässäkin on paljon poikkeuksia.

Toivon sulle taitoja ja kärsivällisyyttä käsitellä tuon sun naisiin kohdistuvan katkeruuden ja misogynisten asenteiden juurisyitä. Elämä on huomattavasti kevyempää ilman katkeruutta ja on kovin avartavaa kohdata myös vastakkaisen sukupuolen edustajat tasavertaisina ihmisinä.

Ja niin alkoi henkilökohtaisuuksiin meneminen ja lelujen paiskominen, yllättävän pitkään kesti, mutta tulihan se sieltä.

Ei mulla tosiaan ole yhtäkään naispuolista ystävää elämässäni, jota en panisi mahdollisuuden avautuessa, tämän tietää jokainen myös niistä naisista jotka jollain tapaa ystäväpiiriini enemmän tai vähemmän kuuluvat.

Miksi tuhlaisin aikaani, energiaani ja resurssejani ystävyyteen heikomman sukupuolen edustajan kanssa jonka ystävyydestä en voisi ajatella hyötyväni käytännössä millään tasolla kuin juurikin lisääntymisen osalta.

Ei naisista ole enempi hyötyä kuin miehistä edes hätätilanteissa saati väkivaltaan liittyvissä skenaarioissa, päinvastoin, meiltä miehiltähän odotetaan lähtökohtaisesti aina sitä uhrautumista ensin, oli tilanne mikä tahansa.

Miksi ystävyydestä pitäisi hyötyä jotain? Kunhan ystävyydestä ei koidu merkittävää haittaa, kaikki on hyvin. Esimerkiksi uran kannalta on oikein hyödyllistä, että ystävissä on naisia ja miehiä, koska se kertoo, että kykenee työskentelemään sekä miesten että naisten kanssa.  Ainakin minun alallani on erittäin haitallista, jos on maine, että tuon tyypin mielestä naiset sopivat vain lisääntymiseen ja että osaa arvostaa miehiä ja naisia työkavereina samalla tavalla.

Useimmissa hätätilanteissa on kaikkein eniten hyötyä siitä, että ei jää yksin. Ihminen, jonka mielestä vain voima ratkaisee, saattaa hyvinkin jäädä selviytymään yksin ilman ryhmän apua.

Se puolestaan on aivan mahdollista, että useimmat miehet olisivat sopivan tilaisuuden tullen valmiita seksiin naispuolisten ystäviensä kanssa, etenkin siinä tapauksessa, että sillä ei olisi seurauksia, kuten oman puolison menettäminen tai ystävyyden vaarantuminen. Sen tarjoutuvan tilaisuuden pitäisi olla aivan poikkeuksellisen hyvä, jotta riski kannattaa ottaa. Rehellisesti sanottuna useimmat naispuoliset ystäväni kelpaisivat mainiosti minulle seksikumppaneiksi, mutta mitä väliä sillä on? Kumpikaan osapuoli ei ota asiaa esille, eikä kumpikaan osapuoli halua ottaa riskiä suhteen muuttumisesta.

Vierailija
337/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtökohtaisesti luule miehillä olevan muuta mielessä, mutta elämä on opettanut että joka himputin kerta jossain kohtaa tuttavuutta tai ystävyyttä miehellä onkin ollut jotain muuta mielessä. Aivan sama mikä suhde muhun miehellä on. Pomon mies. Työkaverin mies. Kaverin mies. Äidin siskon mies. Treenikaveri. Työkaveri. Vanha koulukaveri. Jos viettää paljon aikaa pitääkseen yhteyttä ja viettää aikaa mun kanssa, jossain kohtaa tulee se "sää näytät niin ihanalle tai pitäiskö meidän kokeilla tai oon miettiny sua tai tiedätkö mitä muut miehet miettii kun ne sua katsoo tai kaikkihan sua katsoo silleen". Plää plää. Prove me wrong, mutta hieman alkaa kyllästyttää tää.

Kaapu ja hijabi päälle niin ei tuu miehet enää ehdottelee.

Vedä itse jos et osaa olla ehdottelematta urpo.

Miehillä kun mulqqu alkaa seisoa, aivot lakkaa toimimasta.

Ai? Ei ainakaan minulla.

Vierailija
338/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinköhän naiset tarvitsee miestä muutakuin petileikkeihin kaveriksi.       

Lastentekoon, ei juuri muuhun.

Vierailija
339/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssa ei miehet halua olla kavereita. Joko pysyvät kaukana tai haluavat seurustella/intiimiin kanssakäymiseen. Mitä teen väärin? Kaunis en kyllä ole.

Olet vaikea ihminen (eli nainen) ja sinulla on klitoris.

Eivät naiset ole kaikki vaikeita - vaikka useat ovatkin.

Vierailija
340/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinköhän naiset tarvitsee miestä muutakuin petileikkeihin kaveriksi.       

Lastentekoon, ei juuri muuhun.

Aisan kantoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän