Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?

Vierailija
07.09.2022 |

Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?

Kommentit (925)

Vierailija
301/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se toisaalta haittaa, vaikka joku kaveri haluaisikin seksiä? Estääkö se kaverina olemisen tai vaikka töiden tekemisen? Jos siis kummallekin on selvää, että seksiä ei ole luvassa.

Niin eihän siinä mitään väärää ole. Käsi ylös vaan naisetkin, jotka eivät ole koskaan ajatelleet mitään seksuaalista vaikkapa jostain miehen kaverista, työkaverista jne, jonka kanssa kuitenkin on ihan kaverilliset välit eikä oikeasti koskaan mitään tule tapahtumaan.

Miehet rehvastelee seksivietillään että kyllä panevat mielessään jokaista naapurin mummoakin ja naiset taas, ettei ikinä puolella silmälläkään ole vilkaissut jotain komeaa työkaveria.

Vierailija
302/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kuunaan tavannut miestä joka hakeutuisi naisen seuraan ollaakseen vain ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keski-ikäinen heteromies, jolla on ollut aina naisia kavereina. Kertaakaan en ole kenellekään mitään ehdotellut. Joitain kohtaan on ollut tunteita. Olen niistä kertonut ja sitten puhuttu yhdessä asiat halki että kuinka tästä jatketaan eteenpäin vai jatketaanko. Niille lämpimille tunteille kun ei voi mitään, niitä joko on tai sitten ei ole. Ei voi itse päättää.

Vierailija
304/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Minä olen sellainen mies jolla on paljon naispuolisia kavereita ilman että pyrin heidän pöksyihinsä. Olen vakiintuneessa parisuhteessa ja minulla on lapsia. Avovaimoni tuntee naispuoliset kaverini eikä minulla ole mitään peiteltävää. En kaipaa ulkopuolisia suhteita, ylimääräistä jännitystä tai draamaa. Naisten kanssa nyt vain on mukava jutella koska he eivät rehvastele ja pönötä.

M46

Vierailija
305/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, minua eivät katso. Olen myös hoikka, pitkähiuksinen, naisellinen. Sosiaalinen, avoin. Juttelen kenen kanssa vaan. Ei mitään vaikutusta tarjousten määrään, joka on siis pyöreä 0.

Voi johtua puhtaasti siitä missä pyörit. Ei kotoa tule kukaan hakemaan, ruokakaupassakaan harvemmin keritään kysellä pimpsan perään.  Uskoisin, että hoikka, nätti nainen jolla on aktiivinen elämäntapa, käy erilaisissa tapahtumissa ja istujaisissa saa kyllä riittävästi huomiota - kunhan paikalla on myös vapaita heteromiehiä.

Minulla on vilkas sosiaalinen elämä. Käyn ulkona, kavereiden kanssa, juhlissa/bileissä, harrastuksissa, vapaaehtoistoiminnassa, festareilla tms tapahtumissa. En ole koskaan luullut että kotoa tai ruokakaupasta joku minut bongaisi. Mutta ei koskaan missään. Se tuntuu vähän kurjalta, vaikka olenkin pääosin tyytyväinen elämääni.

Vierailija
306/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kuvittelee ja loukkaantuu, jos ei ole, oli kyseessä kuinka vastenmielinen hyypiö tahansa.

Vierailija
307/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskö seurustelis koiraaivo naisen kanssa muunkun seksin takia. kaikkee sitä kuulee

Vierailija
308/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.

Onnennainen...

Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.

- eri

Tervetuloa miesten maailmaan. Suurinta osaa miehistäkään ei koskaan kukaan nainen yritä iskeä. Ja sillä pitää vain pärjätä.

No ei tietenkään yritä! Sehän on miesten mielestä tyrkyistä tyrkyintä että nainen tekee aloitteen. Sitä nainen ei yksinkertaisesti saa tehdä, siis miesten mielestä. Mikä l.@tka sekin on, tekee varmaan noin kaikille miehille.

Vierailija
309/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi kirjoitti:

Naiset, nykyaikaistakaa näkemyksenne.

Lähes kaikissa eliölajeissa biologinen prosessi menee niin, että mies (uros) kerjää ja nainen (naaras) valitsee. Tämä siis luonnonlaki.

Mutta #metoon yliampuminen on aikaansaanut sen, että naiset kokevat miellyttävän käytöksen heti iskuyritykseksi/ahdisteluksi tms.

Aivan luonnollisia ystävyyssuhteita miehen ja naisen välillä esiintyy kaikkialla. Esim sisarukset, omat aikuiset lapset, äiti, sukulaiset. Vaikka voidaan väittää, että nuo nyt ovat eri asioita, niin ei se sitä biologista perustetta poista, että kyseessä on eri sukupuolten välinen puhdas ystävyys.

Tässä ei ole kyse mistään metoosta!

Olin itse nuorena (aikana todella kauan ennen meetota) hyvin pettynyt ja vähän peloissanikin kun vain kaverina pitämäni miehet halusivat seurustelua ja kun itselle ei ollut sellainem tullut mieleenkään . Välit menivät sitten tietenkin kokonaan ja miesten puolelta oli ihmeellistä piiloaggressiivista kyräilyä.

Vierailija
310/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon aina kaveruutta tai ystävyyttä, mutta lähes aina joutuu pettymään. En halua tai tarvitse munaa. 

Mistä tunnistaa, että mies haluaa vain kaveruutta?

Mistä tunnistaa, että nainen ei tarvitse munaa?

Vierailija
311/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon aina kaveruutta tai ystävyyttä, mutta lähes aina joutuu pettymään. En halua tai tarvitse munaa. 

Mistä tunnistaa, että mies haluaa vain kaveruutta?

Mistä tunnistaa, että nainen ei tarvitse munaa?

dildosta

- eri

Vierailija
312/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen kokemus on opettanut, että miehen on vaikea pysyä vain kaverillisena kaunista naista kohtaan.

Vierailija
313/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen keski-ikäinen heteromies, jolla on ollut aina naisia kavereina. Kertaakaan en ole kenellekään mitään ehdotellut. Joitain kohtaan on ollut tunteita. Olen niistä kertonut ja sitten puhuttu yhdessä asiat halki että kuinka tästä jatketaan eteenpäin vai jatketaanko. Niille lämpimille tunteille kun ei voi mitään, niitä joko on tai sitten ei ole. Ei voi itse päättää.

Jumaliste mikä jankkaaminen taas päällä. Vois kuvitella, että väännetään monimutkaisemmastakin asiasta. :-D

Otetaanpa nyt vaikka tämä lainaamani viesti pohjaksi ja summataan: a) heteromiehillä(kin) voi olla naisia kavereina ja voivat sitä arvostaa erilaisista syistä, b) eivätkä kaikki miehet automaattisesti näitä kavereitaan käy iskemään, c) mutta seksuaalisia tai romanttisia tunteita voi joitakin kavereita kohtaan joskus herätä, d) mikä ei ole tahallista, eikä sen tarkoituksena ole loukata, e) mutta tämän tiedon päätyminen tahallisesti tai tahattomasti toisen osapuolen tietoon voi aiheuttaa eriasteista mielipahaa, f) ja noissa tilanteissa kissan voi sitten halutessaan nostaa pöydälle kumpi tahansa osapuoli, g) jonka myötä voidaan sopia minkälaisessa kehyksessä kaveruus jatkuu tai jatkuuko lainkaan.

Olisko se suurinpiirtein näin?

Vierailija
314/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumaliste mikä jankkaaminen taas päällä. Vois kuvitella, että väännetään monimutkaisemmastakin asiasta. :-D

Otetaanpa nyt vaikka tämä lainaamani viesti pohjaksi ja summataan: a) heteromiehillä(kin) voi olla naisia kavereina ja voivat sitä arvostaa erilaisista syistä, b) eivätkä kaikki miehet automaattisesti näitä kavereitaan käy iskemään, c) mutta seksuaalisia tai romanttisia tunteita voi joitakin kavereita kohtaan joskus herätä, d) mikä ei ole tahallista, eikä sen tarkoituksena ole loukata, e) mutta tämän tiedon päätyminen tahallisesti tai tahattomasti toisen osapuolen tietoon voi aiheuttaa eriasteista mielipahaa, f) ja noissa tilanteissa kissan voi sitten halutessaan nostaa pöydälle kumpi tahansa osapuoli, g) jonka myötä voidaan sopia minkälaisessa kehyksessä kaveruus jatkuu tai jatkuuko lainkaan.

Olisko se suurinpiirtein näin?

Nyt oli mahtava analyysi! Täällä palstalla on joku, joka ymmärtää lukemansa. Se on juurikin suurinpiirtein näin.

Vierailija
315/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakohtainen kokemus on opettanut, että miehen on vaikea pysyä vain kaverillisena kaunista naista kohtaan.

Minkähän vuoksi tätä miinustetaan? Ei minulla ole mitään vaikeuksia pysyä kaverillisena rumia naisia kohtaan.

Vierailija
316/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi kirjoitti:

Lähes kaikissa eliölajeissa biologinen prosessi menee niin, että mies (uros) kerjää ja nainen (naaras) valitsee. Tämä siis luonnonlaki.

Mutta #metoon yliampuminen on aikaansaanut sen, että naiset kokevat miellyttävän käytöksen heti iskuyritykseksi/ahdisteluksi tms.

Aivan luonnollisia ystävyyssuhteita miehen ja naisen välillä esiintyy kaikkialla. Esim sisarukset, omat aikuiset lapset, äiti, sukulaiset. Vaikka voidaan väittää, että nuo nyt ovat eri asioita, niin ei se sitä biologista perustetta poista, että kyseessä on eri sukupuolten välinen puhdas ystävyys.

Ei kai nyt miellyttävää käytöstä koeta ahdisteluksi. Mies voi toki luulla olevansa miellyttäväkäytöksinen, mut ei se taida aina ihan niin olla...

Vierailija
317/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni 21v kävi juuri kiivasta keskustelua parin 23-25-vuotiaan poikatuttavansa kanssa, ne pojat oli sitä mieltä että nainen ja mies EIVÄT voi olla kavereita, ja tyttöni oli aivan pöyristynyt ;) Eli oma tyttöni ainakin ajattelee, että voi olla kaveri vaikka kenen kanssa ilman kummankaan taka-ajatuksia.

Ja mistähän tyttö kuvittelee tietävänsä vastapuolen ajatukset? Kaatuuko rikossyytekin kun epäilty kiistää kaiken?

Ihan naiiviuttaan luulee, että kaikki ovat yhtä viattomia kuin itse ;) Hän on uskovainen, eli seksi kuuluu avioliittoon hänen mielestään. Toisaalta nämä pojatkin ovat uskiksia, että tuohon mielipiteeseen se ei ilmeisesti vaikuta, joko pelkkä sukupuoli tai sitten sattuma.

Öö... mitä ihmettä.. Sen verran konservatiivi-uskovaisia tuntevana voin sanoa, et kyllähän noiden miesten linja vastaa enemmän uskovaisten käsitystä. Eli että naisen ja miehen välinen ystävyys on jotenkin epäilyttää ja kyseenalaista eikä toimi ja asettaa kiusaukseen.

Mut eikös tämä ollut "kaikkien" miesten käsitys, ei vain uskovaisten? Pointti oli just se, et uskovaisuus ei vaihda miesten mielipidettä (kuten usein esim. seksin kohdalla)  vaan siihen et miehet nyt vain ajattelevat noin. 

Vierailija
318/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tarvitse naisesta ystävää. Valitettavasti monesti tämän todennut kantapään kautta.

Itselleni olisi (paremman puutteessa) riittänyt ystävyyskin naisen kanssa, johon olin syvästi rakastunut. Nainenkin olisi kuulemma halunnut jatkaa "ystävyyttämme". Katkaisin välit, kun ymmärsin, että se, mitä hän piti ystävyytenä, tarkoitti hänelle ihan toista kuin minulle - yhteydenpitoa, josta vain minä olin vastuussa. Nähtävästi nainen on onnellinen nykyisessä elämässään...

Vierailija
319/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä se on luonnolaki että jos mies tekee tuttavuutta niin viikossa ainakin pitäisi jo mällin lentää joko kitalakeen vaginaan tai perikseen.

näin ainakin itse olen toiminut ja kevyt kävellä kun kassit ei paina, eikä nuo naisetkaan ole pahaksi laittaneet.

ilmeisesti vähän alitajunnassaan odottavat että eikö toi yritä mitään.

kerran yksi tuttavuus kouluaikaan , oltiin opiskelija bileissä ja se sit lähestyi itse, tiesin  kyllä että toosa märkänä kun on yh ja pienet lapset. eipä mennyt kuin pari pv niin kyseli lamppua vaihtamaan no menin yks ilta ja keitti kahveet palkaksi, toisella kerralla imikin sitten munaa. jälkikäteen keskusteluna ei kuulemma ajatellut sen kummempia mutta ajauduttiin hoitosuhteeseen. toki ehdin painaa paria muutakin sen vuoden aikana eri luokilta luonnollisesti ja vielä englannin opea nupiksi, voi että mitä löysäperseitä ja moraaliseti heikkoja.. 

Ihan sama, onko tämä horina totta, mutta sana ainakin on hallussa 😂

Vierailija
320/925 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologi kirjoitti:

Ei kai nyt miellyttävää käytöstä koeta ahdisteluksi. Mies voi toki luulla olevansa miellyttäväkäytöksinen, mut ei se taida aina ihan niin olla...

Miehen käytös luokitellaan miellyttäväksi vain silloin, kun mies käyttäytyy naisia kohtaan täsmälleen samalla tavalla kuin hän samassa tilanteessa käyttäytyisi miehiä kohtaan. Eli ei päästä millään tavoin näkyviin sitä toisiseikkaa, että kokee naisen läsnäolon eri tavalla kuin miehen läsnäolon. Tästä periaatteesta poikkeaminen yhteen suuntaan on ahdistelua ja vastakkaiseen suuntaan poikkeaminen taas tarpeetonta mielistelyä. Näin ainakin työpaikalla. Kaveruutta aikuisten kesken voi olla olemassa vapaa-ajallakin vain silloin, kun kenelläkään ei varsinaisesti ole muita kohtaan henkilökohtaisia odotuksia.

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan