Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi h***o, pitäkää säälinne!!!

Vierailija
28.10.2006 |

Aina täällä av:lla oppii uutta. Tänään opin, että jotkut äidit SÄÄLIVÄT sellaisia tuntemattomiakin äitejä, joilla lapset ovat samaa sukupuolta. Järkyttävä ajatus, että kun kävelen tuolla ulkona kahden maailman ihanimman poikani kanssa, joku vastaantuleva äiti säälii minua lasteni sukupuolen takia. *puistatus*

Oikeesti hei, ei tarvitse sääliä.

Kommentit (140)

Vierailija
41/140 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on kolme poikaa. Eipä tartte koskaan pelätä, että on raiskattu johonkin. Ja kaikki tulee olemaan paljon yksinkertasempaa kuin tyttöjen kanssa... Ei hempukoita meille kiitos!!! Näin olin tän suunitellukki...

Vierailija
42/140 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää lukea, miten kylmiä, laskelmoivia ja julmia äidit voivat olla asiassa, jota kukaan ei voi edes päättää.

En ymmärrä ollenkaan tätä prinsessahörsöily- ja läheisyysasiaa. Jos joku haluaa ehdottomasti tytön siksi, että voi pukea tämän pitsiin ja leikkiä tämän kanssa Barbeilla, niin kyllä on aikuistuminen jäänyt pahasti kesken. Sitten kannattaa ostaa vaikka nukke ja sille vaatteita.

Väite, että en voisi olla läheinen poikani kanssa, on aivan uskomaton. Jos poikani tykkää leikkiä autoilla, en voi ymmärtää häntä ja hän jää pakosti minulle etäiseksi??? En voi ymmärtää. Oletteko kuulleet oidipuskompleksista? Siitä että poikien on vaikeampi irrottautua äidistä, ja että tytöt ovat usein isän tyttöjä, koska ihailevat isiään pitäen heitä puolijumalina?

Rakastan yli kaiken ihania poikiani, ankä koe jääväni mistään paitsi. Me saimme nämä ihanat pojat, ja näin oli tarkoitus tapahtua. Kasvatan heistä ihania, sympaattisia herrasmiehiä, jotka osaavat ottaa tytöt ja naiset huomioon. Toivon syvästi, että he eivät joskus saa anopikseen naista, joka vihaa poikalapsia ja jolla on ties mitä komplekseja, joita hän on varmasti projisoinut myös tyttöönsä.

Minulla ei ole mitään tarvetta vähätellä tyttöjä, haukkua heitä kitisijöiksi yms. Olenhan ex-tyttö itsekin, nykyinen nainen ja tunnustuksellinen feministi. Nämä jotkut kommentit tekevät minut kovin surulliseksi. En ota niitä sillä tavalla henkilökohtaisesti, koska olen onnellinen ja ylpeä pojistani, enkä kaipaa muuta. Ne tekevät minut surulliseksi yleisellä tasolla. Miten joku voi ajatella noin...se on traagista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/140 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niiden isät saa pelkkää huvittuneisuutta aikaiseksi (onneksi ei ole mun mies).

t: 2+1

Vierailija
44/140 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaikka on kolme poikaa. Eipä tartte koskaan pelätä, että on raiskattu johonkin. Ja kaikki tulee olemaan paljon yksinkertasempaa kuin tyttöjen kanssa... Ei hempukoita meille kiitos!!! Näin olin tän suunitellukki...

Vierailija
45/140 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaikka on kolme poikaa. Eipä tartte koskaan pelätä, että on raiskattu johonkin.

Ripä se jonnekin raiskaaminen niin yleistä ole. Edelleenkin raiskaukset tapahtuu suurimmaksi osaksi lähipiirin sisällä. Ja jonkun lapsi se raiskaajakin on, eli ei tuolla tarttisi henkseleitä paukutella. Lisäksi poikien riski kuolla väkivaltaisesti tai tapaturmaisesti on huomattavasti suurempi kuin tyttöjen.

Mutta se on ihan sama onko lapsi tyttö vai poika. Aikuinen siitä tulee kuitenkin. Toivottavasti tasapainoinen ja onnellinen, joka ei koe sukupuoltaan rasitteeksi. Vanhemmat voivat aikalailla vaikuttaa siihen, kuinka oman sukupuolensa kokee.

Vierailija
46/140 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla onkin a-luokan makkara miehen jatkeena joka taitava rakastaja... nehän niitä tyttöjä tekee...

Vierailija
47/140 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ripä se jonnekin raiskaaminen niin yleistä ole.

Hups. R ja E ovat vierekkäin, eli Eipä se...

Vierailija
48/140 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, rakastan mun miehiä ja en tytön kanssa osais varmaan tehäkkään mitään... Nyt jos tulisi tyttö taloon, niin sekottaisi kuviot!!! En ole katkera, vaan suosin poikia enemmän. Mun kummilapsi on tyttö ja se riittää mulle:) Jos joskun tulee fiilis johonki tyttö hömpötykseen, niin sen kanssa voi niitä tehä. POikien kanssa tehään paljon kaikkea poikien juttuja ja diggailen niistä enemmän...

Vierailija
49/140 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuule, rakastan mun miehiä ja en tytön kanssa osais varmaan tehäkkään mitään... Nyt jos tulisi tyttö taloon, niin sekottaisi kuviot!!! En ole katkera, vaan suosin poikia enemmän. Mun kummilapsi on tyttö ja se riittää mulle:) Jos joskun tulee fiilis johonki tyttö hömpötykseen, niin sen kanssa voi niitä tehä. POikien kanssa tehään paljon kaikkea poikien juttuja ja diggailen niistä enemmän...

Vierailija
50/140 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat ovat aivan erilainen rikkaus. Tarkoitin tässä kuitenkin sitä rikkautta, mitä ainoastaan äidin ja tyttären välinen suhde voi sisältää. Äidin ja pojan välinen suhde on aina jotain täysin erilaista kuin äidin ja tyttären, vaikka kuinka vastaan väität.

Äidin ja tyttären välisestä suhteesta ei valitettavasti voi tietää mitään ennen kuin sen itse kokee ja tämä on se asia, minkä takia säälin niitä äitejä, jotka tätä eivät saa kokea. Jos sinun oloasi helpottaa se, että uskot minunkin olevan sekaisin ja angstinen, ole hyvä ja ajattele vain. Se ei minun ajatuksiani pelkkien poikien äideistä muuta mihinkään suuntaan.

T. 36, joka ei muuten ollut 38

Vierailija
51/140 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ainoastaan tytöille voi siirtää suvun henkisen perinnön. Pojista ei tähän ole, koska eivät kykene samanlaiseen henkiseen ajatteluun.

-Suvun naiset; valtava voimavara ja tytär pääsee osaksi sukupolvien mittaista jatkumoa. Pojalle suku merkitsee paljon vähemmän kuin tytölle.

-Tytär täydentää naista, todellinen äitiys on juuri tätä; tytär tekee äidin kokonaiseksi, äiti puolestaan tyttären. Edelleen tätäkään ei pelkän pojan äiti saa.

-Tyttöjen ja naisten jutut. Pojat eivät koskaan ymmärrä niitä.

-Välttyminen oidipuskompleksista; en halua takertuvia mammanpoikia, jotka eivät edes osaa itsenäistyä. Tytöt ovat todella tärkeitä molemmille vanhemmilleen ja vanhemmat tytöille.

-Läheinen suhde myös aikuisena. Pojan varastaa aina miniä, haluaa äiti niin tai ei.

-Läheinen suhde lapsenlapsiin. Miniä omii lapset ja on hänen varassaan, saanko tavata lapsenlapsiani vai en. Tyttären lapset ovat aina läheisempiä kuin pojan lapset.

-Tytöt ovat aina enemmän äitiensä lapsia, läpi iän. Pojat ovat lainassa lapsuusiän, aikuisiällä he löytävät toisen naisen ja äiti unohtuu. Isällä tätä ongelmaa ei ole.

Vierailija
52/140 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-Ainoastaan tytöille voi siirtää suvun henkisen perinnön. Pojista ei tähän ole, koska eivät kykene samanlaiseen henkiseen ajatteluun.

-Suvun naiset; valtava voimavara ja tytär pääsee osaksi sukupolvien mittaista jatkumoa. Pojalle suku merkitsee paljon vähemmän kuin tytölle.

-Tytär täydentää naista, todellinen äitiys on juuri tätä; tytär tekee äidin kokonaiseksi, äiti puolestaan tyttären. Edelleen tätäkään ei pelkän pojan äiti saa.

-Välttyminen oidipuskompleksista; en halua takertuvia mammanpoikia, jotka eivät edes osaa itsenäistyä. Tytöt ovat todella tärkeitä molemmille vanhemmilleen ja vanhemmat tytöille.

-Läheinen suhde myös aikuisena. Pojan varastaa aina miniä, haluaa äiti niin tai ei.

-Läheinen suhde lapsenlapsiin. Miniä omii lapset ja on hänen varassaan, saanko tavata lapsenlapsiani vai en. Tyttären lapset ovat aina läheisempiä kuin pojan lapset.

-Tytöt ovat aina enemmän äitiensä lapsia, läpi iän. Pojat ovat lainassa lapsuusiän, aikuisiällä he löytävät toisen naisen ja äiti unohtuu. Isällä tätä ongelmaa ei ole.

Vierailija
53/140 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, että olet rasisti, mutta jos rasisti sanoo ettei siedä muun värisiä ihmisiä, niin eikö se ole juuri HÄNEN mielipiteensä? Yleinen totuus se ei ainakaan ole, etteivätkö he voisi olla siedettäviä.

Vierailija
54/140 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kirjoittamasi todellakin ovat vain sinun MIELIPITEITÄSI!

Terveisin molempien sukupuolien äiti :)

Vierailija
55/140 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö ja poika. Molemmat on ihania, ja silloin kun meillä oli vaan tyttö, en silloinkaan ajatellut että vaan se sukupuoli on se ainoa oikea. Että kaikki pienet pojat on inhottavia räkänokkia ja huonosti käyttäytyviä. Mun naiseuteen ja itsetuntooni tytön syntymä ei ole vaikuttanut mitenkään. Ihan yhä kokonainen olisin ilman tyttölastakin. Samoin voisin sanoa poikalapsesta. Sukupuolella ei ole minulle itselleni ollut mitään väliä, ja aina olen tykännyt sekä pojista että tytöistä. Mä tulen hirveen surulliseksi tietyllä tavoin kun luen tiettyjä kommentteja. Mulla on ihana tyttö ja ihana poika. En voi ymmärtää että joku hyväksyy vain sen toisen sukupuolen ja dissaa sekä haukkuu toista.

Vierailija
56/140 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

--Läheinen suhde myös aikuisena. Pojan varastaa aina miniä, haluaa äiti niin tai ei.

Vierailija
57/140 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toisaalta hirveetä ajatella että joku on kykenemätön kasvattamaan omia lapsia, että joku voikin olla niin jälkeenjäänyt.

Vierailija
58/140 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin asiassa on varmasti niin, että on helppoa heittää kommentteja ja ns. varmoja totuuksia asiasta, josta itsellä ei ole mitään kokemusta. Eli jos on vain yhtä ja samaa sukupuolta olevia lapsia. Pahin kaikkitietävä on kuitenkin ehkä hän, jolla ei (vielä) ole kuin se yksi tyttö/ poika :)!

Voisikohan olla niin, että näiden toista sukupuolta suosivien äitien

ajatukset perustuvat aikaisempiin, negatiivisiin kokemuksiin? Esim. lapsuudessa on kokenut jääneensä siskonsa/ veljensä varjoon tms. Silloinhan asian ydin on äidin oma tunnepuolen häiriö eikä mikään yleinen totuus koko asiasta...

Vierailija
59/140 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainituista syistä. Ja meitä siunattiinkin 4 tytöllä. Miksi sinun mielestäsi se, että toivoo saavansa yhden toista sukupuolta edustavan lapsen tarkoittaa automaattisesti sitä, ettei osaisi kasvattaa tai rakastaa vastakkaista sukupuolta olevaa lastaan? Toive ja käytäntö ovat kaksi aivan erillistä asiaa!

Vierailija
60/140 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttölapsien äitejen propagandaa ja aika hurjaa sellaista. Kaikki piuhat ei kyl ole paikallaan kun ajatukset tommosia.

Kotona tyttö sekä poika, ja täysin erimieltä tästä..

On todella surullista mihin tämä yhteiskunta on menossa. Pitää varmaan itsekkin alkaa harrastaa propagandaa jotta poikani saa tasa-arvoisen ja ihmisarvoisen elämän, tyttöllenihän se jo suodaankin automaattisesti.