Hyi h***o, pitäkää säälinne!!!
Aina täällä av:lla oppii uutta. Tänään opin, että jotkut äidit SÄÄLIVÄT sellaisia tuntemattomiakin äitejä, joilla lapset ovat samaa sukupuolta. Järkyttävä ajatus, että kun kävelen tuolla ulkona kahden maailman ihanimman poikani kanssa, joku vastaantuleva äiti säälii minua lasteni sukupuolen takia. *puistatus*
Oikeesti hei, ei tarvitse sääliä.
Kommentit (140)
Olis oikein hyvä ketju julkasta laajemminkin.. Vois moni ihmetellä et kuinka pimeitä naiset oikeasti onkaan.
Hullua kansaa! (Tosin uskon et ketjussa vain pari hullua jotka vaan kirjottelevat aktiivisesti)
T. tytön ja pojan äiti
että netti on kaikille avoin: täällä ei suinkaan ole vain äiti-ihmisiä vaan kaikenikäisiä miehiä, teinejä, pervoja...kaikenkarvaista väkeä pervoilemassa ja provoilemassa omaksi huvikseen.
Hyvä kun muistutit. Täytyy vaan toivoa et toi tyyppi on oikeesti joku el bimbo eikä tosissaan..
T. tytön ja pojan äiti
mies jatkaa sukua ja tyttöjen myötä suku painuu unholaan.
Minulla on kaksi ihanaa tyttöä, ja salaa ihan pikkuisen toivon että kolmaskin olisi tyttö (ja neljäs ;)). Vaikka varmasti jos olisi poika, olisi ihan yhtä ihana tietysti, kunhan ajatukseen tottuisi.
Mutta tuo " yksi kumpaakin on ihanne" -ajatus on tullut käytännössä tutuksi mullekin, kun kälyni rehvastelee kahdella lapsellaan, jotka ovat tyttö ja poika. Sanoo huokaisevansa helpotuksesta, kun ei TARVITSE tehdä enää yhtään lisää sen sukupuolen vuoksi. Tosi vieras ajatus mulle. Ihmiset ovat niin erilaisia, aina sitä saa hämmästellä... Mutta se kai kaikille sallittakoon.
Älä mee mukaan tähän typeryyteen..
Annetaan tuon poikien vihaajan jäädä unholaan..
Se ei voi oikeasti olla totta. Haluaa vaan provosoida ja saada pahaa mieltä aikaiseksi. On varmaan mielenterveysongelmia tms.
Tulisipa vielä kolmas ja neljäskin lapsi, kumpaa tahansa sukupuolta!
Sanos muuta, kävelen kehitysvammaisen tyttäreni kanssa kaupungilla ja saan osakseni sääliviä katseita, koska lapseni ei ole terve! Järkyttävää! Olen iki onnellinen hänestä ja ylpeä, kuin kuka tahansa äiti.
Vierailija:
Yritystä yrityksen jälkeen ja aina vaan pelkkiä tyttöjä syntyy. On varmaan stressaavaa sitten siihen päälle vielä näytellä ja valehdella että, " ihania ovat nämä kaikki tytöt, en minä poikaa huolisi"T: Pojan ja tytön äiti
tästä asiasta oli pientä riitaakin, kun mies niin kovasti toivoi tyttöä, huomasin että poika olisi ollut jonkin sortin pettymys. Ei sillä niin vahva tyttö olo oli mullakin ja sen ihanan tytön me saimme
Vierailija:
mies jatkaa sukua ja tyttöjen myötä suku painuu unholaan.
Pojan vaimosta, siis miniästä ei aina tiedä tuleeko sen kanssa toimeen... jne.
Ei kyse ole vain jostain typerästä nimen jatkamisesta, vaan myös henkisestä perinnöstä, jota usein naiset sosiaalisempina paremmin vaalivat tai pitävät esillä.
Enkä sano tätä loukatakseni ketään, vaan tämä kuvio toteutuu aika tarkkaan ainakin meidän suvussa - eikä siitä mihinkään pääse.
ja kun pojalle tulee poika niin se jatkuu myös sitä kautta.
Tyttöhän vain naitetaan lapsentekokoneeksi jollekin pojalle, kenen suku taas jatkuu sitä kautta.
Vaikka kuinka feministit mesoaisi niin näin se vain on.
Olen työssäkäyvä kahden pojan äiti. Revi siitä.
Mää säälin kaikkia jokka säälii meijän elämää joka toimii.
Ymmärrän jos säälii ihmistä jolla on sairas lapsi, menettänyt lapsensa, näkee nälkää, elää kuralätäkössä..
Mutta että säälii perhettä jolla asiat OK? Se on säälittävää.
Onneksi sain vielä pojan. Nyt ihan sama mitä muilla on kunhan mulla kummatkin
kerroppa miksi säälit poikien äitejä? Mun vaikee tämmöstä ymmärtää, et jos oisit ystävällinen ja kertoisit miksi säälit?
Itselläni on molempia
Skini tuli tyttöystävänsä kanssa mua vastaan laivalla ja ku näki mun huivin päässäni niin tuumas akalleen että " kato nyt tuotaki, ihan sääliks käy" . Aattelin että mikäköhän mussa sääliks käy ja myöhemmin kadutti kun en kysynyt. Varmaan luuli että mies on pakottanut pistämään huivin päähän ja alistumaan HAH HAH! Eli siis ite oon huivin pistänyt päähän ja Islamissa ei alisteta naisia, et silleen. Täytyy jututtaa enskerralla jos tulee vastaan.
Miksi pitäisi sääliä lapsia ne on ja vain lainassa