Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut itsellesi suurin yllätys siinä, kun ikää on tullut lisää?

Vierailija
29.08.2022 |

Mitä et nuorena osannut arvata tai ajatella?

Kommentit (1419)

Vierailija
861/1419 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keskii-käisenä elämä on parhainta elämää koskaan. Se tulee yllärinä että nykyään askat nakkaan muiden mielipiteistä. Etenkin tympeiden ja ilkeiden akkain kommentit menee kuin vesi hanhen selästä. Keskityn minulle tärkeisiin ja minua kohtaan ystävällisesti ja kunnioituksella toimivien aikuisten seuraan.

Vierailija
862/1419 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että politiikka alkaa suuresti kiinnostaa. Että voi todella halveksia joitain poliitikkoja. Ympäristörikokset raivostuttavat aivan järkyttävästi. Mieli todellakin kuormittuu eri asioista vuosien varrella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1419 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että krapula ei olekaan ohi sunnuntaina puoliltapäivin.

Vierailija
864/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivut ja se että jalat on ihan tönkköjäykät pitkän paikoillaan olon jälkeen. 

Vierailija
865/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei voi enää syödä.

Vierailija
866/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

865 lisää toisen, joka ei liity itseen. Se että kotikylältä kuolee samanikäisiä tai vain vähän vanhempia entisiä koulutovereita yllättäviin sairauskohtauksiin. Mulla on lähiomaisia siellä yhä ja nämä kertovat näistä. 

Vierailija
867/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodin vintiltä löytyi tämmöinen . Oon yläasteella puutöissä tehny. Mihin lie käyttö?

https://m.media-amazon.com/images/I/41zulNRkMuL.jpg

Vierailija
868/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppureiän ympärysihossa se tumma on alkanut levitä ihan pakaroille asti niin, että näkyy selvästi vaikka ei pyllistä tms.

Oletko harkinnut kloridivalkaisua? Voin suositella, se todella toimii.

Josko pesis sen revansa joskus kunnolla, ja pyyhkis paskalla käynnin jälkeen..

Mustat paskakikkareet killuu tietty palli ja persekarvoissakin vielä..

-ap

Vierailija
869/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei sinänsä ole yllätys, mutta asia, jota en nuorempana tullut ajatelleeksi. Jossain kohtaa miehet lakkaavat katsomasta perääsi. Ne harvat kerrat kun mies kadulla katsoo silmiin, hän kääntää katseensa nopeasti pois. Olen 45-vuotias nainen, joten ei kai tässä mitään ihmeellistä ole.

Mites te muta naiset olette asian kokeneet?

Nuoria miehiä on mukavaa katsella, vanhoja miehiä ei.

Vierailija
870/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyh mä ja tietämätön olen edelleen

Vierailija
871/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuinka naisena sitä ei enää olekaan kiinnostava sen jälkeen kun 25 tuli täyteen. Vuosi vuodelta vähenee "markkina arvo" ja nykyään on lähinnä seinäruusu ja joskus joku läski puliukko lähestyy

Vierailija
872/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että n 50v voi aloittaa täysin uudenlaisen elämän. Huomata myös, että vaikka erilaisia vaivoja ( itselläni nivelkulumat) tulee ja saa , voi elää normaalia elämää. Minua on leikattu sieltä sun täältä ja on tekonivelet polvissa , mutta olen kuntouttanut itseni niin, että kävelen jopa 20 000 ( ylikin) askelta lenkeillä päivittäin. Lenkillä kuuntelen radioita napeista.

Nyt olen oikeasti työeläkkeellä. Elämä on silti mahdollisuuksia täynnä vaikka ikä lisääntyy. Ajattelin liittyä johonkin eläkeläisten yhdistykseen ja sitä kautta tulee uutta ja erilaista elämään. Matkoja, tapahtumia jne. Käymme kyllä normaalisti teatterissa, konserteissa, festareillakin jne.

Hyvät ystävät ovat ikuisia ja yhteydenpito toimii tapaamisissa ja pitkissä puheluissa.

Neuvon kaikille, että eläkää mahdollisimman täyttä ja normaalia elämää, niin kauan kun vähänkin kuntoa riittää. Liikkukaa, kävelkää, sillä liikunta varsinkin luonnossa auttaa moneen vaivaan ja voi seurata luontoa samalla.

Kotonakaan ei tule aika pitkäksi. Luen paljon, katson sarjoja/ elokuvia Netflix, C- More, Areena jne. Musiikkia YouTube:sta. Elämä jatkuu ja maistuu edelleen ja kun jokin asia tuntuu painavan pyrin ajattelemaan, että kuitenkin minulla on asiat hyvin ja paljon paremmin, kuin jollain toisella huono- osaisella. Olen kiitollinen 🙏

Vierailija
873/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ertä pysyy sisäisesti aika nuorena. Tunnen psyykkisesti olevani noin kolmekymppinen, vaikka ulkoisesti yli viisikymppinen.

Vierailija
874/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ttu kirjoitti:

Se että kun 30 vuotiaana huomasin että joku on kusipää ja nyt yli 20 vuotta myöhemmin olen huomannut että tilanne kyseisen henkilön(henkilöiden) kohdalla on vaan pahentunut.

Olen huomannut vanhemmiten että ihminen ei muutu ja kuinka äkkiä sitä vanhempa tunnistaa kuka on ylimielinen ja itsekäs ja kuka empaattinen ja nöyrä. Jopa suoranaisen pahuuden oppii tunnistamaan.

Yhtenä syynä ihmisten käytökseen on ulkopuoliset tekijät. Toisille lämmin koti, aamukahvi ja terve parisuhde riittää kun vastoinkäymisiä toistensa perään on tullut.

Toisille mersun merkin pitää kiiltää, lapsien on oltava kauniita ja laitettuja, rahan ympärillä pyörii kaikki puhe ja tekemine. Tiedätte kyllä mitä tarkoitan.

Kuinka vapauttavaa se on löytää ryhmä missä missä kusipäisyys loistaa poissaolollaan.

Muuten hyvä kirjoitus, mutta hieman tuo mersu ja rahajuttu pisti negatiivisesti silmään. Outoa että muiden valinnat niin kovin häiritsevät. Esim autot on ihan hyvä harrastus ja ainakin itse ole huomannut iän myötä, että ei kiinnosta pätkääkään mitä muut ajattelee vaikka mun harrastuksista tai rahan käytöstä. Juu haluan kyllä että porscheni kiiltää mutta ei mua häiritse jos jonkun corolla vm 2000 on harmaan hiekkakerroksen peittämä. Se mitä olenkin oppinut on se että nautin omista asioistani enkä anna muiden tekemisten mennä ihon alle ja nautin täysillä siitä kuka olen ja mitkä asiat inspiroivat minua.

Et liene ymmärtänyt tuota mersu ja raha juttua ihan miten se oli tarkoitettu. Itse ymmärsin sen ja olen täysin samaa mieltä.

Toisten elämä tosiaan kyllä pyörii juuri sen rahan ympärillä ja sen huomaa ympärillä olevat kyllä. Tunnetkohan ehdes itse moisia tai sitten olet itse sellainen niin et ymmärrä miten monet muut sinut näkevät.

Voi olla että tunnen tai voi olla että olen itsekin sellainen. Mua ei vain tippaakaan kiinnosta miten muut minut näkevät. Se on mahtava iän myötä kehittynyt tunne.

Vierailija
875/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättää se, miten toimivat asiat voidaan "korjata" huonosti toimiviksi. Oma ja muiden ihmisten tyhmyys ja tietämättömyys.

Vierailija
876/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidätysvaikeudet

Vierailija
877/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resting bitch face, näytän äidiltäni.

Vierailija
878/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättää se, miten toimivat asiat voidaan "korjata" huonosti toimiviksi. Oma ja muiden ihmisten tyhmyys ja tietämättömyys.

No kyllä! Töissä pukkaa jatkuvasti uusia ohjelmistopäivityksiä, jotka sitten toimivat huonommin kuin vanhat. Kehitys ei enää ole varsinaista kehitystä, vaan taantumista. Yksinkertaisista asioista tehdään monimutkaisia. Pätee muuhunkin, kuin tietokoneisiin.

Vierailija
879/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ertä pysyy sisäisesti aika nuorena. Tunnen psyykkisesti olevani noin kolmekymppinen, vaikka ulkoisesti yli viisikymppinen.

Juuri näin.

Vierailija
880/1419 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 ja mua ei ole 10 vuoteen enää saanut baariin. Jonkun kaverin kotona voin iltaa istua, jos pääsen kotiin/hotelliin yöksi. Vapaa-ajasta on tullut tärkeämpää kuin rahasta, ehkä vaikuttaa sekin, että oma koti on nyt velaton. Vaatteiden mukavuus on tärkeämpää kuin ulkonäkö, tähän vaikuttanut myös viime vuosien etätyö. Herkemmäksi olen tullut ja läheisten hyvinvointi huolettaa. Stressi vaivaa aina. Hyvät ystävät on harvassa ja kavereita ei niin tee mieli haalia. Juorut kiinnostaa, mutta julkkikset alkaa olemaan ihan lapsia. 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän