Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ja Mia ihastuneet toisiinsa. Samoin Reeo ja Heidi.
Reeo kertoi yön hämyssä pitävänsä Heidiä niinku olis hänen lapsensa,
Heidin ihastus on Laura, tai ei enää pelkkä ihastus. Heidihän tunnusti Lauralle rakkautensa.
Vierailija kirjoitti:
Laura on Milenan uhri. Lauran on pakko haukkua Heidiä hänen tahdostaan, vaikka haluaisi olla Heidin puolella. Ei kai Laura nyt niin julma olisi että leikkisi Heidin tunteilla?
Laura on ihan itse tiensä valinnut. Kieroilu ja valehtelu pää-asia. Aikuisista ihmisistä sentään kyse, eli oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja fiksu Heidi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena ulooooos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinku Reeo oikein tahalleen kehuu Heidiä Milenan naaman edessä :D "Aivan uskomaton tyyppi" jne.
Ja Milena siihen "mulla on yks kaveri jolla on myös valokuvamuisti".
Milena on niitä ihmisiä jotka aina haluavat kääntää itsensä valokeilaan.
On mullakin valokuvamuisti, mutta en kehuskele sillä. Mulla on nimittäin myös sosiaaliset taidot.
Samoin tämä "kun minä voitan kaikki kisat..." Välillä on muutkin voittaneet, muut on pelastaneet Heidin ja on ollut valehäädössä. Ei oo tervettä kuvitella olevansa parempi kuin muut. Vanhempansa makselevat hänen elämäänsä niin hän vaan kuvittelee etuoikeutetun elämänsä olevan ihan oma ansio. En sano että siinä mitään vikaa on ja oma on elämänsä mutta ei kyllä oo ihan realistinen käsitys omasta paremmuudestaan.
Ei Heidi mun silmiin ole näyttäytyt millään lailla leuhkivalta. Eilenkin ymmärsi hyvin sen, että muut laittoivat hänet päällikkökisassa ulos, Laura ja Milena taas olivat loukkaantuneita. Yli kolmekymppiset valittajat. Heidillä on itseironiaa ikäisekseen vaikka kuinka. Fiksu tyttö verrattuna noihin vuosia vanhempiin "kilpasisariin". Ja töissähän tuo kertonut käyvänsä, tekevänsä aikaisia aamuvuoroja klo 6 alkaa kuulemma työvuorot.
Miten laitettiin päällikkökisassa ulos? Hänen kilpailuaanhan vain vaikeutettiin. Tämän otti leuhkasti, kun hän on niin voittamaton. Mitä valittamista siinä edes olisi?
Näin tuon tilanteen eikä Heidi sitä mitenkään lEuhkasti otanut. Lähinnä näytti ajattelevan, että niinpä tietysti. Kyllähän siitä jokainen osaa johtopäätökset tehdä, kun ensin kisaa vaikeutetaan ja sitten puolet porukasta lappaa soraa juuri sinun pömpeliisi. kyllähän Heidi muutenkin tuolla tietää, että häntä pidetään kovana kilpailijana ja että hänelle ollaan kateellisia.
Nimenomaan Heidi ajattelee näin, hän "tietää".
Muut asukkaat ovat nimenomaan kuvailleet häöntä kovaksi kilpailijaksi ihan ääneen. Se on faktaa, samoin naisten siaraalloinen kateus häntä kohtaan, joka on johtanut selän takana puhumiseen.
Ei siinä ole mitään vikaa jos sanoo ääneen olevansa kateellinen. Siinä on jos kuvittelee olevansa parempi kuin onkaan. Asenne ratkaisee.
Kuka tässä nyt mielestäsi kuvittelee olevansa parempi kuin onkaan ja millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi sentään niin paha ole kuin Kirsi. "Kuinka tyhmä sun pitää olla, että sä äänestät mua?"
Heidin omahyväisyys on ihan omaa luokkaansa. Vaikea on kuvitella Kirsiä sanomassa muille kilpailijoille esim, että en minä sitä itke, että teille muille tuli huonoa, vaan sitä että minä saan kohta viestin kotoa. Nämä ovat onnen kyyneleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja fiksu Heidi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena ulooooos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinku Reeo oikein tahalleen kehuu Heidiä Milenan naaman edessä :D "Aivan uskomaton tyyppi" jne.
Ja Milena siihen "mulla on yks kaveri jolla on myös valokuvamuisti".
Milena on niitä ihmisiä jotka aina haluavat kääntää itsensä valokeilaan.
On mullakin valokuvamuisti, mutta en kehuskele sillä. Mulla on nimittäin myös sosiaaliset taidot.
Samoin tämä "kun minä voitan kaikki kisat..." Välillä on muutkin voittaneet, muut on pelastaneet Heidin ja on ollut valehäädössä. Ei oo tervettä kuvitella olevansa parempi kuin muut. Vanhempansa makselevat hänen elämäänsä niin hän vaan kuvittelee etuoikeutetun elämänsä olevan ihan oma ansio. En sano että siinä mitään vikaa on ja oma on elämänsä mutta ei kyllä oo ihan realistinen käsitys omasta paremmuudestaan.
Ei Heidi mun silmiin ole näyttäytyt millään lailla leuhkivalta. Eilenkin ymmärsi hyvin sen, että muut laittoivat hänet päällikkökisassa ulos, Laura ja Milena taas olivat loukkaantuneita. Yli kolmekymppiset valittajat. Heidillä on itseironiaa ikäisekseen vaikka kuinka. Fiksu tyttö verrattuna noihin vuosia vanhempiin "kilpasisariin". Ja töissähän tuo kertonut käyvänsä, tekevänsä aikaisia aamuvuoroja klo 6 alkaa kuulemma työvuorot.
Miten laitettiin päällikkökisassa ulos? Hänen kilpailuaanhan vain vaikeutettiin. Tämän otti leuhkasti, kun hän on niin voittamaton. Mitä valittamista siinä edes olisi?
Näin tuon tilanteen eikä Heidi sitä mitenkään lEuhkasti otanut. Lähinnä näytti ajattelevan, että niinpä tietysti. Kyllähän siitä jokainen osaa johtopäätökset tehdä, kun ensin kisaa vaikeutetaan ja sitten puolet porukasta lappaa soraa juuri sinun pömpeliisi. kyllähän Heidi muutenkin tuolla tietää, että häntä pidetään kovana kilpailijana ja että hänelle ollaan kateellisia.
Nimenomaan Heidi ajattelee näin, hän "tietää".
Muut asukkaat ovat nimenomaan kuvailleet häöntä kovaksi kilpailijaksi ihan ääneen. Se on faktaa, samoin naisten siaraalloinen kateus häntä kohtaan, joka on johtanut selän takana puhumiseen.
Ei siinä ole mitään vikaa jos sanoo ääneen olevansa kateellinen. Siinä on jos kuvittelee olevansa parempi kuin onkaan. Asenne ratkaisee.
Kuka tässä nyt mielestäsi kuvittelee olevansa parempi kuin onkaan ja millä perusteella?
No anakin Heidi on itse sanonut että hän on niin hyvä kaikessa ja että hän voittaa kaikki kilpailut ja että muut pitävät häntä kovana pelaajana. Eli sillä perusteella että hän on itse niin sanonut. On sitten muita pieniä asioita jotka tukee tätä kuvaa minkä antaa itsestään. Esimerkiksi kun valitsi oman edun ja itki, niin ei itkenyt sitä että laittoi muut ulos vaan jotain että oli niin onnellinen kun itse sai jotain kivaa.
Reeo niin kauniisti puhuu ja tsemppaa Miikkaa :')
Autetaan Miikka pääsemään tytyn luo, hirmu ikävä, kyyneleet valuu pitkin poskia, ei äänen ääntä Miikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin ihastus on Laura, tai ei enää pelkkä ihastus. Heidihän tunnusti Lauralle rakkautensa.
ei tarkoita mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tarkoita mitään
Eli Heidi valehteli. Taas.
Siis mikä tää tehtävä on ku makaavat silti sängyssä vaikka auto seisoo pihassa?
Vierailija kirjoitti:
Pojalla kaksoiskansalaisuus, suoritttanut armeijan Suomessa, asuu jenkeissä oliko Boston
Kellä pojalla?
Miikka rakastunut ja epävarma suhteestaan, kun niin tuore. Parempi ois olla nyt kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo joku kuvaustekninen juttu, että ensin BB kertoo tehtäväkuvauksen, ja stten se sama luetaan paperilta. Niin tyhmää.
BB haluaa varmistaa, että viesti menee perille. Kertausta.
Nabelle ei mene perille vaikka kymmenen kertaa kuulisi, tarvitsee jonkun (Tuulan) selkokielelle tulkkaamaan.
Nabbe on varmaan käynyt apukoulun.
Nyt on kyllä niin tylsää tämä tehtävä tuotannolta. Yhen kerran pari minuuttia tekivät jotain. Äänestän epäonnistuneeksi tuotannon takia, äänestys on jo auki.
https://bigbrother.fi/kilpailut/onnistuvatko-asukkaiden-autossa-suorite…-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojalla kaksoiskansalaisuus, suoritttanut armeijan Suomessa, asuu jenkeissä oliko Boston
Kellä pojalla?
googleta Kaleva ja heliste
J8ka iikka tympii jo tu
Olla. Ei kellekään voittoa. Jaetaan hurstin soppajonoon nuo rahat eikå jonnekin luid vuittonin vttulaukuille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä todisteet että Reeo voittaa rikkailla äänestäjillään?
Tuulalla rikas mies, hän voi laittaa Tuulan voittoon.
Studiossa vieraat kannattavat Sofiaa, hekin hyvätuloisia.
Tässä keskustelussa on aina välillä joku/jotkut kehuneet isolla budjetilla, 3000€ mainittu.
Myös Miikka talossa on kertonut että Reeolla on voitto varmistettu, Reeo samoin ei ole huolissaan vaan tietoinen että hänen voitosta huolehditaan.
Tosissasiko uskot kaikkeen mitä interweebissä kirjoitetaan? :D
Mä ainaki äänestän heidiä 500 eurolla hihi
Eihän tuo tehtävä oo valmis, opettelevat, en äänestä mitenkään vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellä pojalla?
googleta Kaleva ja heliste
En. Jos kysymyksessä on Tuulan poika, niin mitä sinä hänestä tänne kirjoittelet. Hän ei ole BB talossa. Sen lisäksi Tuula on sanonut, että ovat sopineet ettei kerro lapsistaan mitään.
No minua ei kiinnosta äänestellä ketään. Lähteköön kotiin jos mieli tekee, ei kiinnosta vaikka myönnettäköön että en pidä hänestä ja laitan aina äänen pois kun hän on ruudussa.