Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Hahha, jauhelihakastikkeen teko ei osoita erityisiä kokin taitoja. Olen osannut tehdä sitä jo 13 v. eli melkoisen kauan.
Helppo juttu.
Äippä opetti olin n.6v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojalla kaksoiskansalaisuus, suoritttanut armeijan Suomessa, asuu jenkeissä oliko Boston
Kellä pojalla?
googleta Kaleva ja heliste
En. Jos kysymyksessä on Tuulan poika, niin mitä sinä hänestä tänne kirjoittelet. Hän ei ole BB talossa. Sen lisäksi Tuula on sanonut, että ovat sopineet ettei kerro lapsistaan mitään.
sama sukunimi, onhan noita samansukuisia jos kuinka ja paljon.
Edelleen, miksi kirjoittelet tällaista?
Varmaan aika tyhjä olo rooman faneilla kun bb loppuu :( kaikki rahatkin menny äänestykseen
Tuossahan syntyy ihan paniikki kun Mia tuossa ahtaassa tilassa sählää. Toivottavasti ei pieraise tuolla autossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ja Mia ihastuneet toisiinsa. Samoin Reeo ja Heidi.
Reeo kertoi yön hämyssä pitävänsä Heidiä niinku olis hänen lapsensa,
Kaikesta jokainen huomaa, että Reeo haluaa suojella nuorta Heidiä, joka on inhimillistä kun katsoo kuvottavaa meninkiä talossa.
Sofia saa toki panna kenen kanssa haluaa, sehän on hänen ammattinsa. Sofia suri kuinka talossa ollessaan menettää paljon hynää, hyvä jos talossa sittenkin tienaa. Ei ole nyt huutanut, että on tulsaa taas on tulsaa, ei siis ole Sohvilla tulsaa .
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan syntyy ihan paniikki kun Mia tuossa ahtaassa tilassa sählää. Toivottavasti ei pieraise tuolla autossa.
Päinvastoin. Kerrankin olisi pieru paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojalla kaksoiskansalaisuus, suoritttanut armeijan Suomessa, asuu jenkeissä oliko Boston
Kellä pojalla?
googleta Kaleva ja heliste
En. Jos kysymyksessä on Tuulan poika, niin mitä sinä hänestä tänne kirjoittelet. Hän ei ole BB talossa. Sen lisäksi Tuula on sanonut, että ovat sopineet ettei kerro lapsistaan mitään.
sama sukunimi, onhan noita samansukuisia jos kuinka ja paljon.
Peräti 80, pikkasen harvinaisempi ku Virtanen.
ihan älytöntä, että kapea Sofia on etupenkillä ja Millu tuossa kaikkien sylissä. Millu ja Milena etupenkille.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon te oikeen laitatte rahaa johonkin hiton bb äänestykseen :D
En senttiäkään, en todellakaan. Seuraan toki kuinka palkit nousevat ja juontajan pokka pitää edelleen.
Vierailija kirjoitti:
ihan älytöntä, että kapea Sofia on etupenkillä ja Millu tuossa kaikkien sylissä. Millu ja Milena etupenkille.
Sofia on niin pitkä, että joutuisi istumaan polvet korvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä todisteet että Reeo voittaa rikkailla äänestäjillään?
Tuulalla rikas mies, hän voi laittaa Tuulan voittoon.
Studiossa vieraat kannattavat Sofiaa, hekin hyvätuloisia.
Tässä keskustelussa on aina välillä joku/jotkut kehuneet isolla budjetilla, 3000€ mainittu.
Myös Miikka talossa on kertonut että Reeolla on voitto varmistettu, Reeo samoin ei ole huolissaan vaan tietoinen että hänen voitosta huolehditaan.
Tosissasiko uskot kaikkeen mitä interweebissä kirjoitetaan? :D
Mä ainaki äänestän heidiä 500 eurolla hihiJa höpö höpö mitä saissea, Reeoa äänestää ihan tavalliset ihmiset eikä sen voittoa kukaan ole varmistanut, tuo on taas tuota Reeon panettelua. Itsekin äänestin viime su Reeoa 30 eurolla!
En väitä etteikö olisi ihan tavallinen ihminen hänkin joka äänesti 3000€, mutta minun näkökulmasta on rikas, enkä itse viitsi laittaa euroakaan näihin äänestykiin. Alkupuolella laitoin pari euroa kunnes huomasin että yhtä tyhjän kanssa kun jokatapauksessa voittaja on selvä. Jasperin on aika rikas niin hälläkään ei muutama tonni tunnu missään. Syytäkää rahanne niin saatte tälle "kansan suosikille" sen voiton niin hänen uransa pääsee kiitoon.
EHDOTUS:
Seuraavassa BB :ssä vain naisia ja sitä seuraavassa miehiä.
Siis eri kaudet molemmille ja vähän lyhyemmät - 4 vkoa?!?
Voisi olla aika mielenkiintoista🤔
Ehkä tuohon perään riittäisi viikon mittainen kilpailu. Tulijoita on varmasti vaikka ei olisikaan palkintoa - ainakaan kymmeniä tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Sofiaa ja Miaa panettaa.
Ei helpotusta vähään aikaan. Talossa ilmeisesti vain velttolahkeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi sentään niin paha ole kuin Kirsi. "Kuinka tyhmä sun pitää olla, että sä äänestät mua?"
Heidin omahyväisyys on ihan omaa luokkaansa. Vaikea on kuvitella Kirsiä sanomassa muille kilpailijoille esim, että en minä sitä itke, että teille muille tuli huonoa, vaan sitä että minä saan kohta viestin kotoa. Nämä ovat onnen kyyneleitä.
No voi voi, itkettikö suakin ku yhet joutu nukkumaan yön ulkona? Aivan kamalaa. Jos Heidi ois valinnut muille edun niin oishan neki itkeny saatuaan läheistensä kirjeet. Aivan hirveä tuomio oli, voi että.
Käyttäjä41018 kirjoitti:
EHDOTUS:
Seuraavassa BB :ssä vain naisia ja sitä seuraavassa miehiä.
Siis eri kaudet molemmille ja vähän lyhyemmät - 4 vkoa?!?
Voisi olla aika mielenkiintoista🤔Ehkä tuohon perään riittäisi viikon mittainen kilpailu. Tulijoita on varmasti vaikka ei olisikaan palkintoa - ainakaan kymmeniä tuhansia.
Itse toivon, että ensi keväänä olisi All stars-kausi, johon osallistujat valittaisiin kaikkien talossa joskus olleiden joukosta, mutta voittajia ja julkkiskaudelle osallistuneita ei huolittaisi mukaan. Voittopottikin voisi olla suurempi. Näin muuten jotain untakin tästä ja unessa Lasse voitti tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestetään nyt Miikka kotio rakkaansa luokse sunnuntaina. Niin kova koti-ikävä painaa nyt. Varmaan olis helpompi lähteä.
Joo. Mervekin kertoi että hyvä kun pääsi nyt pois. Kuunnellaan asukkaiden toiveita. Ellei sitten halua jättää kärsimään.
Eikös nimenomaan äänestetä suosikkia jäämisen puolesta, eikä pudotukseksi ?
Etkö vieläkään bonjaa ?
No miksi Miikka pitäisi äänestää pois sitten sen takia että sillä on ikävä?
Kuinka paljon te oikeen laitatte rahaa johonkin hiton bb äänestykseen :D