Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ei jaksq enää noit ihmisiä
Tuula ottaa kyllä kaiken irti mitä ei ole kiinni pultattu! Sen matkis on kyllä täynnä noita ilmaisia kempparituotteita, kun aina lähtee mukaan jotain kun käy varastohuoneessa 🤣
Ukko pitää tuulan mieluummin etävaimona? Syynsä kai kaikelle.. oisko kakkosvaimo Usassa? Tuula hakee uutta suuntaa..
Nappe kai kysyinovatko yhdessä ukkonsa kanssa? Sanoi kertovansa toiste.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, Salla on nyt nousemassa suosikiksi. Jyvät alkavat etottua akanoista. Jännä nähdä jos Salla istuu viidennen kerran soffalla ja pelastuu, niin alkavatko noi huomata,että talossa on toinenkin suosikki kuin Reeo.
Tuotannon juttuja, voittaja. Itse ja moni muukaan ei mokomasta turvehuulesta pidä.
Onko periaatteessa voitto jo luvattu.
Reipas ja fiksu Heidi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena ulooooos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinku Reeo oikein tahalleen kehuu Heidiä Milenan naaman edessä :D "Aivan uskomaton tyyppi" jne.
Ja Milena siihen "mulla on yks kaveri jolla on myös valokuvamuisti".
Milena on niitä ihmisiä jotka aina haluavat kääntää itsensä valokeilaan.
On mullakin valokuvamuisti, mutta en kehuskele sillä. Mulla on nimittäin myös sosiaaliset taidot.
Samoin tämä "kun minä voitan kaikki kisat..." Välillä on muutkin voittaneet, muut on pelastaneet Heidin ja on ollut valehäädössä. Ei oo tervettä kuvitella olevansa parempi kuin muut. Vanhempansa makselevat hänen elämäänsä niin hän vaan kuvittelee etuoikeutetun elämänsä olevan ihan oma ansio. En sano että siinä mitään vikaa on ja oma on elämänsä mutta ei kyllä oo ihan realistinen käsitys omasta paremmuudestaan.
Ei Heidi mun silmiin ole näyttäytyt millään lailla leuhkivalta. Eilenkin ymmärsi hyvin sen, että muut laittoivat hänet päällikkökisassa ulos, Laura ja Milena taas olivat loukkaantuneita. Yli kolmekymppiset valittajat. Heidillä on itseironiaa ikäisekseen vaikka kuinka. Fiksu tyttö verrattuna noihin vuosia vanhempiin "kilpasisariin". Ja töissähän tuo kertonut käyvänsä, tekevänsä aikaisia aamuvuoroja klo 6 alkaa kuulemma työvuorot.
Miten laitettiin päällikkökisassa ulos? Hänen kilpailuaanhan vain vaikeutettiin. Tämän otti leuhkasti, kun hän on niin voittamaton. Mitä valittamista siinä edes olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen alkukaudesta sortunut tähän reeo vihaan mutta täytyy sanoa että viime viikko ja varsinkin nyt tämä päällikkö reeo on kasvattanut pisteitä minun silmissä. Hyvin rauhallinen ystävällinen ja osaa ohjata ja neuvoa muita.
Totta puhut Reeo on juuri sellainen ihminen kuin kirjoitit ja jolta kysellään neuvoja. Hän jaksaa opastaa oli sitten kyse jauhelihakastikkeen teosta tai yleistiedosta. Siksi monet häntä täällä haukkuvat kun heiltä itseltä puuttuu nämä taidot ja ymmärrys elämään. No täällä taitaakin suurin osa kommentoijista olla vielä aivan raakileita .....
Reeo on mestari tekemään, mitä muut ei osaa.
Sofia ja Mia ihastuneet toisiinsa. Samoin Reeo ja Heidi.
Vierailija kirjoitti:
Sofiaa ja Miaa panettaa.
Sitä he voisivat hyvin yhdessä tehdä. On siinä mies sekä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuula ottaa kyllä kaiken irti mitä ei ole kiinni pultattu! Sen matkis on kyllä täynnä noita ilmaisia kempparituotteita, kun aina lähtee mukaan jotain kun käy varastohuoneessa 🤣
yhteiseksi hyväksi menee, Tuula ajattelee ennenkaikkea muita, hyväsydäminen, uskottavahan se on kun itse sanoo
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja fiksu Heidi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena ulooooos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinku Reeo oikein tahalleen kehuu Heidiä Milenan naaman edessä :D "Aivan uskomaton tyyppi" jne.
Ja Milena siihen "mulla on yks kaveri jolla on myös valokuvamuisti".
Milena on niitä ihmisiä jotka aina haluavat kääntää itsensä valokeilaan.
On mullakin valokuvamuisti, mutta en kehuskele sillä. Mulla on nimittäin myös sosiaaliset taidot.
Samoin tämä "kun minä voitan kaikki kisat..." Välillä on muutkin voittaneet, muut on pelastaneet Heidin ja on ollut valehäädössä. Ei oo tervettä kuvitella olevansa parempi kuin muut. Vanhempansa makselevat hänen elämäänsä niin hän vaan kuvittelee etuoikeutetun elämänsä olevan ihan oma ansio. En sano että siinä mitään vikaa on ja oma on elämänsä mutta ei kyllä oo ihan realistinen käsitys omasta paremmuudestaan.
Ei Heidi mun silmiin ole näyttäytyt millään lailla leuhkivalta. Eilenkin ymmärsi hyvin sen, että muut laittoivat hänet päällikkökisassa ulos, Laura ja Milena taas olivat loukkaantuneita. Yli kolmekymppiset valittajat. Heidillä on itseironiaa ikäisekseen vaikka kuinka. Fiksu tyttö verrattuna noihin vuosia vanhempiin "kilpasisariin". Ja töissähän tuo kertonut käyvänsä, tekevänsä aikaisia aamuvuoroja klo 6 alkaa kuulemma työvuorot.
Miten laitettiin päällikkökisassa ulos? Hänen kilpailuaanhan vain vaikeutettiin. Tämän otti leuhkasti, kun hän on niin voittamaton. Mitä valittamista siinä edes olisi?
Näin tuon tilanteen eikä Heidi sitä mitenkään lEuhkasti otanut. Lähinnä näytti ajattelevan, että niinpä tietysti. Kyllähän siitä jokainen osaa johtopäätökset tehdä, kun ensin kisaa vaikeutetaan ja sitten puolet porukasta lappaa soraa juuri sinun pömpeliisi. kyllähän Heidi muutenkin tuolla tietää, että häntä pidetään kovana kilpailijana ja että hänelle ollaan kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Nappe kai kysyinovatko yhdessä ukkonsa kanssa? Sanoi kertovansa toiste.
sanonut aiemmin jo kaksi kertaa, sormukset on kuitenkin sormessa, ei kultaa, mitä noi on, valkokulta erilaista mitä Tuulan sormukset,
Jo on raskas viikko tehtävä, istua tuijotellen karttaa. Ja Heidiä jo väsyttää sekin.
Viitsinkö enää edes avata 24/7. Mistähän minäkin maksan ? Luin bigbrother.fi ja eipä siellä oikein kukaan ilosta pomppinut tämänkään tehtävän alkaessa. Sanoisin, että pettyneitä ollaan.
En kyllä äänestä ketään, voittakoon ihan kuka tahansa. Loppui kiinnostus ihan totaalisesti, huonot asukasvalinbat, pelkkää pieru - ja alapään juttuja, kera sexityöläisen karua kerrontaa ns. työstään. Kai joku tykkää, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofiaa ja Miaa panettaa.
Sitä he voisivat hyvin yhdessä tehdä. On siinä mies sekä nainen.
Miialle käy kumpikin, on kertonut tuolla
Ei Heidi sentään niin paha ole kuin Kirsi. "Kuinka tyhmä sun pitää olla, että sä äänestät mua?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo voi ottaa lunkisti, päällikkö joka ei oo häädössä ja muutenkin pyörittää tuota taloa. Eilen sai herkkua, homejuustoa, kunnon pekonia, mertwurstia, vapaankanan munia 12 kpl, purkki jädeä
Äijä sai äijäeväät.
Olisi todellakin kelvannut minullekin! Olisin ottanut varmaan suunnilleen samat eväät.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Sofia ja Mia ihastuneet toisiinsa. Samoin Reeo ja Heidi.
Reeo kertoi yön hämyssä pitävänsä Heidiä niinku olis hänen lapsensa,
Nää asukkaat kyllä puhuvat jatkuvasti fiktioista faktana...
Nytkin puhuvat, miten Niko N oli vaihdossa Etelä-Afrikassa... No ei ollut, kun Sloveniassa...
Tätä on jatkuvasti lähes kaikkien asukkaiden toimesta. Olen ollut aikaisemmin siinä käsityksessä, että asioista puhutaan oikeilla nimillä vasta kun on 100 % varmuus. Mutta ilmeisesti vain mun omassa kuplassa?
Tuula ilmeisesti käy lomilla miehensä luona, kuis silleen