Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kumpa Aleksilla ja Mervellä alkais säpinää. Söpö pari.
Kyllä Heidi on Lauraan rakastunut, ja Laura tykkää Heidistä, mutta pelkää Milenaa. Romeo ja Julia.
Vierailija kirjoitti:
Nää asukkaat kyllä puhuvat jatkuvasti fiktioista faktana...
Nytkin puhuvat, miten Niko N oli vaihdossa Etelä-Afrikassa... No ei ollut, kun Sloveniassa...
Tätä on jatkuvasti lähes kaikkien asukkaiden toimesta. Olen ollut aikaisemmin siinä käsityksessä, että asioista puhutaan oikeilla nimillä vasta kun on 100 % varmuus. Mutta ilmeisesti vain mun omassa kuplassa?
No näähän puhui että Dannyn misu Armi Kuusela🧐
Ja siellä se Miikka taas kertoilee uskomattoman upeasta ja ainutlaatuisesta parisuhteesta. Hohhoijaa. Miikka, ole hyvä ja käy pyöröovista. Reoolla esim odottaa lapset kotona ja pitkäaikainen kumppani, mut jaksaa voivotella Miikan uskomattoman ainutlaatuista tilannetta ... Lopettas jo toi Miikka, tekee itsestään vaan naurettavan.
Hahha, jauhelihakastikkeen teko ei osoita erityisiä kokin taitoja. Olen osannut tehdä sitä jo 13 v. eli melkoisen kauan.
Äänestetään nyt Miikka kotio rakkaansa luokse sunnuntaina. Niin kova koti-ikävä painaa nyt. Varmaan olis helpompi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja fiksu Heidi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena ulooooos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinku Reeo oikein tahalleen kehuu Heidiä Milenan naaman edessä :D "Aivan uskomaton tyyppi" jne.
Ja Milena siihen "mulla on yks kaveri jolla on myös valokuvamuisti".
Milena on niitä ihmisiä jotka aina haluavat kääntää itsensä valokeilaan.
On mullakin valokuvamuisti, mutta en kehuskele sillä. Mulla on nimittäin myös sosiaaliset taidot.
Samoin tämä "kun minä voitan kaikki kisat..." Välillä on muutkin voittaneet, muut on pelastaneet Heidin ja on ollut valehäädössä. Ei oo tervettä kuvitella olevansa parempi kuin muut. Vanhempansa makselevat hänen elämäänsä niin hän vaan kuvittelee etuoikeutetun elämänsä olevan ihan oma ansio. En sano että siinä mitään vikaa on ja oma on elämänsä mutta ei kyllä oo ihan realistinen käsitys omasta paremmuudestaan.
Ei Heidi mun silmiin ole näyttäytyt millään lailla leuhkivalta. Eilenkin ymmärsi hyvin sen, että muut laittoivat hänet päällikkökisassa ulos, Laura ja Milena taas olivat loukkaantuneita. Yli kolmekymppiset valittajat. Heidillä on itseironiaa ikäisekseen vaikka kuinka. Fiksu tyttö verrattuna noihin vuosia vanhempiin "kilpasisariin". Ja töissähän tuo kertonut käyvänsä, tekevänsä aikaisia aamuvuoroja klo 6 alkaa kuulemma työvuorot.
Miten laitettiin päällikkökisassa ulos? Hänen kilpailuaanhan vain vaikeutettiin. Tämän otti leuhkasti, kun hän on niin voittamaton. Mitä valittamista siinä edes olisi?
Näin tuon tilanteen eikä Heidi sitä mitenkään lEuhkasti otanut. Lähinnä näytti ajattelevan, että niinpä tietysti. Kyllähän siitä jokainen osaa johtopäätökset tehdä, kun ensin kisaa vaikeutetaan ja sitten puolet porukasta lappaa soraa juuri sinun pömpeliisi. kyllähän Heidi muutenkin tuolla tietää, että häntä pidetään kovana kilpailijana ja että hänelle ollaan kateellisia.
Nimenomaan Heidi ajattelee näin, hän "tietää".
Mikä toi Heidin vinkaisu oikein on? Joku stressinssäätelykeino? Jos, niin miksinon ylipäätään lähtenyt taloon? Hullu konsepti jk tapauksessa vaikka meitä kaikkiahan täällä suppelipojut vahtii ym
Vierailija kirjoitti:
Äänestetään nyt Miikka kotio rakkaansa luokse sunnuntaina. Niin kova koti-ikävä painaa nyt. Varmaan olis helpompi lähteä.
Miten ajattelit tuon toteutuvan, äänestämällä vai äänestämättä jättämisella ?
Vierailija kirjoitti:
Hahha, jauhelihakastikkeen teko ei osoita erityisiä kokin taitoja. Olen osannut tehdä sitä jo 13 v. eli melkoisen kauan.
kuka tuolla niin tyhmiä kysy??
Minulla ei ole tuolla yhtään suosikkia, mutta puolustelen heitä, joita kohdellaan huonosti. Aivan sama loppujen lopuksi kuka voittaa. Tietysti sitä toivoisi voittoa hänelle, jolla on heikoimmat tulot siviilissä.
Miika kyllä kehuubitseään hiukan liikaa läpinäkyvää peliä mulle voitto koska oon niin hyvä ihminen.. vai onko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofiaa ja Miaa panettaa.
Sitä he voisivat hyvin yhdessä tehdä. On siinä mies sekä nainen.
Mites käy teippausten, jos alkaa seisotuttaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinku Reeo oikein tahalleen kehuu Heidiä Milenan naaman edessä :D "Aivan uskomaton tyyppi" jne.
On mullakin valokuvamuisti, mutta en kehuskele sillä. Mulla on nimittäin myös sosiaaliset taidot.
Samoin tämä "kun minä voitan kaikki kisat..." Välillä on muutkin voittaneet, muut on pelastaneet Heidin ja on ollut valehäädössä. Ei oo tervettä kuvitella olevansa parempi kuin muut. Vanhempansa makselevat hänen elämäänsä niin hän vaan kuvittelee etuoikeutetun elämänsä olevan ihan oma ansio. En sano että siinä mitään vikaa on ja oma on elämänsä mutta ei kyllä oo ihan realistinen käsitys omasta paremmuudestaan.
Ei Heidi mun silmiin ole näyttäytyt millään lailla leuhkivalta. Eilenkin ymmärsi hyvin sen, että muut laittoivat hänet päällikkökisassa ulos, Laura ja Milena taas olivat loukkaantuneita. Yli kolmekymppiset valittajat. Heidillä on itseironiaa ikäisekseen vaikka kuinka. Fiksu tyttö verrattuna noihin vuosia vanhempiin "kilpasisariin". Ja töissähän tuo kertonut käyvänsä, tekevänsä aikaisia aamuvuoroja klo 6 alkaa kuulemma työvuorot.
Miten laitettiin päällikkökisassa ulos? Hänen kilpailuaanhan vain vaikeutettiin. Tämän otti leuhkasti, kun hän on niin voittamaton. Mitä valittamista siinä edes olisi?
Näin tuon tilanteen eikä Heidi sitä mitenkään lEuhkasti otanut. Lähinnä näytti ajattelevan, että niinpä tietysti. Kyllähän siitä jokainen osaa johtopäätökset tehdä, kun ensin kisaa vaikeutetaan ja sitten puolet porukasta lappaa soraa juuri sinun pömpeliisi. kyllähän Heidi muutenkin tuolla tietää, että häntä pidetään kovana kilpailijana ja että hänelle ollaan kateellisia.
Muut asukkaat ovat nimenomaan kuvailleet häöntä kovaksi kilpailijaksi ihan ääneen. Se on faktaa, samoin naisten siaraalloinen kateus häntä kohtaan, joka on johtanut selän takana puhumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi Heidin vinkaisu oikein on? Joku stressinssäätelykeino? Jos, niin miksinon ylipäätään lähtenyt taloon? Hullu konsepti jk tapauksessa vaikka meitä kaikkiahan täällä suppelipojut vahtii ym
Siis mitä ihmettä? Jos on joku tuollainen vinkaisu niin pitäisikö sitä sitten olla menemättä ihmisten ilmoille tai olla osallistumatta mihinkään? Vaikuttaa siltä että on joku tic tai vastaava. Mitä sitten? Itse hän tietää mihin haluaa ja mihin voi osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä se Miikka taas kertoilee uskomattoman upeasta ja ainutlaatuisesta parisuhteesta. Hohhoijaa. Miikka, ole hyvä ja käy pyöröovista. Reoolla esim odottaa lapset kotona ja pitkäaikainen kumppani, mut jaksaa voivotella Miikan uskomattoman ainutlaatuista tilannetta ... Lopettas jo toi Miikka, tekee itsestään vaan naurettavan.
Mä en kans enää jaksa!!! Menis ulos jos on niin ikävä.
Parempi mellle.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mervekin kertoi että hyvä kun pääsi nyt pois. Kuunnellaan asukkaiden toiveita. Ellei sitten halua jättää kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut asukkaat ovat nimenomaan kuvailleet häöntä kovaksi kilpailijaksi ihan ääneen. Se on faktaa, samoin naisten siaraalloinen kateus häntä kohtaan, joka on johtanut selän takana puhumiseen.
Ei siinä ole mitään vikaa jos sanoo ääneen olevansa kateellinen. Siinä on jos kuvittelee olevansa parempi kuin onkaan. Asenne ratkaisee.
Laura on Milenan uhri. Lauran on pakko haukkua Heidiä hänen tahdostaan, vaikka haluaisi olla Heidin puolella. Ei kai Laura nyt niin julma olisi että leikkisi Heidin tunteilla?