Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vaikka Heidi ei voittaisi BB , niin voi olla ylpeä itsestään kuinka pitkälle pääsi. Hyvä peleissä ja ei tarvinnut jauhaa paskaa toisten selän takana. Ei ole kuin Merve ja Milena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä
todisteet että Reeo voittaa rikkailla äänestäjillään?Tuulalla rikas mies, hän voi laittaa Tuulan voittoon.
Studiossa vieraat kannattavat Sofiaa, hekin hyvätuloisia.
Tässä keskustelussa on aina välillä joku/jotkut kehuneet isolla budjetilla, 3000€ mainittu.
Myös Miikka talossa on kertonut että Reeolla on voitto varmistettu, Reeo samoin ei ole huolissaan vaan tietoinen että hänen voitosta huolehditaan.
Tottakai huolehditaan kun tuotanto järjestää voiton ja luvannut sen jo pyytäessä Reeon taloon. Ja loppu minuuteilla tuotanto äänestää Reeoa
Miksi studiovieraat ovat Reeovastaisia? Luulisi että valikoitaisiin paremmin. Annikin hihkui Nabazin turvaan pääsemisestä, muttei Reeon.
Vai onko tämä huijausta, jotta Reeoa äänestettäisiin?
Tähänhän on selkeä vastaus, jonka jokaisen luulisi tajunneen ihan heti. Itse en pidä Reeosta, mutta ymmärrän toki, että jotkut suhtautuvat Reeoon niin kuin suhtautuvat vain siksi, että Reeo on suomalainen valkoinen lihaa syövä cis-heteromies ja edustaa sovinistista äijämaailmaa ja vanhaa maailmaa, eikä tämä sovi joidenkin agendaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen alkukaudesta sortunut tähän reeo vihaan mutta täytyy sanoa että viime viikko ja varsinkin nyt tämä päällikkö reeo on kasvattanut pisteitä minun silmissä. Hyvin rauhallinen ystävällinen ja osaa ohjata ja neuvoa muita.
Totta puhut Reeo on juuri sellainen ihminen kuin kirjoitit ja jolta kysellään neuvoja. Hän jaksaa opastaa oli sitten kyse jauhelihakastikkeen teosta tai yleistiedosta. Siksi monet häntä täällä haukkuvat kun heiltä itseltä puuttuu nämä taidot ja ymmärrys elämään. No täällä taitaakin suurin osa kommentoijista olla vielä aivan raakileita .....
Vierailija kirjoitti:
Reeo voi ottaa lunkisti, päällikkö joka ei oo häädössä ja muutenkin pyörittää tuota taloa. Eilen sai herkkua, homejuustoa, kunnon pekonia, mertwurstia, vapaankanan munia 12 kpl, purkki jädeä
Äijä sai äijäeväät.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Heidi ei voittaisi BB , niin voi olla ylpeä itsestään kuinka pitkälle pääsi. Hyvä peleissä ja ei tarvinnut jauhaa paskaa toisten selän takana. Ei ole kuin Merve ja Milena.
Ylpeä se kyllä on itsestään jo nyt, vähän rasittaa hänen itsensä kehuminen jatkuvasti. Pelkkä oma etu mielessä ja luulee itsestään liikoja. Aluksi pidin hänestä, en enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bye bye beibi kirjoitti:
On se hienoa, kun ei ole enää tarvetta kommentoida tänne palstalle eikä katsoa 24/7:aa. Tulin vain ilmoittamaan, että BB on minun osaltani ohi. Olen seurannut kaikki aikaisemmat bb-kaudet, mutta minun katsominen loppui tämän yhden lippalakkimiehen talossa huseeraamiseen. Näin huonoa ohjelmaa ei vain enää pysty katsomaan. Oikein mukavia hetkiä teille kaikille, jotka haluatte katsoa huonosti kuvattua, äänitettyä, tuotettua, käsikirjoitettua ja juonnettua ohjelmaa. Heippa!
Bye bye Merve, Merve good bye!
Aleksin kanssa hotellihuoneessa olleet
Nakki sai kastiketta.....
nakki on hyvää ilman kastiketta, senkus suuhun panee
Harrastan täällä keittiöpsykologiaa, mutta nää tuotantoihmisten Reeo-inhoaan jankkaavat taitavat olla aika auktorikammoisia ihmisiä. Ehkä siksi heitä Reeo ahdistaa niin paljon, koska Reeossa on tuollaista synnynnäistä johtajuutta, mitä oikeasti tarvitaan. Ei se, että kumarrellaan ja pyllsitellään joka suuntaan vie hyvää työyhteisöäkään eteenpäin . On uskallettava myös tehdä päätöksiä.
Janne Keravalta, loistava hahmo ja Heidi oli siinä niiin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo voi ottaa lunkisti, päällikkö joka ei oo häädössä ja muutenkin pyörittää tuota taloa. Eilen sai herkkua, homejuustoa, kunnon pekonia, mertwurstia, vapaankanan munia 12 kpl, purkki jädeä
Äijä sai äijäeväät.
tekee gutaa sydämelle, tummia viinirypäleitäkin oli
Vierailija kirjoitti:
Meinaako Milena nyt hivuttautua Reeon leiriin? Su taitaa tulla lähtö nääs.
Milenahan sanoi eilisessä koosteessa pk-huoneessa kosiskelevansa Reeoa salaiseen liittoon, siis vain he kaksi.
Kumpikin olisi omissa liitoissaan, mutta pelaisivat yhteen, pelastaisivat toisensa häädöissä.
Reeo kyllä näkee niin hyvin Milenan läpi, ettei tule onnistumaan.
Milena ulooooos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinku Reeo oikein tahalleen kehuu Heidiä Milenan naaman edessä :D "Aivan uskomaton tyyppi" jne.
Ja Milena siihen "mulla on yks kaveri jolla on myös valokuvamuisti".
Milena on niitä ihmisiä jotka aina haluavat kääntää itsensä valokeilaan.
On mullakin valokuvamuisti, mutta en kehuskele sillä. Mulla on nimittäin myös sosiaaliset taidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinku Reeo oikein tahalleen kehuu Heidiä Milenan naaman edessä :D "Aivan uskomaton tyyppi" jne.
On mullakin valokuvamuisti, mutta en kehuskele sillä. Mulla on nimittäin myös sosiaaliset taidot.
Samoin tämä "kun minä voitan kaikki kisat..." Välillä on muutkin voittaneet, muut on pelastaneet Heidin ja on ollut valehäädössä. Ei oo tervettä kuvitella olevansa parempi kuin muut. Vanhempansa makselevat hänen elämäänsä niin hän vaan kuvittelee etuoikeutetun elämänsä olevan ihan oma ansio. En sano että siinä mitään vikaa on ja oma on elämänsä mutta ei kyllä oo ihan realistinen käsitys omasta paremmuudestaan.
Miten Tuula on johtajana päiväkodissa? Tekeekö se etänä ku sanoi asuvansa Usa:ssa?
Miten Aleksi on mennyt Merven hotellihuoneeseen yöksi? Ei kai he niin hyvää pataa talossa olleet, tai ainakaan kovin läheisiä? Mitähän Millu sanois jos tietäis Aleksi oli myös kommentoinut ihan lapsellisen kommentin Merven ig-kuvaan jossa puhui itsestään kolmannessa persoonassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin tämä "kun minä voitan kaikki kisat..." Välillä on muutkin voittaneet, muut on pelastaneet Heidin ja on ollut valehäädössä. Ei oo tervettä kuvitella olevansa parempi kuin muut. Vanhempansa makselevat hänen elämäänsä niin hän vaan kuvittelee etuoikeutetun elämänsä olevan ihan oma ansio. En sano että siinä mitään vikaa on ja oma on elämänsä mutta ei kyllä oo ihan realistinen käsitys omasta paremmuudestaan.
Heidi on kassalla töissä ja säästää rahaa opiskeluun.
Vierailija kirjoitti:
Miten Tuula on johtajana päiväkodissa? Tekeekö se etänä ku sanoi asuvansa Usa:ssa?
Tuula asuu Oulussa, mutta 2 koti, 2 kerroksinen uima altaalla Usassa, miehensä siellä, 3 vapaa ajan koti Pohjois- Karjalassa, joka entinen koulu.
Vierailija kirjoitti:
päiväkodin johtajan hommia ei tehdä etenä eikä Usasta käsin. Eikö oo jo eläkkeellä naamasta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi mun silmiin ole näyttäytyt millään lailla leuhkivalta. Eilenkin ymmärsi hyvin sen, että muut laittoivat hänet päällikkökisassa ulos, Laura ja Milena taas olivat loukkaantuneita. Yli kolmekymppiset valittajat. Heidillä on itseironiaa ikäisekseen vaikka kuinka. Fiksu tyttö verrattuna noihin vuosia vanhempiin "kilpasisariin". Ja töissähän tuo kertonut käyvänsä, tekevänsä aikaisia aamuvuoroja klo 6 alkaa kuulemma työvuorot.
Merve, olit silmänilo ja muutenkin hauska t. Joni