Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on se, ettei lauran olisi edes tarvinnut äänestää "ystävää", niillä pisteillä ei ole mitään merkitystä, mutta teki sen silti. Toivottavasti heidi jättää tollaset "ystävät" omaan arvoonsa vaikka tosi ihanasti on lauraa kohdellutkin kaiken jälkeen.
mistä Laura sen tiesi, Heidi äänesti Lauraa ja toisinpäin. Tuo on peliä ja näyttää peli olevan raakaa.
Laura valehteli saunassa Heidille, ettei tiennyt, mitä tapahtuisi. Tiesi erinomaisen hyvin, että jenginsä antaa Heidille äänet eli 5 p ja lisäksi ainakin Sofian ääni. Olen jotenkin tykännyt Laurasta, mutta ainakin nyt on valehdellut valehtelemasta päästyään. Siksi saisikin joutua jättämään talon. Jos jää, toivottavasti Heidi näkee tuon kaksinaamaisuuden läpi. Heidille toivon pääsyä finaaliin, jopa voittoa.
Lauran olisi pitänyt häätää Heidi aikoja sitten, kun Heidi puukotti Lauraa selkään ja hyppäsi kokonaan Reeon puolelle. Heidillä ei ole ollut mitään ongelmaa sen kanssa, kun Reeo on puhunut, että haluaa Lauran ulos. Ainakin Reeo ja Miikka ovat suunnitelleet Lauraa sohvalle ja se on Heidille ihan ok. Miten Laura edes jaksaa olla tollasen rotan kaveri.
Niin mutta eihän Heidi olisi missään vaiheessa Lauraa äänestänyt. Antoi sen takia äänen Sofialle. Joten mitä meuhkaat? Laura se nössö ja pelkuri on kun ei uskalla julkisesti Reeoa äänestää. Millan sanoin Uuu kun pelottaa!
Nii ja saiko Milla Reeon vihat niskaansa, ku sanoi vastaan. Ei saanut. Milla ja Reeohan itseasiassa alkoivat lähentyä tuon jälkeen, pelasivat samassa tiimiaaä
Niin niin että ei kestä kun toinen vähän suuttuu. No suuttuuhan se itsekin. Merven kanssa kaunoja Heidiä kohtaan herättelivät.
Lauran kaltainen kynnysmattoko tässä pitäisi voittoon laittaa?
Finaaliin ne, jotka ovat omia itsejään tai edes viihdyttävät muita. Kuten Tuula, Nabbe, Reeo, Soffe ja Miikka.
Miten Soffe on oma itsensä kumitisseissään ja huulitäytteillään?
Luonne ja rehellisyys. Laukoo asioita suoraan. Ei esitä mitään kivaa kaikkien kaveria, vaan on niiden kanssa joiden kanssa haluaa olla. Huumorintajuinen. Voitontahtoinen.
justiinhan tuo kertoi olevansa peloissaan että joutuu lähtemään kesken kisan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidillä mikään migreeni ole. Ei ole mitään diagnoosia, eikä sellainen tuolla yhtäkkiä ala. Normaalia (itse aiheutettua) juomisen ja valvomisen aiheuttamaa pääkipua.
Itseasiassa voi kyllä yhtäkkiä alkaa. Mulla alkoi myös parikymppisenä. Eikä liittynyt juhlimiseen (noillakin oli eilen hyvin maltillista eilinen) vaan mulla oli stressaava elämäntilanne. Veikkaan että tuolla talossakin on stressitasot huipussa. Valehäätö ei ole mitään pala kakkua, kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve itkee.
Napasta vituttaa.
Sofia sai varoituksen.
Heidi potee migreeniä.
Mia potee jotakin.
Laura tavallisen nyrpee ja hatuttaa taas kaikki.
Milena kulkee ees taas kuin myrkyn niellyt. Kohta pamahtaa.
Miikka vinoilee ihan huolella.Salla normaali iloinen. Hyvä !
Reeo seurailee taustalla tilannetta.
Nyt alkavät kärsimysviikot. Kenen hermo pettää, kuka jaksaa.
Salla on aina iloinen, vaikka kaikki ovat häntä äänestäneet jossain vaiheessa. Salla on ihminen, joka ei ärsytä mua yhtään, ja onkin talon ainut semmoinen.
Totta turiset! Salla on noussut hetkessä suosikkilistalleni. Ehkä Millan pudotus oli siinä mielessä hyvä veto kun Salla hengaa nyt kaikkien kanssa sulassa sovussa.
Pitäskö toi vapaamatkustaja Miikka pudottaa sunnuntaina.
Millaisia ovat arjessa Nabbe ja Merve ? Kateellisia ja kilahtavat jostain pienestäkin.
Kuntoiluhetkessä
asenneongelma Mervellä, Sofialla ja Nabazilla
Miksei Tupu ole poikain kanssa? Suorittaako salaista vakoilutehtävää makkarissa :D
Koosteesa Laura näkee, kun Miikka, Reeo ja Salla juttelevat keskenään. Menee heti valittaan tytteleille tästä. Ja mitä tekevät itse koko ajan siellä kylppärissä? Juonittelevat, niin, juonittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka suuttunut , kun Reeo sanoi jotain kakun syömisestä ? Ihan hyvä kun sanoi. Merve puputti koko eilisen päivän. On ihan hyvä , että Reeo sanoo. Nabbe taas ei uskalla sanoa mistään kasvotusten. Sitten kun sanoo niin huutaa vittua.
Merve possu meni ottaan Nabben kakusta aivan vtunmoisen palan omaan lusikkaansa ja Reeo sanoo et ei kai nyt toisen synttärikakusta mennä ottaa. Merve hädissää no en tienny et siitä ei sais ottaa.. cmoon.. hänellä ihan sairaan iso pala, ei mikää pieni "maistianen" 😂😂😂😂😂 possu mikä possu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva ihminen pieree kahdesta reiästä suusta ja pe PUSTA Mia Millulta onnistuu
Samaa ilmaa ne pierut ja röyhtäsyt on, kaikilla tulee päivittäin ja hyvä kun tulee.
Kaikkihan me ulostamme, mutta emme toisten silmille.
Reeo pahoittaa kaikkien mielet. Ei ehkä itse huomaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö se on vapaamatkistaja? Miikka saanut peräti 1 tai 2 nimeämispistettä. Kertoo, että on asukkaiden suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ovat arjessa Nabbe ja Merve ? Kateellisia ja kilahtavat jostain pienestäkin.
Kilahtavat? Nabella on aika hyvät hermot siihen nähden miten paljon Miikka härkkii ja kiusaa häntä. Mervehän on suoranainen rauhallisuuden ja verkkaisuuden perikuva :D Syö ja lepää. Välillä tekee ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tuula vuoteen oma kun ei näy
Lattian oma hän on.
Ilmeisesti Mervellä on nyt huono mieli, kun Reeo tai Miikka oli maininnut Mervelle Nabazin syntymäpäiväkakun syömimisestä.
Eilenhän Merve sitä jo hotki ja ilmeisesti tänäänkin oli siihen omistajan elkein tarttunut muista välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva ihminen pieree kahdesta reiästä suusta ja pe PUSTA Mia Millulta onnistuu
Samaa ilmaa ne pierut ja röyhtäsyt on, kaikilla tulee päivittäin ja hyvä kun tulee.
Kaikkihan me ulostamme, mutta emme toisten silmille.
On kuulemma kuningatar Erika Wikmanilta päässyt pieru julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Melkein jokainen pudonnut asukaskin on nimenomaan kehunut kuinka hyvä tyyppi Reeo on pelaamisestaan huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö se on vapaamatkistaja? Miikka saanut peräti 1 tai 2 nimeämispistettä. Kertoo, että on asukkaiden suosiossa.
Miikka on ennemminkin tekopyhä valittaja. Selittää kuinka kaikki pitää äänestää sohvalle ja häntä itseään ei ole sinne äänestetty. Kerran oli siellä Heidin toimesta, mutta siitä on ainakin kuukausi aikaa. Ja kertoo "surullista elämäntarinaansa" missä ei edes ole mitään erityisen traagista, koska haluaa säälipisteitä. No, joillekin menee toi esitys läpi. Mulle ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Melkein jokainen pudonnut asukaskin on nimenomaan kehunut kuinka hyvä tyyppi Reeo on pelaamisestaan huolimatta.
Niin kuin esim. Aleksikin kehui studiossa, mutta silti haukkui pk:ssa. Ehkä vain pelillisesti haukkui, koska tiesi Reeon olevan kova vastus. Ja niinhän se onkin.
siinä on taidonnäyte kehittyneestä tekniikasta, tissit ja mlkku samassa persoonassa, ajansäästöä, voi tarjota monenlaista palvelua, bbl-liftingiä odotellessa.