Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään sinkkuna olleilla miehillä enemmän seksuaalisia ongelmia

Vierailija
28.06.2026 |

Mies, joka ei ole naisten kanssa ei opi olemaan naisten kanssa. Sellaisesta ei ole naiselle sängyssä iloa. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän se on red flag, jos aikuinen mies ei ole seurustellut suht' omanikäistensä naisten kanssa. 

Vierailija
2/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllähän se on red flag, jos aikuinen mies ei ole seurustellut suht' omanikäistensä naisten kanssa. 

Omko vika silloin miehessä vai naisessa, joka estää koke.usten synnyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ole hyväntekeväisyyslaitos, ei kone eikä automaatti. Naiset haluaa seksiä, kun mies osoittaa että hänellä on naiselle jotain tarjottavaa fyysisellä ja henkisellä tasolla. Ikisinkkumiehet ovat sosiaalisesti ja seksuaalisesti estyneitä eli eivät pysty kohtaamaan naista henkisellä eikä fyysisellä puolella. Eli kyllä, vika on miehessä. Jotain inhimillistä on jäänyt kehityksessä vajaaksi. 

Vierailija
4/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että polymiehille on niin paljon kysyntää. Osaavat puhua tunteista ja ovat antavaisia sängyssä. Jos on nuo hallussa, niin kyllähän naisia sitten riittää. Harmi, että itse olen monogaami nainen.

Vierailija
5/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele, että polymiehille on niin paljon kysyntää. Osaavat puhua tunteista ja ovat antavaisia sängyssä. Jos on nuo hallussa, niin kyllähän naisia sitten riittää. Harmi, että itse olen monogaami nainen.

Olen polymies ja useammallekin hetero-parille bull. Näin se menee.

Olen tässä elämässä saanut hyvin naisia ja naista, aina kun olen halunut.

Hauskinta tässä on - vastoin vauvapalstatotuutta - että olen hieman kaljuuntuva, dad-vartaloinen, alle 175cm mies, jolla on 13cm kulli erektiossa.

Vierailija
6/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eläessäni ole ollut parisuhteessa kirjoitti joku nelikymppinen ikisinkku mies eilen tuolla Av:n puolella muutamaankiin ketjuun.  Oletan suus, että oli yksi ja sama.  Jäin miettimään, että miksiköhän ei ole kumppania löytänyt kun vaikutti fiksulta ja olevansa sinut itsensä kans. 

Mutta joo. Ei seksi oo rakettitiedettä. Ikävimpiä kumppaneita on ollut ne, jotka ovat luulleet kovastikin osaavansa mutta on samalla unohtaneet sen, että mikä toimii toisen kans ei aina toimi uuden kumppanin kans.

Vierailija
7/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sullekkin mies löydy jos kerran olet sekä keskustelutaitoinen että myös seksuaalisesti aktiivinen. Itse voin miehenä sanoa että nuo samat kriteerit on meillekin tärkeitä. Ei ole kiva pimpsaa antava tyhjäpää eikä sakset kiinni oleva puhelias älykkö. Henkinen yhteys sekä molemminpuolinen rakkaus ja kunnioitus varmistaa sen että seksi on aivan uskomatonta 😊 Ja itsestä ei olisi polyamoriseen suhteeseen sitten millään.

M34

Vierailija
8/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kauhean hedelmällistä etsiä syyllistä. Tietenkään kukaan ei ole toisille seksiä tai läheisyyttä velkaa. Mutta eivät ihmiset myöskään tietoisesti aja itseään umpikujaan eivätkä valitsisi itselleen sellaisia vajavuuksia jotka pitävät heidät ikuisesti yksinäisinä.

Jos ihmisellä on riittävästi järkeä, resursseja ja motivaatiota, voi hän tehdä jotain auttaakseen itseään, ehkä paljonkin. Kaikilla ei kuitenkaan ole niitäkään.

Vierailija
9/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kauhean hedelmällistä etsiä syyllistä. Tietenkään kukaan ei ole toisille seksiä tai läheisyyttä velkaa. Mutta eivät ihmiset myöskään tietoisesti aja itseään umpikujaan eivätkä valitsisi itselleen sellaisia vajavuuksia jotka pitävät heidät ikuisesti yksinäisinä.

Jos ihmisellä on riittävästi järkeä, resursseja ja motivaatiota, voi hän tehdä jotain auttaakseen itseään, ehkä paljonkin. Kaikilla ei kuitenkaan ole niitäkään.

Entä jos ei yksinkertaisesti halua seurustella? Ikuisesti yksinäisenä kuvauksessa täytyy myös erottaa seurustelu ja muu sosiaalisuus. Toisaalta osa ei välttämättä kaipaakaan hirveästi muiden seuraa ylipäätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän