Pitkään sinkkuna olleilla miehillä enemmän seksuaalisia ongelmia
Mies, joka ei ole naisten kanssa ei opi olemaan naisten kanssa. Sellaisesta ei ole naiselle sängyssä iloa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllähän se on red flag, jos aikuinen mies ei ole seurustellut suht' omanikäistensä naisten kanssa.
Omko vika silloin miehessä vai naisessa, joka estää koke.usten synnyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllähän se on red flag, jos aikuinen mies ei ole seurustellut suht' omanikäistensä naisten kanssa.
Omko vika silloin miehessä vai naisessa, joka estää koke.usten synnyn.
Nainen ei ole hyväntekeväisyyslaitos, ei kone eikä automaatti. Naiset haluaa seksiä, kun mies osoittaa että hänellä on naiselle jotain tarjottavaa fyysisellä ja henkisellä tasolla. Ikisinkkumiehet ovat sosiaalisesti ja seksuaalisesti estyneitä eli eivät pysty kohtaamaan naista henkisellä eikä fyysisellä puolella. Eli kyllä, vika on miehessä. Jotain inhimillistä on jäänyt kehityksessä vajaaksi.
En yhtään ihmettele, että polymiehille on niin paljon kysyntää. Osaavat puhua tunteista ja ovat antavaisia sängyssä. Jos on nuo hallussa, niin kyllähän naisia sitten riittää. Harmi, että itse olen monogaami nainen.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele, että polymiehille on niin paljon kysyntää. Osaavat puhua tunteista ja ovat antavaisia sängyssä. Jos on nuo hallussa, niin kyllähän naisia sitten riittää. Harmi, että itse olen monogaami nainen.
Olen polymies ja useammallekin hetero-parille bull. Näin se menee.
Olen tässä elämässä saanut hyvin naisia ja naista, aina kun olen halunut.
Hauskinta tässä on - vastoin vauvapalstatotuutta - että olen hieman kaljuuntuva, dad-vartaloinen, alle 175cm mies, jolla on 13cm kulli erektiossa.
En eläessäni ole ollut parisuhteessa kirjoitti joku nelikymppinen ikisinkku mies eilen tuolla Av:n puolella muutamaankiin ketjuun. Oletan suus, että oli yksi ja sama. Jäin miettimään, että miksiköhän ei ole kumppania löytänyt kun vaikutti fiksulta ja olevansa sinut itsensä kans.
Mutta joo. Ei seksi oo rakettitiedettä. Ikävimpiä kumppaneita on ollut ne, jotka ovat luulleet kovastikin osaavansa mutta on samalla unohtaneet sen, että mikä toimii toisen kans ei aina toimi uuden kumppanin kans.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele, että polymiehille on niin paljon kysyntää. Osaavat puhua tunteista ja ovat antavaisia sängyssä. Jos on nuo hallussa, niin kyllähän naisia sitten riittää. Harmi, että itse olen monogaami nainen.
Eiköhän sullekkin mies löydy jos kerran olet sekä keskustelutaitoinen että myös seksuaalisesti aktiivinen. Itse voin miehenä sanoa että nuo samat kriteerit on meillekin tärkeitä. Ei ole kiva pimpsaa antava tyhjäpää eikä sakset kiinni oleva puhelias älykkö. Henkinen yhteys sekä molemminpuolinen rakkaus ja kunnioitus varmistaa sen että seksi on aivan uskomatonta 😊 Ja itsestä ei olisi polyamoriseen suhteeseen sitten millään.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllähän se on red flag, jos aikuinen mies ei ole seurustellut suht' omanikäistensä naisten kanssa.
Omko vika silloin miehessä vai naisessa, joka estää koke.usten synnyn.
Ei ole kauhean hedelmällistä etsiä syyllistä. Tietenkään kukaan ei ole toisille seksiä tai läheisyyttä velkaa. Mutta eivät ihmiset myöskään tietoisesti aja itseään umpikujaan eivätkä valitsisi itselleen sellaisia vajavuuksia jotka pitävät heidät ikuisesti yksinäisinä.
Jos ihmisellä on riittävästi järkeä, resursseja ja motivaatiota, voi hän tehdä jotain auttaakseen itseään, ehkä paljonkin. Kaikilla ei kuitenkaan ole niitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllähän se on red flag, jos aikuinen mies ei ole seurustellut suht' omanikäistensä naisten kanssa.
Omko vika silloin miehessä vai naisessa, joka estää koke.usten synnyn.
Ei ole kauhean hedelmällistä etsiä syyllistä. Tietenkään kukaan ei ole toisille seksiä tai läheisyyttä velkaa. Mutta eivät ihmiset myöskään tietoisesti aja itseään umpikujaan eivätkä valitsisi itselleen sellaisia vajavuuksia jotka pitävät heidät ikuisesti yksinäisinä.
Jos ihmisellä on riittävästi järkeä, resursseja ja motivaatiota, voi hän tehdä jotain auttaakseen itseään, ehkä paljonkin. Kaikilla ei kuitenkaan ole niitäkään.
Entä jos ei yksinkertaisesti halua seurustella? Ikuisesti yksinäisenä kuvauksessa täytyy myös erottaa seurustelu ja muu sosiaalisuus. Toisaalta osa ei välttämättä kaipaakaan hirveästi muiden seuraa ylipäätään.
Niin, kyllähän se on red flag, jos aikuinen mies ei ole seurustellut suht' omanikäistensä naisten kanssa.