Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla meni ihan ohi, että Merve on eilen syönyt Nabazin synttärikakkua! Mistä Nabaz ei ollut ottanut, vaan halusi että syövät sen tänään aamulla kakkukahvilla. Ja Merve "ei tiennyt ettei saa ottaa, kun ei kukaan ollut sanonut". Mikä Merven älykkyysosamäärä on? Itkeekö tosissaan nyt sen takia, että hänelle sanottiin ettei ole ok syödä toisen syntymäpäiväkakkua.
Jep. Uskomatonta mutta totta. Nyt sitten herkkähipiäistä Merveä itkettää kun kehtasivat estellä hänen täytekakun syömisiään
Kaverit kerto että jos joku asia ärsyttää ni paras lääke on puhua asiasta sille henkilölle eikä kyräillä muussa porukassa asiasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla meni ihan ohi, että Merve on eilen syönyt Nabazin synttärikakkua! Mistä Nabaz ei ollut ottanut, vaan halusi että syövät sen tänään aamulla kakkukahvilla. Ja Merve "ei tiennyt ettei saa ottaa, kun ei kukaan ollut sanonut". Mikä Merven älykkyysosamäärä on? Itkeekö tosissaan nyt sen takia, että hänelle sanottiin ettei ole ok syödä toisen syntymäpäiväkakkua.
Jep. Uskomatonta mutta totta. Nyt sitten herkkähipiäistä Merveä itkettää kun kehtasivat estellä hänen täytekakun syömisiään
Helvetti mitä teatteria tuo ylensyöjä esittää, itkee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mervelle kaikki syötävä on syötävää, illallakin kun söi pitsojen täytteet sanoi vain että juusto on se mun juttu.
siis ihmisellä ei ole käytöstapoja, mulle kaikki, kaikki heti, mut hei mennään makuulle, helpottaa.
Näin on, kaikilla ei ole käytöstapoja edes toisen juhlissa. Mieheni viisikymppisillä eräs hänen työkaverinsa oli aikeissa leikata kakkua ensiksi, kunnes huomautin, että sankari leikkaa ensin.
moi
Mervellä on paha mieli, kun ei saanut syödä kakkua ennen muita. Eikö tällä ihmisellä ole mitään käytöstapoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetti mitä teatteria tuo ylensyöjä esittää, itkee niin.
No kai Merve nyt uikuttaa kun ei pääse syömään kun Reeo sanoi että Merve söi kakkua ja nyt ei pääse syömään kun muut mättää sipsiä ja mitä vaikka.
Merve itkee. Nainen joka loukkaantuu , kun hänelle sanotaan asiasta. Tuo nainen keksi omasta päästään kaiken maailmaan diagnooseja Reeosta. Nyt on varmasti paska olla , mutta totuus on vaan otettava vastaan.
Nyt menee kyllä niin yli tuolla Mervellä.Voi hyvänen aika mikä uhriutuja.Sanoi myös että jos on äänestyksessä toivoo että lähtee.Eiköhän päästetä Merve kotiin
No merven olisi pitänyt tehdä sama kuin Nabasin hänen varastettuaan pähkinät ja sanoa, että hän vain halusi taloon draamaa.
Äänestävätkö huomenna itse lähtijän kun äänestys ei ole alkanut ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mervelle kaikki syötävä on syötävää, illallakin kun söi pitsojen täytteet sanoi vain että juusto on se mun juttu.
siis ihmisellä ei ole käytöstapoja, mulle kaikki, kaikki heti, mut hei mennään makuulle, helpottaa.
Eilen Heidi palattuaan valitti nälkää kun ei ollut syönyt mitään ja Reeo halusi paistaa hänelle jauhelihapihvin. Merve tähän ettei käy, koska kaikille pitää tehdä ruokaa samalla. Samaan aikaan tämä porsas vetelee itse kaikki kaikki toistenkin ruoat kaapeista sekä leivät ja eilen kaikille tarkoitetut pizzantäytteet ja vielä Nabazin täytekakkuakin. Ihan uskomaton porsas ja itsekeskeskeinen kaksinaismoralisti.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Merve ja Laura ovat ainakin molemmat häädössä.
Varmasti ovat. Sofia saisi myös ole. On ihme, että se ei ole vielä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee kyllä niin yli tuolla Mervellä.Voi hyvänen aika mikä uhriutuja.Sanoi myös että jos on äänestyksessä toivoo että lähtee.Eiköhän päästetä Merve kotiin
Mervenpäästö huomenna!
Mitäpä jos kaikki muut on häädössä paitsi Heidi ja Milena? Vai olisko siinä liikaa twistiä yhdelle viikolle
Mervellä on kyllä joku ongelma syömisen kanssa.