Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Siis mulla meni ihan ohi, että Merve on eilen syönyt Nabazin synttärikakkua! Mistä Nabaz ei ollut ottanut, vaan halusi että syövät sen tänään aamulla kakkukahvilla. Ja Merve "ei tiennyt ettei saa ottaa, kun ei kukaan ollut sanonut". Mikä Merven älykkyysosamäärä on? Itkeekö tosissaan nyt sen takia, että hänelle sanottiin ettei ole ok syödä toisen syntymäpäiväkakkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö toi vapaamatkustaja Miikka pudottaa sunnuntaina.
Ai nytkö se on vapaamatkistaja? Miikka saanut peräti 1 tai 2 nimeämispistettä. Kertoo, että on asukkaiden suosiossa.
Miikka on ennemminkin tekopyhä valittaja. Selittää kuinka kaikki pitää äänestää sohvalle ja häntä itseään ei ole sinne äänestetty. Kerran oli siellä Heidin toimesta, mutta siitä on ainakin kuukausi aikaa. Ja kertoo "surullista elämäntarinaansa" missä ei edes ole mitään erityisen traagista, koska haluaa säälipisteitä. No, joillekin menee toi esitys läpi. Mulle ei.
Itsepähän tuonkin asian ymmärsit väärin. Hän tarkoitti, että jokaisen tulisi käydä sohvalla, ei sanonut, että millä tavalla. Te katsojat itse vääristelette kuulemanne ja näkemänne vain sillä perustein kenestä itse tykkäätte tai kenestä ette tykkää. Jos sun oma lempparisi olisi kommentoinut noin niin silloin olisit tietysti samaa mieltä asiasta. Itse olen vain puolueeton. Minulla ei ole yhtäkään "suosikkia" tämän kauden bb:ssä.
Merve ja Laura on ihan sokeita omalle käytökselleen. Kaikki muut tekee väärin ja ovat pahoja .Toivottavasti molemmat ulos mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tuula vuoteen oma kun ei näy
Lattian oma hän on.
Jäi kuntoiluhetken jälkeen vielä kuntoilemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö toi vapaamatkustaja Miikka pudottaa sunnuntaina.
Ai nytkö se on vapaamatkistaja? Miikka saanut peräti 1 tai 2 nimeämispistettä. Kertoo, että on asukkaiden suosiossa.
Miikka on ennemminkin tekopyhä valittaja. Selittää kuinka kaikki pitää äänestää sohvalle ja häntä itseään ei ole sinne äänestetty. Kerran oli siellä Heidin toimesta, mutta siitä on ainakin kuukausi aikaa. Ja kertoo "surullista elämäntarinaansa" missä ei edes ole mitään erityisen traagista, koska haluaa säälipisteitä. No, joillekin menee toi esitys läpi. Mulle ei.
Hah, itse vääristelet toisen sanoja. Suosittelen kuuntelemaan tarkemmin. Nimenomaan tarkoitti niitä asukkaita, jotka eivät ole istuneet sohvalla vielä yhtäkään kertaa sunnuntain häädössä (Sofiaa ja Merveä). Miikka onkin jo siellä istunut, pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Laura ansaitsee finaalipaikan, olipa ihmisten mielipide hänestä mikä hyvänsä. Hän on luotsannut omaa tiimiään, voittanut kilpailuita, ollut 2 kertaa päällikkö ja osaa pelata. Ihan kuten Reeo ansaitsee finaalipaikan, vaikka on mun mielestä känisevä vanha puliukko, joka on oikeasti hauska vain satunnaisesti :D Perässävedettävät sietää tippua ennen finaaliviikkoa.
Valitettavasti Milena luotsaa. Laura tekoitkee ja valehtelee.
Mervehän ei muuta teekään kuin syö joka lautaselta, missä näkee ruokaa. Itserakas ja ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Merve ja Laura on ihan sokeita omalle käytökselleen. Kaikki muut tekee väärin ja ovat pahoja .Toivottavasti molemmat ulos mahdollisimman pian.
Niin kuin heidän kannattajakuntansakin.
Pahimpia kaksinaismoralisteja.
Laura on kiittämätön valehtelija haukkuu selän takana. Toivottavasti huomenna häädetään vihdoin talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura ansaitsee finaalipaikan, olipa ihmisten mielipide hänestä mikä hyvänsä. Hän on luotsannut omaa tiimiään, voittanut kilpailuita, ollut 2 kertaa päällikkö ja osaa pelata. Ihan kuten Reeo ansaitsee finaalipaikan, vaikka on mun mielestä känisevä vanha puliukko, joka on oikeasti hauska vain satunnaisesti :D Perässävedettävät sietää tippua ennen finaaliviikkoa.
Valitettavasti Milena luotsaa. Laura tekoitkee ja valehtelee.
Milena luotsaa ja Laura leikkii tyhmää. Ei muka tiennyt heidän suunnitelmistaan mitään, mutta osasi kuitenkin heilutella puukkoa Heidin selkään, jopa kahdesti peräkkäin. Antaen ensiksi 1p nimeämisissä ja perään vielä puukottaa häätötilanteessa. "Ihan vahingossa vaan", ja paskat.
Vierailija kirjoitti:
Salla on sellainen hiihtelijä. Hiihtää viikosta toiseen ja on finaalissa tämä hiihtelijä.
Salla on selvinnyt viidestä häädöstä. let that sink in
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla meni ihan ohi, että Merve on eilen syönyt Nabazin synttärikakkua! Mistä Nabaz ei ollut ottanut, vaan halusi että syövät sen tänään aamulla kakkukahvilla. Ja Merve "ei tiennyt ettei saa ottaa, kun ei kukaan ollut sanonut". Mikä Merven älykkyysosamäärä on? Itkeekö tosissaan nyt sen takia, että hänelle sanottiin ettei ole ok syödä toisen syntymäpäiväkakkua.
Minulla on 24/7. Se eilinen gaalaillallisen kokkaaminen meni seuraavasti.
Mervi alkoi Reeon kanssa kokkaamaan pizzaa. Kokkaaminen kesti useita tunteja. Koko tuon kokkaamisen ajan Merve söi. Ja söi. Ja söi. Mozzarellaa tuskin edes jäi pizzojen päälle.
Sipsejä meni riittävästi ennen illallista.
Sitten alkoi illallinen, Mervi valitti närästystä ennen pizzan syöntiä. Ja sitten taas Merve pisteli pizzaa, tosi ylläri, ei jaksanutkaan syödä koko pizzaa. Milena ei juonut omia alkojuomiaan, joten Merve joi nekin. Sitten lisää sipsejä.
Luulis, että viiden tunnin ylensyöminen olisi riittänyt. MUTTA MERVE MENI KEITTIÖÖN JA ALKOI SYÖMÄÄN NAPEN SYNTYÄRIKAKKUA.
Reeo huomautti tästä. Ja nyt Merve itkee.
Tuo Tuula mussuttaminen, mässyttäminen on niin rasittavaa kuunneltavaa.
Miten Tuulan ruuan mässytys voi olla noi kovaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo pahoittaa kaikkien mielet. Ei ehkä itse huomaa asiaa.
Höpöhöpö. Melkein jokainen pudonnut asukaskin on nimenomaan kehunut kuinka hyvä tyyppi Reeo on pelaamisestaan huolimatta.
Hienosti pelaakin, juuri niinkuin tämän kauden aikana pitääkin.
Miksi tuo yksi märisee selän takana jatkuvasti toisen ryhmän asukkaista, varsinkin Heidistä ja nyt Miikasta.
Vierailija kirjoitti:
mervelle kaikki syötävä on syötävää, illallakin kun söi pitsojen täytteet sanoi vain että juusto on se mun juttu.
siis ihmisellä ei ole käytöstapoja, mulle kaikki, kaikki heti, mut hei mennään makuulle, helpottaa.
En ymmärrä näitä kommentteja joissa joku (yksi ja sama?) ihminen yrittää keksiä Heidin ja Reeon välille jotain romanssia. Kuitenkin katselin viime yönä heidän teehetkeään olohuoneen sohvalla ja kyllä siinä oli pitkiä helliä katseita puolin ja toisin. Minun mielestäni ne ilmentävät syvää ystävyyttä, mutta jonkun mielestä se voi ehkä sitten näyttää joltain muultakin, en tiedä. Sellainen ihminen joka niin väittää, ei varmaan ole kovin tarkasti tuota ohjelmaa katsonut.
Salla on sellainen hiihtelijä. Hiihtää viikosta toiseen ja on finaalissa tämä hiihtelijä.