Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
54221/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mialle pitäisi kutsua lääkäri paikalle. Mulla on tommosta jäätymistä, kun on joku paha tauti iskemässä kuten keuhkokuume.

Mialla on selkeästi suolistosairaus ja se voi oireilla tuollakin tavoin.

Vierailija
54222/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Reeon "pelottavuus" tulee siitä että on niin ilmeikkäät kasvot ja silmät, helposti näkee silmistä tunnetilat ja jos on päättäväinen katse, niin kokee sen uhkaavana. Samoin Reeon silmistä paistaa positiivisetkin tunnetilat. Monesti ihailen miten lämpimästi hän katsoo Heidiä.

Reeollahan todella kuivat silmät ja jatkuvasti siristelee, räpsyttelee pullistaen niitä. Ja noi muut pitää sitä jonain psykokatseena :D

Reeo nukkuu liian vähän ja haukottelee, sentään kohto 50 vee ja siinä iässä alkaa sydän reistaileen, Reeolla ilmeisesti kunto hyvä kun on urheilutaustaa. 

Kyllä tuolla ylipainolla on juurikin riskiryhmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54223/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mialle pitäisi kutsua lääkäri paikalle. Mulla on tommosta jäätymistä, kun on joku paha tauti iskemässä kuten keuhkokuume.

Miksi tuotanto ei puutu???

Vierailija
54224/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Reeon "pelottavuus" tulee siitä että on niin ilmeikkäät kasvot ja silmät, helposti näkee silmistä tunnetilat ja jos on päättäväinen katse, niin kokee sen uhkaavana. Samoin Reeon silmistä paistaa positiivisetkin tunnetilat. Monesti ihailen miten lämpimästi hän katsoo Heidiä.

Reeollahan todella kuivat silmät ja jatkuvasti siristelee, räpsyttelee pullistaen niitä. Ja noi muut pitää sitä jonain psykokatseena :D

4-5 tunnin yöunilla ja unissaan puhuu vielä. Ei ihme.

Sitä oon naureskellut itsekin, että Reeo luo vihaisia katseita ja siristelee silmiä. Ja naiset luulee pelotteluksi. Raukalla kuivat silmät eikä muutenkaan näe hyvin. Käyttää joskus vain tehtävien aikana silmälasejaan. Kai häpee niitä tai ei vaan tykkää käyttää. Käärmeillä on TÄSTÄKIN psykoosi 😂

Reeon silmälasit ovat hienot. Ei niitä tarvitsisi viisikymppisen miehen hävetä.

Vierailija
54225/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avutonta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi valitti nälkää kun oli syönyt vain aamupalan. Reeo ehdotti että hänpä voisi paistaa kunnon jauhelihapihvin Heidille. Kun oli keittiössä puuhaamassa asiaa, niin johan Merve alkoi heti määkiä että on siellä näkkileipääkin ja kyllä jääkaapista jotain kulhoja löytyy. Lopulta siirtyi rääkkymään, että ruokaa pitää tehdä kaikille.

Stana että mulla kiristyy kiekko tän määkijän takia. Määä Määä Määä Mervi 😣

Ei voi olla totta, että Heidi ei osaa edes omia ruokiaan huolehtia. Aikuinen nainen.

kotona asuu niin kyllä äiti ruoat tekee niinku minäkin tein ainoalle pojalle, tottakai. En olisi tehnyt tytölle jos olisi ollut, tytön täytyy osata tehdä kotitaloushommia. 

Hyi miten vanhanaikaista.

tuo loppuosa tuli vähän niinku vitsillä, tein kyllä ruoat jne, ISO itku tuli kun poika muutti n 22 v asuun yksin , olisi saanut asua opiskelujen loppuun mutta hyvä niin. Nythän se vasta helppoa on kun ei tarvi tehdä kun itselle ruokaa jos huvittaa. 

Vierailija
54226/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto olisi voinut toimittaa taloon ihan suomalaisia jauhoja. Niitä on myynnissä vaikka kuinka paljon ja tuollaisia hienoja jauhoja halvempiakin ovat.

Vierailija
54227/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulehtunut sisäpuolelta koko nainen. Pukkaa kaasua ulos solkenaan.

Vierailija
54228/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi keliakia

Vierailija
54229/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

klo n 15  camera oliko 1 ,Sofia ja Heidi, kantsii katsoa. En yllättynyt, suorastaan kypsää ja fiksua. 

No joo, kyllä Sofia tietää, että ihmiset  katsoo ja yrittää nuoleskella Heidiä, haloo Heidi. älä usko yhtään, Sofia osaa pelata. 

Vierailija
54230/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne syö, mikä on muka liian tulista? Eihän normikaupoista edes saa chilejä tai hot sauceja, jotka olisi supertulisia.

Vierailija
54231/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millulla korkeakin kuume? Onko mitattu?

Vierailija
54232/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4-5 tunnin yöunilla ja unissaan puhuu vielä. Ei ihme.

Sitä oon naureskellut itsekin, että Reeo luo vihaisia katseita ja siristelee silmiä. Ja naiset luulee pelotteluksi. Raukalla kuivat silmät eikä muutenkaan näe hyvin. Käyttää joskus vain tehtävien aikana silmälasejaan. Kai häpee niitä tai ei vaan tykkää käyttää. Käärmeillä on TÄSTÄKIN psykoosi 😂

Reeon silmälasit ovat hienot. Ei niitä tarvitsisi viisikymppisen miehen hävetä.

Oliko ne sellaiset dollarimerkin muotoiset?

Vierailija
54233/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikilla on pinkit asut?

Vierailija
54234/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millulla korkeakin kuume? Onko mitattu?

On varmaan ja senkin arvaa, että mistä.

Vierailija
54235/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hessu Hopo Heidi palasi taloon 👎👎👎

sulla vissiin psykoosit tulilla 😂😂

Näyttää Hessu hopolta hampaidensa kanssa

Vierailija
54236/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeon porukalla kauhee kiire mennä heti juoruamaan, kun Heidi palasi. 🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍

Vierailija
54237/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeon porukalla kauhee kiire mennä heti juoruamaan, kun Heidi palasi. 🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍

t Laret haimila ja se toinen

Vierailija
54238/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, käärmeet juorusi Heidin tulon jälkeen noin 40 minuuttia päällikön huoneessa, että sillei. 

Vierailija
54239/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve sanoi Miikalle ihan oikein, et eiks Miikka oo sanonu et kaikkien pitäisi käydä penkillä. Myös Heidin. Se vois olla ensviikolla

Vierailija
54240/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten ihmisten ei pidä jäädä enää taloon eli Merve , Laura ja Milena. 

Ketju on lukittu.