Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
54201/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan noista asukkaista ei voita tänä vuonna, koska noi kaikki ovat aivan perseestä.

Vierailija
54202/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tänään Nabsterin synttärit?

Nuppi nuppi lipputangon nuppi

Nappe-Papan päähän putosi

Ai

Juhlatunnelman pilasi

Seitsemänkymmentä Nappe-Pappa täytti

Talo oli saatava siistiksi

Hienot juhlat tulevan näytti

Serkunkin piti mennä naimisiin

Nappe-Papan päähän putosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54203/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia, Tuula ja Heidi odottavat että muut tekevät KAIKEN illallisen ja gaalan suhteen. Eikö niitä hävetä yhtään ?

Tuula varsinkin odottaa että palkitaan ja palkitaan parhaana joka suhteessa. Ja sitten hän itkee koko loppuillan ja vuelä lisää kun saa samppakaljaa kun on niiiiin ihanaa.

Vierailija
54204/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hessu Hopo Heidi palasi taloon 👎👎👎

Vierailija
54205/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sofia, Merve tai Laura tehnyt ruokaa?

Merve ainkin teki tänään ruokaa.

Juu Merve tekee ruokaa silloin kun käärmeilyiltään, valehtelultaan ja makoilultaan ehtii.

Vierailija
54206/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi valitti nälkää kun oli syönyt vain aamupalan. Reeo ehdotti että hänpä voisi paistaa kunnon jauhelihapihvin Heidille. Kun oli keittiössä puuhaamassa asiaa, niin johan Merve alkoi heti määkiä että on siellä näkkileipääkin ja kyllä jääkaapista jotain kulhoja löytyy. Lopulta siirtyi rääkkymään, että ruokaa pitää tehdä kaikille.

Stana että mulla kiristyy kiekko tän määkijän takia. Määä Määä Määä Mervi 😣

Ei voi olla totta, että Heidi ei osaa edes omia ruokiaan huolehtia. Aikuinen nainen.

kotona asuu niin kyllä äiti ruoat tekee niinku minäkin tein ainoalle pojalle, tottakai. En olisi tehnyt tytölle jos olisi ollut, tytön täytyy osata tehdä kotitaloushommia.

Hyi miten vanhanaikaista.

Jos oikein vihaa poikaansa, ei opeta hänelle kotitaloustöitä. Nykyaikainen mies on tarvittaessa täysin riippumaton muista, esim. ei joudu syömään raakaa makaronia jos kukaan ei ole sitä hänelle keittämässä.

Vierailija
54207/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miia, Tuula ja Heidi odottavat että muut tekevät KAIKEN illallisen ja gaalan suhteen. Eikö niitä hävetä yhtään ?

Tuula varsinkin odottaa että palkitaan ja palkitaan parhaana joka suhteessa. Ja sitten hän itkee koko loppuillan ja vuelä lisää kun saa samppakaljaa kun on niiiiin ihanaa.

Heidi varsinkin. Ei liikauta eväänsäkkään kun jotain pitäisi tehdä

Vierailija
54208/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai huh Heidi sai immuniteetin vain tähän viikkoon. Ensiviikolla sitten oikeesti ulos

Vierailija
54209/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla talossa yhtään kissaihmistä? Ainakin Nabbe, Tuula, Heidi, Millu ja Salla on koiraihmisiä. Merve saattais olla kissaihminen, kun on niin rauhallinen ja vähän semmonen huolehtiva äitihahmo.

Vierailija
54210/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotketaan ruoka mössöksi ja lapetaan suuhun , näyttäis olevan juomalasejakin kaapissa vaan noista tuttipulloista ryypitään ruokapöydässä..Näille vielä gaalaillalliset ??!

Vierailija
54211/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä roskaa koko paska kirjoitti:

Toivottavasti kukaan noista asukkaista ei voita tänä vuonna, koska noi kaikki ovat aivan perseestä.

Niinpä. Tuotanto voisi todeta, ettei teistä kenestäkään ole voittajaksi ja lahjoittaa summan esim lastensairaalalle.

Vierailija
54212/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi varsinkin. Ei liikauta eväänsäkkään kun jotain pitäisi tehdä

Tuula sentään nykyisin siivoo keittiötä ja laittaa tiskejä, kun tosta laiskuudesta huomautettiin.

Vierailija
54213/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo n 15  camera oliko 1 ,Sofia ja Heidi, kantsii katsoa. En yllättynyt, suorastaan kypsää ja fiksua. 

Vierailija
54214/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sofia, Merve tai Laura tehnyt ruokaa?

Merve ainkin teki tänään ruokaa.

Olisi raukka muuten joutunut olemaan nälissään.

Vierailija
54215/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taso sentään kirjoitti:

Täyttä roskaa koko paska kirjoitti:

Niinpä. Tuotanto voisi todeta, ettei teistä kenestäkään ole voittajaksi ja lahjoittaa summan esim lastensairaalalle.

117 odottaa sydän leikkausta,  (HUS)

Vierailija
54216/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big brothers Suomi 2030 on hirveää älykaupungit mikrosirut digitaalinen valvonta ötökkä lounaat orja kommuunit

Vierailija
54217/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Reeon "pelottavuus" tulee siitä että on niin ilmeikkäät kasvot ja silmät, helposti näkee silmistä tunnetilat ja jos on päättäväinen katse, niin kokee sen uhkaavana. Samoin Reeon silmistä paistaa positiivisetkin tunnetilat. Monesti ihailen miten lämpimästi hän katsoo Heidiä.

Reeollahan todella kuivat silmät ja jatkuvasti siristelee, räpsyttelee pullistaen niitä. Ja noi muut pitää sitä jonain psykokatseena :D

Reeo nukkuu liian vähän ja haukottelee, sentään kohto 50 vee ja siinä iässä alkaa sydän reistaileen, Reeolla ilmeisesti kunto hyvä kun on urheilutaustaa. 

Vierailija
54218/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mialle pitäisi kutsua lääkäri paikalle. Mulla on tommosta jäätymistä, kun on joku paha tauti iskemässä kuten keuhkokuume.

Vierailija
54219/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pröööt kirjoitti:

Mä oon tykännyt Kumman kaa -sarjasta, mutta kiitos Millun ja kumppaneiden jatkuvan jankkaamisen, suhtaudun nykyisin todella negatiivisesti ko. sarjaan. Että kiitos vaan pillu-Millu tästäkin. Kaikki mihin kosket muuttuu paskaksi.

Hyvin sanottu, samaa mieltä.

Jo kaudella 2020 Roope ja Ella r..skasi ko. sarjaa. Itse myös pidän sarjasta, se on yksi suomalainen klassikko, mutta ärsyttää suuresti noiden apinointi. Keksikää itse jotain vastaavaa, mutta eihän ne pysty/osaa/kykene. Ei riitä älli eikä mielikuvitus.

Vierailija
54220/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Reeon "pelottavuus" tulee siitä että on niin ilmeikkäät kasvot ja silmät, helposti näkee silmistä tunnetilat ja jos on päättäväinen katse, niin kokee sen uhkaavana. Samoin Reeon silmistä paistaa positiivisetkin tunnetilat. Monesti ihailen miten lämpimästi hän katsoo Heidiä.

Reeollahan todella kuivat silmät ja jatkuvasti siristelee, räpsyttelee pullistaen niitä. Ja noi muut pitää sitä jonain psykokatseena :D

4-5 tunnin yöunilla ja unissaan puhuu vielä. Ei ihme.

Sitä oon naureskellut itsekin, että Reeo luo vihaisia katseita ja siristelee silmiä. Ja naiset luulee pelotteluksi. Raukalla kuivat silmät eikä muutenkaan näe hyvin. Käyttää joskus vain tehtävien aikana silmälasejaan. Kai häpee niitä tai ei vaan tykkää käyttää. Käärmeillä on TÄSTÄKIN psykoosi 😂

Ketju on lukittu.