Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ämmäjengillä ollut pahat Reeotsykoosit, sen jälkeen järkyttävät Heiditsykoosit. Vähän vaikutti siltä kun aiemmin olivat päällikköhuoneessa että nyt alkaa Sallatsykoosien aikakausi!
Tuota on todella järkyttävää katsoa, milloin haukutaan (käärmejengi siis) milläkin sanoilla esim Reeoa mm mulkuksi, hulluksi, psykopaatiksi, todella järkyttävää. Varsinkin tuo Merve ja Milena, joka valehtelee joka mutkassa, melkein kaikki asiat muuttuu tuon aggressiivisen ihmisen suussa. Huh!
Mä oon noin sadan viestin verran ottanut ylös kaikkia tän ketjun ylilyöntejä.En tiedä mitä aion tehdä niillä, mutta esim. lähettää kiusaamisesta puhuville ihmisille ja luultavasti koostee jollekin lehdelle. Ja jos jollain on ideoita mihin, niin kertokaa.
No en nyt muuta osaa sanoa kuin että onpas tämä leikkimielinen viihdeohjelma mennyt pahasti joidenkin ihon alle. Vielä viikkoja jäljellä niin saat varmaan sen tuhat täyteen. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
klo n 15 camera oliko 1 ,Sofia ja Heidi, kantsii katsoa. En yllättynyt, suorastaan kypsää ja fiksua.
No joo, kyllä Sofia tietää, että ihmiset katsoo ja yrittää nuoleskella Heidiä, haloo Heidi. älä usko yhtään, Sofia osaa pelata.
Sofia kertoo, että hän on ihana, kaunis jne. Ja että kun hän trans, niin häntä ei kuunnella. Eli häntä jännittää tuo sohva tosi paljon. Eli toisin sanoen, yrittää mielistellä Heidiä, että Heidi ei äänestäisi häntä. Älä Soffe mielistele enää Heidiä ja katsojia. Sä et tykkää Heidistä ja valehtelet, että tykkäät.
Reeo ei laita lapsistaan kuvia ja juttuja someen, arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Cam1: n.12:45 alkaen
Reeo: Tos osuttiin meidän hyväuskoisuuteen siinä, et itekin haluu uskoa aina vaan ihmisistä hyvää ja näin. Ja sitte okei, no jos nyt tuntuu, et he on kokeneet enemmän vääryyttä, kun mitä on tullut ilmi, ni koitetaan korjaa se.
Miikka: Mul tuli ihan täysin toi sama, tulin sun luo Reeo että mennään puhuun
Reeo: Pikku epäilyksen varjo ekaks, mut sitten mä et jutellaan
Miikka: Mul oli toi että Laura on kokenut niin paljon vääryyttä
Ylläoleva lyhyt keskustelunpätkä kertoo hyvin, miten Reeo ja Miikka toimivat: vaikka pelaavat kovaa, niin reiluuden ja rehtiyden periaatteita noudattaen. He halusivat korjata vääryyden ja sitten siinä kävi miten kävi. Heidät petettiin ja Heidin häädettiin. Tosin, parhaalla mahdollisella tavallahan tässä lopulta kävi. Karman laki toimi, naisten naamiot tippuivat ja paljastivat todelliset kasvot, Reeon porukka vahvistui ja Heidi palaa entistä vahvempana takaisin.
Tämä! Pidän siitä miten Reeon liitto pelaa verrattuna käärmeksiin.
Sofia pelaa manipuloimalla Heidiä. Kylmä katse näkyy sanojen takana, ei ole uskottava. Omanlaisensa käärme yök!
Vierailija kirjoitti:
Millulla korkeakin kuume? Onko mitattu?
Joo mittas, 36.9 oli :D Mutta se on kuulemma hänelle jo korkea
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikilla on pinkit asut?
foodoran mainos
Vierailija kirjoitti:
Reeon porukalla kauhee kiire mennä heti juoruamaan, kun Heidi palasi. 🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍
Mitä ne juorusi?
Seuraavassa häätöäänestyksessä pidetään huoli, että käärmejengistä lähtee yksi.
Vierailija kirjoitti:
Sofia pelaa manipuloimalla Heidiä. Kylmä katse näkyy sanojen takana, ei ole uskottava. Omanlaisensa käärme yök!
noin 15.01 merve ja sohva kertovat, että he halusivat heben pihalle ( Milenan päällikköhuoneessa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon porukalla kauhee kiire mennä heti juoruamaan, kun Heidi palasi. 🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍
Mitä ne juorusi?
Kertoi mitä tapahtui eilen äänestyksessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ämmäjengillä ollut pahat Reeotsykoosit, sen jälkeen järkyttävät Heiditsykoosit. Vähän vaikutti siltä kun aiemmin olivat päällikköhuoneessa että nyt alkaa Sallatsykoosien aikakausi!
Tuota on todella järkyttävää katsoa, milloin haukutaan (käärmejengi siis) milläkin sanoilla esim Reeoa mm mulkuksi, hulluksi, psykopaatiksi, todella järkyttävää. Varsinkin tuo Merve ja Milena, joka valehtelee joka mutkassa, melkein kaikki asiat muuttuu tuon aggressiivisen ihmisen suussa. Huh!
Mä oon noin sadan viestin verran ottanut ylös kaikkia tän ketjun ylilyöntejä.En tiedä mitä aion tehdä niillä, mutta esim. lähettää kiusaamisesta puhuville ihmisille ja luultavasti koostee jollekin lehdelle. Ja jos jollain on ideoita mihin, niin kertokaa.
Nuo haukkumasanat on kaikki totta, olen katsonut paljon 24/7 ja kuullut ne.
Minusta ne eivät ole totta. Tuskin kukaan talossa on hullu tai psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mittas, 36.9 oli :D Mutta se on kuulemma hänelle jo korkea
Tirsk 🤭
Vierailija kirjoitti:
Katoin äsken tuon niiden keskustelun cam1 noin 15 jälkeen, no huh, kyllä tuo Santeri osaa, todella kylmä katse. Yrittää mielistellä Heidiä, kun Heidi äänesti häntä ja muka pelkää joutua sohvalle kun on trans! Haloo, taas otettiin "rasismikortti" esille. Älä Heidi usko, sä olet niin hyväuskoinen, tuo Santeri kusettaa sua.
Vierailija kirjoitti:
Millulla ei ole edes lämpöä ja tekee hirveän shown siitäkin.
Merve syö jatkuvasti kaikki näkkileivätkin kaapista.
Napas on lapsena jäänyt ilman minkäänlaista opastusta tai elämäntaitoja. Se varmaan on yleistä noissa maissa Iran, Irak. Elämä noissa maissa on taatusti vain pelkkää selviytymistä. Naisilla vielä potenssiin sata.
Monimutkaista on Napaksen elämä kaikkinensa, emme varmaan lähellekkään ymmärrä mitä kaikkea hänelle on tapahtunut ennen bb taloon astumistaan.
Napas ei voita tätä kilpailua mutta voi päästä finaaliviikolle. Kyllä minä sen hänelle suon.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa häätöäänestyksessä pidetään huoli, että käärmejengistä lähtee yksi.
Merve sohvalle ja luiskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne juorusi?
Kertoi mitä tapahtui eilen äänestyksessä
Heidihän oli itse paikalla. Kai se nyt sen verran tajuaa, että mitä tapahtui. :D
Joo tutkimuksiin. Mulle on tehty paksunsuolen tutkimus. Ensin 24 tuntia paasto/liemiruualla. MITÄÄN kiinteää ei saa syödä. Lihalientä, ja KIRKKAITA mehuja.
Sitten se karseelle maistuva, suolen tyhjentävä liuos, on juotava illalla. 3-5 litraa siin pitää mennä suusta sisään.
Ja asmulla enben toimenpidettä on vielä lisää juotava sitä litkua. Että varmasti KOKO suolion tyhjä.
Saat istua pöntöllä ylen aikaa ainakin alussa. Jos mitään ei tuu peräpäästä ulos ja kaikki tulee ylös oksennuksena, on se suolitukos. Se on sitten pii paa leikkuupöydälle saman tien. Näin kävi minulle. Oli tosin ohutsuoli tukossa. Heräsin nukutuksesta avanteen kanssa.
Joten, ei mikään pikku juttu ja ei tosiaankaan mee ohi millään ulostuslääkkeellä. Mia jertoi eilen ettei vatsa toimi.