Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
54261/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napas on lapsena jäänyt ilman minkäänlaista opastusta tai elämäntaitoja. Se varmaan on yleistä noissa maissa Iran, Irak. Elämä noissa maissa on taatusti vain pelkkää selviytymistä. Naisilla vielä potenssiin sata.

Monimutkaista on Napaksen elämä kaikkinensa, emme varmaan lähellekkään ymmärrä mitä kaikkea hänelle on tapahtunut ennen bb taloon astumistaan.

Napas ei voita tätä kilpailua mutta voi päästä finaaliviikolle. Kyllä minä sen hänelle suon.

Tullut lapsena Suomeen, joten on ollut aikaa opetella ihan rauhassa.

Vierailija
54262/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millulla korkeakin kuume? Onko mitattu?

Joo mittas, 36.9 oli :D Mutta se on kuulemma hänelle jo korkea

Mulla nyt 38,4 ja haaveilen alle 37 lukemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54263/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon porukalla kauhee kiire mennä heti juoruamaan, kun Heidi palasi. 🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍

Mitä ne juorusi?

Kertoi mitä tapahtui eilen äänestyksessä

Heidihän oli itse paikalla. Kai se nyt sen verran tajuaa, että mitä tapahtui. :D

Hehhe.

Kävivät läpi että miksi taphtui niin kuin tapahtui. Sitä Heidi ei tiennyt.

Vierailija
54264/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merve sanoi Miikalle ihan oikein, et eiks Miikka oo sanonu et kaikkien pitäisi käydä penkillä. Myös Heidin. Se vois olla ensviikolla

Joo, mutta se et noi kiusaajat yritti häätää Heidin ei ole sama kuin Heisi sunnuntaina sohvalle.

Vierailija
54265/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mialle pitäisi kutsua lääkäri paikalle. Mulla on tommosta jäätymistä, kun on joku paha tauti iskemässä kuten keuhkokuume.

Mialla on selkeästi suolistosairaus ja se voi oireilla tuollakin tavoin.

Joo tutkimuksiin. Mulle on tehty paksunsuolen tutkimus. Ensin 24 tuntia paasto/liemiruualla. MITÄÄN kiinteää ei saa syödä. Lihalientä, ja KIRKKAITA mehuja.

Sitten se karseelle maistuva, suolen tyhjentävä liuos, on juotava illalla. 3-5 litraa siin pitää mennä suusta sisään.

Ja asmulla enben toimenpidettä on vielä lisää juotava sitä litkua. Että varmasti KOKO suolion tyhjä.

Saat istua pöntöllä ylen aikaa ainakin alussa. Jos mitään ei tuu peräpäästä ulos ja kaikki tulee ylös oksennuksena, on se suolitukos. Se on sitten pii paa leikkuupöydälle saman tien. Näin kävi minulle. Oli tosin ohutsuoli tukossa. Heräsin nukutuksesta avanteen kanssa.

Joten, ei mikään pikku juttu ja ei tosiaankaan mee ohi millään ulostuslääkkeellä. Mia jertoi eilen ettei vatsa toimi.

onko ummetusta vai löysää? Ummetukseen kuitua ja liikuntaa, löysään juustoa syödä , luulis että vatta reiskaillut jo ennen BB taloa, pieruja ts kaasuja tulee, eikä siinä mitään mutta kun pitää aina kertoa , meneisi päästelee vessaan. 

Vierailija
54266/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ämmäjengillä ollut pahat Reeotsykoosit, sen jälkeen järkyttävät Heiditsykoosit. Vähän vaikutti siltä kun aiemmin olivat päällikköhuoneessa että nyt alkaa Sallatsykoosien aikakausi!

Tuota on todella järkyttävää katsoa, milloin haukutaan (käärmejengi siis) milläkin sanoilla esim Reeoa mm mulkuksi, hulluksi, psykopaatiksi, todella järkyttävää. Varsinkin tuo Merve ja Milena, joka valehtelee joka mutkassa, melkein kaikki asiat muuttuu tuon aggressiivisen ihmisen suussa. Huh!

Mä oon noin sadan viestin verran ottanut ylös kaikkia tän ketjun ylilyöntejä.En tiedä mitä aion tehdä niillä, mutta esim. lähettää kiusaamisesta puhuville ihmisille ja luultavasti koostee jollekin lehdelle. Ja jos jollain on ideoita mihin, niin kertokaa. 

Nuo haukkumasanat on kaikki totta, olen katsonut paljon 24/7 ja kuullut ne. 

Minusta ne eivät ole totta. Tuskin kukaan talossa on hullu tai psykopaatti.

Siis tarkoitin, että Merve& Laura ovat nimittäneet Reeoa noilla haukkumasanoilla mm hullu, mulkku, psykopaatti jne. Ja Reeo ei todellakaan ole mikään noista, ihmettelin vaan, että miten muijilla on pokkaa nimitellä ihmistä noin.

Sama.

Vierailija
54267/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku käärme ulos sunnuntain häädössä!

Vierailija
54268/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mialle pitäisi kutsua lääkäri paikalle. Mulla on tommosta jäätymistä, kun on joku paha tauti iskemässä kuten keuhkokuume.

Joo tutkimuksiin. Mulle on tehty paksunsuolen tutkimus. Ensin 24 tuntia paasto/liemiruualla. MITÄÄN kiinteää ei saa syödä. Lihalientä, ja KIRKKAITA mehuja.

Sitten se karseelle maistuva, suolen tyhjentävä liuos, on juotava illalla. 3-5 litraa siin pitää mennä suusta sisään.

Ja asmulla enben toimenpidettä on vielä lisää juotava sitä litkua. Että varmasti KOKO suolion tyhjä.

Saat istua pöntöllä ylen aikaa ainakin alussa. Jos mitään ei tuu peräpäästä ulos ja kaikki tulee ylös oksennuksena, on se suolitukos. Se on sitten pii paa leikkuupöydälle saman tien. Näin kävi minulle. Oli tosin ohutsuoli tukossa. Heräsin nukutuksesta avanteen kanssa.

Joten, ei mikään pikku juttu ja ei tosiaankaan mee ohi millään ulostuslääkkeellä. Mia jertoi eilen ettei vatsa toimi.

onko ummetusta vai löysää? Ummetukseen kuitua ja liikuntaa, löysään juustoa syödä , luulis että vatta reiskaillut jo ennen BB taloa, pieruja ts kaasuja tulee, eikä siinä mitään mutta kun pitää aina kertoa , meneisi päästelee vessaan. 

Ei. Kyllä reiskailu alkoi vasta talossa kun näki Reeon.

Vierailija
54269/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia pelaa manipuloimalla Heidiä. Kylmä katse näkyy sanojen takana, ei ole uskottava. Omanlaisensa käärme yök!

teki Sofia niin tai näin niin ei oo ok. Minusta hienosti keskusteli Heidin kanssa. Onko Laura kahden kesken keskustellut Heidin kanssa. ?

Vierailija
54270/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuotanto ei puutu???

Onko Mia käynyt pkssa valittamassa tai sitten vaan jännittää ja ilmeisesti p---aska lentää ku varpusparvi vessassa. 

Vierailija
54271/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa Heidi laittanut ruokaa, leiponut?

Miks mennä sohimaan keittiöön jos ei osaa. Menee ruuat ka leipomukset vaan pilalle.

Ei osaa leikata sipulia? Pitää olla aika vajaa silloin.

Niin, Tuula ei osaa edes kuoria ja leikata sipulia, se on nähty.

Jokainen osaa kuoria sipulin, mutta se on epämukavaa, BB- talossa voi loisia kuorimatta perunoita tai sipulia. Tuulahan hyppää usein käsi-imurin kanssa tupaan,  kun lauma alkaa kerääntymään sohville ja kamera varmasti seuraa rouvan raatamista.

Vierailija
54272/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralla ja Mervellä kauniit perusilmeet :D

Vierailija
54273/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän sitä syödä jatkuvasti, että jaksaa makoilla ja haukkua muita sängyssä.

Merve ulos!

Vierailija
54274/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia pelaa manipuloimalla Heidiä. Kylmä katse näkyy sanojen takana, ei ole uskottava. Omanlaisensa käärme yök!

Katoin äsken tuon niiden keskustelun cam1 noin 15 jälkeen, no huh, kyllä tuo Santeri osaa, todella kylmä katse. Yrittää mielistellä Heidiä, kun Heidi äänesti häntä ja muka pelkää joutua sohvalle kun on trans! Haloo, taas otettiin "rasismikortti" esille. Älä Heidi usko, sä olet niin hyväuskoinen, tuo Santeri kusettaa sua.

ei santerin olisi ollut pakko mennä taloon, jos on noin kauheet pelot päällä, ja eikö ole jo aikaisemmin törmännyt ihmisiin jotka eivät välttämättä ole ihastuneet hänen habitukseen, jos hieman kunnioitusta kaipaisi voisi siivota suunsa ja pitää vaatteet päällään. jotenkin ihan oma vika.

Vierailija
54275/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa Heidi laittanut ruokaa, leiponut?

Miks mennä sohimaan keittiöön jos ei osaa. Menee ruuat ka leipomukset vaan pilalle.

Ei osaa leikata sipulia? Pitää olla aika vajaa silloin.

johan peruskoulussa opetellaan ryoanlaittoa ja miksi äiti ei oo vaatinut keittiössä oloa, en tiedä kenenstä kyse, oli kenestä vaan. 

Vierailija
54276/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavassa häätöäänestyksessä pidetään huoli, että käärmejengistä lähtee yksi.

Merve sohvalle ja luiskaan!

Salla ja ensviikolla Heidi

Vierailija
54277/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin keissi on vaan Reeon pelaamista, tietää, miten kameroitten edessä pitää toimia, että saa sympatiaa..

Vierailija
54278/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla kans suoltaa suustaan negaa tai juonii ja läyhää. ULOS. 

Vierailija
54279/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi keliakia

tai vaikka ärtyneen suolen oireyhtymä aika yleinen vaiva

Vierailija
54280/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Laura nyt voinut mennä juttelee Heidin kanssa , kun jäi jumiin päällikön huoneeseen. Kilpaa nimiteltiin kuinka Reeo on uhkaava ym. Tuota puhetta naisilta riitti sen puolisen tuntia. Parempi oli sulkea kanava.

Ketju on lukittu.