Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistien kanssa ei voi tulla toimeen

Vierailija
25.06.2026 |

Narsistien kanssa ei voi tulla toimeen

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei narsistin kanssa kuulu tulla toimeen.

Vierailija
2/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ei. Terveys menee. Kukaan ulkopuolinen ei tajua minkälaita henkistä kidutusta tapahtuu suljettujen ovien takana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.

Vierailija
4/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.

Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.

Vierailija
5/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.

Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.

Kannattaa päivittää tietämystään aiheesta, ammattilaisten julkaisemaa tietoa löytyy runsaasti netistä.

Vierailija
6/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.

Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.

Kannattaa päivittää tietämystään aiheesta, ammattilaisten julkaisemaa tietoa löytyy runsaasti netistä.

Täältä voi lukea: https://www.narsisminuhrientuki.fi/

 

Työpaikoilla narsistit on niitä, ketkä rakentaa ympärilleen hovin kilveksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.

Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.

Tai oikeasti yksin viihtyvä on psykopaatti

Vierailija
8/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.

Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.

Kannattaa päivittää tietämystään aiheesta, ammattilaisten julkaisemaa tietoa löytyy runsaasti netistä.

Täältä voi lukea: https://www.narsisminuhrientuki.fi/

 

Työpaikoilla narsistit on niitä, ketkä rakentaa ympärilleen hovin kilveksi

Tässä tietoa: https://www.narsisminuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismi/narsisti…

 

Narsisti nostaa joka paikassa ihmisten keskuudesta suosikkeja ja syntipukkeja sen mukaan, saako narsisti heiltä ihailua ja tukea vai tarvitseeko hän jonkun syyllisen kantamaan vastuuta narsistin teoista ja ottamaan syyllisyyden kaikesta niskoilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suurin osa vauva palstalaisista on joko narsisteja tai mulkkuja. Ei niiden kanssa ainakaan voi tulla toimeen.

Vierailija
10/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.

Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.

Kannattaa päivittää tietämystään aiheesta, ammattilaisten julkaisemaa tietoa löytyy runsaasti netistä.

Täältä voi lukea: https://www.narsisminuhrientuki.fi/

 

Työpaikoilla narsistit on niitä, ketkä rakentaa ympärilleen hovin kilveksi

Narsisti on aluksi yltiö sosiaalinen eli onkii kaikista tietoa. Sitten alkaa porukalla haukkumaan jotakuta muka leikkinä vitsinä.
Ajan saatossa huomataan eräänlainen kuppi kunta. Narsisti ei ole lainkaan sosiaalinen kahden kiusatun kanssa vaan vetäytyy koska ei halua antaa itsestään mitään tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.

Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.

Kannattaa päivittää tietämystään aiheesta, ammattilaisten julkaisemaa tietoa löytyy runsaasti netistä.

Täältä voi lukea: https://www.narsisminuhrientuki.fi/

 

Työpaikoilla narsistit on niitä, ketkä rakentaa ympärilleen hovin kilveksi

Narsisti on aluksi yltiö sosiaalinen eli onkii kaikista tietoa. Sitten alkaa porukalla haukkumaan jotakuta muka leikkinä vitsinä.
Ajan saatossa huomataan eräänlainen kuppi kunta. Narsisti ei ole lainkaan sosiaalinen kahden kiusatun kanssa vaan vetäytyy koska ei halua antaa itsestään mitään tietoa.

"Narsisti ei ole lainkaan sosiaalinen kahden kiusatun kanssa vaan vetäytyy koska ei halua antaa itsestään mitään tietoa.", niinpä

Vierailija
12/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.

Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.

Kannattaa päivittää tietämystään aiheesta, ammattilaisten julkaisemaa tietoa löytyy runsaasti netistä.

Lehdissä ja internetissä suorastaan vilisee tietoa narsismista, kun erilaiset asiantuntijat päästelevät ilmoille pölynkatkuisia lausuntojaan, joita asiaan vihkiytymätön tuskin jaksaa lukea. Ongelmana eri lausunnoissa on vaikeatajuisuuden lisäksi se, ettei tietoja ole niputettu yhteen. Yksi asiantuntija nakertaa narsismia yhdeltä kulmalta ja toinen toiselta syntyy sekava sinfonia, jonka hento ääni katoaa tuuleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.

Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.

Kannattaa päivittää tietämystään aiheesta, ammattilaisten julkaisemaa tietoa löytyy runsaasti netistä.

Täältä voi lukea: https://www.narsisminuhrientuki.fi/

 

Työpaikoilla narsistit on niitä, ketkä rakentaa ympärilleen hovin kilveksi

Narsisti on aluksi yltiö sosiaalinen eli onkii kaikista tietoa. Sitten alkaa porukalla haukkumaan jotakuta muka leikkinä vitsinä.
Ajan saatossa huomataan eräänlainen kuppi kunta. Narsisti ei ole lainkaan sosiaalinen kahden kiusatun kanssa vaan vetäytyy koska ei halua antaa itsestään mitään tietoa.

"Narsisti ei ole lainkaan sosiaalinen kahden kiusatun kanssa vaan vetäytyy koska ei halua antaa itsestään mitään tietoa.", niinpä

Se on narsistin suojamekanismi, että ei kerro itsestään mitään. Kaikkea ei tarvii kertoa, mutta vuorovaikutukseen tarvitaan kaksi.

Vierailija
14/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiset piirteet ovat yleisiä. Voidaan sanoa, että jokaisessa meissä on eriasteisia narsistisia piirteitä, sillä niiden kirjo on laaja. Narsismin ääripäissä ovat mahtaileva, hyökkäävä, kaikkivoipainen julkinarsisti – ja epäitsekäs ja mielistelevä piilonarsisti. 
Jokainen, joka syyttää omista ongelmistaan aina muita, on jonkin sortin narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistiset piirteet ovat yleisiä. Voidaan sanoa, että jokaisessa meissä on eriasteisia narsistisia piirteitä, sillä niiden kirjo on laaja. Narsismin ääripäissä ovat mahtaileva, hyökkäävä, kaikkivoipainen julkinarsisti – ja epäitsekäs ja mielistelevä piilonarsisti. 
Jokainen, joka syyttää omista ongelmistaan aina muita, on jonkin sortin narsisti.

Kun puhutaan vaikka noroviruksesta niin joku tulee sanomaan että aina joskus jollakin on hieman masu kipeä. Tämä on samaa sarjaa oleva kommentti.

Nyt puhutaan persoonallisuus häiriöstä eli sairaudesta mihin sairastutaan lapsena. Tämä henkilö ei ole "hieman itsekäs" kuten kaikki aina silloin tällöin vaan vaarallinen yksilö joka ajaa ihmisiä i. t. s. e. m. u. r. h. ii. n

Minusta narsisti sanan tulisi aiheuttaa ihmisissä samanlaisia tuntemuksia kuin pedo fiili. Henkilö joka tulee ottaa kiinni, tutkia, lukita loppuelämäksi hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän