Narsistien kanssa ei voi tulla toimeen
Kommentit (15)
Ei voi ei. Terveys menee. Kukaan ulkopuolinen ei tajua minkälaita henkistä kidutusta tapahtuu suljettujen ovien takana.
Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.
Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.
Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.
Kannattaa päivittää tietämystään aiheesta, ammattilaisten julkaisemaa tietoa löytyy runsaasti netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.
Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.
Kannattaa päivittää tietämystään aiheesta, ammattilaisten julkaisemaa tietoa löytyy runsaasti netistä.
Täältä voi lukea: https://www.narsisminuhrientuki.fi/
Työpaikoilla narsistit on niitä, ketkä rakentaa ympärilleen hovin kilveksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.
Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.
Tai oikeasti yksin viihtyvä on psykopaatti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.
Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.
Kannattaa päivittää tietämystään aiheesta, ammattilaisten julkaisemaa tietoa löytyy runsaasti netistä.
Täältä voi lukea: https://www.narsisminuhrientuki.fi/
Työpaikoilla narsistit on niitä, ketkä rakentaa ympärilleen hovin kilveksi
Tässä tietoa: https://www.narsisminuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismi/narsisti…
Narsisti nostaa joka paikassa ihmisten keskuudesta suosikkeja ja syntipukkeja sen mukaan, saako narsisti heiltä ihailua ja tukea vai tarvitseeko hän jonkun syyllisen kantamaan vastuuta narsistin teoista ja ottamaan syyllisyyden kaikesta niskoilleen.
Onneksi suurin osa vauva palstalaisista on joko narsisteja tai mulkkuja. Ei niiden kanssa ainakaan voi tulla toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.
Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.
Kannattaa päivittää tietämystään aiheesta, ammattilaisten julkaisemaa tietoa löytyy runsaasti netistä.
Täältä voi lukea: https://www.narsisminuhrientuki.fi/
Työpaikoilla narsistit on niitä, ketkä rakentaa ympärilleen hovin kilveksi
Narsisti on aluksi yltiö sosiaalinen eli onkii kaikista tietoa. Sitten alkaa porukalla haukkumaan jotakuta muka leikkinä vitsinä.
Ajan saatossa huomataan eräänlainen kuppi kunta. Narsisti ei ole lainkaan sosiaalinen kahden kiusatun kanssa vaan vetäytyy koska ei halua antaa itsestään mitään tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.
Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.
Kannattaa päivittää tietämystään aiheesta, ammattilaisten julkaisemaa tietoa löytyy runsaasti netistä.
Täältä voi lukea: https://www.narsisminuhrientuki.fi/
Työpaikoilla narsistit on niitä, ketkä rakentaa ympärilleen hovin kilveksi
Narsisti on aluksi yltiö sosiaalinen eli onkii kaikista tietoa. Sitten alkaa porukalla haukkumaan jotakuta muka leikkinä vitsinä.
Ajan saatossa huomataan eräänlainen kuppi kunta. Narsisti ei ole lainkaan sosiaalinen kahden kiusatun kanssa vaan vetäytyy koska ei halua antaa itsestään mitään tietoa.
"Narsisti ei ole lainkaan sosiaalinen kahden kiusatun kanssa vaan vetäytyy koska ei halua antaa itsestään mitään tietoa.", niinpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.
Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.
Kannattaa päivittää tietämystään aiheesta, ammattilaisten julkaisemaa tietoa löytyy runsaasti netistä.
Lehdissä ja internetissä suorastaan vilisee tietoa narsismista, kun erilaiset asiantuntijat päästelevät ilmoille pölynkatkuisia lausuntojaan, joita asiaan vihkiytymätön tuskin jaksaa lukea. Ongelmana eri lausunnoissa on vaikeatajuisuuden lisäksi se, ettei tietoja ole niputettu yhteen. Yksi asiantuntija nakertaa narsismia yhdeltä kulmalta ja toinen toiselta syntyy sekava sinfonia, jonka hento ääni katoaa tuuleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kohdalla tämä tarkoittaa, ettet tule toimeen itsesi kanssa, minkä olemme kyllä huomanneet.
Niin, ap ei ole narsisti. Viihtyy paremmin pienessä porukassa, kuin yksin. Vain todellinen narsisti viihtyy koko ajan yksin.
Kannattaa päivittää tietämystään aiheesta, ammattilaisten julkaisemaa tietoa löytyy runsaasti netistä.
Täältä voi lukea: https://www.narsisminuhrientuki.fi/
Työpaikoilla narsistit on niitä, ketkä rakentaa ympärilleen hovin kilveksi
Narsisti on aluksi yltiö sosiaalinen eli onkii kaikista tietoa. Sitten alkaa porukalla haukkumaan jotakuta muka leikkinä vitsinä.
Ajan saatossa huomataan eräänlainen kuppi kunta. Narsisti ei ole lainkaan sosiaalinen kahden kiusatun kanssa vaan vetäytyy koska ei halua antaa itsestään mitään tietoa."Narsisti ei ole lainkaan sosiaalinen kahden kiusatun kanssa vaan vetäytyy koska ei halua antaa itsestään mitään tietoa.", niinpä
Se on narsistin suojamekanismi, että ei kerro itsestään mitään. Kaikkea ei tarvii kertoa, mutta vuorovaikutukseen tarvitaan kaksi.
Narsistiset piirteet ovat yleisiä. Voidaan sanoa, että jokaisessa meissä on eriasteisia narsistisia piirteitä, sillä niiden kirjo on laaja. Narsismin ääripäissä ovat mahtaileva, hyökkäävä, kaikkivoipainen julkinarsisti – ja epäitsekäs ja mielistelevä piilonarsisti.
Jokainen, joka syyttää omista ongelmistaan aina muita, on jonkin sortin narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Narsistiset piirteet ovat yleisiä. Voidaan sanoa, että jokaisessa meissä on eriasteisia narsistisia piirteitä, sillä niiden kirjo on laaja. Narsismin ääripäissä ovat mahtaileva, hyökkäävä, kaikkivoipainen julkinarsisti – ja epäitsekäs ja mielistelevä piilonarsisti.
Jokainen, joka syyttää omista ongelmistaan aina muita, on jonkin sortin narsisti.
Kun puhutaan vaikka noroviruksesta niin joku tulee sanomaan että aina joskus jollakin on hieman masu kipeä. Tämä on samaa sarjaa oleva kommentti.
Nyt puhutaan persoonallisuus häiriöstä eli sairaudesta mihin sairastutaan lapsena. Tämä henkilö ei ole "hieman itsekäs" kuten kaikki aina silloin tällöin vaan vaarallinen yksilö joka ajaa ihmisiä i. t. s. e. m. u. r. h. ii. n
Minusta narsisti sanan tulisi aiheuttaa ihmisissä samanlaisia tuntemuksia kuin pedo fiili. Henkilö joka tulee ottaa kiinni, tutkia, lukita loppuelämäksi hoitoon.
Ei narsistin kanssa kuulu tulla toimeen.