Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mitä tuo läyhääjä päällikkö on tehnyt, ei mitään. Aikaisemmin kyllä arvosteli mm Heidin päällikköhommia.
Huomasi tässä tehtävänjakovaiheessa, että vaikka tehtävät jaettiin johtoryhmässä tasaisesti, äänekkäimmät (Nabbe, Miikka, Tuula ja Salla) halusivat muita rooleja ja mm. Heidille jäi "luut".
Kummallista porukkaa.
On tuo ihan vaativa tehtävä, saada aikaan kaksi ohjelmaa jossa on sisältöä 20 min ja 30 min. Käsikirjoittajien kynä sauhuamaan!
Nappasteee kirjoitti:
Huomasi tässä tehtävänjakovaiheessa, että vaikka tehtävät jaettiin johtoryhmässä tasaisesti, äänekkäimmät (Nabbe, Miikka, Tuula ja Salla) halusivat muita rooleja ja mm. Heidille jäi "luut".
Kummallista porukkaa.
Nabbe sanoi ennen tehtävän varsinaista alkua Miikan kanssa jutellessaan ettei halua mitään isoa puheroolia, kun tuli jako niin halusikin yhden pääroolin meteorologina.
Kattokaa noita Milenan ilmeitä. Selkeesti ymmärtää nyt ettei kuuluu joukkoon. Kukaan ei kysy Milenalta mitään.
Mites päälikkö nyt niin hiljainen? Onko tosiaan pk huoneessa sanottu hänelle jotain. Ei taida joukkue pelaaja loistamaan.
Jos läyhä päällikkö saanut nuhteet Heidin haukkumisesta niin tieto siitä myös Heidille ja muille asukkaille. Törkeää valehtelemista eilen.
Mä tykkään Reeosta koko ajan enemmän :) Ku on vähän kauemmin seurannut hänen elämää talosaa, huomaa että kovasta pelistä huolimatta hyvä ja aito tyyppi. Ymmärtää pelin idean.
Nappasteee kirjoitti:
Huomasi tässä tehtävänjakovaiheessa, että vaikka tehtävät jaettiin johtoryhmässä tasaisesti, äänekkäimmät (Nabbe, Miikka, Tuula ja Salla) halusivat muita rooleja ja mm. Heidille jäi "luut".
Kummallista porukkaa.
Siinä kohtaa olisi pitänyt päällikön puuttua koska voi olla että tehtävän onnistumiseen vaikuttaa sekin kuinka tasaisesti rooleja on jaettu, ettei vain yhdet ja samat esiinny ja muut ilman tehtäviä tyhjän panttina.
Päällikkönä Mervi olisi varmaankin koko lahjakortilla pelkästään Spläshejä.
Vierailija kirjoitti:
Päällikkönä Mervi olisi varmaankin koko lahjakortilla pelkästään Spläshejä.
Siis Merve. En enää edes yritä kirjoittaa tuota nimeä kun ennakoiva korjaa tuon aina väärin.
ihailen Reeon rauhallista ammattilaisuutta.. ottaa jokaista mukaan, kannustaaa, ideoi.......päällikkö Milena ihan mykkä kuin seipään syönyt...
Vierailija kirjoitti:
Siinä kohtaa olisi pitänyt päällikön puuttua koska voi olla että tehtävän onnistumiseen vaikuttaa sekin kuinka tasaisesti rooleja on jaettu, ettei vain yhdet ja samat esiinny ja muut ilman tehtäviä tyhjän panttina.
Tehtävän onnistumiseen vaikuttaa vain ja ainoastaan ME, kuinka äänestämme!
Jos menee kovin yksipuoliseksi, äänestän kaikki tehtävät epäonnistuneiksi.
Asiasta toiseen: Heidin ei kannattaisi olla noin tiiviisti Sallan kanssa, eristäytyvät muusta porukasta samalla tavalla kuin Milla ja Salla. Laskee Heidin pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Nappasteee kirjoitti:
Huomasi tässä tehtävänjakovaiheessa, että vaikka tehtävät jaettiin johtoryhmässä tasaisesti, äänekkäimmät (Nabbe, Miikka, Tuula ja Salla) halusivat muita rooleja ja mm. Heidille jäi "luut".
Kummallista porukkaa.
Siinä kohtaa olisi pitänyt päällikön puuttua koska voi olla että tehtävän onnistumiseen vaikuttaa sekin kuinka tasaisesti rooleja on jaettu, ettei vain yhdet ja samat esiinny ja muut ilman tehtäviä tyhjän panttina.
Ohjelmia on tehtävä 6. Kyllä ne jo tuolla puhuvat että jaetaan niin että kaikille tulle isompia rooleja, nämä on vasta 2 ekaa.
mitä eikö Milena osakaan olla bossina? Tekis nyt kovia päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nappasteee kirjoitti:
Huomasi tässä tehtävänjakovaiheessa, että vaikka tehtävät jaettiin johtoryhmässä tasaisesti, äänekkäimmät (Nabbe, Miikka, Tuula ja Salla) halusivat muita rooleja ja mm. Heidille jäi "luut".
Kummallista porukkaa.
Siinä kohtaa olisi pitänyt päällikön puuttua koska voi olla että tehtävän onnistumiseen vaikuttaa sekin kuinka tasaisesti rooleja on jaettu, ettei vain yhdet ja samat esiinny ja muut ilman tehtäviä tyhjän panttina.
Ohjelmia on tehtävä 6. Kyllä ne jo tuolla puhuvat että jaetaan niin että kaikille tulle isompia rooleja, nämä on vasta 2 ekaa.
Tietenkin puhuivat, mutta yleensä nuo yli-innokkaat esiintymis halukkaat unohtaa autuaasti että muillekin pitäisi jakaa niitä esilläolo rooleja vaan haluavat olla esillä joka ohjelmassa ja jakaa muille vain statistin rooleja.
Kun minä minä minäni haluan olla esillä. Siksi on valittu roolittaja ja ohjaaja ja loppuviimein viikon päällikkö.
Vierailija kirjoitti:
mitä eikö Milena osakaan olla bossina? Tekis nyt kovia päätöksiä.
Nyt napsahti älyllinen nakki.
Heidi puhuu Sallan kanssa, minäminäminä, Salla kuuntelee ja tsemppaa, Heidi ei osaa vastavuoroista keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nappasteee kirjoitti:
Huomasi tässä tehtävänjakovaiheessa, että vaikka tehtävät jaettiin johtoryhmässä tasaisesti, äänekkäimmät (Nabbe, Miikka, Tuula ja Salla) halusivat muita rooleja ja mm. Heidille jäi "luut".
Kummallista porukkaa.
Siinä kohtaa olisi pitänyt päällikön puuttua koska voi olla että tehtävän onnistumiseen vaikuttaa sekin kuinka tasaisesti rooleja on jaettu, ettei vain yhdet ja samat esiinny ja muut ilman tehtäviä tyhjän panttina.
Ohjelmia on tehtävä 6. Kyllä ne jo tuolla puhuvat että jaetaan niin että kaikille tulle isompia rooleja, nämä on vasta 2 ekaa.
Tietenkin puhuivat, mutta yleensä nuo yli-innokkaat esiintymis halukkaat unohtaa autuaasti että muillekin pitäisi jakaa niitä esilläolo rooleja vaan haluavat olla esillä joka ohjelmassa ja jakaa muille vain statistin rooleja.
Kun minä minä minäni haluan olla esillä. Siksi on valittu roolittaja ja ohjaaja ja loppuviimein viikon päällikkö.
Kuka tuossa oli roolittajan hommassa kun näytti siltä että roolit jaettiin huutoäänestyksellä.
Ihmettelen nuita joiden mielestä Reeo "määrää" mitä äänestetään, eikö ne tajua sitä että jos halutaan päästä tavotteeseen, on pakko yhdessä sopia ne äänet ja pitää kiinni siitä sovitusta. Nytkin on tavoitteena mennä Sallan toiveen mukaan, että Millu ja Merve sohvalle. Reeohan vaan auttaa Sallaa siinä, että informoi muille liittolaisille näitä ja laskee ja varmistaa että kaikille halutuille tulee riittävästi ääniä, jotta ne varmasti saadaan sinne sohvalle.
Just tuo mistä Reeo syytetään, on se avain siihen että yhdessä liittona pärjätään.Ja turvataan se että omia liittolaisia on mahdolliaimman vähän sohvalla. Välillä tekis mieli mennä takomaan järkeä noiden asukkaiden päähän, ku tuntuu että ne ei tajua mitään vaan soheltaa menemään.