Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50601/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen nuita joiden mielestä Reeo "määrää" mitä äänestetään, eikö ne tajua sitä että jos halutaan päästä tavotteeseen, on pakko yhdessä sopia ne äänet ja pitää kiinni siitä sovitusta. Nytkin on tavoitteena mennä Sallan toiveen mukaan, että Millu ja Merve sohvalle. Reeohan vaan auttaa Sallaa siinä, että informoi muille liittolaisille näitä ja laskee ja varmistaa että kaikille halutuille tulee riittävästi ääniä, jotta ne varmasti saadaan sinne sohvalle.

Just tuo mistä Reeo syytetään, on se avain siihen että yhdessä liittona pärjätään.Ja turvataan se että omia liittolaisia on mahdolliaimman vähän sohvalla. Välillä tekis mieli mennä takomaan järkeä noiden asukkaiden päähän, ku tuntuu että ne ei tajua mitään vaan soheltaa menemään.

Vierailija
50602/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo läyhääjä päällikkö on tehnyt, ei mitään. Aikaisemmin kyllä arvosteli mm Heidin päällikköhommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50603/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasi tässä tehtävänjakovaiheessa, että vaikka tehtävät jaettiin johtoryhmässä tasaisesti, äänekkäimmät (Nabbe, Miikka, Tuula ja Salla) halusivat muita rooleja ja mm. Heidille jäi "luut".

Kummallista porukkaa.

Vierailija
50604/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo ihan vaativa tehtävä, saada aikaan kaksi ohjelmaa jossa on sisältöä 20 min ja 30 min. Käsikirjoittajien kynä sauhuamaan!

Vierailija
50605/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappasteee kirjoitti:

Huomasi tässä tehtävänjakovaiheessa, että vaikka tehtävät jaettiin johtoryhmässä tasaisesti, äänekkäimmät (Nabbe, Miikka, Tuula ja Salla) halusivat muita rooleja ja mm. Heidille jäi "luut".

Kummallista porukkaa.

Nabbe sanoi ennen tehtävän varsinaista alkua  Miikan kanssa jutellessaan ettei halua mitään isoa puheroolia, kun tuli jako niin halusikin yhden pääroolin meteorologina.

Vierailija
50606/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa noita Milenan ilmeitä. Selkeesti ymmärtää nyt ettei kuuluu joukkoon. Kukaan ei kysy Milenalta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50607/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites päälikkö nyt niin hiljainen? Onko tosiaan pk huoneessa sanottu hänelle jotain. Ei taida joukkue pelaaja loistamaan.

Vierailija
50608/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos läyhä päällikkö saanut nuhteet Heidin haukkumisesta niin tieto siitä myös Heidille ja muille asukkaille. Törkeää valehtelemista eilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50609/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Reeosta koko ajan enemmän :) Ku on vähän kauemmin seurannut hänen elämää talosaa, huomaa että kovasta pelistä huolimatta hyvä ja aito tyyppi. Ymmärtää pelin idean.

Vierailija
50610/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappasteee kirjoitti:

Huomasi tässä tehtävänjakovaiheessa, että vaikka tehtävät jaettiin johtoryhmässä tasaisesti, äänekkäimmät (Nabbe, Miikka, Tuula ja Salla) halusivat muita rooleja ja mm. Heidille jäi "luut".

Kummallista porukkaa.

Siinä kohtaa olisi pitänyt päällikön puuttua koska voi olla että tehtävän onnistumiseen vaikuttaa sekin kuinka tasaisesti rooleja on jaettu, ettei vain yhdet ja samat esiinny ja muut ilman tehtäviä tyhjän panttina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50611/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällikkönä Mervi olisi varmaankin koko lahjakortilla pelkästään Spläshejä.

Vierailija
50612/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päällikkönä Mervi olisi varmaankin koko lahjakortilla pelkästään Spläshejä.

Siis Merve. En enää edes yritä kirjoittaa tuota nimeä kun ennakoiva korjaa tuon aina väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50613/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihailen Reeon rauhallista ammattilaisuutta.. ottaa jokaista mukaan, kannustaaa, ideoi.......päällikkö Milena ihan mykkä kuin seipään syönyt... 

Vierailija
50614/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa olisi pitänyt päällikön puuttua koska voi olla että tehtävän onnistumiseen vaikuttaa sekin kuinka tasaisesti rooleja on jaettu, ettei vain yhdet ja samat esiinny ja muut ilman tehtäviä tyhjän panttina.

Tehtävän onnistumiseen vaikuttaa vain ja ainoastaan ME, kuinka äänestämme!

Jos menee kovin yksipuoliseksi, äänestän kaikki tehtävät epäonnistuneiksi.

Asiasta toiseen: Heidin ei kannattaisi olla noin tiiviisti Sallan kanssa, eristäytyvät muusta porukasta samalla tavalla kuin Milla ja Salla. Laskee Heidin pisteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50615/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nappasteee kirjoitti:

Huomasi tässä tehtävänjakovaiheessa, että vaikka tehtävät jaettiin johtoryhmässä tasaisesti, äänekkäimmät (Nabbe, Miikka, Tuula ja Salla) halusivat muita rooleja ja mm. Heidille jäi "luut".

Kummallista porukkaa.

Siinä kohtaa olisi pitänyt päällikön puuttua koska voi olla että tehtävän onnistumiseen vaikuttaa sekin kuinka tasaisesti rooleja on jaettu, ettei vain yhdet ja samat esiinny ja muut ilman tehtäviä tyhjän panttina.

Ohjelmia on tehtävä 6. Kyllä ne jo tuolla puhuvat että jaetaan niin että kaikille tulle isompia rooleja, nämä on vasta 2 ekaa.

Vierailija
50616/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä eikö Milena osakaan olla bossina? Tekis nyt kovia päätöksiä. 

Vierailija
50617/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nappasteee kirjoitti:

Huomasi tässä tehtävänjakovaiheessa, että vaikka tehtävät jaettiin johtoryhmässä tasaisesti, äänekkäimmät (Nabbe, Miikka, Tuula ja Salla) halusivat muita rooleja ja mm. Heidille jäi "luut".

Kummallista porukkaa.

Siinä kohtaa olisi pitänyt päällikön puuttua koska voi olla että tehtävän onnistumiseen vaikuttaa sekin kuinka tasaisesti rooleja on jaettu, ettei vain yhdet ja samat esiinny ja muut ilman tehtäviä tyhjän panttina.

Ohjelmia on tehtävä 6. Kyllä ne jo tuolla puhuvat että jaetaan niin että kaikille tulle isompia rooleja, nämä on vasta 2 ekaa.

Tietenkin puhuivat, mutta yleensä nuo yli-innokkaat esiintymis halukkaat unohtaa autuaasti että muillekin pitäisi jakaa niitä esilläolo rooleja vaan haluavat olla esillä joka ohjelmassa ja jakaa muille vain statistin rooleja.

Kun minä minä minäni haluan olla esillä. Siksi on valittu roolittaja ja ohjaaja ja loppuviimein viikon päällikkö.

Vierailija
50618/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä eikö Milena osakaan olla bossina? Tekis nyt kovia päätöksiä. 

Nyt napsahti älyllinen nakki.

Vierailija
50619/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi puhuu Sallan kanssa, minäminäminä, Salla kuuntelee ja tsemppaa, Heidi ei osaa vastavuoroista keskustelua.

Vierailija
50620/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nappasteee kirjoitti:

Huomasi tässä tehtävänjakovaiheessa, että vaikka tehtävät jaettiin johtoryhmässä tasaisesti, äänekkäimmät (Nabbe, Miikka, Tuula ja Salla) halusivat muita rooleja ja mm. Heidille jäi "luut".

Kummallista porukkaa.

Siinä kohtaa olisi pitänyt päällikön puuttua koska voi olla että tehtävän onnistumiseen vaikuttaa sekin kuinka tasaisesti rooleja on jaettu, ettei vain yhdet ja samat esiinny ja muut ilman tehtäviä tyhjän panttina.

Ohjelmia on tehtävä 6. Kyllä ne jo tuolla puhuvat että jaetaan niin että kaikille tulle isompia rooleja, nämä on vasta 2 ekaa.

Tietenkin puhuivat, mutta yleensä nuo yli-innokkaat esiintymis halukkaat unohtaa autuaasti että muillekin pitäisi jakaa niitä esilläolo rooleja vaan haluavat olla esillä joka ohjelmassa ja jakaa muille vain statistin rooleja.

Kun minä minä minäni haluan olla esillä. Siksi on valittu roolittaja ja ohjaaja ja loppuviimein viikon päällikkö.

Kuka tuossa oli roolittajan hommassa kun näytti siltä että roolit jaettiin huutoäänestyksellä.

Ketju on lukittu.