Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen ruokapöydässä trans kysyi homolta onko sulla iso penis? Homo vastasi et no jo aika iso . Kivoja ruokapöytäkeskusteluja.
🤭 Ai fittu tota porukkaa
Minkähän vuoksi ajatus pyörii niin paljon noissa 'vehkeissä'?
Vierailija kirjoitti:
Sujuva johtoryhmä kirjoitti:
Huomaatteko, Milena on nyt saanut pk-huoneessa ohjeistuksen käyttäytymiseen. Heidin suolaus loppunut tällä erää selkeästi.
Millaisen ohjeistuksen?
Tuskin edes saanut mitään ohjeistuksia, ei bb tommosia ohjeistuksia jaa, eri
Hammasimplantit nyt 999 Hgissä
Miikasta tulee vielä ongelma tuon tehtävän aikana. Ei kelpaa kuin tietty tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä
Kalliiksi tuli maksajalle. Yksi implantti maksaa 2 000 euroa. Kukahan maksaa?
Ihan itse tulee maksamaan, nyt sillä on vain siltaproteesi.
Salla ja Nabaz heti haluavat isommat roolit. En ole yllättynyt.
Ei Tuulalle laitettu uusia implantteja vaan laitettiin tekarit jotka sillä on varmuuden vuoksi ollut mukana matkassa. Implantit kustantaa itse kun talosta pääsee pois.
On kyllä paska bosslady kun ei osaa edes tätä tehtävää johtaa vaan Sofia ja reeo äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Nabaz heti haluavat isommat roolit. En ole yllättynyt.
Ja luontodokkariinkin Salla tunkemassa itsensä isoon rooliin. Tyrkky mikä tyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä
Kalliiksi tuli maksajalle. Yksi implantti maksaa 2 000 euroa. Kukahan maksaa?
Noi mitkä sillä nyt suussa on väliaikaiset tekarit, iso hammas remontti edessä kunhan pääsee talosta. Koko luunsiirto taitaa alkaa alusta.
Operaatio oli jo tulollaan kertoi Tuula, oli heinäkuussa jenkeissä kun olivat irronneet edellisen kerran, tuolloin jo korjattu väliaikaisesti, onnettomuus vain ennenaikaisti hammasremonttia.
Vierailija kirjoitti:
Sofian ohjelma idea yöllinen live... Ehkä hänellä vieläkin vahvempi vinouma itsestään hän kuitenkin runkkailuvideoiden tekijä ja myynyt itseään... Mitään glamouria ei tällä pojalla ole... Kuka yliopiston käynyt kysyy mikä on kaapeli?
Unelmia toki hyvä olla jokaisella
No onhan se tyhmä kuin saapas. Santeri kyselee ruokapöydässä jonkun peniksen kokoa,
on tosi sikamainen ihminen. Oman vehkeensä se onkin esitellyt miljoonille katsojille.
Videoissaan se vetelee ja ravistelee ja kaikkea mahdollista tekee penikselleen.
Talossa se kuroo miehiset vehkeensä teippien ja kaikkien narujen ja minkä lienee kanssa niin kireälle, että tuskin veri kiertää, pelkää, että ne vaan ei pullottele, tai ainakaan jämähdä isommaksi, jos
joku nainen on liian lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen ruokapöydässä trans kysyi homolta onko sulla iso penis? Homo vastasi et no jo aika iso . Kivoja ruokapöytäkeskusteluja.
🤭 Ai fittu tota porukkaa
Minkähän vuoksi ajatus pyörii niin paljon noissa 'vehkeissä'?
te siellä kans pohditte samaa ja ootte kiinnostuneita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sujuva johtoryhmä kirjoitti:
Huomaatteko, Milena on nyt saanut pk-huoneessa ohjeistuksen käyttäytymiseen. Heidin suolaus loppunut tällä erää selkeästi.
Millaisen ohjeistuksen?
Tuskin edes saanut mitään ohjeistuksia, ei bb tommosia ohjeistuksia jaa, eri
Syytä olisi jakaa, jos julkiseksi nöyryyttämiseksi menee kilpailijan käytös.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä paska bosslady kun ei osaa edes tätä tehtävää johtaa vaan Sofia ja reeo äänessä.
Joo, ei ole bossladya nähnytkään tuo emäntä.
Vierailija kirjoitti:
joko merve tunnustanus twiitin milenalle mervekin kaks naamanen taloon tullessa sanoi että ei puhu kenestäkään pahaa eikä kiusaa MITÄ NYT TEHNYT HEIDILLE takana haukkuu ja puhuu pahaa
Eikä ainoastaan Heidille, kohde vaan vaihtuu ja Laura kannustamassa. Kaks talon hirveintä ämmää.
Hah haha toi Milena. Eipäs ainakaan tänään pääse loistamaan päällikkönä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen ruokapöydässä trans kysyi homolta onko sulla iso penis? Homo vastasi et no jo aika iso . Kivoja ruokapöytäkeskusteluja.
Kenen peniksen koko se kyseli, Kurosenko, vai kenen.
Jos se on talossa oleva, niin helppohan niitten on käydä vc:ssä mittauttamassa vehkeensä.
Ei santerin tarvitse piilossa mitata, jokainen on nähnyt sen alaston ja pippelivideoita
Santerin pippelin koon on nähnyt ensin yksi ja sitten yks ja toinen, lopuksi melkein jokainen.
Nyt on kiva tehtävä 😊 Oikein hyvä yhteishengen kannalta.
Ja Merveltä loppuu happi ennenkuin on edes aloitettu. Haukottelee ja oottaa vaan että pääsee pötköttelemään.
Reeohan on tuolla pukupäällä, oliko tuotantojohtajan vakanssilla tuossa tehtävässä