Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50621/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

reeo ihan sekona siitä jos salla aikoo äänestää sofia eikä niin mitä HÄN haluaa, uhkaa laittaa häätöön, antaa heidille tehtävän että kertoa tämän , kuningas antaa keskiviikkoon aikaa tehdänpäätöksen

Muista ottaa lääkkeet jos et osaa muuten hengittää ja rauhoittua.

illalla sanoi Heidille muiden ollessaj o unten mailla että Milla on järkevämpi kun Salla kun Heidi kertoi mitä Salla aikoo tehdä tai äänestää ominpäin tms

Siis Heidi kertoi Reeolle tämän tiedon saatuaa Sallalta? Ei ole mitään järkeä kertoa äänestävän omiaan, kun se ominpäin tarkoittaa Reeo, Heidiä tai Miikkaa.

Vierailija
50622/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia voisi tehdä yhden runkkuohjelman koko kansalle, ettei tarvitse googlettaa netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50623/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin eilen huomiota iltanuotiolla siihen, että miten vahvasti ja aidosti Reeo reagoi Aleksin kommentteihin siitä, että hän on pahoittanut mielen Reeon nälvimisestä. Huomasi kyllä siinä tilanteessa, että oli ihan vilpitön reaktio. Sanoi heti että haluaa pyytää sitä anteeksi Aleksilta.

Ja nyt aloin tarkemmin miettiin, niin eihän kukaan ole koskaan Reeolle sanonut suoraan että pahoittavat mielen Reeon vitseistä. Selän takana kyllä läyhätään ja haukutaan mitä moninaisemmin sanoin. Tosi epäreilua kyllä Reeoa kohtaan, jolle ei ole asiasta suoraan sanottu ja näin ollen ei edes pysty korjaamaan käytöstään.

Voi olla Reeolle vähän yllätys, että miten pahana ja julmana pelaajana häntä on pidetty.

Reeo on UHRI! Kyllä se on ilman muuta niiden vika, joita Reeo on haukkunut ja nälvinyt! Ei ole Reeon vika, että joutuu kiusaamaan muita!

Vierailija
50624/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihailen Reeon rauhallista ammattilaisuutta.. ottaa jokaista mukaan, kannustaaa, ideoi.......päällikkö Milena ihan mykkä kuin seipään syönyt... 

Sama, oon jo aikaisemmin ihastellut Reeon rauhallista johtajan asennetta. Ei tarvitse möykätä ja mesota, ku rauhallisella ja itsevarmalla asenteella saa auktoriteetin.

Vierailija
50625/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena pihalle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena halusi Kirsin paikalle ja siinä hän nyt on.

Ihan sairasta maalittamista Heidiä kohtaan molemmilla.

Talossa voi pelata ja juonitella, se on ok ja paikoiten viihdyttävää. Kiusaaminen pitäisi olla nollatoleranssi.

En voi uskoa mitä varsinkin Milenan käytös oli eilen 24/7. Kuvottavaa. Kusi nousi hattuun päälikkönä olemisesta, jaksaa jauhaa twiitistä ja puhua suorastaan paskaa.

Milenasta on alusta asti tullut epämiellyttävä fiilis. Pelaa joka suuntaan ja tottahan se twiitti oli, moni asukas huomannut sen (joten voisi olla keltä vaan). Mitta eilinen kruunasi kaiken tästä naisesta.

Jos twiitin kirjoitti Merve niin laskee hänenkin pisteet täysin, että antaa ymmärtä Heidin sen kirjoittaja.

Ei ikinä tällaista kautta enää!!

Niin, tuokin vielä. Hän voitti YHDEN narujensolmintakilpailun ja pitää nyt itseään talon taitavimpana pelaajana, josta kaikki muka pitävät ja johon kaikki luottavat. Taitaa hieman nakertaa sekin, että Laura valittiin toisen kerran päälliköksi hänen sijastaan. Onhan tuo nyt aika karu merkki siitä, että häntä nimenomaan ei haluttu. 

Onko tuontannossa kukaana ajatellut järkevästi? Jos kerran valehäädöstä selviää häädetty ja päällikkö on suojassa, niin silloin on kaksi, joita ei voi äänestää. Miksi kukaan muu ei ole täällä tätä asiaa huomannut?

Ehkäpä ei voida äänestää SEURAAVASSA eli juurikin siinä torstain häädössä...mutta seuraavassa eli viikonlopun jo voi? Eihän tuossa mitään ideaa muuten ole ;)

Tarkoitatko et Milenaa voi äänestää viikonloppua varten? Kannattaa aina mainita nimet keihin se äänestys vaikuttaa. Heidiä ei voi jos hänet vale häädetään tänään tai huomenna, u know? Keskiviikkona on ollut aikaisemmin häädöt keskellä viikkoa.

Vierailija
50626/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi mietti tuolla Sallan kanssa keskustellessaan, että näkee Reeon tsemppaavana isähahmona. Niin se tänne ruudun toiselle puolellekin näyttäytyy.

Reeo aikaisemmin on muuten Heidille sanonut, että varoo eristäytymästä Sallan kanssa kahdestaan, muista nyt Heidi varaisäsi ohje.

Kahvilla herätys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50627/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä eikö Milena osakaan olla bossina? Tekis nyt kovia päätöksiä. 

Ei Milenassa ole tippaakaan luontaista johtajuutta, vaikka sitä mainostaa. Sortuu mustamaalaamiseen ja läyhäämiseen, hakee suosiota lyttäämällä muita jne.

Vierailija
50628/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OHO! Salla sanoi suoraan lauralle, ettei liity heidän ryhmään. Nyt oli suoraselkäistä toimintaa. Sanoi myös, että ymmärtää jos nyt äänestävät häntä. 

En usko Sallan kertomaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50629/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä

Kalliiksi tuli maksajalle. Yksi implantti maksaa 2 000 euroa. Kukahan maksaa?

Ettekö kuunnellut, ei implantteja noin vaan BB:n takahuoneessa laitetaan, vaatii isomman toimenpiteen. Tuulella on Legot eli tekarit jotka sillä oli varuilta mukana, kun kesällä oli myös jenkeissä lähteny implantit irti.

Vierailija
50630/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä

Kalliiksi tuli maksajalle. Yksi implantti maksaa 2 000 euroa. Kukahan maksaa?

Amerikassa heinäkuusa laitetut implantit putosi. Mukana oli entinen 3 hampaan tekarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50631/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidin ja Miikan urheilujuttu jo alkumetreillä vaikuttaa hyvälle, Miikkakin innoistui sai varmaan nikotiinilaastarin pk-huoneessa.

Nabaz tuottaa lähinnä myötähäpeää

Vierailija
50632/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia voisi tehdä yhden runkkuohjelman koko kansalle, ettei tarvitse googlettaa netistä.

Voisihan se tehdä sen jo talossa ollessaan. Siellähän se jo muutenkin  mainostaa  itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50633/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia voisi tehdä yhden runkkuohjelman koko kansalle, ettei tarvitse googlettaa netistä.

Voisihan se tehdä sen jo talossa ollessaan. Siellähän se jo muutenkin  mainostaa  itseään.

Talossa tarkoitinkin. Nythän ne tekee ohjelmia siellä. Jos joku haluaisi tutustua Sofian työhön, niin saisi toki mennä mukaan.

Vierailija
50634/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiireestä tietoakaan, päällikön pitäisi johtaa projektia ja laittaa jo käsikirjoittajat hommiin, eihän tuosta tule mitään tai ehkä yölläkin kuvaavat kun nyt kello 14 ja vähän pukeutuvat ja osa laittaa ruokaa. JOs ei ole käsikirjoitusta, ei ole ohjelmaakaan. Johtajuus on kyllä hukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50635/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee niin kiusallista

Vierailija
50636/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuotanto mitenkään reagoimassa Millun eiliseen kommenttiin, kun epäili Heidin terveydentilaa ja persoonaa? Heitti kommentin Milenalle, että "miten tän nyt kauniisti sanoisi, Heidillä saattaa olla erityispiirteitä" jne. Mitä olen ymmärtänyt, niin asukkaita sitoo vaitiolovelvollisuus mitä tulee muiden asukkaiden terveydellisiin asioihin. Eri asia on, JOS ASUKAS ITSE haluaa kertoa omista asioistaan. Mutta Hei dihän on omien sanojensa mukaan vain hikkaillut. Eikä sen avoimemmin ole halunnut avata asiaa hikkansa taustalta. Joten Millu pieruperseeltä sikamaisen törkeä kommentti.

Vierailija
50637/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mua nauratti toi et Miikka saanu varmaan nikotiinilaastarin pk:ssa. 😂 Kun nyt niin hymy herkässä.

Vierailija
50638/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuotanto mitenkään reagoimassa Millun eiliseen kommenttiin, kun epäili Heidin terveydentilaa ja persoonaa? Heitti kommentin Milenalle, että "miten tän nyt kauniisti sanoisi, Heidillä saattaa olla erityispiirteitä" jne. Mitä olen ymmärtänyt, niin asukkaita sitoo vaitiolovelvollisuus mitä tulee muiden asukkaiden terveydellisiin asioihin. Eri asia on, JOS ASUKAS ITSE haluaa kertoa omista asioistaan. Mutta Hei dihän on omien sanojensa mukaan vain hikkaillut. Eikä sen avoimemmin ole halunnut avata asiaa hikkansa taustalta. Joten Millu pieruperseeltä sikamaisen törkeä kommentti.

Itsellään on ADHD ja vaikuttaisi olevan myös IBS.

Vierailija
50639/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi Milenan käytös ole kiusaamista. Se kertoo omia tunteitaan muille ihmisille johon sillä on oikeus. Se miten se muuttelee totuutta omassa päässään on sen oma kokemus asioista. Ei se Heidiä ole kiusannut.

Eilen tuntikausia paatoksella mustamaalasi Heidiä. Ei ilmeisen tuohduksissaan osannut ajatella, että muita vaihtoehtoisia ratkaisuja olisi voinut olla. Väritti tapahtumia oman, tässä suhteessa harhaiselta vaikuttaneen, tulkintansa perusteella tai vain draamaa luodakseen valehteli muille.. Kirsin tapaan näyttänyt ottaneen Heidin hampaisiinsa. Itse katsojana en alkuun ajatellut mitään ihmeempää Milenasta, mutta eilinen ala-arvoinen, uhoava ja ikään nähden todella lapsellinen käytös johti siihen, että saisi mielestäni pudota heti päällikkökautensa jälkeen.

Vierailija
50640/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä epäili ettei olisi saanut pk-huoneessa Milena "kurinpalautusta" törkeästä käytöksestään.

Oli noin puoli tuntia pk-huoneessa, näkyy cam 2 kun tulee klo 12.00 aikoihin pois, ja Merve ja Laura hämmästelevät "olitko sä noin kauan"!

Selkeä keissi, koska oli melkoisen vakavana.

Ketju on lukittu.