Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50641/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan heti uskoisi että Mervellä adhd🤔

Vierailija
50642/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että melko löysin rantein asukkaat suhtautuu tehtävään. Justiinsa tuo järjestelmällisyyden puuttuminen on kauheaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50643/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiireestä tietoakaan, päällikön pitäisi johtaa projektia ja laittaa jo käsikirjoittajat hommiin, eihän tuosta tule mitään tai ehkä yölläkin kuvaavat kun nyt kello 14 ja vähän pukeutuvat ja osa laittaa ruokaa. JOs ei ole käsikirjoitusta, ei ole ohjelmaakaan. Johtajuus on kyllä hukassa.

Juuri näin. Ihmettelen sitä, ettei vakavammin suhtaudu tehtävään. Luulevat että ihan vaan omalla painollaan tehtävä sujuu.

Vierailija
50644/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma että päälikkö Milena siellä istua röhnöttää pöydässä, eikä ota yhtän vastuuta tehätävän onniatumisesta. Reeo(+Soffe) yrittää pelastaa mitä voi

Vierailija
50645/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuotanto mitenkään reagoimassa Millun eiliseen kommenttiin, kun epäili Heidin terveydentilaa ja persoonaa? Heitti kommentin Milenalle, että "miten tän nyt kauniisti sanoisi, Heidillä saattaa olla erityispiirteitä" jne. Mitä olen ymmärtänyt, niin asukkaita sitoo vaitiolovelvollisuus mitä tulee muiden asukkaiden terveydellisiin asioihin. Eri asia on, JOS ASUKAS ITSE haluaa kertoa omista asioistaan. Mutta Hei dihän on omien sanojensa mukaan vain hikkaillut. Eikä sen avoimemmin ole halunnut avata asiaa hikkansa taustalta. Joten Millu pieruperseeltä sikamaisen törkeä kommentti.

Miahan on verbaalisesti taitava ja osasi näennäisen kauniisti ilmaista kommenttinsa, joka kuitenkin sisällöltään jäi törkeäksi ja kunniaa loukkaavaksi. Nimenomaan ei pidä kenenkään, ei asukkaan tai katsojan, spekuloida toisen terveystiedoilla Eri asia, jos joku itse kertoo omista asioistaan. Mian spekuloinnit Heidistä eivät mielestäni mitenkään pidä paikkaansa. Törkeää Mialta, rangaistus olisi paikallaan.

Vierailija
50646/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50647/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen koko setin kun makkarissa naiset Milenan johdolla suolsivat Heidistä sellaista tekstiä että minulla on vieläkin näin aamulla fyysisesti paha olo. Nyt on pakko laittaa hetkeksi BB tauolle ja keskittyä omaan elämään. Jännä miten joku TV-ohjelma voi vaikuttaa noin kovin itseeni.

Sama täällä. Tuollainen pahansuopaisuus ja ilkeys menee itsellänikin ihon alle. Hyi mitä naisia. Ikinä muista minkään tv ohjelman vaikuttaneen itseeni näin 😯

Kylläpä täällä liimauittuiset ä.mm.ä.t taas kuolaa ja pitää pyhimyksinä talon "miehiä" ja vihaa naisia. Niin tyypillistä suomalaisten naisten naisvihaa. 

Vierailija
50648/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

reeo ihan sekona siitä jos salla aikoo äänestää sofia eikä niin mitä HÄN haluaa, uhkaa laittaa häätöön, antaa heidille tehtävän että kertoa tämän , kuningas antaa keskiviikkoon aikaa tehdänpäätöksen

Sellainen tuo sottainen puntsi on, mielivaltainen toljottaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50649/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kukaan on Lauraa kehunut tänään? No nyt tulee, nimittäin on tosi mukava juttu kun selvisi häätöäänestyksestä ekana turvaan. On fiksu ja filmaattinen, mutta kuitenkin rehellinen. Perinteinen suomalainen vaalea blondi olematta kuitenkaan typerä. Eli hyvä pakkaus kaikenkaikkiaan.

Vierailija
50650/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia voisi tehdä yhden runkkuohjelman koko kansalle, ettei tarvitse googlettaa netistä.

Voisihan se tehdä sen jo talossa ollessaan. Siellähän se jo muutenkin  mainostaa  itseään.

Talossa tarkoitinkin. Nythän ne tekee ohjelmia siellä. Jos joku haluaisi tutustua Sofian työhön, niin saisi toki mennä mukaan.

Tuskin talossa niin typeriä muita on kuin sofia, joka voisi tehdä niitä runkku videoita sofian ollessa toinen osapuoli. 

Sofialle se on tuttua puuhaa. Eipä taida  BB haluta maailmalle sellaisia kuvia.

Sofia saa hakea kuvaajansa muualta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50651/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyne (Lorin esittämänä) hiplailee tissejään. Tuo Santeri hiplaa muovipallojaan samalla tavalla.

Santeri ei ole naiseksi oppinut. Naiset eivät hivele tissejään tuolla tavalla.

Santeri on ruma naiseksi pukeutunut naista esittävä iso mies.

Vierailija
50652/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??

En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50653/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä eikö Milena osakaan olla bossina? Tekis nyt kovia päätöksiä. 

Ei Milenassa ole tippaakaan luontaista johtajuutta, vaikka sitä mainostaa. Sortuu mustamaalaamiseen ja läyhäämiseen, hakee suosiota lyttäämällä muita jne.

Milenalle käy vielä ohraset niinkuin ajatellen hänen bisneksiään. Siellä kotioloissa saa määräillä on olla niin bos,

mutta tuolla talossa esiintyessään paljastui hänestä ihan kamala kyykyttäjä ja kiero valehtelija.

Ei kukaan voi olla noin yli-ihminen ja ilmankos samastui Kirsiin. Samanlaisia hirveitä ja kovaluontoisia ihmisiä molemmat.

Vierailija
50654/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulalla komen hampaan tekarit, kestää sen ajan mitä Tuula talossa eli 6 viikkoa ja sitten Oyssiin jo tilata aika (BB)  (täyden palvelun talo) ja sinne sitten Ouluun, ookkonää Oulusta ja juokkonää pillillä

 piimää ja pelekääkkönää polliisia vai miten se meni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50655/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulalla komen hampaan tekarit, kestää sen ajan mitä Tuula talossa eli 6 viikkoa ja sitten Oyssiin jo tilata aika (BB)  (täyden palvelun talo) ja sinne sitten Ouluun, ookkonää Oulusta ja juokkonää pillillä

 piimää ja pelekääkkönää polliisia vai miten se meni

kolmen (3) 

Vierailija
50656/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä

Kalliiksi tuli maksajalle. Yksi implantti maksaa 2 000 euroa. Kukahan maksaa?

Ettekö kuunnellut, ei implantteja noin vaan BB:n takahuoneessa laitetaan, vaatii isomman toimenpiteen. Tuulella on Legot eli tekarit jotka sillä oli varuilta mukana, kun kesällä oli myös jenkeissä lähteny implantit irti.

Mitkä hiton implantit sillä muka on, oikeat implantit eivät todellakaan irtoile, sen sanovat hammaslääkäritkin, jotain outoa Tuulan tapauksessa on?

Vierailija
50657/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??

En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?

Syöpähoitojen takia hammasluu johon implanttijuuret on kiinnitetty on heikkoa (+ mahdollisesti huono työnlaatu) niin noin voi käydä.

Vierailija
50658/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??

En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?

Tuula puri voitontahdossaan köyttä, oli jo aika pitkällä ja ajattelin että näinköhän tuossa käy että Tuulasta piälikkö

Vierailija
50659/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla - valittaja

Salla - myötäilijä, ei osaa meikata

Sofia - väärässä paikassa

Reeo - epämiellyttävä

Heidi - yritteliäs, mutta vähän säälittävä

Laura - täyteasukas

Merve - kuplassaan

Miikka - luulee itsestään liikaa, tarvitsee kunnon näpäytyksen

Nabaz - feikki

Tuula - hiipii voittoon, jokainen muu osottautuu vastenmielisemmäksi

Millu - neutraali

Milena - meinas unohtua

Vierailija
50660/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vähän, jos eivät ota tehtäävää paremmin. Jo monta kertaa ovat viikkotehtävässä löysäilleet ja hällä väliä linjoilla ollleet. Olisihan tässä mielenkiintoa katsojille jos kunnon tehtävät olisi.

Ketju on lukittu.