Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Sofia .... mitähän tuohon nyt sanois .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, etten oo paljoa kattonu tätä, mutta siis polttaako Miikka vai? Ja se moralisoi läskejä? Ei hitto mikä säälittävä hypokriitti. Tietääköhän vaan miten paljon tupakointi maksaa veronmaksajille, mikä yksinkertainen juntti.
Älä huoli, Miikka kyllä lihoo kilonsa vielä takaisin ja vielä korkojen kera. Niin läskeille aina käy kun ne laihduttaa. Ellei sit laihduta leikkauksen avulla, tosin nekin lihoo usein ajan kanssa takas.
Kertakaikkiaan älytön kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.
Kysyin ala-asteella kässäopelta neuvoa, hän totesi kylmästi menehän paikallasi miettimään sitä. Mitään neuvoja ei koskaan tullut.Kotona itkin monesti enkä kertonut vanhemmille.
Auts! Mitä hemmettiä? Kauhea opettaja, ei noin sais tehdä!
Juu varmaan tyyliin "harsinlankojen poisto" - - jollei sitä tajua, niin joutaakin miettiä itsekseen..
Älä kiusaa!
Kiusaamiskortti 🙄
Voi nyyh🙄
Koulukiusaajan asenne.
Yhyy!
Opettaja käski mun IHAN ITSE miettiä ratkaisua!
Yhyy! Kantelen mun ÄIDILLE, joka tekee VALITUKSEN!
Nih!Te kiusaajat ette tajuakaan kuinka paljon pahaa aiheutatte ihmisille.
Yhyy!
Ihan itse pitäis ajatella!
Se on KIUSAAMISTA!
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/channel/UCA_CUGcUfFp3RuN8WsbxPcw BB-juttuja.
Hienoja videoita kaveri tehnyt, käykääs katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman pitäisi jäädä taloon, Aleksin vai Mian? Ja miksi?
Vaikea sanoa, mutta pääasia että toinen lähtisi. Loppuisihan tuo lapsellinen nyhjääminen.
Niin, olen samaa mieltä, mutta en tiedä kumman haluan enemmän lähtevän. Siksi kysyin, jos muilla on hyviä ajatuksia.
Aleksi ehdottomasti, seuraavasta viikosta lähtien naisia, jotka mussuttavat vain nurkissa.
Merve, Laura, Milla, Salla, Tuula - parhaat asut ja meikit. Nabazilla myös hieno.
Kohta alkaa Tuula show. Oonko mä kaunis, oonko mä ihana. Alkaa puhumaan kuin Napas. Matkii ksikessa Napasia. Ei mitään omaa. Tyhjä tunnyri ja asu on kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman pitäisi jäädä taloon, Aleksin vai Mian? Ja miksi?
Vaikea sanoa, mutta pääasia että toinen lähtisi. Loppuisihan tuo lapsellinen nyhjääminen.
Niin, olen samaa mieltä, mutta en tiedä kumman haluan enemmän lähtevän. Siksi kysyin, jos muilla on hyviä ajatuksia.
Aleksi ehdottomasti, seuraavasta viikosta lähtien naisia, jotka mussuttavat vain nurkissa.
Millu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ekana turvaan ja Aleksi tai Mia Lauran porukasta veke niin olisi täydellinen ilta.
Tämä on fakta. Reeo taitaa tietää sen itse myös, koska Reeolla jos jollakin kavereita piisaa.
Tietää tietää, hyvin suunniteltu juttu, kuten tukijoukko täällä on aina välillä muistanut kehua. Saa nähdä meneekö heidän 3500€ budjettinsa sittenkin hukkaan.
Eihän kukaan laita rahojaan jonkun random Reeon takia .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt varovasti Soffe ettei pullaha mitään stringeistä ulos.
Entä jos tulee erektio.
Ei tule, ellei sitten sinulle häntä katsoessasi. Kummasti sinua asia näyttää kiinnostavan.
Millun lähtö järkevin. Pariskunta hajoaa. Milenassa paljon potentiaalia. Miehiä on muutenkin vain neljä talossa. Itse en viitsisi katsella pelkkiä naisia, tylsää. Monta viikkoa aikaa finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.
Kysyin ala-asteella kässäopelta neuvoa, hän totesi kylmästi menehän paikallasi miettimään sitä. Mitään neuvoja ei koskaan tullut.Kotona itkin monesti enkä kertonut vanhemmille.
Auts! Mitä hemmettiä? Kauhea opettaja, ei noin sais tehdä!
Juu varmaan tyyliin "harsinlankojen poisto" - - jollei sitä tajua, niin joutaakin miettiä itsekseen..
Älä kiusaa!
Kiusaamiskortti 🙄
Voi nyyh🙄
Koulukiusaajan asenne.
Yhyy!
Opettaja käski mun IHAN ITSE miettiä ratkaisua!
Yhyy! Kantelen mun ÄIDILLE, joka tekee VALITUKSEN!
Nih!Te kiusaajat ette tajuakaan kuinka paljon pahaa aiheutatte ihmisille.
Yhyy!
Ihan itse pitäis ajatella!
Se on KIUSAAMISTA!
Ja ny mä ilmianna tän kommentin, kun se on KIUSAAMISTA!
Vierailija kirjoitti:
Merve, Laura, Milla, Salla, Tuula - parhaat asut ja meikit. Nabazilla myös hieno.
Näin on . Kaikki kyllä on täysillä mukana .
Alkoholin suurkuluttajat, tupakoitsijat, huumeidenkäyttäjät tai muuten paskat elintavat omaavat ihmiset voi kyllä pitää visusti turpansa kiinni muiden ylipainosta.
Miikka on ku raiskari lenkkipolulla.
Nabaz kuin tehty tohon rooliinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt varovasti Soffe ettei pullaha mitään stringeistä ulos.
Entä jos tulee erektio.
Ei tule, ellei sitten sinulle häntä katsoessasi. Kummasti sinua asia näyttää kiinnostavan.
Ei tule, kun sillä on lääkkeet ihan varta vasten..
Jankuti jankuti länkyti länkyti. Eikö sinulla ole korviesi välisessä autiomaassa mitään muuta kuin tuota saman typerän fraasin toistoa?