Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.
Kysyin ala-asteella kässäopelta neuvoa, hän totesi kylmästi menehän paikallasi miettimään sitä. Mitään neuvoja ei koskaan tullut.Kotona itkin monesti enkä kertonut vanhemmille.
Auts! Mitä hemmettiä? Kauhea opettaja, ei noin sais tehdä!
Juu varmaan tyyliin "harsinlankojen poisto" - - jollei sitä tajua, niin joutaakin miettiä itsekseen..
Älä kiusaa!
Kiusaamiskortti 🙄
Voi nyyh🙄
Koulukiusaajan asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ekana turvaan ja Aleksi tai Mia Lauran porukasta veke niin olisi täydellinen ilta.
Tämä on fakta. Reeo taitaa tietää sen itse myös, koska Reeolla jos jollakin kavereita piisaa.
Tietää tietää, hyvin suunniteltu juttu, kuten tukijoukko täällä on aina välillä muistanut kehua. Saa nähdä meneekö heidän 3500€ budjettinsa sittenkin hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena ansaitsee olla talossa, ei oo helppoo ollu, selvästi muilla jtn milenaa vastaa, onneks hyvä itsetunto ja vielä jaksaa kestää tuota naljailua.
Hyvä itsetunto? Näyttää olevan päin vastoin kun ei päässyt edes siitä twiitistäkään yli ja nyt parkuu ja vinkuu kun on häädössä. Hyvän itsetunnon omaava ei olisi nimenomaan moksiskaan näistä :)
No kellä tässä nyt erityisen helppoa ollut, mitä se Milena määkii, mitä hänen mahdollisesti ikävillä kokemuksellaan on tekemistä bb:n kanssa?
Tuohan on niin epävakaa että ei tosta ole takeita jos kilahtaa kunnolla.Ei se tuuoankaan heti sairaskertomuksensa ensitapaamisella ollut korrektia ihan kuin haettaisiin jotain jokerikättä peliin.
Ono sillä jokin sairaus?
Vierailija kirjoitti:
Kumpa Laura voittaisi seuraavan päällikkyyden. Kun Laura tajuaisi ettei ota kisaparikseen enää Heidiä. Kun Heidi hävinnyt voiton tahallaan joku kerta eilen kertoivat. Ottaisi Merven Laura parikseen.
Kolmannen kerran? No ei kiitos. Nyt jo saanut makoilla kivikasvona 2vkoa putkeen vapaamatkustajan tavoin ja käyttää 100€ omiin ostoksiin kaupassa. Hyvähän se on muille maksaa tarjota kun itellä omat lahjakortit. Ja kaikin puolin tylsä päällikkö ollut. Katsoisin ketä tahansa muuta ensi viikolla päällikkönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.
Kysyin ala-asteella kässäopelta neuvoa, hän totesi kylmästi menehän paikallasi miettimään sitä. Mitään neuvoja ei koskaan tullut.Kotona itkin monesti enkä kertonut vanhemmille.
Yhyyy!
Opettaja käski mun IHAN ITSE miettiä!
Yhyyy!Auts! Mitä hemmettiä? Kauhea opettaja, ei noin sais tehdä!
Juu varmaan tyyliin "harsinlankojen poisto" - - jollei sitä tajua, niin joutaakin miettiä itsekseen..
Älä kiusaa!
Kiusaamiskortti 🙄
Voi nyyh🙄
Koulukiusaajan asenne.
Nabbe on nopea, taitava käsistään. Muilla vaan lakanatyylisesti kietoutumiset.
Kumman pitäisi jäädä taloon, Aleksin vai Mian? Ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.
Kysyin ala-asteella kässäopelta neuvoa, hän totesi kylmästi menehän paikallasi miettimään sitä. Mitään neuvoja ei koskaan tullut.Kotona itkin monesti enkä kertonut vanhemmille.
Auts! Mitä hemmettiä? Kauhea opettaja, ei noin sais tehdä!
Juu varmaan tyyliin "harsinlankojen poisto" - - jollei sitä tajua, niin joutaakin miettiä itsekseen..
Älä kiusaa!
Kiusaamiskortti 🙄
Voi nyyh🙄
Koulukiusaajan asenne.
Yhyy!
Opettaja käski mun IHAN ITSE miettiä ratkaisua!
Yhyy! Kantelen mun ÄIDILLE, joka tekee VALITUKSEN!
Nih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidä Reeosta ja ei kyllä päihitä Nabbea ja Sofiaa.
Veemäinem äijä. Ei voi muuta sanoa.Santeri on oksennus. Toivon todellakin, että se tippuisi talosta, se saisi mennä niitten pornokuviensa
luokse kuvauttamaan itseään. Olisi pysynyt vaan siellä, mistä tulikin
Sen tuleminen taloon, sai minut perumaan ruutu + tilauksen. Kuvottavin ihminen, mitä maa päällään kantaa.
Onko sinulla niin vaikea ymmärtää, että on olemassa erilaista seksuaalista suuntautumista?
Oletko varma, että ainoastaan sinunlaisesi ihmiset ovat oikeita ihmisiä ja kuka sen on kertonut, että niin olisi? Tunnetko vihaa kaikkea muutakin erilaisuutta kohtaan? Ehkä se on hyvä, että olet perunut ruutu+ tilauksesi, sillä nyt voit vetäytyä tästä pahasta maailmasta miettimään omaa erinomaisuuttasi. Olisihan se kamalaa, jos televisiosta saisit uudenlaisia näkemyksiä tuohon nykyiseen ajatusmaailmaasi!
Voi, ei taas tuo letku, rättimaisteri ei saanut mitään ommeltua ylleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ekana turvaan ja Aleksi tai Mia Lauran porukasta veke niin olisi täydellinen ilta.
Tämä on fakta. Reeo taitaa tietää sen itse myös, koska Reeolla jos jollakin kavereita piisaa.
Tietää tietää, hyvin suunniteltu juttu, kuten tukijoukko täällä on aina välillä muistanut kehua. Saa nähdä meneekö heidän 3500€ budjettinsa sittenkin hukkaan.
En ehkä ihan uskoisi kaikkea mitä täällä kirjoitellaan. Joku Reeon vihaaja varmaan kirjoittanut itse tuonkin kommentin mihin viittasit, tai ehkä juuri sinä itse? Vaikea uskoa, että kukaan oikeasti retostelisi täällä tuollaisilla asioilla.
Nyt varovasti Soffe ettei pullaha mitään stringeistä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kumman pitäisi jäädä taloon, Aleksin vai Mian? Ja miksi?
Mulle se ja sama, molemmissa omat plussat ja miinuksensa. Kiinnostaisi tietää muuttaisiko Mia omaa pelitaktiikkaa, jos Aleksi lähtee. Ja toisin päin kiinnostaisi oliko Aleksin tunteet aitoja vai takertuisiko johonkin toiseen asukkaaseen Mian lähdettyä. Esim. Merveen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ekana turvaan ja Aleksi tai Mia Lauran porukasta veke niin olisi täydellinen ilta.
Tämä on fakta. Reeo taitaa tietää sen itse myös, koska Reeolla jos jollakin kavereita piisaa.
Kuka pöllo laittaa rahojaan äänestykseen ?
Tänään voi tippua nuo kolme muuta ja Reeo voi jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Kumman pitäisi jäädä taloon, Aleksin vai Mian? Ja miksi?
Vaikea sanoa, mutta pääasia että toinen lähtisi. Loppuisihan tuo lapsellinen nyhjääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.
Kysyin ala-asteella kässäopelta neuvoa, hän totesi kylmästi menehän paikallasi miettimään sitä. Mitään neuvoja ei koskaan tullut.Kotona itkin monesti enkä kertonut vanhemmille.
Auts! Mitä hemmettiä? Kauhea opettaja, ei noin sais tehdä!
Juu varmaan tyyliin "harsinlankojen poisto" - - jollei sitä tajua, niin joutaakin miettiä itsekseen..
Älä kiusaa!
Kiusaamiskortti 🙄
Voi nyyh🙄
Koulukiusaajan asenne.
Yhyy!
Opettaja käski mun IHAN ITSE miettiä ratkaisua!
Yhyy! Kantelen mun ÄIDILLE, joka tekee VALITUKSEN!
Nih!
Te kiusaajat ette tajuakaan kuinka paljon pahaa aiheutatte ihmisille.
Sofialla on taas ns. työasu päällä. Jotenkin arvasin näin tässä taas käyvän.
Kumpa Laura voittaisi seuraavan päällikkyyden. Kun Laura tajuaisi ettei ota kisaparikseen enää Heidiä. Kun Heidi hävinnyt voiton tahallaan joku kerta eilen kertoivat. Ottaisi Merven Laura parikseen.