Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Mistä se Milena eilen edes suuttui Millalle? Vai ihan tuosta vaan alkoi huutamaan?
Milla kysyi Milenalta, onko tällä kaikki ok ja Milena kilhati siitä ja alkoi huutamaan päin naamaa ja syyttää valehtelijaksi. veti vielä Millan ammatinkin juttuun mukaan.
Hyvät ihmiset on hyvien puolella
Tossa kuvauksessa menee iäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, ett Naben kasvoista paistaa joku häiriö kuulossa ehkä? Siksi puhuu kovaa eikä opi kieliä..?
Veikkaan että häiriö ei löydy korvista. Siitä läheltä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin suurkuluttajat, tupakoitsijat, huumeidenkäyttäjät tai muuten paskat elintavat omaavat ihmiset voi kyllä pitää visusti turpansa kiinni muiden ylipainosta.
Juu ei mun ylipaino haittaa, kun naapurikin polttaa herranjumala mitälie HUUMEkannabista!
Miltä ÄO alle 70 näyttää:
Vähintään 80 kiloiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se Milena eilen edes suuttui Millalle? Vai ihan tuosta vaan alkoi huutamaan?
Kuvitteli Millan äänestäneen häntä. Vaikka ei oikeasti edes äänestänyt.
Merve ja Laura olivat juuri vähän aikaa sitten valehdelleet Milenalle Millan äänestäneen häntä ja se sai Milenan raivoihinsa. Tyyppi syyttää toisia kuulopuheiden perusteella ja alkaa huutamaan, ei ole kaikki kotona.
Vierailija kirjoitti:
Miikka on ku raiskari lenkkipolulla.
Asiaton kommentti . En pidä itse Miikasta on niin ylimielinen mutta jotenkin toivoisin asiallisempia kommentteja .
Miikka on tosi epävarma. Tarvii kokoajan Reeoo kaikkeen.
Talossa on yksi asukas joka on tyhmä kuin saapas. Kuka se mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Reo on suloine peikko
Reeo ja sulonen ei vaan sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reo on suloine peikko
Reeo ja sulonen ei vaan sovi yhteen.
Sopii
Vierailija kirjoitti:
Reiska on talon ankara isähahmo. Tuula vanhimpana ei ole auktoriteetti eikä mikään. Tuula on välillä kuin hupakko teinityttö.
Mun mielestä Tuulalla ei enää mitään virkaa talossa. On saanut nyt riittävästi bb-kokemuksia: paljun, bileet, saunan, häädössäolon, kuntosalin, kaupassakäynnin, paljon vaatteita ym. ym., niitähän hän tuli hakemaan. Ei Tuulaa peli tai ihmiset kiinnosta, eilinen sitaattikisa näytti ettei ole vaivautunut kunnolla tutustumaan kämppiksiinsä. Tuulalle on oma minä ja oma suu aina ensin, vaikka muuta saarnaa.
Heidin ei kannata juoda alkoholia. Muuttuu superärsyttäväksi.
Äänestetään Reijo nyt tänään kotimatkalle niin taloon tulee uudet ja paremmat ja kiinnostavammat pelaajat noista muista asukkaista.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se Milena eilen edes suuttui Millalle? Vai ihan tuosta vaan alkoi huutamaan?
Hyökkäs ulos pahapäisenä kertoon Mialle ja Allulle että Heidi heitä äänesti. Mia ei ollut innokas kuuleen mit sanoi, lähti kiukuissaan askeltaan sisälle ja Milla kysyi onko kaikki hyvin Milena. Silloin pimahti Milena. Milena luuli että Milla äänesti häntä.
Merve sano Miikalle hyvin, ettei tajunnut et on tosissaan, kun Miikka nauraa itse kaikille. Miikka loukkaantui kun muut nauroi ja käski muitten kääntyä pois päin. Ku häntä kuvattiin siis.
Paras meikki Milenalla. Mistä hän sai sarvet.
Kuvitteli Millan äänestäneen häntä. Vaikka ei oikeasti edes äänestänyt.