Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että tissien koolla ja ns. kauneudella on iso merkitys pariutumisessa?

Vierailija
28.06.2026 |

Onko miehet niin pinnallisia

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ja tyhmäähän se olisikin, kun rintojen koko ja muoto muuttuvat elämän aikana paljon.

Vierailija
2/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan osalle miehiä, ei kaikille,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pariutunut kauniiden, nättien ja kivannäköisten kanssa, joista suurimmalla osalla pienet tissit. m48

Vierailija
4/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska totuus on valjennut minulle vuosikymmeniä sitten. Kun sinullakin on enemmän elämänkokemusta, ymmärrät asian. Ensinnäkään kaikki miehet eivät ole ns. tissimiehiä vaan on niitä, joille muuta vartalon osat ovat tärkeämpiä.

Pitempiaikaisessa parisuhteessa ulkonäkö yksityiskohtineen on aika toisarvoinen asia.

Vierailija
5/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muotovaliot b-c rinnat. Tuskin ovat mitenkään plussaa tuoneet. Yksi mies on tainnut niistä jotain sanoa. Aivan turhaa naiset rintojaan murehtii. 

Vierailija
6/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkenen olla täysin varma, että iso osa "viehätyksestäni" miesten silmissä on aina perustunut luonnottoman suureen rintavarustukseeni. Nuorempana se oli jopa ihan ok, nykyään yhdentekevää. Ikinä en ole mitään avaria kaula-aukkoja harrastanut, koska huomio on ollut taattu muutenkin. Kasvoistani en ole kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tisseilla varsinkin. Rumakin nainen löytää miehen, jos on isot tissit.

Vierailija
8/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ahdisteltu jättiläistissien takia jo nuoresta.

Siihen aikaan ei ollut tukevia liivejä. Pelkkää harmia vain on rinnoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

 

M32

Vierailija
10/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on pienet tisut mut iso peppu, mies tykkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkenen olla täysin varma, että iso osa "viehätyksestäni" miesten silmissä on aina perustunut luonnottoman suureen rintavarustukseeni. Nuorempana se oli jopa ihan ok, nykyään yhdentekevää. Ikinä en ole mitään avaria kaula-aukkoja harrastanut, koska huomio on ollut taattu muutenkin. Kasvoistani en ole kaunis.

Mulla taas päinvastoin. On kauniit kasvot, jotka aina kiinnittäneet huomion. Rinnat taas tosi pienet. Mutta ei se ole menoa haitannut, miehiä on aina ollut jonossa. Eli mun tapauksessa kauniit kasvot voittaa pienet rinnat.

Vierailija
12/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kakki juttu meissä miehissä, että Wallendorfin nainen on ohjelmoitu meidän geeneihimme. Eips pee se olikin Vilendorf Venus! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Isot rinnat on rumat.

Vierailija
14/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin iso merkitys kuin miehen pituudella naiselle.

Maailma on pinnallinen paikka jossa vain kauniit ja rohkeat voivat menestyä. (Paksu lompakko voi auttaa vähän)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

 

😃

Vierailija
16/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni, niin ei, vaan iloisuus ja samanlainen huumorintaju. En ole mikään kaunotar eivätkä nuorempana rinnatkaan niin kummoisen kokoiset olleet. Mutta hymy ja huumori oli tärkeimmät asiat, jotka vaikuttivat pariutumiseen. Nyt ollaan oltu naimisissa 31 vuotta.

Vierailija
17/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok tavallisia miehiä saa ihan vaan naiseudella. Ei tarvi olla kaunis, ei nuori, ei isotissinen. 

 

Alfaurosten metsästämiseen isot tissit on hyvöt, ja kauneus ja nuoruus. Itse en edes haluaisi alfaa. Tavikset kotosampia. 

Vierailija
18/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on vähän kuin pieni penis, kertoo huonoista geeniperimästä.

Vierailija
19/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa vain söpö nuori tatuoimaton kaunotar jolla on kiinteät pikkutisulit.

Vierailija
20/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi valita kuin kaupan hyllyltä niin kyllä isot rinnat omaava nainen olisi minun preferenssi. 

Mutta realistisesti ihmisessä on niin paljon muutakin mitä pitää ottaa huomioon kuin pelkkä fyysinen puoli. Ei sitä kehoa jolle kuolaa jaksaisi pitkään jos luonne on läpimätä tai esim. lapsihaaveissa ollaan eri mieltä tai elämäntilanteet ylipäätään ei natsaa.

 

Yksi tyttöystävä aikanaan oli keskivertoa lyhyempi ja hänellä oli pienet rinnat, mutta luonne oli vain niin kultainen, että ei sitä kehoa miettinyt sinä aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän