Onko n. 58 kg ok 162 cm naiselle?
Kommentit (82)
Pitäisikö yrittää päästä yli 60 kg niin voin tarvittaessa päästä miehen niskan päälle? Ap
Katalogista naista katselin, niin Ukrainan nuorilla naisilla oli tuo sama paino 58kg kun pituutta oli 177-182cm. Eli olet pyylevä.
Olen sentin pidempi ja mulle tuo on ihan ehdoton maksimipaino jotta olo on yhtään ok. Pari-kolme kiloa vähemmän on mulla se oma hyvänolon paino jossa kroppa tuntuu hyvältä ja toisaalta ei tunnu miltään sekä tykkään peilikuvastanikin eikä vaatteetkaan kiristele.
Jos sulla on tuossa painossa hyvä olla niin sitten se on ok.
Vierailija kirjoitti:
Katalogista naista katselin, niin Ukrainan nuorilla naisilla oli tuo sama paino 58kg kun pituutta oli 177-182cm. Eli olet pyylevä.
Ja myös tv-dokumentissa taannoin, jossa naiset olivat munasolun luovuttajia ja sijaisynnyttäjiä. Tarkasti siellä luki mitat. Tiedän, koska naapurin homopari suunnitellessaan lasta kävi myös kyseisiä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Katalogista naista katselin, niin Ukrainan nuorilla naisilla oli tuo sama paino 58kg kun pituutta oli 177-182cm. Eli olet pyylevä.
Normaalipainoinen se on.
Pidä pyylevät vaan housuissasi.
Vierailija kirjoitti:
Katalogista naista katselin, niin Ukrainan nuorilla naisilla oli tuo sama paino 58kg kun pituutta oli 177-182cm. Eli olet pyylevä.
Mitä tarkoittaa pyylevä? Olen täsmälleen normaalipainon keskiosassa. Olen aina ollut tosi hoikka ja pienikokoinen, on naisellinen olo, kun massaa tuli hieman lisää. Lisäksi minulla on tiimalasi vartalon malli niin en ole alkanut näyttämään millään tapaa lihavalta.
Vierailija kirjoitti:
Katalogista naista katselin, niin Ukrainan nuorilla naisilla oli tuo sama paino 58kg kun pituutta oli 177-182cm. Eli olet pyylevä.
Vähän surullista että näet naisia vain katalogeissa ja joudut runkkaamaan senttilukemille.
Paras!
Saman pituinen olen.
Ikää 41 ja paino 126 kg.
13v olin 62kg
14v 85kg
15v painoin 58v ja se oli elämäni parasta aikaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katalogista naista katselin, niin Ukrainan nuorilla naisilla oli tuo sama paino 58kg kun pituutta oli 177-182cm. Eli olet pyylevä.
Ja myös tv-dokumentissa taannoin, jossa naiset olivat munasolun luovuttajia ja sijaisynnyttäjiä. Tarkasti siellä luki mitat. Tiedän, koska naapurin homopari suunnitellessaan lasta kävi myös kyseisiä läpi.
Hyh kuka katsoo jotain noin sairasta?
Flääsä. Etkö ole katsonut peiliin?
oon 163cm ja ihannepaino on tuo 58kg. Nyt oon jotain 61kg ja sen tuntee ja näkee että on liikaa.
Minä olen saman mittainen, mutta painan 80 kiloa. Itseni mielestä en ole yhtään lihava - luuni ovat vain tavallista vahvemmat.
Eikö tuollaista pysty itse omilla aivoilla miettimään?!