Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofialla on taas ns. työasu päällä. Jotenkin arvasin näin tässä taas käyvän.
Miten santeri saa munansa tiukasti noiden stringien alle? Santeri on mies ja miesmäiset laihat jalat ja olat.
Kuva naiseudesta on kaukana santerista. Pitkä laiha luikku ja tekotissit palloina. Nuo tissit ovat niin huvittavat.
Jankuti jankuti länkyti länkyti. Eikö sinulla ole korviesi välisessä autiomaassa mitään muuta kuin tuota saman typerän fraasin toistoa?
Tuo ihminen ei todellakaan osaa muuta kuin jankuttaa samaa asiaa. Tuo hänen kiinnostus Sofiaa kohtaan hipoo jo äärirajoja, ehkä haluaisi itsekin kokeilla jotain vastaavaa kuin Sofia. Uskallus ja äly ei vaan riitä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin suurkuluttajat, tupakoitsijat, huumeidenkäyttäjät tai muuten paskat elintavat omaavat ihmiset voi kyllä pitää visusti turpansa kiinni muiden ylipainosta.
Juu ei mun ylipaino haittaa, kun naapurikin polttaa herranjumala mitälie HUUMEkannabista!
Vierailija kirjoitti:
Reeo Tiernapoikien murjaani.
Ite oot Herodes.
Onko siellä jotkut naamiaiset menossa?
Naiset upeita, paitsi Millu, Soffe ja Heidi.
Miikka ei kyl näytä miltään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin suurkuluttajat, tupakoitsijat, huumeidenkäyttäjät tai muuten paskat elintavat omaavat ihmiset voi kyllä pitää visusti turpansa kiinni muiden ylipainosta.
Juu ei mun ylipaino haittaa, kun naapurikin polttaa herranjumala mitälie HUUMEkannabista!
Miltä ÄO alle 70 näyttää:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo tuo taloon fiksuutta ja mitä pelaamiseen tulee, niin kaikkihan tuolla pelaa. Toiset vaan jatkuvasti läyhään nurkissa tai sitten nämä kaksi kakaraa keskenään piereskelee. Luiskaan vaan.
Jospa se olisi kuitenkin Mia, joka talosta lähtee tänään.
Tämä olisi kyllä hyvä! Mia pelaa kovaa ja valehtelee kaikille, myös Aleksille. Valehteli todella törkeästi Reeolle taannoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman pitäisi jäädä taloon, Aleksin vai Mian? Ja miksi?
Vaikea sanoa, mutta pääasia että toinen lähtisi. Loppuisihan tuo lapsellinen nyhjääminen.
Niin, olen samaa mieltä, mutta en tiedä kumman haluan enemmän lähtevän. Siksi kysyin, jos muilla on hyviä ajatuksia.
Aleksi ehdottomasti, seuraavasta viikosta lähtien naisia, jotka mussuttavat vain nurkissa.
Millu
Niin, onko perusteluja?
En pidä Reeosta mutta hyväksyn sen että ei tipu . Milenahan sieltä putoaa hyvä niin . Aleksi ja Mia saa minun puolesta jatkaa juttuaan . Voihan siitä kehittyä jotain mikä saa keskustelupalstat tursuamaan kommenteista puolesta ja vastaan .
Vierailija kirjoitti:
Naiset upeita, paitsi Millu, Soffe ja Heidi.
Sofialle kova paikka, kun naiset ovat todella kauniita. Itse tuollainen välimuotoinen. Ei ole kaunis noissa nakuvatteissaan. On nolo.
Mistä se Milena eilen edes suuttui Millalle? Vai ihan tuosta vaan alkoi huutamaan?
Itse haluaisin Mian lähtevän, koska on niin lapsellinen ja valehtelija ja jotta saataisiin yksi nainen pois. Aleksin haluaisin lähtevän, koska on niin lapsellinen ja eläinrääkkääjä ja kieroutuneet perhesuhteet. Aleksilla ehkä parempi voittomahdollisuus (jonkun jodelin kannattamana), joten ehkä mieluummin Aleksi pois nyt.
Mulle on sama kuka noista kolmesta ääliöstä putoaa, sillä Reeo ei tänään putoa - se on varma.
Reeo Tiernapoikien murjaani.