Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
40121/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo Tiernapoikien murjaani.

Vierailija
40122/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofialla on taas ns. työasu päällä. Jotenkin arvasin näin tässä taas käyvän.

Miten santeri saa munansa tiukasti noiden stringien alle? Santeri on mies ja miesmäiset laihat jalat ja olat.

Kuva naiseudesta on kaukana santerista. Pitkä laiha luikku ja tekotissit palloina. Nuo tissit ovat niin huvittavat.

Jankuti jankuti länkyti länkyti. Eikö sinulla ole korviesi välisessä autiomaassa mitään muuta kuin tuota saman typerän fraasin toistoa?

Tuo ihminen ei todellakaan osaa muuta kuin jankuttaa samaa asiaa. Tuo hänen kiinnostus Sofiaa kohtaan hipoo jo äärirajoja, ehkä haluaisi itsekin kokeilla jotain vastaavaa kuin Sofia. Uskallus ja äly ei vaan riitä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40123/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin suurkuluttajat, tupakoitsijat, huumeidenkäyttäjät tai muuten paskat elintavat omaavat ihmiset voi kyllä pitää visusti turpansa kiinni muiden ylipainosta.

Juu ei mun ylipaino haittaa, kun naapurikin polttaa herranjumala mitälie HUUMEkannabista!

Vierailija
40124/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabella paras asu

Vierailija
40125/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jedi-Heidihän on Yoda :D

Vierailija
40126/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo Tiernapoikien murjaani.

Ite oot Herodes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40127/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä jotkut naamiaiset menossa?

Vierailija
40128/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset upeita, paitsi Millu, Soffe ja Heidi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40129/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka ei kyl näytä miltään

Vierailija
40130/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka on paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40131/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin suurkuluttajat, tupakoitsijat, huumeidenkäyttäjät tai muuten paskat elintavat omaavat ihmiset voi kyllä pitää visusti turpansa kiinni muiden ylipainosta.

Juu ei mun ylipaino haittaa, kun naapurikin polttaa herranjumala mitälie HUUMEkannabista!

Miltä ÄO alle 70 näyttää:

Vierailija
40132/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo tuo taloon fiksuutta ja mitä pelaamiseen tulee, niin kaikkihan tuolla pelaa. Toiset vaan jatkuvasti läyhään nurkissa tai sitten nämä kaksi kakaraa keskenään piereskelee. Luiskaan vaan.

Jospa se olisi kuitenkin Mia, joka talosta lähtee tänään. 

Tämä olisi kyllä hyvä! Mia pelaa kovaa ja valehtelee kaikille, myös Aleksille. Valehteli todella törkeästi Reeolle taannoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40133/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman pitäisi jäädä taloon, Aleksin vai Mian? Ja miksi?

Vaikea sanoa, mutta pääasia että toinen lähtisi. Loppuisihan tuo lapsellinen nyhjääminen.

Niin, olen samaa mieltä, mutta en tiedä kumman haluan enemmän lähtevän. Siksi kysyin, jos muilla on hyviä ajatuksia.

Aleksi ehdottomasti, seuraavasta viikosta lähtien naisia, jotka mussuttavat vain nurkissa.

Millu

Niin, onko perusteluja?

Vierailija
40134/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Reeosta mutta hyväksyn sen että ei tipu . Milenahan sieltä putoaa  hyvä niin . Aleksi ja Mia saa minun puolesta jatkaa juttuaan . Voihan siitä kehittyä jotain mikä saa keskustelupalstat tursuamaan kommenteista puolesta ja vastaan .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40135/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset upeita, paitsi Millu, Soffe ja Heidi.

Sofialle kova paikka, kun naiset ovat todella kauniita. Itse tuollainen välimuotoinen. Ei ole kaunis noissa nakuvatteissaan. On nolo.

Vierailija
40136/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se Milena eilen edes suuttui Millalle? Vai ihan tuosta vaan alkoi huutamaan?

Vierailija
40137/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upee Merve!

Vierailija
40138/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin Mian lähtevän, koska on niin lapsellinen ja valehtelija ja jotta saataisiin yksi nainen pois. Aleksin haluaisin lähtevän, koska on niin lapsellinen ja eläinrääkkääjä ja kieroutuneet perhesuhteet. Aleksilla ehkä parempi voittomahdollisuus (jonkun jodelin kannattamana), joten ehkä mieluummin Aleksi pois nyt.

Vierailija
40139/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sama kuka noista kolmesta ääliöstä putoaa, sillä Reeo ei tänään putoa - se on varma.

Vierailija
40140/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka pukeutui rotaksi

Ketju on lukittu.