Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Jotenkin tuntuu, ett Naben kasvoista paistaa joku häiriö kuulossa ehkä? Siksi puhuu kovaa eikä opi kieliä..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ekana turvaan ja Aleksi tai Mia Lauran porukasta veke niin olisi täydellinen ilta.
Tämä on fakta. Reeo taitaa tietää sen itse myös, koska Reeolla jos jollakin kavereita piisaa.
Tietää tietää, hyvin suunniteltu juttu, kuten tukijoukko täällä on aina välillä muistanut kehua. Saa nähdä meneekö heidän 3500€ budjettinsa sittenkin hukkaan.
En ehkä ihan uskoisi kaikkea mitä täällä kirjoitellaan. Joku Reeon vihaaja varmaan kirjoittanut itse tuonkin kommentin mihin viittasit, tai ehkä juuri sinä itse? Vaikea uskoa, että kukaan oikeasti retostelisi täällä tuollaisilla asioilla.
ei
Ai mikä nautinto tulee illalla olemaan, kun Milena häädetään ja se pääsee jurnuttamaan "maailman ilkeimmästä twiitistä" ulkomaailmaan 😀 Ehkä se siinä vaiheessa tajuaa senkin asian mittasuhteet ja ymmärtää edes hävetä.
Melkein jokaisella on muodostunut mielipide asukkaista ja myös omat suosikit . Tällaiset Vauvasivun kommentit eivät vaikuta mielipiteisiin . Päinvastoin .
Vierailija kirjoitti:
Lauran meikki ou nou
Musta se on ihana
Ennustin, että Sofia pukeutuu vielä muikkuverkkoon, nyt aloitti jo jaloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ekana turvaan ja Aleksi tai Mia Lauran porukasta veke niin olisi täydellinen ilta.
Tämä on fakta. Reeo taitaa tietää sen itse myös, koska Reeolla jos jollakin kavereita piisaa.
Kuka pöllo laittaa rahojaan äänestykseen ?
En äänestä vaikka kyseessä olisi sukulainen , tuttava , työkaveri tai joku muu . Toki voin jälkikäteen kertoa kuinka paljon euroja laitoin heidän ääniin .
Huomaa, etten oo paljoa kattonu tätä, mutta siis polttaako Miikka vai? Ja se moralisoi läskejä? Ei hitto mikä säälittävä hypokriitti. Tietääköhän vaan miten paljon tupakointi maksaa veronmaksajille, mikä yksinkertainen juntti.
Jos asukkaalla ja tuotannolla on sidonnaisuuksia, silloin on myös esteellisyyksiä.
Huomasin, että Ruutu+:ssa alkaa huomenna Greyn anatomian uusi kausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman pitäisi jäädä taloon, Aleksin vai Mian? Ja miksi?
Vaikea sanoa, mutta pääasia että toinen lähtisi. Loppuisihan tuo lapsellinen nyhjääminen.
Niin, olen samaa mieltä, mutta en tiedä kumman haluan enemmän lähtevän. Siksi kysyin, jos muilla on hyviä ajatuksia.
Nabazin asu on hieno ja Sofian hirveä.. Onko joku äänestys parhaasta asusta?
Mikä on Sofian rooli. Melkein alasti. Muut pitkässä kaavussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ekana turvaan ja Aleksi tai Mia Lauran porukasta veke niin olisi täydellinen ilta.
Tämä on fakta. Reeo taitaa tietää sen itse myös, koska Reeolla jos jollakin kavereita piisaa.
Kaveritpa saattavat olla kateellisia eivätkä soisi Reeolle voittoa . Sellaisia nääs on .
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, etten oo paljoa kattonu tätä, mutta siis polttaako Miikka vai? Ja se moralisoi läskejä? Ei hitto mikä säälittävä hypokriitti. Tietääköhän vaan miten paljon tupakointi maksaa veronmaksajille, mikä yksinkertainen juntti.
Älä huoli, Miikka kyllä lihoo kilonsa vielä takaisin ja vielä korkojen kera. Niin läskeille aina käy kun ne laihduttaa. Ellei sit laihduta leikkauksen avulla, tosin nekin lihoo usein ajan kanssa takas.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Sofian rooli. Melkein alasti. Muut pitkässä kaavussa.
Sofian persoonallisuus on sen seksuaalisuus. Ei sillä ole muuta annettavaa.
Tunnen moniakin pöllöjä, jotka laittaa. Heillä kun on ylimääräistä rahaa millä mällätä.