Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Milenalle heipat tänään. Tiktokkaajien erottamista voi katsoa ehkä sitten ensi viikolla tai sitten kun Laura on saatu ensin ulos.
Mä en pysty katsomaan tiktokkeja enää viikkoakaan, puhumattakaan mistään useasta viikosta. Toinen kamera on vain heille, se ei ole ok. Aleksi tai Mia tänään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.
Kysyin ala-asteella kässäopelta neuvoa, hän totesi kylmästi menehän paikallasi miettimään sitä. Mitään neuvoja ei koskaan tullut.Kotona itkin monesti enkä kertonut vanhemmille.
Vierailija kirjoitti:
Ilman Aleksin itsepäistä vänkäämistä ei Miikka olisi ollut aiemmin häädössä. Ei taida Miikka sitä ymmärtää vaan luulee Heidin sen yksin järjestäneen. Onko Miikka vähän yksinkertainen?
Vaikuttaa siltä.
Todellakin on.
Ei ole Miikka penaalin terävin kynä jutut on alkanut olla sen mukaiset. Ilman Reeoa ei pärjäisi pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Vieraat katsovat vain koosteita, sen takia ovat ihan pihalla kaikesta.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä, tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.
Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut.
Reeo kuvaa luonto dokuja. On Reeolla tuttui tuotantotiimissä. Liekö sama tv kanavakin.
Reeo ollut myös leikkaajana nelosen uudessa ohjelmassa Suorinta reittiä
No niin selvä peli. Bigbrother leikkaajat ja kuvaajat leikkaa pätkät ja koosteet Reeolle suotuisiksi. Ois ällöö jos bigbrotherin kanavan työntekijä voittais koko skaban.
Höpö höpö... kaikista vähiten koosteet ovat Reeoa imarrelleet, päin vastoin. Koosteisiin aina tungetaan ne kaikista epäystävällisimmät pätkät, kommentit ja läpänheitot. Reeo on tosi tunteikas ja ystävällinen muita kohtaan tuolla talossa. Opettaa kokkaamaan, kuuntelee huolia, tsemppaa muita. Reeon mitään herkkiä hetkiä ei näytetä koosteissa. Ei mitäääään! 24/7 katsojana olen katsonut myöskin koosteet. Pelkkiä koosteita katsomalla ja ihmisten ilkeitä kommentteja lukemalla netistä saa todellakin aivan erilaisen kuvan.
Ja kommentaattoreiskikin valitaan aina henkilöt, jotka haukkuvat Reeoa. Ja jos eivät hauku niin juontajat oikein yrittävät saada heidät haukkumaan. Mm. Petra Olli, Kim Sainio ja Jasmiina varmaan harvoja, jotka eivät ole lähteneet haukkumakannalle vaan ennemminkin kehuneet. Selvääkin selvempi mustamaalaamis-kampanja Reeosta meneillään. Toivon todella, että Reeo pääsee tänään ekana turvaan!
Mene ulos valehtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on hämmentynyt että joku hänen käskyläisistä ei toteölut reeo ulos kampanjaa...
En ole saanut vaikutelmaa, että Laura olisi kuvitellut omaavansa "käskyläisiä" On kyllä yrittänyt löytää liittolaisia, mutta eihän tuolla voi keneenkään luottaa. Merven kanssa puhuneet paljon, mutta Mervehän antoi Tuulalla 2 ja Reeolle vain 1 . Jos Merve olisi antanut Reeolle 2, olisi Reeo saanut 6 eli saman kuin Heidi ja varmaankin kumpikin häädössä ja Heidi sitten kisan voittaneena olisi pelastanut itsensä. Ehkä Laura oletti, että Milla ja Salla olisivat mukana Reeoa äänestämässä. Laura ei ole sanellut toisille, miten äänestää. Reeo sen sijaan näin teki ja hajautti pisteet, onnistuen. Tämä näkyi 24/7:ssä. Laura on luonnollisesti peloissaan , kun on hiljaisuudessaan tehnyt isoja peliliikkeitä. Onko Reeo täysin ymmärtänyt Lauran (ja Merven) tekemiset? Joka tapauksessa Reeo vaikutti jopa vihaiselta, kun kuuli olevansa häädössä, vaikka väitti päinvastaista. Reeo on taitava manipuloija. Niin ja en ole Reeo-vihaaja, mutta olisi mielenkiintoista nähdä, miten talon dynamiikka muuttuisi, jos reeo häädettäisiin.
Reeon esittelyvideon sitaatti "heitetään bussin alle jengiä, jos tarve vaatii". Kielikuva kertoo kyllä paljon ihmisestä ja hänen pelityylistään.
Vierailija kirjoitti:
Milena ainut joka sanonut jotain suoraan talossa. Päin naamaa. Arvostan.
Lähinnä raivoaa päin naamaa. En arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.
Kysyin ala-asteella kässäopelta neuvoa, hän totesi kylmästi menehän paikallasi miettimään sitä. Mitään neuvoja ei koskaan tullut.Kotona itkin monesti enkä kertonut vanhemmille.
Sulla oli kuitenkin vanhemmat kenelle kertoa. Älä valita.
Aleksin vaatteista ei nyt tuu mitään
Vierailija kirjoitti:
Ilman Aleksin itsepäistä vänkäämistä ei Miikka olisi ollut aiemmin häädössä. Ei taida Miikka sitä ymmärtää vaan luulee Heidin sen yksin järjestäneen. Onko Miikka vähän yksinkertainen?
Vaikuttaa siltä.
Molemmathan siitä on ihan yhtälailla sopineet. En syyttäisi Heidiä yhtään sen vähempää kuin Aleksiakaan. Molemmat ihan yhtä syypäitä. Heidihän pelaa vain noiden toisten laariin päätöksillään :D
Miikalla on nyt tyhmää läppää, kun muut tekee asujaan ja itse vaan makaa sohvalla. Mielikuvitukseton on ja odottaa kaikki ohjeet Reeolta. Luulisi itsekin jotain oivaltavan edes yksinkertaisimpia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.
Itse sain huonon numeron kun jouduin opettajan silmätikuksi, en saanut samoja mahdollisuuksia kuin moni muu, enkä pystynyt peittämään inhoani opettaa ja ainetta kohtaan. Yhtään valinnaista käsityötä tai liikuntaa en ole missään koulussa ottanut. Lukiossa oli tosin kaksi kurssia pakollista liikuntaa ja täyttää tuskaa se oli, mutta onneksi tunnit oli aina iltapäivisin viimeisenä tuntina kello 14-16 ja ulkoliikuntaa oli paljon.
Väärä palsta muistella koulutraumoja.
Hyppää yli jos ei kiinnosta, mutta tämä nyt kuitenkin liittyy ohjelmaan epäsuorasti, kun siellä on aiheeseen liittyvää toimintaa parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi turvaan ensin ja sitten Mialle ja Milenalle ääniä. Jos ei Reeo tänään lähde niin aina kun häädössä niin ulos ulos.
Unissasi :D
Aleksi sentään yrittää itse tehdä asuja Miikka vaan makaa sohvalla ja valittaa. Toivottavasti on kohta uudelleen häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Miikka penaalin terävin kynä jutut on alkanut olla sen mukaiset. Ilman Reeoa ei pärjäisi pitkälle.
Miten niin ei pärjäisi? Miikalla 0 nimeämispistettä. Kertoo kyllä aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi sentään yrittää itse tehdä asuja Miikka vaan makaa sohvalla ja valittaa. Toivottavasti on kohta uudelleen häädössä.
Varmasti on, jos Heidi saisi päättää 😂😂 eihän Miikka ole saanut nimeämispisteitä, tai ehkä peräti yhden? Ei riitä häätöpenkille, ei sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.
Kysyin ala-asteella kässäopelta neuvoa, hän totesi kylmästi menehän paikallasi miettimään sitä. Mitään neuvoja ei koskaan tullut.Kotona itkin monesti enkä kertonut vanhemmille.
Auts! Mitä hemmettiä? Kauhea opettaja, ei noin sais tehdä!
Ihmeen osaava Reeo on ompelussakin ja auttaa aina muita, jotka pyytää apua. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.
Kysyin ala-asteella kässäopelta neuvoa, hän totesi kylmästi menehän paikallasi miettimään sitä. Mitään neuvoja ei koskaan tullut.Kotona itkin monesti enkä kertonut vanhemmille.
Mulla myös sadisti ala ja yläasteen kässäope. Toinen nöyryytti luokan edessä, otti käsityön pois ja sanoi älä pura ja tee patalappu eikä antanut tehdä enää voimistelu tossu pussia virkaten. Syy kun sanoin edessäolevalle tytölle lauseen miten tää lenkki virkataan, näinkö. Opettaja ei vaivautunut neuvomaan. Yläasteen ope viskas neulomatyö lapasen lattiaan kiukuten kun neuvoi piparkakkureunan tekoa. Syy kun lentopallossa syötin pallon 2m lähempää kuin aikuiset naiset, olinhan n. 12v. No myöhemmin menin ompelualalle ja olen taitava käsitöissä.
Ilman Aleksin itsepäistä vänkäämistä ei Miikka olisi ollut aiemmin häädössä. Ei taida Miikka sitä ymmärtää vaan luulee Heidin sen yksin järjestäneen. Onko Miikka vähän yksinkertainen?
Vaikuttaa siltä.