Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ihanaa kun niillä on nyt puuhaa ja kaikki pelaaminen on nyt unohdettu hetkeks ja ollaan vaan ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.
No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä, tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.
Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut.
Reeo kuvaa luonto dokuja. On Reeolla tuttui tuotantotiimissä. Liekö sama tv kanavakin.
Reeo ollut myös leikkaajana nelosen uudessa ohjelmassa Suorinta reittiä
Tekee eri firmoille töitä, ei siis ole nelosella töissä.
Vierailija kirjoitti:
Milena yötä vasten vauhkona papatti kuin papupata kuka antoi hälle äänet ja kuka kiejoitti tweetin jne. Juoksi ulos Aleksin ja Mian luo kertoen että Heidi äänesti heitä. Mia näytti nyrpein ilmein että heillä juttu kesken. Milena vihaisesti marssi sisälle ja Milla huutaa ulkoa onko kaikki hyvin Milena johon Milena tiuskaisee ja ämmittelee Millaa. Jännä ettei Milena uskalla tiuskia heille jotka häntä äänesti, mm Miikka, Nabbe, Heidi ja Salla. On vähän liian agressiivinen Milena tuohon remmiin.
Millainen mahtaa olla työssään personal trainerina vai mikä lie? Ja vieläkö tämän ohjelman jälkeen riittää asiakkaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena yötä vasten vauhkona papatti kuin papupata kuka antoi hälle äänet ja kuka kiejoitti tweetin jne. Juoksi ulos Aleksin ja Mian luo kertoen että Heidi äänesti heitä. Mia näytti nyrpein ilmein että heillä juttu kesken. Milena vihaisesti marssi sisälle ja Milla huutaa ulkoa onko kaikki hyvin Milena johon Milena tiuskaisee ja ämmittelee Millaa. Jännä ettei Milena uskalla tiuskia heille jotka häntä äänesti, mm Miikka, Nabbe, Heidi ja Salla. On vähän liian agressiivinen Milena tuohon remmiin.
Millainen mahtaa olla työssään personal trainerina vai mikä lie? Ja vieläkö tämän ohjelman jälkeen riittää asiakkaita?
No minä saan ainakin mukavan ja pätevän kuvan, voisin ottaa hänet PT:kseni, ihan oikeasti.
Siellä se Reoo autellut ahkerasti ompelukoneen kanssa ahkerasti Aleksiakin, toivottavasti kerkeää nyt omaa hommaansakin tekemään.
Milenalle heipat tänään. Tiktokkaajien erottamista voi katsoa ehkä sitten ensi viikolla tai sitten kun Laura on saatu ensin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.
No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä, tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.
Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut.
Reeo kuvaa luonto dokuja. On Reeolla tuttui tuotantotiimissä. Liekö sama tv kanavakin.
Reeo ollut myös leikkaajana nelosen uudessa ohjelmassa Suorinta reittiä
No niin selvä peli. Bigbrother leikkaajat ja kuvaajat leikkaa pätkät ja koosteet Reeolle suotuisiksi. Ois ällöö jos bigbrotherin kanavan työntekijä voittais koko skaban.
Höpö höpö... kaikista vähiten koosteet ovat Reeoa imarrelleet, päin vastoin. Koosteisiin aina tungetaan ne kaikista epäystävällisimmät pätkät, kommentit ja läpänheitot. Reeo on tosi tunteikas ja ystävällinen muita kohtaan tuolla talossa. Opettaa kokkaamaan, kuuntelee huolia, tsemppaa muita. Reeon mitään herkkiä hetkiä ei näytetä koosteissa. Ei mitäääään! 24/7 katsojana olen katsonut myöskin koosteet. Pelkkiä koosteita katsomalla ja ihmisten ilkeitä kommentteja lukemalla netistä saa todellakin aivan erilaisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.
No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä, tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.
Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut.
Reeo kuvaa luonto dokuja. On Reeolla tuttui tuotantotiimissä. Liekö sama tv kanavakin.
Reeo ollut myös leikkaajana nelosen uudessa ohjelmassa Suorinta reittiä
No niin selvä peli. Bigbrother leikkaajat ja kuvaajat leikkaa pätkät ja koosteet Reeolle suotuisiksi. Ois ällöö jos bigbrotherin kanavan työntekijä voittais koko skaban.
Höpö höpö... kaikista vähiten koosteet ovat Reeoa imarrelleet, päin vastoin. Koosteisiin aina tungetaan ne kaikista epäystävällisimmät pätkät, kommentit ja läpänheitot. Reeo on tosi tunteikas ja ystävällinen muita kohtaan tuolla talossa. Opettaa kokkaamaan, kuuntelee huolia, tsemppaa muita. Reeon mitään herkkiä hetkiä ei näytetä koosteissa. Ei mitäääään! 24/7 katsojana olen katsonut myöskin koosteet. Pelkkiä koosteita katsomalla ja ihmisten ilkeitä kommentteja lukemalla netistä saa todellakin aivan erilaisen kuvan.
Huomasin saman selkeesti eilen. Täällä puhuttiin reeon raivareista kun sai tietää häädöstä :D pskanvtut, mitään raivareita ollu. Menin jo innoissaan kattomaan niin läpänheittoahan se oli ja pientä piilovttuilua. Ihmisillä ei näköjään ole tietoakaan mitä raivari meinaa.
Eilen kävi mielessä että onko päällikkö tehtävä vielä? Olihan se kun ilmoitettiin että Lauralla loppuu päällikkyys. Aika näkymätön oli tämä päällikkö :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.
No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä, tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.
Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut.
Reeo kuvaa luonto dokuja. On Reeolla tuttui tuotantotiimissä. Liekö sama tv kanavakin.
No jopas.
Jos Mia jää taloon Aleksissa roikkuminen jatkuu ja eristäytyvät tunneiksi kaksin eri paikkoihin. Valmiille ruualle ja kisoihin ja kuulutuksiin tullaan. Yökaudet maiskutusta. Jos Milena jää taloon twiitti jankkaus jatkuu ja jatkuu ja hyökkäily toisten jutteluihin ja juoniminen ja poukkoilu. Jos Reeo jää niin äänestyksistä juttelut Heidin kanssa jatkuvat kahteen yöllä ja jankuttamiset montako pistettä jenginsä annettava ääniä. Jos Aleksi lähtee alkaa naislauma itkemään.
Minkä takia muuten kukaan ei sano Milenalle että voisitko jo lopettaa tuon twiitistä jankkaamisen kun kaikki ovat sanoneet etteivät ole kirjoittaneet sitä. Ja katsoisit sitten lähdettyäsi kuka sen kirjoitti.
Lauran päällikköys oli loikoilua läyhöämistä ja ptoyeiinipatukoita ei muuta
Muuten, kun twiittejä kirjoittivat niin kamera kuvasi läheltä joidenkin kirjoittamista. Katsokaapa pysäytyskuvalla näkyykö se kyseinen twiitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, miten mielenkiintoista sirkusta tulisi, jos tuo Aleksin kainalotirpunen lähtisi tänään pois. Aleksi varmaan sekoaisi täysin. Vai mitä mahtaisi tapahtua? Haluaisin nähdä minkälainen parku alkaisi. Ja kyllähän tuolta joutaisi noista samanlaisista juonittelevista tyttösistä yksi jo pois!
Vielä parempi, jos Aleksi lähtisi. Voisi Miasta tulla koko talon hauskuuttaja,
koska on niin positiivinen.
Milena taas tuo kaivattua draamaa taloon ja Reeo on talon pappa.
Eli Aleksi ehdottomasti pois häsläämästä.
Paras olisi kun Reeo lähtisi. Ei taida ikävä kyllä tapahtua, mutta eniten hän joutaisi noista neljästä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.
No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä, tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.
Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut.
Reeo kuvaa luonto dokuja. On Reeolla tuttui tuotantotiimissä. Liekö sama tv kanavakin.
Reeo ollut myös leikkaajana nelosen uudessa ohjelmassa Suorinta reittiä
No niin selvä peli. Bigbrother leikkaajat ja kuvaajat leikkaa pätkät ja koosteet Reeolle suotuisiksi. Ois ällöö jos bigbrotherin kanavan työntekijä voittais koko skaban.
Höpö höpö... kaikista vähiten koosteet ovat Reeoa imarrelleet, päin vastoin. Koosteisiin aina tungetaan ne kaikista epäystävällisimmät pätkät, kommentit ja läpänheitot. Reeo on tosi tunteikas ja ystävällinen muita kohtaan tuolla talossa. Opettaa kokkaamaan, kuuntelee huolia, tsemppaa muita. Reeon mitään herkkiä hetkiä ei näytetä koosteissa. Ei mitäääään! 24/7 katsojana olen katsonut myöskin koosteet. Pelkkiä koosteita katsomalla ja ihmisten ilkeitä kommentteja lukemalla netistä saa todellakin aivan erilaisen kuvan.
Ja kommentaattoreiskikin valitaan aina henkilöt, jotka haukkuvat Reeoa. Ja jos eivät hauku niin juontajat oikein yrittävät saada heidät haukkumaan. Mm. Petra Olli, Kim Sainio ja Jasmiina varmaan harvoja, jotka eivät ole lähteneet haukkumakannalle vaan ennemminkin kehuneet. Selvääkin selvempi mustamaalaamis-kampanja Reeosta meneillään. Toivon todella, että Reeo pääsee tänään ekana turvaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.
No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä, tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.
Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut.
Reeo kuvaa luonto dokuja. On Reeolla tuttui tuotantotiimissä. Liekö sama tv kanavakin.
Reeo ollut myös leikkaajana nelosen uudessa ohjelmassa Suorinta reittiä
No niin selvä peli. Bigbrother leikkaajat ja kuvaajat leikkaa pätkät ja koosteet Reeolle suotuisiksi. Ois ällöö jos bigbrotherin kanavan työntekijä voittais koko skaban.
Höpö höpö... kaikista vähiten koosteet ovat Reeoa imarrelleet, päin vastoin. Koosteisiin aina tungetaan ne kaikista epäystävällisimmät pätkät, kommentit ja läpänheitot. Reeo on tosi tunteikas ja ystävällinen muita kohtaan tuolla talossa. Opettaa kokkaamaan, kuuntelee huolia, tsemppaa muita. Reeon mitään herkkiä hetkiä ei näytetä koosteissa. Ei mitäääään! 24/7 katsojana olen katsonut myöskin koosteet. Pelkkiä koosteita katsomalla ja ihmisten ilkeitä kommentteja lukemalla netistä saa todellakin aivan erilaisen kuvan.
Ja kommentaattoreiskikin valitaan aina henkilöt, jotka haukkuvat Reeoa. Ja jos eivät hauku niin juontajat oikein yrittävät saada heidät haukkumaan. Mm. Petra Olli, Kim Sainio ja Jasmiina varmaan harvoja, jotka eivät ole lähteneet haukkumakannalle vaan ennemminkin kehuneet. Selvääkin selvempi mustamaalaamis-kampanja Reeosta meneillään. Toivon todella, että Reeo pääsee tänään ekana turvaan!
Kim Sainion kommentit eilen 🔥🔥🔥 samaistuin 100%. Kutupareista toinen ulos.
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Toivottavasti reeo lähtee tänää kotiin