Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milena ansaitsee olla talossa, ei oo helppoo ollu, selvästi muilla jtn milenaa vastaa, onneks hyvä itsetunto ja vielä jaksaa kestää tuota naljailua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.
Aleksi turvaan ensin ja sitten Mialle ja Milenalle ääniä. Jos ei Reeo tänään lähde niin aina kun häädössä niin ulos ulos.
Ai Miikka ei tiedä, että Reoo kyllä pullautettiin häätöön yhden ihmisen toimesta. Miian kanssa juuri keskustelu.
Reeo on kamala, mutta varmasti sillä, että sattuu olemaan valkoinen lihaa syövä äijämäinen cis-heteromies on vaikutusta siihen, miten Reeoa joidenkin mielestä muka huonosti kohdellaan. Hyvin vähissä tällaiset asukkaat ovat tällä kaudella olleet. Reeo on kamala ihan omana itsenään, eikä kamala pelkästään siksi, että edustaa ns. vanhaa maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena yötä vasten vauhkona papatti kuin papupata kuka antoi hälle äänet ja kuka kiejoitti tweetin jne. Juoksi ulos Aleksin ja Mian luo kertoen että Heidi äänesti heitä. Mia näytti nyrpein ilmein että heillä juttu kesken. Milena vihaisesti marssi sisälle ja Milla huutaa ulkoa onko kaikki hyvin Milena johon Milena tiuskaisee ja ämmittelee Millaa. Jännä ettei Milena uskalla tiuskia heille jotka häntä äänesti, mm Miikka, Nabbe, Heidi ja Salla. On vähän liian agressiivinen Milena tuohon remmiin.
Millainen mahtaa olla työssään personal trainerina vai mikä lie? Ja vieläkö tämän ohjelman jälkeen riittää asiakkaita?
Milena on suomen lihavin ja huonokuntoisin personal trainer.
No ei se nyt kovin huonokuntoinen näytä olevan kun päihittää talon lihaksikkaimmat miehetkin kaikista raskaimmissa voimatehtävissä :-D kheh
Itekki oon pistäny merkille et esim. Aleksi ja Miikka aika huonosti suoriutuneet voimaan liittyvissä tehtävissä vaikka ulkoapäin luulisi, että olisivat vahvimmillaan. Samoiten Nabbe.
Heidin mukaan hän säästi Miikan häädöltä. Reeo oli uhrattava kuitenkin et Heidi sai itsensä pois. Reeo ja Miikka ymmärsi kyllä. Vaikka Heidi jo laittanut aiemmin Miikan tilalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Vieraat katsovat vain koosteita, sen takia ovat ihan pihalla kaikesta.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä, tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.
Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut.
Reeo kuvaa luonto dokuja. On Reeolla tuttui tuotantotiimissä. Liekö sama tv kanavakin.
Reeo ollut myös leikkaajana nelosen uudessa ohjelmassa Suorinta reittiä
No niin selvä peli. Bigbrother leikkaajat ja kuvaajat leikkaa pätkät ja koosteet Reeolle suotuisiksi. Ois ällöö jos bigbrotherin kanavan työntekijä voittais koko skaban.
Höpö höpö... kaikista vähiten koosteet ovat Reeoa imarrelleet, päin vastoin. Koosteisiin aina tungetaan ne kaikista epäystävällisimmät pätkät, kommentit ja läpänheitot. Reeo on tosi tunteikas ja ystävällinen muita kohtaan tuolla talossa. Opettaa kokkaamaan, kuuntelee huolia, tsemppaa muita. Reeon mitään herkkiä hetkiä ei näytetä koosteissa. Ei mitäääään! 24/7 katsojana olen katsonut myöskin koosteet. Pelkkiä koosteita katsomalla ja ihmisten ilkeitä kommentteja lukemalla netistä saa todellakin aivan erilaisen kuvan.
Ja kommentaattoreiskikin valitaan aina henkilöt, jotka haukkuvat Reeoa. Ja jos eivät hauku niin juontajat oikein yrittävät saada heidät haukkumaan. Mm. Petra Olli, Kim Sainio ja Jasmiina varmaan harvoja, jotka eivät ole lähteneet haukkumakannalle vaan ennemminkin kehuneet. Selvääkin selvempi mustamaalaamis-kampanja Reeosta meneillään. Toivon todella, että Reeo pääsee tänään ekana turvaan!
Milena ainut joka sanonut jotain suoraan talossa. Päin naamaa. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena yötä vasten vauhkona papatti kuin papupata kuka antoi hälle äänet ja kuka kiejoitti tweetin jne. Juoksi ulos Aleksin ja Mian luo kertoen että Heidi äänesti heitä. Mia näytti nyrpein ilmein että heillä juttu kesken. Milena vihaisesti marssi sisälle ja Milla huutaa ulkoa onko kaikki hyvin Milena johon Milena tiuskaisee ja ämmittelee Millaa. Jännä ettei Milena uskalla tiuskia heille jotka häntä äänesti, mm Miikka, Nabbe, Heidi ja Salla. On vähän liian agressiivinen Milena tuohon remmiin.
Millainen mahtaa olla työssään personal trainerina vai mikä lie? Ja vieläkö tämän ohjelman jälkeen riittää asiakkaita?
Milena on suomen lihavin ja huonokuntoisin personal trainer.
Järkyttävää tekstiä.
Aleksi ulos tänään, tylsä ja lapsellinen asukas. Milluakin voisi sietää ilman Aleksin kanssa nyhjäämistä. Milena tuo draamaa taloon joten hän saisi vielä jäädä. Reiskaa ei saa pois vaikka haluaisinkin, koska häneen rakastuneet av-mammat sun muut tantat pikkuhousut kosteina äänestää häntä.
Aleksi siis voisi poistua tänään häädössä. Siinä on tietty vähän sama ongelma kuin Reiskan kanssa... liikaa rakastuneita mammoja pommittamassa ääniä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Milena ansaitsee olla talossa, ei oo helppoo ollu, selvästi muilla jtn milenaa vastaa, onneks hyvä itsetunto ja vielä jaksaa kestää tuota naljailua.
Hyvä itsetunto? Näyttää olevan päin vastoin kun ei päässyt edes siitä twiitistäkään yli ja nyt parkuu ja vinkuu kun on häädössä. Hyvän itsetunnon omaava ei olisi nimenomaan moksiskaan näistä :)
Vierailija kirjoitti:
Milena ainut joka sanonut jotain suoraan talossa. Päin naamaa. Arvostan.
En mä arvosta sellaista joka sanoo valheen suoraan päin naamaa toisesta henkilöstä. Keksittyjä valheita aivan kuin haluaisi tarkoituksella saada huonoon valoon toinen henkilö. Näin kiusaajat tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.
Itse sain huonon numeron kun jouduin opettajan silmätikuksi, en saanut samoja mahdollisuuksia kuin moni muu, enkä pystynyt peittämään inhoani opettaa ja ainetta kohtaan. Yhtään valinnaista käsityötä tai liikuntaa en ole missään koulussa ottanut. Lukiossa oli tosin kaksi kurssia pakollista liikuntaa ja täyttää tuskaa se oli, mutta onneksi tunnit oli aina iltapäivisin viimeisenä tuntina kello 14-16 ja ulkoliikuntaa oli paljon.
Lopettakaa jo turha lässytys ja menkää laittamaan kättä taskuun Reeon puolesta. Muutama tyhjäpää ja tää pullukka jumppapirkko ei ole hääppöinen vastus, mutta silti pitää hoitaa kunnialla homman himaan.
Reiska on talon ankara isähahmo. Tuula vanhimpana ei ole auktoriteetti eikä mikään. Tuula on välillä kuin hupakko teinityttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.
No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä, tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.
Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut.
Reeo kuvaa luonto dokuja. On Reeolla tuttui tuotantotiimissä. Liekö sama tv kanavakin.
Reeo ollut myös leikkaajana nelosen uudessa ohjelmassa Suorinta reittiä
Tekee eri firmoille töitä, ei siis ole nelosella töissä.
Mia sen sijaan on Hitmixillä. Ja Hitmix suoraan lainattuna on " HitMix on Sanoma-konserniin kuuluvan Nelonen Median omistama suomalainen kaupallinen radiokanava, joka aloitti toimintansa 15. syyskuuta 2017."
Ilman Aleksin itsepäistä vänkäämistä ei Miikka olisi ollut aiemmin häädössä. Ei taida Miikka sitä ymmärtää vaan luulee Heidin sen yksin järjestäneen. Onko Miikka vähän yksinkertainen?
Vaikuttaa siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.
Itse sain huonon numeron kun jouduin opettajan silmätikuksi, en saanut samoja mahdollisuuksia kuin moni muu, enkä pystynyt peittämään inhoani opettaa ja ainetta kohtaan. Yhtään valinnaista käsityötä tai liikuntaa en ole missään koulussa ottanut. Lukiossa oli tosin kaksi kurssia pakollista liikuntaa ja täyttää tuskaa se oli, mutta onneksi tunnit oli aina iltapäivisin viimeisenä tuntina kello 14-16 ja ulkoliikuntaa oli paljon.
Väärä palsta muistella koulutraumoja.
No ei se nyt kovin huonokuntoinen näytä olevan kun päihittää talon lihaksikkaimmat miehetkin kaikista raskaimmissa voimatehtävissä :-D kheh