Läskit av-mammat ei kykene pyöräilemään koska fillarit ei kestä niiden painoa 🤣
Kommentit (7)
Ei vaan, huumenistit varastavat pyörät.
Minulla on 2 pyörää, mutta olisiko suositusta merkistä ja mallista "pitkän matkan pyöräksi". Nuo 2 toimivat kaupunkiajossa 5-10 km. Ovat tunturi -merkkisiä molemmat. Tarvitsisin uuden pyörän noin 3 tunnin ajoon. Kevyt polkea, ei sähköpyörä, jalkajarrut.
Av-mammat ei osaisi ajaa fillarilla vaikka olisi fillareita jotka kestäisivät niiden painon.😂
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan, huumenistit varastavat pyörät.
Ai vihervassari on vihervassarille susi?
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se hauska nähdä kun joku mielialalääkkeillä käyvä työtön läski rumilus yrittäisi ajaa zykällä.
Voit pyytää jotain videoimaan pyöräilyäsi, niin sitten pääset näkemään ja nauramaan sydämesi kyllyydestä. :)
Ei AP mikään laihelikaan ole. Eikä AP:lla ole varaa polkupyörään.
Kannattaisiko käydä töissä?
Aika noloa jos on niin läski nainen ettei kykene ajamaan fillarilla.
Kyllä sitä näkee hoikissakin ihmisissä kaikkea rumaa, mutta en viitsi mainita, koska joku mukava ihminenkin loukkaantuisi syyttä suotta, joten pakko kestää läskittelyä ellei halua muuttua samanlaiseksi kusipääksi kuin sinä.
AP: ei koulutusta, ei töitä, ei perhettä, ei omaisuutta, ei tulevaisuutta.
AP: MuUt iHmIsEt oMpI lUUsEreItA,,...mmÖÖyHMM..,,..,,.. jäMPtIsm!
AP taitaa olla persu.
Vierailija kirjoitti:
Ei AP mikään laihelikaan ole. Eikä AP:lla ole varaa polkupyörään.
Kannattaisiko käydä töissä?
En ole laiheliini. Olen ikäni treenannut. Fillari löytyy ja työpaikkakin on kun on oma firma ollut jo 27 vuotta. Mikäs sinun tilanteesi on? 🤣
Vierailija kirjoitti:
AP: ei koulutusta, ei töitä, ei perhettä, ei omaisuutta, ei tulevaisuutta.
AP: MuUt iHmIsEt oMpI lUUsEreItA,,...mmÖÖyHMM..,,..,,.. jäMPtIsm!
AP taitaa olla persu.
Olen persu. On koulutus, oma firma, oma kämppä, mökki, kolme autoa ja varaa tehdä useampi ulkomaan reissukin joka vuosi. Mites sinulla? Onko sinulla muuta kuin mielialalääkitys?
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat ei osaisi ajaa fillarilla vaikka olisi fillareita jotka kestäisivät niiden painon.😂
Av-mammat ovat oppineet ajamaan pyörällä lapsena, se taito ei poistu mihinkään, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa jos on niin läski nainen ettei kykene ajamaan fillarilla.
Minulla valtavalla läski ämmylillä istuin upposi haarihini. Ambulanssi miehet veivät pyörineen päivineen hätä vastaan otolle. Nykyään on ostuimena vanha niittokoneen istuin. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa jos on niin läski nainen ettei kykene ajamaan fillarilla.
Mieskö pystyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei AP mikään laihelikaan ole. Eikä AP:lla ole varaa polkupyörään.
Kannattaisiko käydä töissä?
En ole laiheliini. Olen ikäni treenannut. Fillari löytyy ja työpaikkakin on kun on oma firma ollut jo 27 vuotta. Mikäs sinun tilanteesi on? 🤣
Sulla luuserilla ei ole kuin tuulen huuhtoma perse :D
Vierailija kirjoitti:
AP: ei koulutusta, ei töitä, ei perhettä, ei omaisuutta, ei tulevaisuutta.
AP: MuUt iHmIsEt oMpI lUUsEreItA,,...mmÖÖyHMM..,,..,,.. jäMPtIsm!
AP taitaa olla persu.
Sinä olet vain mielisairas. Mitä sulla dosetissa ja muistitko ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP: ei koulutusta, ei töitä, ei perhettä, ei omaisuutta, ei tulevaisuutta.
AP: MuUt iHmIsEt oMpI lUUsEreItA,,...mmÖÖyHMM..,,..,,.. jäMPtIsm!
AP taitaa olla persu.
Sinä olet vain mielisairas. Mitä sulla dosetissa ja muistitko ottaa?
Itse olet latvalaho ääliö. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP: ei koulutusta, ei töitä, ei perhettä, ei omaisuutta, ei tulevaisuutta.
AP: MuUt iHmIsEt oMpI lUUsEreItA,,...mmÖÖyHMM..,,..,,.. jäMPtIsm!
AP taitaa olla persu.
Sinä olet vain mielisairas. Mitä sulla dosetissa ja muistitko ottaa?
Itse olet latvalaho ääliö. -eri
Teitä kyllä riittää, muutenhan Suomi olisikin hyvä maa.
Olisihan se hauska nähdä kun joku mielialalääkkeillä käyvä työtön läski rumilus yrittäisi ajaa zykällä.