Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
40001/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta kun toi Nappe on hyvä ! Viihdyttävä ja hänellä on taito ottaa tilanne haltuun. Paras vaatetus ja nopeasti kasattu kokoon.

Vierailija
40002/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen osaava Reeo on ompelussakin ja auttaa aina muita, jotka pyytää apua. Arvostan.

Eiköhän tästäkin osaisi joku vääntää jotakin negatiivista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40003/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo tuo taloon fiksuutta ja mitä pelaamiseen tulee, niin kaikkihan tuolla pelaa. Toiset vaan jatkuvasti läyhään nurkissa tai sitten nämä kaksi kakaraa keskenään piereskelee. Luiskaan vaan.

Vierailija
40004/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös huonot kokemukdet kässäopesta. Sellaista lapsien teinien nöyryyttämistä et meehän miettiin jne todella ala arvoista! Miksi näin usean kokemus? Ku sipäitä kaikki kässäopet jotka vaan tilin vuoksi luokan edessä?

Vierailija
40005/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena ansaitsee olla talossa, ei oo helppoo ollu, selvästi muilla jtn milenaa vastaa, onneks hyvä itsetunto ja vielä jaksaa kestää tuota naljailua.

Saisi kyllä tänään pudota. Toinen sitten Aleksi, jota ei jaksa enää katsella tuolla.

Vierailija
40006/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen osaava Reeo on ompelussakin ja auttaa aina muita, jotka pyytää apua. Arvostan.

Eiköhän tästäkin osaisi joku vääntää jotakin negatiivista.

Varmasti :D

Tässäkin on pikkuisen liioiteltu tää otsikko

https://bigbrother.fi/uutiset/ilmiriita-leimahtaa-bb-talossa-haatoaanes…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40007/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.

Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.

Kysyin ala-asteella kässäopelta neuvoa, hän totesi kylmästi menehän paikallasi miettimään sitä. Mitään neuvoja ei koskaan tullut.Kotona itkin monesti enkä kertonut vanhemmille.

Sulla oli kuitenkin vanhemmat kenelle kertoa. Älä valita.

Kokeile välillä olla ystävällinen, siitä  tulee itsellekin hyvä mieli. Ehkä sinäkin kaipaat tulla kuulluksi. Millon ikinä joku uskaltaa kertoa traumastaan niin pitäs kuunnella ja tukea. Etkä edes voi tietöö pystyykö joku tuntematon kertomaan vanhemmilleen asioita. Perheitäkin on monenlaisia. Halaus sulle.

Vierailija
40008/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti Reeo tosiaan neuvoo aina muita oli sitten kyse ruuan laitosta tai rakentamisesta ja nyt ompelusta. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40009/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen osaava Reeo on ompelussakin ja auttaa aina muita, jotka pyytää apua. Arvostan.

Hieno mies kaikin puolin. Onnistunut valinta BB taloon.

Vierailija
40010/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös huonot kokemukdet kässäopesta. Sellaista lapsien teinien nöyryyttämistä et meehän miettiin jne todella ala arvoista! Miksi näin usean kokemus? Ku sipäitä kaikki kässäopet jotka vaan tilin vuoksi luokan edessä?

Ennenvanhaan opetusmetodina oli nöyryytä oppilasta muiden edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40011/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivasti Reeo tosiaan neuvoo aina muita oli sitten kyse ruuan laitosta tai rakentamisesta ja nyt ompelusta. 👍

Kaikki osaava Reeo voittoon. Reeo tekee mitä haluaa, muut tekee vain, mitä osaavat, jos osaa. 

Vierailija
40012/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulalla ja mulla oli samat opet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40013/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt erottuu ne tekijät vaikkeivät osaakaan kunnolla ommella.

Napella on upea asu. Luovuutta löytyy.

Samoin Aleksi yrittää ainakin.

Miikka on ihmeen avuton luulisi edes itse koittavan yrittävää eikä koko ajan tukeutuisi Reeoon. Raskasta katsottavaa ja kuunnella sen valitusta.

Vierailija
40014/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo tuo taloon fiksuutta ja mitä pelaamiseen tulee, niin kaikkihan tuolla pelaa. Toiset vaan jatkuvasti läyhään nurkissa tai sitten nämä kaksi kakaraa keskenään piereskelee. Luiskaan vaan.

Toiset pelaa fiksusti ja toiset vähemmän fiksummin. Kim Sainio sanoi hyvin eilen Reeon pelaamisesta ja Reeosta ylipäätään. Kiva kuunnella joskus puolueettomiakin mielipiteitä kuin suoranaista tiettyyn ihmiseen kohdistunutta haukkumista ja pilkkaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40015/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena ansaitsee olla talossa, ei oo helppoo ollu, selvästi muilla jtn milenaa vastaa, onneks hyvä itsetunto ja vielä jaksaa kestää tuota naljailua.

Hyvä itsetunto? Näyttää olevan päin vastoin kun ei päässyt edes siitä twiitistäkään yli ja nyt parkuu ja vinkuu kun on häädössä. Hyvän itsetunnon omaava ei olisi nimenomaan moksiskaan näistä :)

Ja entä se draama, kuka hänestä kirjoitti negatiivisen arvion silloin, kun saivat kirjoittaa lapulle toisistaan jotain. Sen asian vatkaamisesta ei tahtonut tulla loppua. Tosi lapsellista tuollainen syyllisen hakeminen, sehän oli vaan yhden ihmisen mielipide hänestä ja sillä siisti.

Vierailija
40016/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena ainut joka sanonut jotain suoraan talossa. Päin naamaa. Arvostan.

Lähinnä raivoaa päin naamaa. En arvosta.

Lähinnä raivoaa joo, ja vieläpä täysin väärille henkilöille. Myötistä.

Vierailija
40017/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjat meikit naisilla

Soffella verkkonaama

Vierailija
40018/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oppii, kun katsoo 24/7 Reeon neuvoista.😂

Vierailija
40019/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena ansaitsee olla talossa, ei oo helppoo ollu, selvästi muilla jtn milenaa vastaa, onneks hyvä itsetunto ja vielä jaksaa kestää tuota naljailua.

Saisi kyllä tänään pudota. Toinen sitten Aleksi, jota ei jaksa enää katsella tuolla.

En pidä Milenasta, mutta toivon Aleksin tai Millun tippuvan tänään.

Vierailija
40020/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeosta olisi tullut hyvä opettaja rauhallisesti selittää ja tuo taloon leppoisaa ilmapiiriä.

Ketju on lukittu.