Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tota en tajua miksi BB ei voi laittaa edes valoja päälle Nabbelle KEITTIÖÖN kun leipoo kiltisti aamusta muille sämpylöitä aamupalaksi. Pitää pimeessä leipoa, onko sähköissä säästöä vai mitä? Ihan silkkaa typeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Reeosta olisi tullut hyvä opettaja rauhallisesti selittää ja tuo taloon leppoisaa ilmapiiriä.
Reeoa parempaa voittajaa ei tänä vuonna ole. Siksi Reeo voittoa kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo tuo taloon fiksuutta ja mitä pelaamiseen tulee, niin kaikkihan tuolla pelaa. Toiset vaan jatkuvasti läyhään nurkissa tai sitten nämä kaksi kakaraa keskenään piereskelee. Luiskaan vaan.
Toiset pelaa fiksusti ja toiset vähemmän fiksummin. Kim Sainio sanoi hyvin eilen Reeon pelaamisesta ja Reeosta ylipäätään. Kiva kuunnella joskus puolueettomiakin mielipiteitä kuin suoranaista tiettyyn ihmiseen kohdistunutta haukkumista ja pilkkaamista.
Kim Saino nyt kuuluu samaan ns. heimoo ja luokkaan Reeon kanssa ja myös määrittelee itsensä samalla tavalla niin kai nyt hengenheimolaistaan puolustaa. Valkoiset lihaa syövät sovinistiset heteroseksuaaliset cis-miehethän ne ovat kautta aikojen kaikkein eniten omiaan puolustaneet ja olleet kaikki vähänkin tästä poikkeavat heti uhraamassa uhkana omalle olemassaololleen. Näistähän myös ne ns. hyvä veli kerhot koostuvat
Vierailija kirjoitti:
Tota en tajua miksi BB ei voi laittaa edes valoja päälle Nabbelle KEITTIÖÖN kun leipoo kiltisti aamusta muille sämpylöitä aamupalaksi. Pitää pimeessä leipoa, onko sähköissä säästöä vai mitä? Ihan silkkaa typeryyttä.
Sähkö on kallista, kohta sähköä ei saada enää senkään vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Tota en tajua miksi BB ei voi laittaa edes valoja päälle Nabbelle KEITTIÖÖN kun leipoo kiltisti aamusta muille sämpylöitä aamupalaksi. Pitää pimeessä leipoa, onko sähköissä säästöä vai mitä? Ihan silkkaa typeryyttä.
Virolainen amattimies asentanut valot siten että keittiöön ei saa valoa erikseen päälle 😆
Millu saisi pudota tänään. Yök niitä sen pierujuttuja eikö sillä ole muuta annettavaa taloon. Ai niin ja valehtelee sujuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tota en tajua miksi BB ei voi laittaa edes valoja päälle Nabbelle KEITTIÖÖN kun leipoo kiltisti aamusta muille sämpylöitä aamupalaksi. Pitää pimeessä leipoa, onko sähköissä säästöä vai mitä? Ihan silkkaa typeryyttä.
Sähkö on kallista, kohta sähköä ei saada enää senkään vertaa.
Valot ei vie sähköä lähes lainkaan ja toiseksi, onhan sitä kynttilöitä tai muitakin valaisimia, jotka toimii muuten kuin sähköllä.
AV-mamma olisi voitu lisätä näiden muinaismytologian hahmojen joukkoon. Se yksi hahmo tosin muistuttaa miespuolista av-mammaa varsinkin jos siitä tekee jonkun parodian.
Kyllä "kutuparista" putoaa toinen ja toivon, että on tämä Pieru-Millu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo tuo taloon fiksuutta ja mitä pelaamiseen tulee, niin kaikkihan tuolla pelaa. Toiset vaan jatkuvasti läyhään nurkissa tai sitten nämä kaksi kakaraa keskenään piereskelee. Luiskaan vaan.
Toiset pelaa fiksusti ja toiset vähemmän fiksummin. Kim Sainio sanoi hyvin eilen Reeon pelaamisesta ja Reeosta ylipäätään. Kiva kuunnella joskus puolueettomiakin mielipiteitä kuin suoranaista tiettyyn ihmiseen kohdistunutta haukkumista ja pilkkaamista.
Kim Saino nyt kuuluu samaan ns. heimoo ja luokkaan Reeon kanssa ja myös määrittelee itsensä samalla tavalla niin kai nyt hengenheimolaistaan puolustaa. Valkoiset lihaa syövät sovinistiset heteroseksuaaliset cis-miehethän ne ovat kautta aikojen kaikkein eniten omiaan puolustaneet ja olleet kaikki vähänkin tästä poikkeavat heti uhraamassa uhkana omalle olemassaololleen. Näistähän myös ne ns. hyvä veli kerhot koostuvat
No huh huh, siellä taas joku "parempiarvoinen" vegen tuoksuinen sateenkaarihihhuli kirjoittelee taas perus tasa-arvoisia juttujaan. Ei saatana.
Aleksin(jolla ei ole yhtään omaa mielipidettä) lähtö ei vaikuttaisi kuin pienen hetken.
Miten nuori pystyy olemaan tuollainen...3 viikkoa puhuu äidistään joka lauseessa ja nyt nyhvää Millun kyljessä
Vierailija kirjoitti:
Sofian koulutus nyt ilmi, että einosaa tosiaan käyttää edes omp konetta? Osaako vaan piirrellä kuvia.. nyt olisi tilaisuus loistaa vaate maisterina?
Mikäs sinun koulutus on, kun et osaa edes kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Aleksin(jolla ei ole yhtään omaa mielipidettä) lähtö ei vaikuttaisi kuin pienen hetken.
Miten nuori pystyy olemaan tuollainen...3 viikkoa puhuu äidistään joka lauseessa ja nyt nyhvää Millun kyljessä
Tämä, Aleksi on täysin tyhjä kortti talossa. Ratsastaa tuolla ainoastaan ulkonäkönsä turvin.
Naisena olemisessa kaikkein kamalinta on lopulta se, että joutuu tekemään kaikki kotityöt ja muutenkin kaikki jää naisen vastuulle, vaikka ei haluaisi niitä kotitöitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo tuo taloon fiksuutta ja mitä pelaamiseen tulee, niin kaikkihan tuolla pelaa. Toiset vaan jatkuvasti läyhään nurkissa tai sitten nämä kaksi kakaraa keskenään piereskelee. Luiskaan vaan.
Toiset pelaa fiksusti ja toiset vähemmän fiksummin. Kim Sainio sanoi hyvin eilen Reeon pelaamisesta ja Reeosta ylipäätään. Kiva kuunnella joskus puolueettomiakin mielipiteitä kuin suoranaista tiettyyn ihmiseen kohdistunutta haukkumista ja pilkkaamista.
Kim Saino nyt kuuluu samaan ns. heimoo ja luokkaan Reeon kanssa ja myös määrittelee itsensä samalla tavalla niin kai nyt hengenheimolaistaan puolustaa. Valkoiset lihaa syövät sovinistiset heteroseksuaaliset cis-miehethän ne ovat kautta aikojen kaikkein eniten omiaan puolustaneet ja olleet kaikki vähänkin tästä poikkeavat heti uhraamassa uhkana omalle olemassaololleen. Näistähän myös ne ns. hyvä veli kerhot koostuvat
Eiköhän se ole tärkeintä mitä on yläpäässä, eikä se mitä on kullakin jalkojen välissä, housuissa. Tissipalloja saa lisättyä ja poistettua jokainen.
Miksi Reeo antoi nappässin värjätä hiuksensa munankeltuaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo tuo taloon fiksuutta ja mitä pelaamiseen tulee, niin kaikkihan tuolla pelaa. Toiset vaan jatkuvasti läyhään nurkissa tai sitten nämä kaksi kakaraa keskenään piereskelee. Luiskaan vaan.
Toiset pelaa fiksusti ja toiset vähemmän fiksummin. Kim Sainio sanoi hyvin eilen Reeon pelaamisesta ja Reeosta ylipäätään. Kiva kuunnella joskus puolueettomiakin mielipiteitä kuin suoranaista tiettyyn ihmiseen kohdistunutta haukkumista ja pilkkaamista.
Kim Saino nyt kuuluu samaan ns. heimoo ja luokkaan Reeon kanssa ja myös määrittelee itsensä samalla tavalla niin kai nyt hengenheimolaistaan puolustaa. Valkoiset lihaa syövät sovinistiset heteroseksuaaliset cis-miehethän ne ovat kautta aikojen kaikkein eniten omiaan puolustaneet ja olleet kaikki vähänkin tästä poikkeavat heti uhraamassa uhkana omalle olemassaololleen. Näistähän myös ne ns. hyvä veli kerhot koostuvat
Kim Sainio on kyllä sekä kehunut, että kritisoinut joka asukasta. Sanoo plussat ja miinukset ja vieläpä perusteellisesti perustelee omat näkemyksensä ja mielipiteensä. Kommenttisi on täysin käsittämätön vaikka en Reeoa kannatakaan enkä Sainiostakaan pidä sen kummemmin.
Kiva päivätehtävä ei tarvitse vaan maata sohvilla.
Vierailija kirjoitti:
Tota en tajua miksi BB ei voi laittaa edes valoja päälle Nabbelle KEITTIÖÖN kun leipoo kiltisti aamusta muille sämpylöitä aamupalaksi. Pitää pimeessä leipoa, onko sähköissä säästöä vai mitä? Ihan silkkaa typeryyttä.
Jos en kuullut väärin niin Nabbe tais jossain välissä sanoa että tykkääkin olla pimeässä. Eiköhän se ois saanu jo jonkun kohtauksen jos ois asiasta kovin pahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.
Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.
Kysyin ala-asteella kässäopelta neuvoa, hän totesi kylmästi menehän paikallasi miettimään sitä. Mitään neuvoja ei koskaan tullut.Kotona itkin monesti enkä kertonut vanhemmille.
Auts! Mitä hemmettiä? Kauhea opettaja, ei noin sais tehdä!
Juu varmaan tyyliin "harsinlankojen poisto" - - jollei sitä tajua, niin joutaakin miettiä itsekseen..
Olen täysin samaa mieltä. En tykkää katsella BB talosta kutuparin touhuja, nehän tulee suoraan meidän makuuhuoneeseen.