Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
40021/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit

Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.

En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.

  ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.

Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.

No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä,  tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.

Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut. 

Reeo kuvaa luonto dokuja. On Reeolla tuttui tuotantotiimissä. Liekö sama tv kanavakin.

Reeo ollut myös leikkaajana nelosen uudessa ohjelmassa Suorinta reittiä

No niin selvä peli. Bigbrother leikkaajat ja kuvaajat leikkaa pätkät ja koosteet Reeolle suotuisiksi. Ois ällöö jos bigbrotherin kanavan työntekijä voittais koko skaban.

Höpö höpö... kaikista vähiten koosteet ovat Reeoa imarrelleet, päin vastoin. Koosteisiin aina tungetaan ne kaikista epäystävällisimmät pätkät, kommentit ja läpänheitot. Reeo on tosi tunteikas ja ystävällinen muita kohtaan tuolla talossa. Opettaa kokkaamaan, kuuntelee huolia, tsemppaa muita. Reeon mitään herkkiä hetkiä ei näytetä koosteissa. Ei mitäääään! 24/7 katsojana olen katsonut myöskin koosteet. Pelkkiä koosteita katsomalla ja ihmisten ilkeitä kommentteja lukemalla netistä saa todellakin aivan erilaisen kuvan.

Ja kommentaattoreiskikin valitaan aina henkilöt, jotka haukkuvat Reeoa. Ja jos eivät hauku niin juontajat oikein yrittävät saada heidät haukkumaan. Mm. Petra Olli, Kim Sainio ja Jasmiina varmaan harvoja, jotka eivät ole lähteneet haukkumakannalle vaan ennemminkin kehuneet. Selvääkin selvempi mustamaalaamis-kampanja Reeosta meneillään. Toivon todella, että Reeo pääsee tänään ekana turvaan!

Kim Sainion kommentit eilen 🔥🔥🔥 samaistuin 100%. Kutupareista toinen ulos.

Olen täysin samaa mieltä. En tykkää katsella BB talosta kutuparin touhuja, nehän tulee suoraan meidän makuuhuoneeseen.

Vierailija
40022/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota en tajua miksi BB ei voi laittaa edes valoja päälle Nabbelle KEITTIÖÖN kun leipoo kiltisti aamusta muille sämpylöitä aamupalaksi. Pitää pimeessä leipoa, onko sähköissä säästöä vai mitä? Ihan silkkaa typeryyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40023/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeosta olisi tullut hyvä opettaja rauhallisesti selittää ja tuo taloon leppoisaa ilmapiiriä.

Reeoa parempaa voittajaa ei tänä vuonna ole. Siksi Reeo voittoa kohti. 

Vierailija
40024/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo tuo taloon fiksuutta ja mitä pelaamiseen tulee, niin kaikkihan tuolla pelaa. Toiset vaan jatkuvasti läyhään nurkissa tai sitten nämä kaksi kakaraa keskenään piereskelee. Luiskaan vaan.

Toiset pelaa fiksusti ja toiset vähemmän fiksummin. Kim Sainio sanoi hyvin eilen Reeon pelaamisesta ja Reeosta ylipäätään. Kiva kuunnella joskus puolueettomiakin mielipiteitä kuin suoranaista tiettyyn ihmiseen kohdistunutta haukkumista ja pilkkaamista.

Kim Saino nyt kuuluu samaan ns. heimoo ja luokkaan Reeon kanssa ja myös määrittelee itsensä samalla tavalla niin kai nyt hengenheimolaistaan puolustaa. Valkoiset lihaa syövät sovinistiset heteroseksuaaliset cis-miehethän ne ovat kautta aikojen kaikkein eniten omiaan puolustaneet ja olleet kaikki vähänkin tästä poikkeavat heti uhraamassa uhkana omalle olemassaololleen. Näistähän myös ne ns. hyvä veli kerhot koostuvat

Vierailija
40025/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota en tajua miksi BB ei voi laittaa edes valoja päälle Nabbelle KEITTIÖÖN kun leipoo kiltisti aamusta muille sämpylöitä aamupalaksi. Pitää pimeessä leipoa, onko sähköissä säästöä vai mitä? Ihan silkkaa typeryyttä.

Sähkö on kallista, kohta sähköä ei saada enää senkään vertaa. 

Vierailija
40026/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota en tajua miksi BB ei voi laittaa edes valoja päälle Nabbelle KEITTIÖÖN kun leipoo kiltisti aamusta muille sämpylöitä aamupalaksi. Pitää pimeessä leipoa, onko sähköissä säästöä vai mitä? Ihan silkkaa typeryyttä.

Virolainen amattimies asentanut valot siten että keittiöön ei saa valoa erikseen päälle 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40027/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu saisi pudota tänään. Yök niitä sen pierujuttuja eikö sillä ole muuta annettavaa taloon. Ai niin ja valehtelee sujuvasti.

Vierailija
40028/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota en tajua miksi BB ei voi laittaa edes valoja päälle Nabbelle KEITTIÖÖN kun leipoo kiltisti aamusta muille sämpylöitä aamupalaksi. Pitää pimeessä leipoa, onko sähköissä säästöä vai mitä? Ihan silkkaa typeryyttä.

Sähkö on kallista, kohta sähköä ei saada enää senkään vertaa. 

Valot ei vie sähköä lähes lainkaan ja toiseksi, onhan sitä kynttilöitä tai muitakin valaisimia, jotka toimii muuten kuin sähköllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40029/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamma olisi voitu lisätä näiden muinaismytologian hahmojen joukkoon. Se yksi hahmo tosin muistuttaa miespuolista av-mammaa varsinkin jos siitä tekee jonkun parodian.

Vierailija
40030/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä "kutuparista" putoaa toinen ja toivon, että on tämä Pieru-Millu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40031/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo tuo taloon fiksuutta ja mitä pelaamiseen tulee, niin kaikkihan tuolla pelaa. Toiset vaan jatkuvasti läyhään nurkissa tai sitten nämä kaksi kakaraa keskenään piereskelee. Luiskaan vaan.

Toiset pelaa fiksusti ja toiset vähemmän fiksummin. Kim Sainio sanoi hyvin eilen Reeon pelaamisesta ja Reeosta ylipäätään. Kiva kuunnella joskus puolueettomiakin mielipiteitä kuin suoranaista tiettyyn ihmiseen kohdistunutta haukkumista ja pilkkaamista.

Kim Saino nyt kuuluu samaan ns. heimoo ja luokkaan Reeon kanssa ja myös määrittelee itsensä samalla tavalla niin kai nyt hengenheimolaistaan puolustaa. Valkoiset lihaa syövät sovinistiset heteroseksuaaliset cis-miehethän ne ovat kautta aikojen kaikkein eniten omiaan puolustaneet ja olleet kaikki vähänkin tästä poikkeavat heti uhraamassa uhkana omalle olemassaololleen. Näistähän myös ne ns. hyvä veli kerhot koostuvat

No huh huh, siellä taas joku "parempiarvoinen" vegen tuoksuinen sateenkaarihihhuli kirjoittelee taas perus tasa-arvoisia juttujaan. Ei saatana.

Vierailija
40032/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksin(jolla ei ole yhtään omaa mielipidettä) lähtö ei vaikuttaisi kuin pienen hetken.

Miten nuori pystyy olemaan tuollainen...3 viikkoa puhuu äidistään joka lauseessa ja nyt nyhvää Millun kyljessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40033/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofian koulutus nyt ilmi, että einosaa tosiaan käyttää edes omp konetta? Osaako vaan piirrellä kuvia.. nyt olisi tilaisuus loistaa vaate maisterina?

Mikäs sinun koulutus on, kun et osaa edes kirjoittaa?

Vierailija
40034/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksin(jolla ei ole yhtään omaa mielipidettä) lähtö ei vaikuttaisi kuin pienen hetken.

Miten nuori pystyy olemaan tuollainen...3 viikkoa puhuu äidistään joka lauseessa ja nyt nyhvää Millun kyljessä

Tämä, Aleksi on täysin tyhjä kortti talossa. Ratsastaa tuolla ainoastaan ulkonäkönsä turvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40035/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olemisessa kaikkein kamalinta on lopulta se, että joutuu tekemään kaikki kotityöt ja muutenkin kaikki jää naisen vastuulle, vaikka ei haluaisi niitä kotitöitä tehdä.

Vierailija
40036/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo tuo taloon fiksuutta ja mitä pelaamiseen tulee, niin kaikkihan tuolla pelaa. Toiset vaan jatkuvasti läyhään nurkissa tai sitten nämä kaksi kakaraa keskenään piereskelee. Luiskaan vaan.

Toiset pelaa fiksusti ja toiset vähemmän fiksummin. Kim Sainio sanoi hyvin eilen Reeon pelaamisesta ja Reeosta ylipäätään. Kiva kuunnella joskus puolueettomiakin mielipiteitä kuin suoranaista tiettyyn ihmiseen kohdistunutta haukkumista ja pilkkaamista.

Kim Saino nyt kuuluu samaan ns. heimoo ja luokkaan Reeon kanssa ja myös määrittelee itsensä samalla tavalla niin kai nyt hengenheimolaistaan puolustaa. Valkoiset lihaa syövät sovinistiset heteroseksuaaliset cis-miehethän ne ovat kautta aikojen kaikkein eniten omiaan puolustaneet ja olleet kaikki vähänkin tästä poikkeavat heti uhraamassa uhkana omalle olemassaololleen. Näistähän myös ne ns. hyvä veli kerhot koostuvat

  Eiköhän se ole tärkeintä mitä on yläpäässä, eikä se mitä on kullakin jalkojen välissä, housuissa. Tissipalloja saa lisättyä ja poistettua jokainen.

 Miksi Reeo antoi nappässin värjätä hiuksensa munankeltuaisilla.

Vierailija
40037/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo tuo taloon fiksuutta ja mitä pelaamiseen tulee, niin kaikkihan tuolla pelaa. Toiset vaan jatkuvasti läyhään nurkissa tai sitten nämä kaksi kakaraa keskenään piereskelee. Luiskaan vaan.

Toiset pelaa fiksusti ja toiset vähemmän fiksummin. Kim Sainio sanoi hyvin eilen Reeon pelaamisesta ja Reeosta ylipäätään. Kiva kuunnella joskus puolueettomiakin mielipiteitä kuin suoranaista tiettyyn ihmiseen kohdistunutta haukkumista ja pilkkaamista.

Kim Saino nyt kuuluu samaan ns. heimoo ja luokkaan Reeon kanssa ja myös määrittelee itsensä samalla tavalla niin kai nyt hengenheimolaistaan puolustaa. Valkoiset lihaa syövät sovinistiset heteroseksuaaliset cis-miehethän ne ovat kautta aikojen kaikkein eniten omiaan puolustaneet ja olleet kaikki vähänkin tästä poikkeavat heti uhraamassa uhkana omalle olemassaololleen. Näistähän myös ne ns. hyvä veli kerhot koostuvat

Kim Sainio on kyllä sekä kehunut, että kritisoinut joka asukasta. Sanoo plussat ja miinukset ja vieläpä perusteellisesti perustelee omat näkemyksensä ja mielipiteensä. Kommenttisi on täysin käsittämätön vaikka en Reeoa kannatakaan enkä Sainiostakaan pidä sen kummemmin.

Vierailija
40038/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva päivätehtävä ei tarvitse vaan maata sohvilla.

Vierailija
40039/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota en tajua miksi BB ei voi laittaa edes valoja päälle Nabbelle KEITTIÖÖN kun leipoo kiltisti aamusta muille sämpylöitä aamupalaksi. Pitää pimeessä leipoa, onko sähköissä säästöä vai mitä? Ihan silkkaa typeryyttä.

Jos en kuullut väärin niin Nabbe tais jossain välissä sanoa että tykkääkin olla pimeässä. Eiköhän se ois saanu jo jonkun kohtauksen jos ois asiasta kovin pahoillaan.

Vierailija
40040/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.

Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.

Kysyin ala-asteella kässäopelta neuvoa, hän totesi kylmästi menehän paikallasi miettimään sitä. Mitään neuvoja ei koskaan tullut.Kotona itkin monesti enkä kertonut vanhemmille.

Auts! Mitä hemmettiä? Kauhea opettaja, ei noin sais tehdä!

Juu varmaan tyyliin "harsinlankojen poisto" - - jollei sitä tajua, niin joutaakin miettiä itsekseen..

Ketju on lukittu.