Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sä tunnet sen ihmisen ihan pelkästään jos se kävelee sun ohi että onko se tavallaan kykeneväinen ymmärtää sua

Vierailija
28.06.2026 |

Sen energia tekee sen ja sisällä olevat yhtäläisyydet sun oman biologisen ja psykologisen rakenteen kanssa. Sen tunnistaa siitä, että sä et pysty pelaamaa sen ihmisen kanssa MITÄÄN PELEJÄ. Sen takia se ihminen pelottaa sua yli kaiken varmaan ja sä saatat ihastuu siihe tosi voimakkaasti myös, koska se peilaa sulle kaikkee sitä mitä sun sisältä huutaa kokoajan. Sellanen ihminen tajuaa sut parhaiten koska se näkee sun läpi. Jos sä pystyt pyörittelee toista ihmistä ihan miten sä haluut näpeissäs, se ihminen ei tuu koskaa ymmärtää sua koska se ei ymmärrä edes itteään. Se voi tuoda sulle rauhaa mutta se ei tuu koskaan täyttää sun sisällä olevaa tyhjiötä. Eli katsokaa niitä ihmisiä kenen kanssa te olette pakotettuja olemaan oma itsenne. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pakottaa sun kaikki uinuvat tunteet esille jotta sä itse näkisit ne ja huomioisit ne itsessäs 

Vierailija
2/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi vetää roolia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei sitä tee 

Vierailija
4/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ohikulkijan energioista ei voi mitään päätellä luonteesta.

 

Oot joku erityisherkkä joka tempautuu liikaa mukaan. Normi-ihminen pystyy olemaan tekemisissä hyvin erilaisten ihmisten kanssa, niitä sanotaan ihmissuhdetaidoiksi. 

Vierailija
5/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ihmisiin saa ihastua tuosta vaan, eli sä oot kypsymätön luonne. 

Vierailija
6/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan tarkoittikin sitä tunnetta, joka tulee hyvin harvoin ja tietyn ihmisen kohdalla.Itse olen huomannut tuon saman ilmiön.Alitajuisesti ymmärtää, että tähän ihmiseen on tietty yhteys ja mitään pelejä ei pysty pelaamaan.Lisäksi huomaat, että se ihminen ei myöskään pysty pelaamaan sun kanssa mitään peliä.Sitä ei pysty mitenkään perustelemaan mikä tuon aiheuttaa.Ehkä se on sitä biologiaa ja psykologiaa ja jotain mitä tämä nykytiedon ei pysty selittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lääkkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä