Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39921/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Sofialla voi olla muotialan koulutus kun ei osaa edes ompelukonetta käyttää

se kattelee kuvii.

Vierailija
39922/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä Reeosta ja ei kyllä päihitä Nabbea ja Sofiaa.

Veemäinem äijä. Ei voi muuta sanoa.

Santeri on oksennus. Toivon todellakin, että se tippuisi talosta, se saisi mennä niitten pornokuviensa 

luokse kuvauttamaan itseään.  Olisi pysynyt vaan siellä, mistä tulikin

Sen  tuleminen taloon, sai minut perumaan ruutu + tilauksen. Kuvottavin ihminen, mitä maa päällään kantaa. 

Mitä muuta voit olettaa häneltä kun on tullut vain hakee ruutuaikaa itselleen. Seuraa tarkoituksella milloin kamerat kuvaa häntä. Samoin teki hänen kaveri Ella. Taloon ei pitäisi päästä jos hakee itselleen ruutuaikaa. Tällainen ihminen panostaa vain itselleen ja ei toimi ryhmässä muiden parhaaksi. Esimerkkejä löytyy monesta tällaisista ihmisistä, Matias, Sofia, Ella, Niko, Nino ja muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39923/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pätkää milenan riehumisesta? Se siitä sivistyneestä viinihetkestä..

Hitto kun itsekin missasin ton

Twitterissä on lyhyt pätkä siitä viimeisimmästä ennen kuin rauhoittui ja jutteli Millan kanssa.

Kummallista että nämä tulivat päällekkäin koosteen kanssa.

Vierailija
39924/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuolla laihalla pojalla on tuollaiset pallot tuossa rintojen paikalla?

laiha nainen joo mutta osaa laittaa itsensä tyylikkääksi. 

En ole vielä nähnyt naista jolla roikkuu tuollainen letku jalkojen välissä.

Vierailija
39925/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tänään näytetään koosteessa se Milenan "vi**u mikä ämmä" kommentti Millasta niin koostekatsojatkin tajuaa Milenan oikean luonteen.

Vierailija
39926/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..

Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.

En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.

  ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.

Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.

No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä,  tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.

Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut. 

Reeo kuvaa luonto dokuja. On Reeolla tuttui tuotantotiimissä. Liekö sama tv kanavakin.

Reeo ollut myös leikkaajana nelosen uudessa ohjelmassa Suorinta reittiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39927/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tänään näytetään koosteessa se Milenan "vi**u mikä ämmä" kommentti Millasta niin koostekatsojatkin tajuaa Milenan oikean luonteen.

Tuskin näytetään, eipä näytetty aleksin eläinrääkkäys kommenttejakaan

Vierailija
39928/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on niin tohkeissaan. Kiva seurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39929/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tänään näytetään koosteessa se Milenan "vi**u mikä ämmä" kommentti Millasta niin koostekatsojatkin tajuaa Milenan oikean luonteen.

Ja se, kun heti selitteli perään, että sanon suuttuneena asioita joita en tarkoita. Sanottu mikä sanottu. Mikä velvollisuus muilla on kuunnella tuollaista vaan koska hänen temperamentti? Kyllä mulla vaikuttaisi väleihin tuossa tilanteessa.

Vierailija
39930/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuolla laihalla pojalla on tuollaiset pallot tuossa rintojen paikalla?

laiha nainen joo mutta osaa laittaa itsensä tyylikkääksi. 

En ole vielä nähnyt naista jolla roikkuu tuollainen letku jalkojen välissä.

Kamera kuvasi Santerin pikkaisia housuja ja takamusta, hyvin letku oli liimattu. Kaikki muut pukeutuvat, Santerilla aina pari rättiä yllään.

Tehtävä Santerille, hänhän on "rättimaisteri"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39931/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Reeo osaa kyllä antaa itsestään leppoisan kuvan, mutta todellinen luonto paljastui viimeistään eilen, kun oli aivan raivona jouduttuaan häätöäänestykseen. Samoin myöhemmin illalla, kun piti hoviaan Heidin, Miikan ja Nabasin kanssa ulkona, oli kyllä niin alentuva sekä muita asukkaita että näitä alaisiaan kohtaan! En voi sietää tuollaista puhetyyliä ja itsensä ylentämistä ja toivon, että hän lähtee.

Toisaalta en kyllä yhtään jaksa kuunnella Aleksiakaan! Illalla ulkona sanoi ensin Mialle, että ihan pelkäsi Reeoa silloin kun häätöön joutuneet kerrottiin. Mia totesi, että hän ei pelkää, aivan sama mitä Reeo sanoo, ja kuinka ollakaan, heti perään Aleksi: Joo en mäkään pelkää. Ai jestas. Aina kaikki on jep ja sama ja mä myös.

Mut sitten myös Milenan käytös eilen oli kyllä aika paljastavaa. Totesi, että hänen ei enää tarvitse esittää mitään, kun on häädössä, ja sen mukaista oli meno.

Vähiten näistä ärsyttää Mia. Mielenkiintoista nähdä, miten käy.

Vierailija
39932/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit

Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.

En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.

  ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.

Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.

No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä,  tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.

Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut. 

Reeo kuvaa luonto dokuja. On Reeolla tuttui tuotantotiimissä. Liekö sama tv kanavakin.

Reeo ollut myös leikkaajana nelosen uudessa ohjelmassa Suorinta reittiä

No niin selvä peli. Bigbrother leikkaajat ja kuvaajat leikkaa pätkät ja koosteet Reeolle suotuisiksi. Ois ällöö jos bigbrotherin kanavan työntekijä voittais koko skaban.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39933/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Sofialla voi olla muotialan koulutus kun ei osaa edes ompelukonetta käyttää 😳

Jos se oli nettikurssi...

Vierailija
39934/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian koulutus nyt ilmi, että einosaa tosiaan käyttää edes omp konetta? Osaako vaan piirrellä kuvia.. nyt olisi tilaisuus loistaa vaate maisterina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39935/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tänään näytetään koosteessa se Milenan "vi**u mikä ämmä" kommentti Millasta niin koostekatsojatkin tajuaa Milenan oikean luonteen.

Milena sanoi sen läpällä ja huomioi sanomisensa itseironisesti eikä Milla siitä loukkaantunut. Tuo miten esität asian on kyllä väritetty ikävästi. En tiedä näitkö tosiaan sen session kokonaan? Hän siis kommentoi itse omaa aiemmis sanomaansa ja sopivat asian. Onhan tuo milena kipakka mutta arvostan miten vahva hän on. Tuo taloon kyllä eloa jos jää. Jos lähtee niin arvostuksen kanssa, toisin kuin Kirsi.

Vierailija
39936/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit

Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.

En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.

  ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.

Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.

No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä,  tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.

Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut. 

Reeo kuvaa luonto dokuja. On Reeolla tuttui tuotantotiimissä. Liekö sama tv kanavakin.

Reeo ollut myös leikkaajana nelosen uudessa ohjelmassa Suorinta reittiä

No niin selvä peli. Bigbrother leikkaajat ja kuvaajat leikkaa pätkät ja koosteet Reeolle suotuisiksi. Ois ällöö jos bigbrotherin kanavan työntekijä voittais koko skaban.

Niimpä, koosteet on niin suotuisia Reeolle. Reeoa vaan aina kehutaan koosteissa, kaikki vieraatkin ylistää Reeoa. Vai oliko sittenkään näin?

Vierailija
39937/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en haluaisi olla Milenan kanssa riidoissa, tuohan on ihan järkky suuttuessaan

Milenan ja Reeon todelliset luonteet paljastuivat, kun selvisi, ketkä ovat häätöäänestyksessä.

Toivottavasti nämä nähdään myös koosteissa eikä sensuroida pois kuten yleensä.

Vierailija
39938/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit

Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.

En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.

  ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.

Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.

No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä,  tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.

Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut. 

Reeo kuvaa luonto dokuja. On Reeolla tuttui tuotantotiimissä. Liekö sama tv kanavakin.

Reeo ollut myös leikkaajana nelosen uudessa ohjelmassa Suorinta reittiä

No niin selvä peli. Bigbrother leikkaajat ja kuvaajat leikkaa pätkät ja koosteet Reeolle suotuisiksi. Ois ällöö jos bigbrotherin kanavan työntekijä voittais koko skaban.

Niimpä, koosteet on niin suotuisia Reeolle. Reeoa vaan aina kehutaan koosteissa, kaikki vieraatkin ylistää Reeoa. Vai oliko sittenkään näin?

Katson pelkkiä koosteita ja olen ihmetellyt onko Reeo nii pahis ja kiero, kun häntä muistetaan lähes joka koosteessa moittia. Kristallikin kivahti Petralle, kun sanoi tulevansa Reeon kanssa toimeen.

Vierailija
39939/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tänään näytetään koosteessa se Milenan "vi**u mikä ämmä" kommentti Millasta niin koostekatsojatkin tajuaa Milenan oikean luonteen.

Milena sanoi sen läpällä ja huomioi sanomisensa itseironisesti eikä Milla siitä loukkaantunut. Tuo miten esität asian on kyllä väritetty ikävästi. En tiedä näitkö tosiaan sen session kokonaan? Hän siis kommentoi itse omaa aiemmis sanomaansa ja sopivat asian. Onhan tuo milena kipakka mutta arvostan miten vahva hän on. Tuo taloon kyllä eloa jos jää. Jos lähtee niin arvostuksen kanssa, toisin kuin Kirsi.

Älä valehtele. Huusi pihalla ja lähti kiukkuisena sisälle. Milla lähti perään ja kertoi, että ei ole äänestänyt Milenaa yms. Sit Milena alkoi selittää miten sanoo suuttuneena asioita mitä ei tarkoita ja lähti taas vuorostaan Millan perään. Milla sanoi vaan, että haluu nyt olla rauhassa hetken, ja meni ulos, eli kyllä vaan loukkaantui.

Vierailija
39940/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tänään näytetään koosteessa se Milenan "vi**u mikä ämmä" kommentti Millasta niin koostekatsojatkin tajuaa Milenan oikean luonteen.

Milena sanoi sen läpällä ja huomioi sanomisensa itseironisesti eikä Milla siitä loukkaantunut. Tuo miten esität asian on kyllä väritetty ikävästi. En tiedä näitkö tosiaan sen session kokonaan? Hän siis kommentoi itse omaa aiemmis sanomaansa ja sopivat asian. Onhan tuo milena kipakka mutta arvostan miten vahva hän on. Tuo taloon kyllä eloa jos jää. Jos lähtee niin arvostuksen kanssa, toisin kuin Kirsi.

He siis yhdessä nauroivat tälle "vi**u mikä ämmä" huudahdukselle.

Ketju on lukittu.