Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun kamerat lopettavat erittäin usein kuvaamisen, kun asukkaat keskustelevat jostain.
Nyt toinen kamera kuvaa Allua ja Millua hipsuttamassa ja toinen Nabazia ruoanlaitossa.
Ketä kiinnostaa?!
Pitää vaatia enemmän kameroita meille. Talossa niitä on ties kuinka monta, joten 2-3 eri kameraa auttaisivat tilanetta huomattavasti enemmän. Toinen vaihtoehto on lopettaa koko pas*an tuijottaminen jota suosittelen kaikille.
ei asukkaat tiedä että ketä tuolla kuvataan. Kameroita tosiaan saaisi olla enemmän 4 ens alkuun.
Kuka on edes tullaista väittänyt, että asukkaat tietäisivät ketä kuvataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.
Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.
Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.
Mä tykkään kans Laurasta tosi paljon. Alkuun mulla ei ollut mielipidettä hänestä ja vaikutti niin aralta. Nyt se on musta ihana!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.
Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.
Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.
Ei ole kilttiä nähnytkään. Aina kun avaa suunsa niin puhu pahaa. Mitään muuta ei osaa. Perusilkeä juoruämmä.
Ankea ja negatiivinen asukas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun kamerat lopettavat erittäin usein kuvaamisen, kun asukkaat keskustelevat jostain.
Nyt toinen kamera kuvaa Allua ja Millua hipsuttamassa ja toinen Nabazia ruoanlaitossa.
Ketä kiinnostaa?!
Pitää vaatia enemmän kameroita meille. Talossa niitä on ties kuinka monta, joten 2-3 eri kameraa auttaisivat tilanetta huomattavasti enemmän. Toinen vaihtoehto on lopettaa koko pas*an tuijottaminen jota suosittelen kaikille.
ei asukkaat tiedä että ketä tuolla kuvataan. Kameroita tosiaan saaisi olla enemmän 4 ens alkuun.
Kuka on edes tullaista väittänyt, että asukkaat tietäisivät ketä kuvataan?
tuollaista*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö syöminen jotenkin hankalalta Sofialle? Ihan kuin huulet olisivat jotenkin tiellä tms. Onko tämä yleistäkin huulitäytteiden hankkineilla, osaako joku kertoa omakohtaisia kokemuksia?
Tällä ihmisellähän on täytettä siellä sun täällä. Povet tehty täytteestä. Eihän sillä oikeesti mitkään rinnat kasva, koska se on mies ja kulkuset roikkuu haarojen välissä.
Hänen leuka on operoitu ja kertoi itse että metalliruuvit tuntuu leuassa, josko se aiheuttaisi sen oravamaisen tavan pureskella ruokansa
Miksi hänen leuka leikelty. Oonkin ihmetellyt ruuan pureskelu tyyliään.
No koska se haluaa olla nainen.
Iso petos, kun mies uskoo iskeneensä kauniin naisen ja huomaaksin miehen vehkeet. Noissa leikeissähän voi käydä köpelösti, vai kiehtooko juuri Santerin kaltainen olio joitakin miehiä, kuten Renne Korppilaa.
No älä hätäile, pysy vain itse erossa, vaikka tuo "olio" näyttääkin kiehtovan sinua kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Miikka on kyllä nyt kaivanut omaa hautaansa omilla kommenteillaan 😂
yksinkertaiset ihmiset aateelee näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hittojako noi ravaa yksitellen koko ajan pk-huoneessa! Mä haluan nähdä kun noille kerrotaan ketkä häädössä. Tietoa tiskiin, asap!!!
Eiköhän tuo kerrota koosteen aikana.
Ärsyttävää panttausta! Muilla viikoilla se on kerrottu jo aamusta. Hemmetti kun haluis katsoa muutakin tv:stä kuin tätä odottelua. Ja ei, en voi kelata takaisinpäin myöhemmin illalla. Mun telkkarilla näkee vain reaaliajassa kuvaa.
Kyllä some bigbrother tai tää palsta heti kertovat ruloksen. Eiks tv ruudussa voi palkkia siirtää taaksepäin, myös läppärillä. Kännylläkin eikö.
Ei voi :( Mulla tulee Elisa viihteen kautta ja siinä ei voi kelata tätä 24/7 minnekään. Tietsikalla toki onnistuu mut kun tahtoo katsoa telkkarista, isolta 55 tuuman näytöltä noitten ilmeet :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.
Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.
Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.
Mä tykkään kans Laurasta tosi paljon. Alkuun mulla ei ollut mielipidettä hänestä ja vaikutti niin aralta. Nyt se on musta ihana!!
Lauran siskoko täällä vastailee itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Miikka on kyllä nyt kaivanut omaa hautaansa omilla kommenteillaan 😂
Mutta pian hän on ylösnoussut haudasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö syöminen jotenkin hankalalta Sofialle? Ihan kuin huulet olisivat jotenkin tiellä tms. Onko tämä yleistäkin huulitäytteiden hankkineilla, osaako joku kertoa omakohtaisia kokemuksia?
Tällä ihmisellähän on täytettä siellä sun täällä. Povet tehty täytteestä. Eihän sillä oikeesti mitkään rinnat kasva, koska se on mies ja kulkuset roikkuu haarojen välissä.
Hänen leuka on operoitu ja kertoi itse että metalliruuvit tuntuu leuassa, josko se aiheuttaisi sen oravamaisen tavan pureskella ruokansa
Miksi hänen leuka leikelty. Oonkin ihmetellyt ruuan pureskelu tyyliään.
No koska se haluaa olla nainen.
Iso petos, kun mies uskoo iskeneensä kauniin naisen ja huomaaksin miehen vehkeet. Noissa leikeissähän voi käydä köpelösti, vai kiehtooko juuri Santerin kaltainen olio joitakin miehiä, kuten Renne Korppilaa.
Mä kyllä luulen, että nämä erikoisihmiset jollain tapaa varmistavat, että tietäähän henkilö mitä hameen alta löytyy. Ettei tule yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.
Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.
Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.
Ei ole kilttiä nähnytkään. Aina kun avaa suunsa niin puhu pahaa. Mitään muuta ei osaa. Perusilkeä juoruämmä.
Itse olet perusilkeä juoruämmä! Ota se pää pois takapuolestasi ja katso peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.
Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.
Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.
Ei ole kilttiä nähnytkään. Aina kun avaa suunsa niin puhu pahaa. Mitään muuta ei osaa. Perusilkeä juoruämmä.
Ankea ja negatiivinen asukas.
Älä tuu droppaa mun tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.
Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.
Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.
Ei ole kilttiä nähnytkään. Aina kun avaa suunsa niin puhu pahaa. Mitään muuta ei osaa. Perusilkeä juoruämmä.
Itse olet perusilkeä juoruämmä! Ota se pää pois takapuolestasi ja katso peiliin.
En ole ja siksipä en pidäkään Lauran kaltaisia ihanina, vaan kierrän kaukaa. Aiheuttavat pelkkää pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö syöminen jotenkin hankalalta Sofialle? Ihan kuin huulet olisivat jotenkin tiellä tms. Onko tämä yleistäkin huulitäytteiden hankkineilla, osaako joku kertoa omakohtaisia kokemuksia?
Tällä ihmisellähän on täytettä siellä sun täällä. Povet tehty täytteestä. Eihän sillä oikeesti mitkään rinnat kasva, koska se on mies ja kulkuset roikkuu haarojen välissä.
Hänen leuka on operoitu ja kertoi itse että metalliruuvit tuntuu leuassa, josko se aiheuttaisi sen oravamaisen tavan pureskella ruokansa
Miksi hänen leuka leikelty. Oonkin ihmetellyt ruuan pureskelu tyyliään.
No koska se haluaa olla nainen.
Iso petos, kun mies uskoo iskeneensä kauniin naisen ja huomaaksin miehen vehkeet. Noissa leikeissähän voi käydä köpelösti, vai kiehtooko juuri Santerin kaltainen olio joitakin miehiä, kuten Renne Korppilaa.
Mä kyllä luulen, että nämä erikoisihmiset jollain tapaa varmistavat, että tietäähän henkilö mitä hameen alta löytyy. Ettei tule yllätyksenä.
Kyllä luultavasti ladyboy kertoo mitä on odotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.
Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.
Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.
Mä tykkään kans Laurasta tosi paljon. Alkuun mulla ei ollut mielipidettä hänestä ja vaikutti niin aralta. Nyt se on musta ihana!!
Lauran siskoko täällä vastailee itselleen?
Tämäpä se olikin väläys. Ihanko itse keksit? Laurallako ei muita kannattajia voi muka olla? 😂
Olet säälittävä.
Reeo on kuin Krisu. Siitä joko tykkää tai ei, herättää vahvoja tunteita ihmisissä, hyviä, että pahoja. Tällaisia jokainen bb-kausi tarvitsee ja tällaiset persoonat yleensä pääsevät todella pitkälle.
Voi herra mun vereni tuo Nassen migreeni.
Normaalisti nauraa ja puhuu, mut pipo silmillä auttaa muka.
Loukkaa oikeita migreenipotilaita.
On kyllä naurettava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.
Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.
Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.
Mä tykkään kans Laurasta tosi paljon. Alkuun mulla ei ollut mielipidettä hänestä ja vaikutti niin aralta. Nyt se on musta ihana!!
Lauran siskoko täällä vastailee itselleen?
Tämäpä se olikin väläys. Ihanko itse keksit? Laurallako ei muita kannattajia voi muka olla? 😂
Olet säälittävä.
Ilmeisesti ei.
Vierailija kirjoitti:
Voi herra mun vereni tuo Nassen migreeni.
Normaalisti nauraa ja puhuu, mut pipo silmillä auttaa muka.
Loukkaa oikeita migreenipotilaita.
On kyllä naurettava tyyppi.
Juu. Tuli yllättävästi Milenasta heti migreeni kun Karvan päätti lähteä vaikka Milena ollut talossa jo monta viikkoa. Pelitaktiikka tuokin 😂 valitsee aina kerrallaan yhden uhrin, jonka yrittää pelata ulos selityksillään ja "migreeneillään". Ei sen puoleen, hyvin näyttää toimivan!
Ei ole kilttiä nähnytkään. Aina kun avaa suunsa niin puhu pahaa. Mitään muuta ei osaa. Perusilkeä juoruämmä.