Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39401/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.

Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.

Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.

Ei ole kilttiä nähnytkään. Aina kun avaa suunsa niin puhu pahaa. Mitään muuta ei osaa. Perusilkeä juoruämmä.

Vierailija
39402/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun kamerat lopettavat erittäin usein kuvaamisen, kun asukkaat keskustelevat jostain.

Nyt toinen kamera kuvaa Allua ja Millua hipsuttamassa ja toinen Nabazia ruoanlaitossa.

Ketä kiinnostaa?!

Pitää vaatia enemmän kameroita meille. Talossa niitä on ties kuinka monta, joten 2-3 eri kameraa auttaisivat tilanetta huomattavasti enemmän. Toinen vaihtoehto on lopettaa koko pas*an tuijottaminen jota suosittelen kaikille.

  ei asukkaat tiedä että ketä tuolla kuvataan. Kameroita tosiaan saaisi olla enemmän 4 ens alkuun. 

Kuka on edes tullaista väittänyt, että asukkaat tietäisivät ketä kuvataan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39403/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.

Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.

Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.

Mä tykkään kans Laurasta tosi paljon. Alkuun mulla ei ollut mielipidettä hänestä ja vaikutti niin aralta. Nyt se on musta ihana!!

Vierailija
39404/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.

Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.

Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.

Ei ole kilttiä nähnytkään. Aina kun avaa suunsa niin puhu pahaa. Mitään muuta ei osaa. Perusilkeä juoruämmä.

Ankea ja negatiivinen asukas.

Vierailija
39405/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun kamerat lopettavat erittäin usein kuvaamisen, kun asukkaat keskustelevat jostain.

Nyt toinen kamera kuvaa Allua ja Millua hipsuttamassa ja toinen Nabazia ruoanlaitossa.

Ketä kiinnostaa?!

Pitää vaatia enemmän kameroita meille. Talossa niitä on ties kuinka monta, joten 2-3 eri kameraa auttaisivat tilanetta huomattavasti enemmän. Toinen vaihtoehto on lopettaa koko pas*an tuijottaminen jota suosittelen kaikille.

  ei asukkaat tiedä että ketä tuolla kuvataan. Kameroita tosiaan saaisi olla enemmän 4 ens alkuun. 

Kuka on edes tullaista väittänyt, että asukkaat tietäisivät ketä kuvataan?

tuollaista*

Vierailija
39406/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö syöminen jotenkin hankalalta Sofialle? Ihan kuin huulet olisivat jotenkin tiellä tms. Onko tämä yleistäkin huulitäytteiden hankkineilla, osaako joku kertoa omakohtaisia kokemuksia?

Tällä ihmisellähän on täytettä siellä sun täällä. Povet tehty täytteestä. Eihän sillä oikeesti mitkään rinnat kasva, koska se on mies ja kulkuset roikkuu haarojen välissä.

Hänen leuka on operoitu ja kertoi itse että metalliruuvit tuntuu leuassa, josko se aiheuttaisi sen oravamaisen tavan pureskella ruokansa

Miksi hänen leuka leikelty. Oonkin ihmetellyt ruuan pureskelu tyyliään.

No koska se haluaa olla nainen.

Iso petos, kun mies uskoo iskeneensä kauniin naisen ja huomaaksin miehen vehkeet.  Noissa leikeissähän voi käydä köpelösti, vai kiehtooko juuri Santerin kaltainen olio joitakin miehiä, kuten Renne Korppilaa.

No älä hätäile, pysy vain itse erossa, vaikka tuo "olio" näyttääkin kiehtovan sinua kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39407/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikka on kyllä nyt kaivanut omaa hautaansa omilla kommenteillaan 😂

yksinkertaiset ihmiset aateelee näin

Vierailija
39408/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hittojako noi ravaa yksitellen koko ajan pk-huoneessa! Mä haluan nähdä kun noille kerrotaan ketkä häädössä. Tietoa tiskiin, asap!!!

Eiköhän tuo kerrota koosteen aikana.

Ärsyttävää panttausta! Muilla viikoilla se on kerrottu jo aamusta. Hemmetti kun haluis katsoa muutakin tv:stä kuin tätä odottelua. Ja ei, en voi kelata takaisinpäin myöhemmin illalla. Mun telkkarilla näkee vain reaaliajassa kuvaa.

Kyllä some bigbrother tai tää palsta heti kertovat ruloksen. Eiks tv ruudussa voi palkkia siirtää taaksepäin, myös läppärillä. Kännylläkin eikö.

Ei voi :( Mulla tulee Elisa viihteen kautta ja siinä ei voi kelata tätä 24/7 minnekään. Tietsikalla toki onnistuu mut kun tahtoo katsoa telkkarista, isolta 55 tuuman näytöltä noitten ilmeet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39409/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.

Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.

Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.

Mä tykkään kans Laurasta tosi paljon. Alkuun mulla ei ollut mielipidettä hänestä ja vaikutti niin aralta. Nyt se on musta ihana!!

Lauran siskoko täällä vastailee itselleen?

Vierailija
39410/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikka on kyllä nyt kaivanut omaa hautaansa omilla kommenteillaan 😂

Mutta pian hän on ylösnoussut haudasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39411/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö syöminen jotenkin hankalalta Sofialle? Ihan kuin huulet olisivat jotenkin tiellä tms. Onko tämä yleistäkin huulitäytteiden hankkineilla, osaako joku kertoa omakohtaisia kokemuksia?

Tällä ihmisellähän on täytettä siellä sun täällä. Povet tehty täytteestä. Eihän sillä oikeesti mitkään rinnat kasva, koska se on mies ja kulkuset roikkuu haarojen välissä.

Hänen leuka on operoitu ja kertoi itse että metalliruuvit tuntuu leuassa, josko se aiheuttaisi sen oravamaisen tavan pureskella ruokansa

Miksi hänen leuka leikelty. Oonkin ihmetellyt ruuan pureskelu tyyliään.

No koska se haluaa olla nainen.

Iso petos, kun mies uskoo iskeneensä kauniin naisen ja huomaaksin miehen vehkeet.  Noissa leikeissähän voi käydä köpelösti, vai kiehtooko juuri Santerin kaltainen olio joitakin miehiä, kuten Renne Korppilaa.

Mä kyllä luulen, että nämä erikoisihmiset jollain tapaa varmistavat, että tietäähän henkilö mitä hameen alta löytyy. Ettei tule yllätyksenä.

Vierailija
39412/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.

Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.

Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.

Ei ole kilttiä nähnytkään. Aina kun avaa suunsa niin puhu pahaa. Mitään muuta ei osaa. Perusilkeä juoruämmä.

Itse olet perusilkeä juoruämmä! Ota se pää pois takapuolestasi ja katso peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39413/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.

Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.

Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.

Ei ole kilttiä nähnytkään. Aina kun avaa suunsa niin puhu pahaa. Mitään muuta ei osaa. Perusilkeä juoruämmä.

Ankea ja negatiivinen asukas.

Älä tuu droppaa mun tunnelmaa.

Vierailija
39414/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.

Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.

Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.

Ei ole kilttiä nähnytkään. Aina kun avaa suunsa niin puhu pahaa. Mitään muuta ei osaa. Perusilkeä juoruämmä.

Itse olet perusilkeä juoruämmä! Ota se pää pois takapuolestasi ja katso peiliin.

En ole ja siksipä en pidäkään Lauran kaltaisia ihanina, vaan kierrän kaukaa. Aiheuttavat pelkkää pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39415/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö syöminen jotenkin hankalalta Sofialle? Ihan kuin huulet olisivat jotenkin tiellä tms. Onko tämä yleistäkin huulitäytteiden hankkineilla, osaako joku kertoa omakohtaisia kokemuksia?

Tällä ihmisellähän on täytettä siellä sun täällä. Povet tehty täytteestä. Eihän sillä oikeesti mitkään rinnat kasva, koska se on mies ja kulkuset roikkuu haarojen välissä.

Hänen leuka on operoitu ja kertoi itse että metalliruuvit tuntuu leuassa, josko se aiheuttaisi sen oravamaisen tavan pureskella ruokansa

Miksi hänen leuka leikelty. Oonkin ihmetellyt ruuan pureskelu tyyliään.

No koska se haluaa olla nainen.

Iso petos, kun mies uskoo iskeneensä kauniin naisen ja huomaaksin miehen vehkeet.  Noissa leikeissähän voi käydä köpelösti, vai kiehtooko juuri Santerin kaltainen olio joitakin miehiä, kuten Renne Korppilaa.

Mä kyllä luulen, että nämä erikoisihmiset jollain tapaa varmistavat, että tietäähän henkilö mitä hameen alta löytyy. Ettei tule yllätyksenä.

Kyllä luultavasti ladyboy kertoo mitä on odotettavissa.

Vierailija
39416/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.

Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.

Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.

Mä tykkään kans Laurasta tosi paljon. Alkuun mulla ei ollut mielipidettä hänestä ja vaikutti niin aralta. Nyt se on musta ihana!!

Lauran siskoko täällä vastailee itselleen?

Tämäpä se olikin väläys. Ihanko itse keksit? Laurallako ei muita kannattajia voi muka olla? 😂

Olet säälittävä.

Vierailija
39417/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo on kuin Krisu. Siitä joko tykkää tai ei, herättää vahvoja tunteita ihmisissä, hyviä, että pahoja. Tällaisia jokainen bb-kausi tarvitsee ja tällaiset persoonat yleensä pääsevät todella pitkälle.

Vierailija
39418/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herra mun vereni tuo Nassen migreeni.

Normaalisti nauraa ja puhuu, mut pipo silmillä auttaa muka.

Loukkaa oikeita migreenipotilaita.

On kyllä naurettava tyyppi.

Vierailija
39419/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.

Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.

Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.

Mä tykkään kans Laurasta tosi paljon. Alkuun mulla ei ollut mielipidettä hänestä ja vaikutti niin aralta. Nyt se on musta ihana!!

Lauran siskoko täällä vastailee itselleen?

Tämäpä se olikin väläys. Ihanko itse keksit? Laurallako ei muita kannattajia voi muka olla? 😂

Olet säälittävä.

Ilmeisesti ei.

Vierailija
39420/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herra mun vereni tuo Nassen migreeni.

Normaalisti nauraa ja puhuu, mut pipo silmillä auttaa muka.

Loukkaa oikeita migreenipotilaita.

On kyllä naurettava tyyppi.

Juu. Tuli yllättävästi Milenasta heti migreeni kun Karvan päätti lähteä vaikka Milena ollut talossa jo monta viikkoa. Pelitaktiikka tuokin 😂 valitsee aina kerrallaan yhden uhrin, jonka yrittää pelata ulos selityksillään ja "migreeneillään". Ei sen puoleen, hyvin näyttää toimivan!

Ketju on lukittu.