Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö syöminen jotenkin hankalalta Sofialle? Ihan kuin huulet olisivat jotenkin tiellä tms. Onko tämä yleistäkin huulitäytteiden hankkineilla, osaako joku kertoa omakohtaisia kokemuksia?
Tällä ihmisellähän on täytettä siellä sun täällä. Povet tehty täytteestä. Eihän sillä oikeesti mitkään rinnat kasva, koska se on mies ja kulkuset roikkuu haarojen välissä.
Hänen leuka on operoitu ja kertoi itse että metalliruuvit tuntuu leuassa, josko se aiheuttaisi sen oravamaisen tavan pureskella ruokansa
Miksi hänen leuka leikelty. Oonkin ihmetellyt ruuan pureskelu tyyliään.
No koska se haluaa olla nainen.
Iso petos, kun mies uskoo iskeneensä kauniin naisen ja huomaaksin miehen vehkeet. Noissa leikeissähän voi käydä köpelösti, vai kiehtooko juuri Santerin kaltainen olio joitakin miehiä, kuten Renne Korppilaa.
suomi känniläistä höynäytetty Taimaassa leidipojalla, hahhaa varmaan monet kerrat,
Vierailija kirjoitti:
Reeo on kuin Krisu. Siitä joko tykkää tai ei, herättää vahvoja tunteita ihmisissä, hyviä, että pahoja. Tällaisia jokainen bb-kausi tarvitsee ja tällaiset persoonat yleensä pääsevät todella pitkälle.
Krisu oli niin paras! Muistan vaan kun nauraa räkätin sen ja sikarikerhon jutuille :--D ai että, ehkä bb-historian parasta antia. Se laivatehtävä kun Krisu kapteenina ja kännisekoilut keisarinakin :----D loisti joka tehtävässä, jopa siinä esteratajutussakin veti melkein parhaiten vaikka ei olisi ikinä uskonut kun siellä oli paljon sporttisempiakin asukkaita.
Mitä se Miikka on tehnyt kun sätti kiehuu, Miikka ollut ylipainoinen ja päässyt kiloistaan, no pitää pahaa siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö syöminen jotenkin hankalalta Sofialle? Ihan kuin huulet olisivat jotenkin tiellä tms. Onko tämä yleistäkin huulitäytteiden hankkineilla, osaako joku kertoa omakohtaisia kokemuksia?
Tällä ihmisellähän on täytettä siellä sun täällä. Povet tehty täytteestä. Eihän sillä oikeesti mitkään rinnat kasva, koska se on mies ja kulkuset roikkuu haarojen välissä.
Hänen leuka on operoitu ja kertoi itse että metalliruuvit tuntuu leuassa, josko se aiheuttaisi sen oravamaisen tavan pureskella ruokansa
Miksi hänen leuka leikelty. Oonkin ihmetellyt ruuan pureskelu tyyliään.
No koska se haluaa olla nainen.
Iso petos, kun mies uskoo iskeneensä kauniin naisen ja huomaaksin miehen vehkeet. Noissa leikeissähän voi käydä köpelösti, vai kiehtooko juuri Santerin kaltainen olio joitakin miehiä, kuten Renne Korppilaa.
No älä hätäile, pysy vain itse erossa, vaikka tuo "olio" näyttääkin kiehtovan sinua kovasti.
Hänet on selvästi otettu taloon mainostamaan itseään ja ammattiaan. Tottakai minua naisena kiinnotsaa, kuinka ihmsen pää kestää kaiken tuon. Vetää jalkojaan, hiihtelee tossuissaan ja kuljettaa kamalia korkkareita kainalossaan, ovatko ehkä arvokkaat ja pelkää että katoavt.
Sofiahan meikkifirmassa ja kämppis suunnitellut design vai pullojensisällön. Tekikö diilin bigbrotherin kanssa firma.
Jotain on, koska Safia käppäilee talossa kuin paraskin kuningatar, kuinka muut asukkaat sietävät.
Aleksi saanut lahjaksi äidiltään tekopimpin 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.
Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.
Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.
Mä tykkään kans Laurasta tosi paljon. Alkuun mulla ei ollut mielipidettä hänestä ja vaikutti niin aralta. Nyt se on musta ihana!!
Lauran siskoko täällä vastailee itselleen?
Tämäpä se olikin väläys. Ihanko itse keksit? Laurallako ei muita kannattajia voi muka olla? 😂
Olet säälittävä.
Ilmeisesti ei.
En tunne ketään kilpailijoista enä edes ketään joka tuntisi jonkun noista. Tykkään vaan katsoa ohjelmaa ja minusta Laura on ihana. Tällä hetkellä Miikka on ainoa jota en voi sietää (Anteeksi vaan Miikka-fanit).
Vierailija kirjoitti:
Aleksi saanut lahjaksi äidiltään tekopimpin 😳
Allu takasin vaan sinne äitin helmoihin.. ei vaan jaksa 😅
Tuo pariskunta on aina syömässä + merve + kuntovalmentaja.
Aiheuttaako ei-perinteinen kantasuomalainen ulkonäkö Napanterille kenties pään alueella tuntuvaa migreeninkaltaista ohimenevää kipuoireilua? Jos näin on, hänen kannattaisi pyrkiä olemaan hieman suvaitsevaisempi. Nyt eletään nykyaikaa: meitä on erilaisia yksilöitä ulkonäköä ja persoonallisuutta myöten.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi saanut lahjaksi äidiltään tekopimpin 😳
😲😳😳
Vierailija kirjoitti:
Aleksi saanut lahjaksi äidiltään tekopimpin 😳
Siis oikeesti. Keksiikö tuo kummajainen noita juttuja vai mitä hemmettiä tässä oikein on taustalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on kuin Krisu. Siitä joko tykkää tai ei, herättää vahvoja tunteita ihmisissä, hyviä, että pahoja. Tällaisia jokainen bb-kausi tarvitsee ja tällaiset persoonat yleensä pääsevät todella pitkälle.
Krisu oli niin paras! Muistan vaan kun nauraa räkätin sen ja sikarikerhon jutuille :--D ai että, ehkä bb-historian parasta antia. Se laivatehtävä kun Krisu kapteenina ja kännisekoilut keisarinakin :----D loisti joka tehtävässä, jopa siinä esteratajutussakin veti melkein parhaiten vaikka ei olisi ikinä uskonut kun siellä oli paljon sporttisempiakin asukkaita.
Kieltämättä.. Reeoakin haukutaan esim. juopoksi, epäsiistiksi ym. Samaa lokaahan se Krisukin sai niskaansa. Häntä haukuttiin jopa nistiksi. Kaljahan sille toki maistui ja maistuu vieläkin (mitä nyt sitä seuranneena),todellisuudessa kuitenkin kunnon työmyyrä(yrittäjä), oman tiensä kulkija ja rehti kaveri . Arvostan suuresti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herra mun vereni tuo Nassen migreeni.
Normaalisti nauraa ja puhuu, mut pipo silmillä auttaa muka.
Loukkaa oikeita migreenipotilaita.
On kyllä naurettava tyyppi.Juu. Tuli yllättävästi Milenasta heti migreeni kun Karvan päätti lähteä vaikka Milena ollut talossa jo monta viikkoa. Pelitaktiikka tuokin 😂 valitsee aina kerrallaan yhden uhrin, jonka yrittää pelata ulos selityksillään ja "migreeneillään". Ei sen puoleen, hyvin näyttää toimivan!
Ja uikuttaa ilman kyyneleitä.
Joko häädetyt esitelty talonväelle????
Erikoinen perhe Aleksilla kyllä, mia on ihan niinkun sisko ja äidin kanssa katotaan pornoa 🙄
Onko Aleksin isä hänen elämässään.
Tuo allun touhu on pelkkää teatteria. Äitijutuillaan yrittää välittää katsojille semmoista hymypoikakuvaa. Talossa liehittelee jokaista asukasta.. millon ketäkin.. hipsuttelee, halailee, pitää kädestä kiinni ymsyms. ja nuo naiset varsinkin menee tuohon mukaan. Ei olisi mikään kauhee menetys jos lähtisi huomenna kotiin
Mitä tuolla nyt tapahtuu tuon kisan voiton kanssa? Mikä se palkinto on, mistä Sofia kieltäytyi?
Heidi sanonut monta kertaa et hän haluaa osallistua. Kukaan ei kuuntele.
Sofiahan meikkifirmassa ja kämppis suunnitellut design vai pullojensisällön. Tekikö diilin bigbrotherin kanssa firma.